Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 14:45 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>
Kyl mä sanosin, että se edelleenkin on jotain +9km rajoitukseen nähden todellista, ei oo kamerat vilkkunu.
Tuttava sai sakot kameratolpasta ajeltuaan 91 kmh mittarissa. Mitattu nopeus 88 kmh ja sakko tuli 85 kmh nopeudesta varmuusvähennyksen jälkeen 70 euroa (ylitys 1-10 kmh). Nopeusrajoitus siis 80 kmh.
Eli parilla kilsalla on kiristetty puuttumiskynnystä ainakin tässä tapauksessa. Ensimmäinen josta kuulen kesän uutisten jälkeen.
Itse ajanut myös ihan normaalisti sen +6-7km/h ja ei kamerat vilku, kesällähän tuota voi sitten prätkällä taas koeponnistaa, mutta veikkaan, että se on tuo 9-10km/h kun räpsähtää.Kyl mä sanosin, että se edelleenkin on jotain +9km rajoitukseen nähden todellista, ei oo kamerat vilkkunu.
Satakunnassa ole ollut yksikään kamera päällä yli vuoteen, uusissa gatsoissa joku ongelma tai haluttomuus ollut jo pitkään ja vanhat neliö katsot olleet sammuksissa kun 3g verkko ajettu alas aikoja sitten.Satakunnassa ajan Teslan +7km vakkarilla jatkuvasti kameravalvotuilla teillä, ei ole räpsynyt. Olisko siitä joku vajaa viisitoista vuotta kun viimeks yrittivät laittaa kuriin lähettelemällä huomautuksia tuosta ylityksestä, mutta se loppui kun niitä alkoi tulla sinne käsittelykeskukseen ympäri Suomen "aivan riittävästi" ja päättivät keskittyä mieluummin oikeisiin töihin.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.