Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Siitä on vähän aikaa , kun minulla oli kermalikööriä, mutta kyllä vähän jäi fiilis, että se menee huonoksi ja semmoiseksi mudaksi siellä pohjalla jämät. Jokainen tekee, mitä itse haluaa, mutta en ainakaan uhraa pulloa tällaiseen kokeiluun. Uskokaa pois, tämä jääkaappi oli ystävällinen neuvo ja auttaa pitämään maun hyvänä pitkään. Ja sitten minulla on voinut olla niitä halvempia kermalikööreitä (Vana Tallinn, esim.), kun ulkomailta ostettaessa saa niitä halvemmalla :)

Nyt vanhimmat 40%+ viinat ovat sen melkein 3 vuotta avattuna olleet. Voin taas maistella viikonloppuna, mutta se Stroh 60 on kurkkukipuihin ja muut ei olleet niitä parhaimman makuisia. Enpä suosittele Tatratean ostamista, eikä se Unicumkaan ollut herkkua.

Alle 25% olen pitänyt jääkaapissa avaamisen jälkeen. Lähinnä Limoncelloja.

--

Lisäksi on ennen hyökkäyssotaa ostettu Russki Standard Platinum, jota en avaa, ennenkuin sota on ohi. Mutta ei minulla näitä viinaksia siis kauan ole tarkoitus säilytellä. Pitäisi melkein ennen uutta tilausta edelliset juoda pois, vai??

Hyvä idea, sama pullo löytyy. Kerro kun korkataan ;)
Tämmönen tyhjä kotelo täällä. Pullo hörpittiin hyvässä seurassa. Sain lahjaksi avunannosta.
1765537183111.png

Miten te saatte näkymään noi seurannassa?
Itsellä näkyy vaan BRT/DPD seurannassa kun paketti liikkuu Italiassa, sen jälkeen ei näy mitään kunnes tulee Suomeen ja näkyy post nordin seurannassa...
Nytkin odotan yhtä lähetystä jonka piti tulla 10.12. Lähtenyt Italiasta 5.12 mutta sen jälkeen ei mitään...
Koska tässä kannattaa alkaa kysymään lähettäjältä infoa?

Täällä oli sama homma, tänään alkoi näkymään Postnord seuranassa. Paketti on tosin vasta Saksassa. Taitaa vaan olla kiireinen aika, milloin toimitusajat saattavat pidentyä.

Voihan peijooni... Tilaamani Blanc 1664 erä olikin ainakin ensimmäinen korkattu koppa 06.01.25-06.01.26,huomio siihen osoitteeseen kiinnittyi ensimaistamisen jälkeen.

Tuolta ei nähtävästi kannata ainakaan mitään suurempaa erää harkitakkaan oluen suhteen.

Itse ajattelen niin että jos ottaa lomarahat lomina niin rahaa on/tulee silloin ihan tarpeeksi joten palkka lienee kohdallaan.

Voihan peijooni... Tilaamani Blanc 1664 erä olikin ainakin ensimmäinen korkattu koppa 06.01.25-06.01.26,huomio siihen osoitteeseen kiinnittyi ensimaistamisen jälkeen.

Tuolta ei nähtävästi kannata ainakaan mitään suurempaa erää harkitakkaan oluen suhteen.
Jos alksista tilasit niin niinhän siellä sivuilla luki maininta tuotteen kohdalla bb 6.1.26. ja hyvää oli kun yhden join.

Statistiikka

Viestiketjuista
294 904
Jäsenet
80 785
Uusin jäsen
Altissia

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom