Apple iOS & iPadOS

Asensin ipadiin Whatsappin ja vaikka siellä on mutetettu henkilöiden viestejä. Niin ipad silti päättää päästää merkkiäänen.
Eli nähtävimmin ipad ei osaa uskoa sovellusten omia asetuksia, saman teki myös messenger, joten messengerin poistin, mutta whatsappi olis hyvä olla.
Niin että miten aidosti estän äänet joiltain henkilöiltä? Tai mikä juttu tässä nyt on?
En nyt haluaisi että koko ipad olisi mutella muutamien ihmisten takia.

En tiedä miten tätä googlettaisi mutta aina kun olen puhelimessa vaimon kanssa, saan kellooni tekstiviesti ilmoituksia tasaisin väliajoin :hmm:
Muilta numeroilta ei tule ilmoituksia ja siis oikeasti mitään tekstiviestejä ei ole tullut. Luurina IPhone 16 Pro Max ja kellona Huawein GT4.

En tiedä miten tätä googlettaisi mutta aina kun olen puhelimessa vaimon kanssa, saan kellooni tekstiviesti ilmoituksia tasaisin väliajoin :hmm:
Muilta numeroilta ei tule ilmoituksia ja siis oikeasti mitään tekstiviestejä ei ole tullut. Luurina IPhone 16 Pro Max ja kellona Huawein GT4.
Mä saan huawein gt4 kelloon kaikkia vanhoja ilmoituksia kun olen suihkussa. Eli oletettavasti bt yhteys pätkii kun puhelin on toisella puolela taloa.

Statistiikka

Viestiketjuista
279 875
Jäsenet
77 998
Uusin jäsen
rahkolaleevi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom