ARC Raiders (PC, PS5, XBOX, release date 30.10.2025)

Eipä oo pitkään aikaan ollu fiilistä, että odottais jotain peliä näin innolla.Delta Force oli kai harvoja extraction shootereita pleikalle, mutta tehty kontrollit siihen liian kankeeks ohjaimelle niin ei innostanu sitä moodia pelaa warfarea lukuunottamatta.. Tässä kaikki tuntui hyvin hallittavalta ja sulavalta. Muutama kaveri osti myös pelin niin pääsee yhessä rähisee mikä on kiva juttu.
 
Itekin vähän innostnu, et oisko tästä itelle pleikkarille mp-räiskintää, kun bäfää on kiva pelata pc:llä, mut sillä ei oo aina mahis pelata ja monesti sillon liipasinsormea kuitenkin kutittelis.
 
Itekin vähän innostnu, et oisko tästä itelle pleikkarille mp-räiskintää, kun bäfää on kiva pelata pc:llä, mut sillä ei oo aina mahis pelata ja monesti sillon liipasinsormea kuitenkin kutittelis.
Ainakin hiiri ja näppämistötuki on vähän lupailtu myöhemmin. Jos sillä on merkitystä.
 
Aikoinaan tuli DayZ:tä hakattua paljon. Onko tässä samoja elementtejä, että voisi innostua? Entä minkä kokoinen mappi tässä on?
 
Tuo vaikuttaa ihan hauskalta ominaisuudelta että kartalla voi olla solo, duo ja triot sekaisin. Ja kaikki voi knokkaantua, eli et suoraan erota oliko knokkaamasi pelaaja solo vai osa triosta, ehkä duo. Pakottaa olemaan varuillaan. Etenkin kun ulkotiloissa lähtee tuo flare taivaalle joka varmasti vetää huomiota.

Muoks, ja deffalla voi nostaa myös knokkaantuneen pelaajan joka ei ole omaa tiimiä. Eli solona voi esim pelastaa toisen solon ja jatkaa matkaa yhdessä. Tai erikseen.
 
Aikoinaan tuli DayZ:tä hakattua paljon. Onko tässä samoja elementtejä, että voisi innostua? Entä minkä kokoinen mappi tässä on?
itsekkin taisin 1k tuntia pelailla dayz ennen kuin peli alkoi keskittyä kurpitsojen kasvatukseen.
Ennemminkin the divisionin dark zone tyylinen kokemus mutta tarkoitus juosta mappi läpi muutamassa minuutissa uudestan ja uudestaan hengissä keräten materiaaleja tai harrastaa pvp:tä.
peli looppi on samallaista valmis reseptiä kuin ubisoftin ja ea:n nykyajan lootti peleissä ja palkintona lisää lootin keräystä mikä ei itselle tuntunut mitenkään palkitsevalta kun pelistä on tehty niin kasuaali kokemus että jännitys ja riski puuttuu kokonaan.

Tunnelma, teema ja äänimaailma tekee tästä ainutlaatuisen jonka takia kiinnostuin tästä, mutta en jaksanut kauaa fiilistellä.
 
itsekkin taisin 1k tuntia pelailla dayz ennen kuin peli alkoi keskittyä kurpitsojen kasvatukseen.
Ennemminkin the divisionin dark zone tyylinen kokemus mutta tarkoitus juosta mappi läpi muutamassa minuutissa uudestan ja uudestaan hengissä keräten materiaaleja tai harrastaa pvp:tä.
peli looppi on samallaista valmis reseptiä kuin ubisoftin ja ea:n nykyajan lootti peleissä ja palkintona lisää lootin keräystä mikä ei itselle tuntunut mitenkään palkitsevalta kun pelistä on tehty niin kasuaali kokemus että jännitys ja riski puuttuu kokonaan.

Tunnelma, teema ja äänimaailma tekee tästä ainutlaatuisen jonka takia kiinnostuin tästä, mutta en jaksanut kauaa fiilistellä.
Miten koit että jännitys ja riski puuttuu kokonaan ja kokemus on kasuaali?
 
Tuo vaikuttaa ihan hauskalta ominaisuudelta että kartalla voi olla solo, duo ja triot sekaisin. Ja kaikki voi knokkaantua, eli et suoraan erota oliko knokkaamasi pelaaja solo vai osa triosta, ehkä duo. Pakottaa olemaan varuillaan. Etenkin kun ulkotiloissa lähtee tuo flare taivaalle joka varmasti vetää huomiota.

Muoks, ja deffalla voi nostaa myös knokkaantuneen pelaajan joka ei ole omaa tiimiä. Eli solona voi esim pelastaa toisen solon ja jatkaa matkaa yhdessä. Tai erikseen.
Tähän sen verran tarkennusta, että pelintekijät ovat sanoneet että pyrkivät pitämään solot erossa tiimeistä. Ei siis ole mahdotonta soolona törmätä kahden tai kolmen hengen tiimeihin, mutta pyrkivät pitämään sen minimissä. Omasta mielestä ihan hyvä ratkaisu, koska tulen pelaamaan 50% ajasta soolona ja ei tässä kyllä ole mitään palaa tiimejä vastaan jos sellainen tulee vastaan.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
290 907
Viestejä
4 975 139
Jäsenet
79 874
Uusin jäsen
MatsS

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom