1000M/1000 kuitu --> todellisuus 100M

Hei, tää on tietotekniikkafoorumi. Klikkaa sitä kuvaa ja käske tekoälyn hakea vastineet ;) Google Lens Chromessa esimerkiksi.

Tämän tajusin muutama minuutti viestin laittamisen jälkeen...😅

Kiitos ja anteeksi.

Palaan kun saan painettua tuon johdon tuonne takaisin ja testattua toiminnan.

Tämän tajusin muutama minuutti viestin laittamisen jälkeen...😅

Kiitos ja anteeksi.

Palaan kun saan painettua tuon johdon tuonne takaisin ja testattua toiminnan.
Mikset käske urakoitsijaa korjamaan sätöksiään? Tuo on selkeä virhevastuuasia koska on asennusvirheestä kyse. Ei ollenkaan mikään takuuasia.
Tiedän kyllä, että hyvää jos haluaa niin täytyy yleensä itse tehdä. Mut jos näistä ei pidetä mekkalaa, niin ranet vaan jatkaa ranettamistaan ja käärii kovat rahat toheloinnistaan.

Mikset käske urakoitsijaa korjamaan sätöksiään? Tuo on selkeä virhevastuuasia koska on asennusvirheestä kyse. Ei ollenkaan mikään takuuasia.
Tiedän kyllä, että hyvää jos haluaa niin täytyy yleensä itse tehdä. Mut jos näistä ei pidetä mekkalaa, niin ranet vaan jatkaa ranettamistaan ja käärii kovat rahat toheloinnistaan.
On sen verran pikku keissi että vähemmällä pääsee kun laittaa sen vitosen työkaluun ja korjaa itse kuin laittelee sähköposteja ja kuuntelee urakoitsijan väistelyä ja selityksiä kuukausien ajan.
Seuraavien lähipiiriin sattuvien talokauppojen kohdalla huomaakin sitten kysyä atk-verkon mittauksista että onko tehtynä vai teetetäänkö alihankintana jos urakoitsijalla ei rahkeet riitä.

Katotaan tuleeko tolla kuntoon. Jos tulee, niin en ala meteliä nostamaan. Jos pitää alkaa johtoja vetämään seinien sisään uudelleen niin sitten alan vastuullisia selvittämään.

Noin 1,5kk tässä nyt asuttu ja 2020 valmistunut kiinteistö. Eiköhän myyjällä ole tiedossa mihin olla yhteydessä jos ilmenee isompaa ongelmaa.

Statistiikka

Viestiketjuista
307 449
Jäsenet
83 070
Uusin jäsen
OdNairy

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom