Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei nyt varmaan ihan niinkään mut ahtoja täytyy pitää yllä ja jarrut tasapainotettu sillä tavalla, että niilläkin pystyy hallitsemaan auton käyttäytymistä. Kyllähän toi Kalle osaa ajaa, mielenkiintoista katseltavaaTää oli kiehtova! Kalle vetää Ouninpohjan, joka on kuvattuna kolmella kameralla, 1x normi auton sisältä ulos + 1x polkimet + 1x kuski ja kartturi:
Mä oon ajatellu ton poljinherkkyyden ihan väärin! Oon ajatellu et se kaasupoljin määrää tahdin rallissa, mut se onki toisinpäin. Kaasu on about 1, tai 0, ei mitään välitilaa. Sen sijaan jarru tottelee lähes välittömästi vs. kaasu ja määrä sen tahdin.
Julmetun kiehtovaa kattoa ja kuulla, miten Kalle jarruttaa! Ihan tolkuttoman nopeita pyräyksiä, jotka näyttää riittävän ja nyt kun äänikin "mätsää" kameroiden kanssa, niin!
Voitko linkittää ekaan postiin sen ketjun missä voidaan sitten keskustella näistä?Tässä ketjussa on tarkoitus linkittää YouTubesta ja muista vastaavista videopalveluista peräisin olevia "helmiä".