AMD-spekulaatioketju (RDNA:n ja CDNA:n tulevat sukupolvet)

Kuulostaa yhtä uskottavalta clickbait materialilta kuin navi3x kellotaajuudet, no vähintään respinnin jälkeen kelloa luvassa, eiku viimeistään navi4x:ssa, eikun. En pidättele hengitystä 512bit amd pelipiiriä odotellessa. MLID:n track record niin huono ettei kannata kiinnittää mitään huomiota siihen. Jos paremmat huhupajat alkavat tuollaisista puhumaan niin uskottavuus voisi olla nollaa suurempi.
hmm toisaalta miksi kepler_l2 näitä repostailee X:ssä jos ei ole luotettava? Toki MLIDiin on aina hyvä suhtautua skeptisesti.

1753531537841.png

Noh kaikki on spekulaatiota, mä itse veikkaan enemmän tuota 96 CU:ta, noi 600w monsterit on vähä meh varsinkin näillä helteillä:

hmm toisaalta miksi kepler_l2 näitä repostailee X:ssä jos ei ole luotettava? Toki MLIDiin on aina hyvä suhtautua skeptisesti.

1753531537841.png

Noh kaikki on spekulaatiota, mä itse veikkaan enemmän tuota 96 CU:ta, noi 600w monsterit on vähä meh varsinkin näillä helteillä:

Kepler tais postata spekulaation 384bit rdna5:sta jonka kertoi olevan täyttä keksintöä omasta päästä. Onko sulla linkata missä kepler väittää amd:lta olevan tulossa 512bit väyläisen ratkaisun? Aika paljon kertoo huhujen tasosta kun wccftech, videocardz tms, huhusaitit ei nosta tätä MLID:n clickbait keksintöä sivuillensa.

----
editti: Keplerin arvailut kuvassa, ei siis väitä tiedoksi/vuodoksi vaan omaksi arvaukseksi siitä mitä rdna5:ssa voisi olla tulossa
1753532592118.png

lähde: Page 21 - Discussion - RDNA 5 / UDNA (CDNA Next) speculation

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
282 997
Jäsenet
78 499
Uusin jäsen
Anttilantti

Hinta.fi

Back