Yleinen nuuskalanka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TSIGA
  • Aloitettu Aloitettu
Aikoinaan käytin Granit, kun sitä sai muistaakseni 22€ torni ja ei ollut surkeinta tavaraa, nyt se näyttää olevan 36€ mitä jotain nettikauppoja selailin. Mitähän tuohon Granitin tilalle keksisi? Kapten olen muutaman kiekon saanut ja se vielä ihan siedettävä ja ilmeisesti 25€ torni, pääseekö vielä sitä halvemmalla vai meneekö laatu jo liian hirveäksi?

Aikoinaan käytin Granit, kun sitä sai muistaakseni 22€ torni ja ei ollut surkeinta tavaraa, nyt se näyttää olevan 36€ mitä jotain nettikauppoja selailin. Mitähän tuohon Granitin tilalle keksisi? Kapten olen muutaman kiekon saanut ja se vielä ihan siedettävä ja ilmeisesti 25€ torni, pääseekö vielä sitä halvemmalla vai meneekö laatu jo liian hirveäksi?
Kokeile Knoxin pusseja. Laatu tasaista ja hinta jotain 25-30€ väliin torni paikasta riippuen.

Ld. Hakkaa 6-0 kuivat kaptenit yms. Alle 25€ torni oli edelleen, vaikka ei siitä 20€ hinnastakaan kauaa ole..

Ld. Hakkaa 6-0 kuivat kaptenit yms. Alle 25€ torni oli edelleen, vaikka ei siitä 20€ hinnastakaan kauaa ole..
Kiitos ehdotuksesta, tuli ostettua LD, on kyllä paljon laadukkaampia pusseja kuin Kaptenilla ja hinta oli suunnilleen sama kummallakin. Knox oli huomattavasti kalliimpi, joten se jäi kauppaan.

Mielenkiintoinen ero tällä nuuskalla nikotiinipusseihin, jostain syystä tätä ei tarvitse käyttää yhtä paljoa. Nikotiinipusseja meni vähintään kiekko päivässä ja nyt riittänyt, kun jonkun 1-4 tunnin välein laittanut uuden.

Statistiikka

Viestiketjuista
291 394
Jäsenet
80 005
Uusin jäsen
Japeman

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom