Et kysy mitään ehtoja. Käyt ostamassa ja laitat paikoilleen ilman, että hän on paikalla. Näkee sitten, kun tulee kotiin, että kuinka hyvän ostoksen teit.
Heh, päädyin palauttamaan argumentaation jälkeen 85 QNC90. Kuulemma liian iso tähän väliin. Olisi siis sittenkin pitänyt yrittää ajaa sisään sisään 77 QD-Oled samsungia tämän sijaan.
Vaihtoehtona olisi voinut olla seinäasennus (tv olisi näyttänyt pienemmältä), pitää tuo kortti pelata ensi kerralla.
Tai sitten joutuu joskus oman tv huoneen virittelemään viihdetapahtumiin pois olohuone-keititöstä.
Mutta tottahan se toki, että ei minun mielipide ole se ainoa oikea. Ja olisi pitänyt aiheesta enemmän keskustella etukäteen.
Nyt nähdään miten Samsungin palautus toimii, ja rikoinko jotakin säätöjä. Siistiltä se näytti palautettaessa ja virheettömältä.
Hieman olen pettynyt, mutta toisaalta ei mulla hirveesti ole aikaa katsoakaan juuri nyt, kun kaikenlaista hommaa muutenkin päällä ja rahanmenoa muutenkin. Säästääpähän hetkellisesti jotakin.
-
Kuvanlaadullisesti helppo riittävyys. Ja tykkäsin mm. multi viewistä ja myös käyttöjärjestelmästä ja kaukosäätimisestä.
--
Onko TCL 845:ssa multiviewiä eli että voi kattoo vaikka youtubea ja tv:tä samaan aikaan?
--
Varmaankin kyttäilen jollain tasolla tota Samsungin QD-Oled 77 tai sitten jos siitä 85 tulee joskus, että jos saa kohtuu hintoihin.. Tossahan tais kuitenkin se perushinta olla 2250e tolle 77 OD-oledille kaikille ja muutamille tv koodin saaneille onnekkaille 2000e.
Mielenkiintoista seurata, milloin saavat tuosta sitten se 85 koon ulos. Tai oikeastaan jännä, että ei ole tullut jo, kerta tekniikka on "ylivoimainen" .