Oho, tapahtuikin nyt jotain...Sama tilanne
23.06.2020 13:29 Helsinki
Lähetys on valmiina jatkamaan matkaa Matkahuollosta Helsinki
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oho, tapahtuikin nyt jotain...Sama tilanne
Ei mulla ainakaan näkynyt sillä omnivan koodilla mitään suomen puolelta, seuraava tieto oli matkahuollon saapumisilmoitus.Olen tilannut 11.6 illalla Alkc:sta ja valinnut kuljetukseksi "kotiinkuljetus" ja sain vielä samana päivänä klo 23:00 jälkeen Omnivaan 5 kappaletta seurantakoodeja, mutta edelleen lukee "Shipping information received". Moni puhuu, että näkee Matkahuollosta seurantakoodilla missä etenee, mutta noilla virolaisilla seurantakoodeilla ei nää ainakaan matkahuollosta mitään (ainakaan vielä??) Onko porukka siis valinnut "pakettiautomaatin" josta saa Matkahuoltoon seurantakoodit?
Ei tässä varmaan auta muu kuin odotella koska lähtee liikenteeseen.
P.S. Jano on vain valtava.
Spritbox ja Alkostore24 toimittaa samoilla hinnoilla vieläkin, eli laatikko 26 € ja lava 319 €. Vai mitä tarkoitit?
Niin siis jos luit viestin niin huomaat että kyse limuista. 26e postikulut "laatikolle" limua..? Kaupasta saa halvemmalla. Toki alkoholin tilaaminen on edelleen edullista kun Suomessa hinnat ovat taivaissa.
Netpris ja, discandooo sai ennen 30kg 15e, nyt 10kg 15e. Eli 15e postikulut 24tlk kohden. Ei järkevää enää. Ennen oli.
Mä olen kerran yhden puljun kanssa ollut samassa tilanteessa ja siinäkin Shippii oli toinen osapuoli. Maksoin 2x postikulut kahdesta pakkauslaatikosta. Puolet jäi tulematta, eli tulivat yhdessä laatikossa (joka olisi tullut yksillä postikuluilla). Eivät suostuneet toisen postikulun palautukseen, joten jouduin lopulta tekemään disputen, mutta PayPal ei jostain syystä hyväksynytkään disputea ja oli myyjän puolella.tein lopulta PayPaliin disputen summana puolet postikuluista. Kirjoitin disputeen hyvät motivoinnit (suomeksi), pitkälti samat asiat jotka jo olin kirjoittanut Netprisille aiemmin. PayPal antoi Netprisille useamman viikon aikaa antaa oman vastineensa, mutta sitä ei koskaan tullut. Liekö he tajunneet että olen oikeassa, tai ehkä heillä on kokemusta että myyjä usein on häviäjä PP-disputeissa, en tiedä. Joka tapauksessa PayPal ratkaisi asian minun edukseni ja palautti minulle n. 9 € Neptrisin rahoja.
Vähän katselin ketjua niin eipä taida enää kannattaa oikein mistään tilata kun rahdit on kovat, toimitukset venyy ja asiakkaiden palveleminen ei täysin kiinnosta kun pulju pannaan välillä kokonaan kiinni kuten Alkostore. Tähän kai se korona johti kun jengi ei päässyt aikoihin Viroon tai Latviaan.
14.6. kotiinkuljetuksella tilatut paketit rupes näkymään matkahuollon seurannassa (odottaa lähetystä..), kun paketit rekisteröityi sinne Sorteerimiskeskukseen siellä omnivan seurannassa.Olen tilannut 11.6 illalla Alkc:sta ja valinnut kuljetukseksi "kotiinkuljetus" ja sain vielä samana päivänä klo 23:00 jälkeen Omnivaan 5 kappaletta seurantakoodeja, mutta edelleen lukee "Shipping information received". Moni puhuu, että näkee Matkahuollosta seurantakoodilla missä etenee, mutta noilla virolaisilla seurantakoodeilla ei nää ainakaan matkahuollosta mitään (ainakaan vielä??) Onko porukka siis valinnut "pakettiautomaatin" josta saa Matkahuoltoon seurantakoodit?
Ei tässä varmaan auta muu kuin odotella koska lähtee liikenteeseen.
P.S. Jano on vain valtava.
Mulle tuli tuo ylin rivi, kun oli yksi hanapakkauksista rikkoontunut kuljetuksessa. Totta kai pelotti, että nyt on se sitten jääny tulliin.Mitähän vittua nyt taas.![]()
Minulle vastattiin kolmanteen sähköpostiin. Sen jälkeen on vastattu 15-30min. Saattoi aluksi mennä vastaanottajalla mahdollisesti roskapostiksi suoraan...Onko kukaan saanut yhteyttä alkcin asiakaspalveluun?
Nyt jumissa ties missä. Matkahuolto:Viinahuudosta 1.6. tilattu vaihtui juuri käsittelystä lähetetyksi. Kerkeää jussiksi jos vanhat merkit pitävät paikkansa.
Tuliko sulle kuljetus.eu:lta joku matkahuollon seurantakoodikin?14.6. kotiinkuljetuksella tilatut paketit rupes näkymään matkahuollon seurannassa (odottaa lähetystä..), kun paketit rekisteröityi sinne Sorteerimiskeskukseen siellä omnivan seurannassa.
Kolme tilausta takana ja aina tullut JJEE alkuiset koodit, mitkä yleensä toimii MH:n sivuilla vasta siinä vaiheessa kun paketti on noutovalmiina.Tuliko sulle kuljetus.eu:lta joku matkahuollon seurantakoodikin?
Siis ei nuo esimerkkini firmat välitä mitä siinä tölkissä on. Rahdit on silti samat.Niin siis jos luit viestin niin huomaat että kyse limuista. 26e postikulut "laatikolle" limua..? Kaupasta saa halvemmalla. Toki alkoholin tilaaminen on edelleen edullista kun Suomessa hinnat ovat taivaissa.
Netpris ja, discandooo sai ennen 30kg 15e, nyt 10kg 15e. Eli 15e postikulut 24tlk kohden. Ei järkevää enää. Ennen oli.
Alkostore halvin 3x24pack 33cl 26€ rahdit, riippuen sit toki montako laatikkoa on tilaamassa.Kellään mitään tietoa mistä sais halvalla olutta esimerkiksi carlsbergiä tai heinekeniä tilailtua? Kun kaikki rahdit lasketaan myös yhteen mistä saisi halvimmalla/mistä olette itse tilannut?
Eikös viinivodkasta tule 4x24pack 33cl alle 20€? Tai tulee mitä tuleeAlkostore halvin 3x24pack 33cl 26€ rahdit, riippuen sit toki montako laatikkoa on tilaamassa.
Eikös viinivodkasta tule 4x24pack 33cl alle 20€? Tai tulee mitä tulee![]()
Mulle tuli tuo ylin rivi, kun oli yksi hanapakkauksista rikkoontunut kuljetuksessa. Totta kai pelotti, että nyt on se sitten jääny tulliin.![]()
Eikö viinikauppa.comista saa myös halvalla?
Netpris 37kg tilauksen toimitus toimipaikkaan 43€
Eikös se ole enemmän? 4 kpl 24pack viinivodkasta 19€ ja a24:sta jos menee tilaamaan 4 kpl 24packiä, niin menee kahden norlog:n paketin hinta eli 52€. Mutta myös minä ennemmin valitsen a24:n eli tilaan joko 3 tai 6 kpl:tta 24packejä4,92€ halvempi viinivodkan hyväksi kuin alkostoressa joo jos 4 laatikkoa tilaa heinäkenkää. Toki mitä täältä lukenut viinivodkan toimitusajoista niin valitsisin itse noista silti alkostoren.
Vaikuttas jotain ongelmaa Klarnsn päässä. Stekkaa sieltä ekana.Tilaukselle tekemäsi maksun kanssa xxx on ongelma kaupassa viinivodka.fi. Ota meihin yhteyttä ja selvitetään ongelma.
Valitettavasti emme voi toimittaa tilaustasi ennen maksusuoritustasi.
Tommosen pukkasi kun yritin tehdä tilausta. En kyllä ajatellut maksaa ennakkoon kun Klarna tuli valittua.![]()
Onko joku saanut viinivodkan luvatun palautuksen puuttuvasta tuotteesta? Itellä ei näy vieläkään. Kauanko näissäkin kestää?
Eikä smartpostistakaan ole vielä kuulunut mitään. Josko tänään tulsi.
Näytti menneen nyt tilaus läpi,odotellaan.Vaikuttas jotain ongelmaa Klarnsn päässä. Stekkaa sieltä ekana.
Aika halpa hinta kyllä, jos 19€ rahti10.6.20 tilattu alkc tilaus tuli tänään paikalliseen K-markettiin. 29.5.21 asti päiväykset oli 3x24 tölkkisissä. Pakkauslaatikko oli aika ohut pahvinen, helposti rikki menevä. Rahti oli 19€ laatikko, jossa oli 3x24 tölkkiä. Tilausvahvistusta en saanut koskaan. Seurantanumeron pyytämällä. Seuraavat juomat autolla ostosristeilyltä..
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.