Olipahan erikoinen, ei montaa minuuttia ollut aikaa availla ikkunoita.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuttu tunne viime viikolta. Nyt paras arpa 27min.Mä pääsin 4min jonotuksella kauppaan ja mitään ei saanut enää ostoskoriin.
Kaikkia näyttiksiä oli kyllä saatavilla, mutta ilmeisesti dropin koko ollu aivan mitätön.
Mikä juttu että on queue päällä? Itse menin ja näyttää yli tuntia nytPäivitys: jono liikahtaa, 25min antoi itselle nyt kelloon.
Montako korttia lähti tilaukseen?Kertaalleen captcha fail lisätessä, ja place order napin kautta jonoon![]()
Montako korttia lähti tilaukseen?![]()
Torstaina 30.9. oli klo 17 ja 23 seudulla.Siis onko torstaina tai perjantaina tuolla amd storessa ollut jokin droppi?
Kiitos pitää jatkossa olla valppaana 23 aikaa siis!Torstaina 30.9. oli klo 17 ja 23 seudulla.
Kiitos pitää jatkossa olla valppaana 23 aikaa siis!
Voiton todennäköisyys on jotakin loton päävoitto -luokkaa. Ellei heikompikin.Tää on tälläinen vanhanaikainen arvonta, jossa arvotaan itse näyttis eikä osto-oikeutta. Toki jos lähes äärettömän hyvä tuuri käy, varmaan tuosta joutuu alvin maksamaan tullille. Se on tyyliin 150 plus ehkä käsittelykulut.
![]()
Win AMD's RX 6800 GPU!
Enter for a chance to win an RX 6800 non XT GPU! All you have to do is make sure you're subscribed the the Gamer Meld YouTube channel. If you already are, just click on the subscribe link and come back. You'll get 10 entries automatically.gleam.io
Tuossa on 17 tuntia jäljellä aikaa osallistua. Pari noista kohdista ei oikeasti vaadi mitään muuta kuin linkin klikkaamista, kolme noista vaatii muodollisesti noita some-juttuja. Pitäisi olla ihan legit arvonta vaikka tuo gamer meld kanava onkin aikamoinen huhujen klikkihuorauspyörittämö.
Voiton todennäköisyys on jotakin loton päävoitto -luokkaa. Ellei heikompikin.
![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.