Youtuben ja muiden videopalveluiden helmiä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Tää oli kiehtova! Kalle vetää Ouninpohjan, joka on kuvattuna kolmella kameralla, 1x normi auton sisältä ulos + 1x polkimet + 1x kuski ja kartturi:

Mä oon ajatellu ton poljinherkkyyden ihan väärin! Oon ajatellu et se kaasupoljin määrää tahdin rallissa, mut se onki toisinpäin. Kaasu on about 1, tai 0, ei mitään välitilaa. Sen sijaan jarru tottelee lähes välittömästi vs. kaasu ja määrä sen tahdin.

Julmetun kiehtovaa kattoa ja kuulla, miten Kalle jarruttaa! Ihan tolkuttoman nopeita pyräyksiä, jotka näyttää riittävän ja nyt kun äänikin "mätsää" kameroiden kanssa, niin :love: !

Tää oli kiehtova! Kalle vetää Ouninpohjan, joka on kuvattuna kolmella kameralla, 1x normi auton sisältä ulos + 1x polkimet + 1x kuski ja kartturi:

Mä oon ajatellu ton poljinherkkyyden ihan väärin! Oon ajatellu et se kaasupoljin määrää tahdin rallissa, mut se onki toisinpäin. Kaasu on about 1, tai 0, ei mitään välitilaa. Sen sijaan jarru tottelee lähes välittömästi vs. kaasu ja määrä sen tahdin.

Julmetun kiehtovaa kattoa ja kuulla, miten Kalle jarruttaa! Ihan tolkuttoman nopeita pyräyksiä, jotka näyttää riittävän ja nyt kun äänikin "mätsää" kameroiden kanssa, niin :love: !
Ei nyt varmaan ihan niinkään mut ahtoja täytyy pitää yllä ja jarrut tasapainotettu sillä tavalla, että niilläkin pystyy hallitsemaan auton käyttäytymistä. Kyllähän toi Kalle osaa ajaa, mielenkiintoista katseltavaa
edit: ilmeisesti Kalle vetää tuolla 15 min pätkällä 5 sekuntia nopeammin kuin muut eli n. 0,56% nopeammin. Ei ole kovin kummoinen ero (paperilla), melkoista tykitystä näkyy olevan muiltakin osallistujilta samalla kanavalla

Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
281 880
Jäsenet
78 314
Uusin jäsen
Jaxon

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom