Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

On myös hyvä tarkentaa, että tilauksen jääminen tulliin lienee todennäköisyydeltään lottovoiton luokkaa. Mulla ei ole jäänyt kertaakaan, vaikka viinaa olen enemmän ja vähemmän tilaillut jo vuodesta 2018 asti. Ja tähän se alkoholin tilaamisen kannattavuus perustuu. Tullilla ei tule koskaan olemaan resursseja, että voisi käydä läpi kaikki alkoholilähetykset, mitä rajan yli tulee. Ei ollut tehovalvonnan aikana, eikä ole nytkään.
Kyllä. Ja esim Bottle of Italyn paketit on niin selkeäasti alkoholia sisältäviä että ei jää mitään epäselvää.. Onhan nuo tullu tähän asti ilman ongelmia..

Kyllä. Ja esim Bottle of Italyn paketit on niin selkeäasti alkoholia sisältäviä että ei jää mitään epäselvää.. Onhan nuo tullu tähän asti ilman ongelmia..
Suht hyvin tulleet perille kavereille loppukesästä. 2024 suvella kun vielä itse tilailin ennen lakimuutosta niin muutama viiveellä tullu laatikko oli, ja yhden kerran yksi smirnoff pottu puuttui. Oli revitty laatikon kyljestä ulos. Asikaspalvelua ei kiinnostanut mitenkään, mutta hyvällä paypal ostaja tilillä muistaakseni viikossa rahat takasin sen yhden pullon osalta.

Statistiikka

Viestiketjuista
288 366
Jäsenet
79 475
Uusin jäsen
Raitis

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom