En usko, että mistään poistoista johtui kaatuminen. Se tuli siinä kohdassa, kun laitoin puhelimeen bluetoothin takaisin päälle ja puhelin alkoi yhdistämään kelloon ja oli toiminut kuitenkin suht pitkään ihan asiallisesti. Luultavasti Samsungin oman puhelimen kanssa moista ei sattuisi ja en voi sanoa, ettei minua olisi varoitettu kellon yhteistoiminnasta ei-Samsungin kanssa.
Itselleni ylimääräisiä softia on ainakin Samsung Pay, Samsung Healthilekaan en näe käyttöä, Samsungin musiikki, Outlook, Mediasoitin, Galaxyt Budsien ohjaussofta, ja varmaan vielä jotain muutakin.
Google Assistant ymmärtää minua jostain syystä paremmin kuin Bixby. Olisiko harjoituksen tulosta. Toivottavasti saavat luvatusti Assistantin kanssa mukaan.
Itselleni ylimääräisiä softia on ainakin Samsung Pay, Samsung Healthilekaan en näe käyttöä, Samsungin musiikki, Outlook, Mediasoitin, Galaxyt Budsien ohjaussofta, ja varmaan vielä jotain muutakin.
Google Assistant ymmärtää minua jostain syystä paremmin kuin Bixby. Olisiko harjoituksen tulosta. Toivottavasti saavat luvatusti Assistantin kanssa mukaan.