Älysormukset

Itse olen vähän kiikun kaakun, että päivitänkö vielä. Nykyisessä takuuvaihdokki Oura 3 "stealth" mallissa sormus kestää sen 3-4 päivää. Ollut jo reilu pari vuotta käytössä. Vähän tekisi mieli ostaa tuo Oura 4 ja vaihtaa sormea toiseen vaihdon yhteydessä, mutta harmittaisi jättää tämä pois käytöstä.
Vähän sama juttu itselläkin podinnassa. Oma gen 3 hankittu 3/22. Silloin sormusten pieni koko sai aikaan sen että toiseksi isoin kävi nimettömään ja sillä on menty. Etusormeen olisin halunnut tai keskariin. Loppukesä 24 siitä meni akku siihen kuntoon että piti ladata 2 päivän välein, sain takuuseen uuden. Nyt en ole merkannut latauksia ylös mutta tuntuma on että akku huonontunut jo. Tarkoittaa että nyt tarvitsee ladata 2-3 kertaa viikossa.

Pähkäilen tässä että vaihtaisiko uuteen gen neloseen, käsittääkseni kokoja on nyt isompia että pitäisi mennä etusormeen? Tai toinen vaihtoehto on että ajan tämän nykyisen "loppuun" ja mietin sitten uudestaan.
 
Kerrataan nyt vielä
Marraskuu 2021: ostin uuden gen3 sormuksen
Kevät/kesä 2023: akku hajosi, sain takuun kautta uuden gen3 sormukset
Kevät 2025: takuusta saadun sormuksen akku hajosi, asiakaspalvelu vastasi että alkuperäisen takuu päättynyt, mutta saat 50€ alennusta tai tehdaskunnostetun sormuksen
Nykyhetki: tehdaskunnostetun sormuksen akku hajoamassa. Epäilen että enää saisin uutta

itse hankin 10/2021 gen 3-surmuksen ja uusin takuuvaihto tapahtui näköjään syyskuussa 2025 (parin muun takuuvaihtoa en muista, mutta about vuoden välein on aina akku kuollut). Eli kyllä sinunkin pitäisi saada uusi sormus ilman mitään ongelmia.
Itse hoidin takuuvaihdon "virtual assistantin" kautta, eli en jutellu ihmisen kanssa. Chat robotti katsoi logit että akussa on todellakin vika ja tilasi samantien uuden sormuksen.
Tuli uusi retail paketoitu sormus latureineen päivineen tilalle, ei mikään takuukorjattu versio.
 
itse hankin 10/2021 gen 3-surmuksen ja uusin takuuvaihto tapahtui näköjään syyskuussa 2025 (parin muun takuuvaihtoa en muista, mutta about vuoden välein on aina akku kuollut). Eli kyllä sinunkin pitäisi saada uusi sormus ilman mitään ongelmia.
Itse hoidin takuuvaihdon "virtual assistantin" kautta, eli en jutellu ihmisen kanssa. Chat robotti katsoi logit että akussa on todellakin vika ja tilasi samantien uuden sormuksen.
Tuli uusi retail paketoitu sormus latureineen päivineen tilalle, ei mikään takuukorjattu versio.
Tosiaan jo edellisellä kerralla sanoivat että ei kuulu enää takuun piikkiin, ihme jos nyt sitten kuuluisikin taas. Voisihan sitä yrittää.
 
Ouran appi ei taida näyttää mistään dataa milloin/kuinka useasti akku on ladattu? Yritin etsiä mutta en ainankaan huomannut mitään? Eikä kerro mitään akun kunnosta? Pitääpä tänään ladata ja seurata mikä päivä tarvitsee seuraavaksi ladata. Jos kerran takuut toimii noin hyvin vieläkin, pitää itsekkin laittaa noottia vielä. Kunhan ensin selvittää onko akun huonous mutua vai totta...
 
Kerrataan nyt vielä
Marraskuu 2021: ostin uuden gen3 sormuksen
Kevät/kesä 2023: akku hajosi, sain takuun kautta uuden gen3 sormukset
Kevät 2025: takuusta saadun sormuksen akku hajosi, asiakaspalvelu vastasi että alkuperäisen takuu päättynyt, mutta saat 50€ alennusta tai tehdaskunnostetun sormuksen
Nykyhetki: tehdaskunnostetun sormuksen akku hajoamassa. Epäilen että enää saisin uutta

Kysy ainakin. Saat tai et, niin bonuksena siinä tulee arvokasta tietoa jatkon kannalta. Onhan tuossa huomattavasti nollaa paremmat mahdollisuudet, kun on ollut noin paljon ongelmiakin siedettävänä matkan varrella. Ja huonosti on kunnostettu ku puolen vuoden päästä hyytyy.

Muokkasin aiempaan hankintavuoden oikein eli omakin hankittu marraskuusssa 2021 ja takuusta uusi aika lailla tasan 2v päästä. Nyt ollaan tuosta 2v päässä ja vaikka akku ei ole juurikaan hyytynyt, niin ihan kiva tarjous on päällä, kun huomioi ilmaisen jäsenyyden. Olen ollut sen verran tyytyväinen kuitenkin, että eiköhän tuo lähde lopulta tilaukseen.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
293 029
Viestejä
5 008 415
Jäsenet
80 413
Uusin jäsen
TikkaL

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom