rushi
Tukijäsen
Noni. Kuten sanoin, kiinne vaan ja kovaa ajoa. Se on ihan OK, kunnes toisin todistetaan. Turha näistäkään on itelleen mahahaavaa ottaa.isopropanolia..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noni. Kuten sanoin, kiinne vaan ja kovaa ajoa. Se on ihan OK, kunnes toisin todistetaan. Turha näistäkään on itelleen mahahaavaa ottaa.isopropanolia..
Avattakoon sen verran, että olen erityisherkkä ihminen, siksi tämä tuntuu kohdallani normaalia enemmän. Ja Rushi, jos saan vielä sen verran viedä aikaasi, että jos prossu siis toimii ja testit ovat hyvät ja jos meinaan luopua, niin mikä olisi siis toimivan prossun hinta silloin? Päätöstähän en ole tehnyt, mutta tahtoisin silti suuntaa tietää.Noni. Kuten sanoin, kiinne vaan ja kovaa ajoa. Se on ihan OK, kunnes toisin todistetaan. Turha näistäkään on itelleen mahahaavaa ottaa.
en ole hän, mutta sanoisin että hinta on sen verran mitä joku siitä viitsii maksaaAvattakoon sen verran, että olen erityisherkkä ihminen, siksi tämä tuntuu kohdallani normaalia enemmän. Ja Rushi, jos saan vielä sen verran viedä aikaasi, että jos prossu siis toimii ja testit ovat hyvät ja jos meinaan luopua, niin mikä olisi siis toimivan prossun hinta silloin? Päätöstähän en ole tehnyt, mutta tahtoisin silti suuntaa tietää.
pohjatietoihin nojautuenAvattakoon sen verran, että olen erityisherkkä ihminen, siksi tämä tuntuu kohdallani normaalia enemmän. Ja Rushi, jos saan vielä sen verran viedä aikaasi, että jos prossu siis toimii ja testit ovat hyvät ja jos meinaan luopua, niin mikä olisi siis toimivan prossun hinta silloin? Päätöstähän en ole tehnyt, mutta tahtoisin silti suuntaa tietää.
OK. Mä en osaa noiden hinnoista sanoa, kun ite tulee touhuttua pääasiassa noiden toisen ääripään tuotteiden kanssa. En silti ottaisi stressiä. On tuosta toki hyvä sanoa, että "putsasin kontaktit IPAlla ja prossusta lähti hieman vihreää väriä, toimii normaalisti" mut en mä näe että tuo oleennaisesti käytetyn hintaan vaikuttaisi.Avattakoon sen verran, että olen erityisherkkä ihminen, siksi tämä tuntuu kohdallani normaalia enemmän. Ja Rushi, jos saan vielä sen verran viedä aikaasi, että jos prossu siis toimii ja testit ovat hyvät ja jos meinaan luopua, niin mikä olisi siis toimivan prossun hinta silloin? Päätöstähän en ole tehnyt, mutta tahtoisin silti suuntaa tietää.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.