Lopettakaas ketjun sotkeminen tuolla kypäräväännöllä, kiitos.
Kannattaa jatkossa tarkistaa lähteet, kuten nyt olit yrittänyt. Tuon sinun kuvaileman "jargonin" (mitä ikinä sillä tarkoitatkaan, en ole suomen kielessä erityisen hyvä) sisältö on suoraan kopioitu tunnetusta vastauksesta, joka on ollut netissä liikkeellä jo pitkään – alkuperäisenä englanninkielisenä versiona. Lisäsin loppuun vain sen vastauksen, joka siihen on yleensäkin laitettu, joko muotoon "En tiedä" tai jokin muu vastaava vastaus.
Minkäänlaista tekoälyä ei ole ollut käytössä.
Toivottavasti tämä selventää asiaa:
Tiedän olevani oikeassa, eikä tähän ole olemassa edes mitään järkeviä vasta-argumentteja.
"Alkuperäinen lähde: (Löytyy nuorison piireistä, google-haulla ei löydy)
For those who do not understand and need further explanation, I would like to explain it as thoroughly as possible. Since I have taken the time to learn and seriously study the topic, I am sure that anyone who listens to this explanation will be able to understand it easily. I will try to use the language as easily as possible and try to avoid technical terms that may confuse it so that everyone can apply it and convey it correctly. First of all, you need to understand that everything in the world, both natural and artificial, always has a place to go, nothing happens irrationally, everything is logical and scientifically explainable, and as a person who has studied and reviewed this data for a long time, I am ready to explain this to you in the most detailed way. Explaining it scientifically requires the use of proven data and principles. The principles that I will explain are not just weightless words or stories that do not support it. I will try to illustrate and use scientific reasoning so that everyone can easily understand it and certainly apply it. I assure you, no one can explain it as easily as me. Whether it is for physics, chemistry, biology or even mathematics, I am ready to give you examples from everyday life. But in this case, to give you a short summary and a simpler scientific explanation, I have to say that it has the most obvious explanation, and the answer is, ( )"
"
Jos et ymmärrä ja kaipaat lisäselvitystä, haluan selittää asian sinulle mahdollisimman perusteellisesti. Koska olen käyttänyt aikaa aiheen opetteluun ja perehtynyt siihen vakavasti, olen varma, että tulet ymmärtämään selitykseni helposti. Pyrin käyttämään mahdollisimman selkeää kieltä ja vältän teknisiä termejä, jotka voisivat hämmentää, jotta voit varmasti sisäistää ja välittää asian oikein.
Ensimmäiseksi on tärkeää ymmärtää, että kaikki maailmassa – niin luonnollinen kuin keinotekoinen – tapahtuu tietyn logiikan mukaisesti. Mikään ei tapahdu sattumanvaraisesti, vaan kaikki on järkevää ja tieteellisesti selitettävissä. Koska olen tutkinut ja analysoinut näitä tietoja pitkään, olen valmis selittämään asian sinulle mahdollisimman tarkasti. Tieteellinen selittäminen edellyttää todistettujen tietojen ja periaatteiden käyttöä. Ne periaatteet, joita aion kuvata, eivät ole pelkkiä painottomia sanoja tai tarinoita vailla tukea. Yritän havainnollistaa ja käyttää tieteellistä päättelyä, jotta voit ymmärtää asian helposti ja soveltaa sitä käytännössä.
Voin vakuuttaa, ettei kukaan selitä tätä sinulle yhtä yksinkertaisesti kuin minä. Olipa kyseessä fysiikka, kemia, biologia tai matematiikka, olen valmis antamaan esimerkkejä jokapäiväisestä elämästä. Mutta juuri tässä tapauksessa, jotta voisin antaa sinulle lyhyen yhteenvedon ja yksinkertaisemman tieteellisen selityksen, minun täytyy sanoa, että kaikkein ilmeisin selitys on:"