Aliexpress on tullut tiensä päähän. Temu on tätä päivää, koska niiden pitää rakentaa "mainetta" parempana verkkokauppana. Tutustukaa:
Alennuskuponkeja iso kasa ja kokemuksesta voin kertoa, että temu on luotettava, vaikka olin itsekin epäileväinen aluksi. Oon tilannu jo 14 pkt ja kaikki tullut perille n.1-2 viikossa.
Alla olevalla latauskoodilla siis paljon etuja:
Koodi poistettu
Lisäksi kun laittaa hakukenttään tän koodin, niin saa 30% alennusta ekasta tilauksesta:
Koodi poistettu
Tässä viimeisimmät ostokset:
Screenshot 20240406 111007 — Postimages
IMG 20240404 181730023 HDR — Postimages
Eli mä ainakin olen tilannut ihan tarpeeseen asioita, enkä mitään heräteostoksina "kiinakrääsää" eli järjenkäyttö siinä, mitä tilaa on suositeltavaa.
Ja moralisoinnin voi jättää pois suosiolla, koska jokainen meistä varmasti ostaa ihan samoja tuotteita muista kaupoista ja ne tuotteet on valmistettu myös Kiinassa, mutta hinta on vain kalliimpi. Jopa viimeisin (ihan liikkeestä) ostamani sähkökitara oli tehty Kiinassa ja paras mihin törmäsin, niin pojan iPadissa lukee takana suunniteltu Kaliforniassa, mutta koottu Kiinassa! XD
Ja mitä tulee Temun tavaroiden laatuun, niin kyllä ne oikeasti on hyvälaatuista tavaraa, kunhan lukee todella huolella myynti-ilmoituksen, että oikeasti tietää mitä tilaa.