ARC Raiders (PC, PS5, XBOX, release date 30.10.2025)

Eipä oo pitkään aikaan ollu fiilistä, että odottais jotain peliä näin innolla.Delta Force oli kai harvoja extraction shootereita pleikalle, mutta tehty kontrollit siihen liian kankeeks ohjaimelle niin ei innostanu sitä moodia pelaa warfarea lukuunottamatta.. Tässä kaikki tuntui hyvin hallittavalta ja sulavalta. Muutama kaveri osti myös pelin niin pääsee yhessä rähisee mikä on kiva juttu.
 
Itekin vähän innostnu, et oisko tästä itelle pleikkarille mp-räiskintää, kun bäfää on kiva pelata pc:llä, mut sillä ei oo aina mahis pelata ja monesti sillon liipasinsormea kuitenkin kutittelis.
 
Itekin vähän innostnu, et oisko tästä itelle pleikkarille mp-räiskintää, kun bäfää on kiva pelata pc:llä, mut sillä ei oo aina mahis pelata ja monesti sillon liipasinsormea kuitenkin kutittelis.
Ainakin hiiri ja näppämistötuki on vähän lupailtu myöhemmin. Jos sillä on merkitystä.
 
Aikoinaan tuli DayZ:tä hakattua paljon. Onko tässä samoja elementtejä, että voisi innostua? Entä minkä kokoinen mappi tässä on?
 
Tuo vaikuttaa ihan hauskalta ominaisuudelta että kartalla voi olla solo, duo ja triot sekaisin. Ja kaikki voi knokkaantua, eli et suoraan erota oliko knokkaamasi pelaaja solo vai osa triosta, ehkä duo. Pakottaa olemaan varuillaan. Etenkin kun ulkotiloissa lähtee tuo flare taivaalle joka varmasti vetää huomiota.

Muoks, ja deffalla voi nostaa myös knokkaantuneen pelaajan joka ei ole omaa tiimiä. Eli solona voi esim pelastaa toisen solon ja jatkaa matkaa yhdessä. Tai erikseen.
 
Aikoinaan tuli DayZ:tä hakattua paljon. Onko tässä samoja elementtejä, että voisi innostua? Entä minkä kokoinen mappi tässä on?
itsekkin taisin 1k tuntia pelailla dayz ennen kuin peli alkoi keskittyä kurpitsojen kasvatukseen.
Ennemminkin the divisionin dark zone tyylinen kokemus mutta tarkoitus juosta mappi läpi muutamassa minuutissa uudestan ja uudestaan hengissä keräten materiaaleja tai harrastaa pvp:tä.
peli looppi on samallaista valmis reseptiä kuin ubisoftin ja ea:n nykyajan lootti peleissä ja palkintona lisää lootin keräystä mikä ei itselle tuntunut mitenkään palkitsevalta kun pelistä on tehty niin kasuaali kokemus että jännitys ja riski puuttuu kokonaan.

Tunnelma, teema ja äänimaailma tekee tästä ainutlaatuisen jonka takia kiinnostuin tästä, mutta en jaksanut kauaa fiilistellä.
 
itsekkin taisin 1k tuntia pelailla dayz ennen kuin peli alkoi keskittyä kurpitsojen kasvatukseen.
Ennemminkin the divisionin dark zone tyylinen kokemus mutta tarkoitus juosta mappi läpi muutamassa minuutissa uudestan ja uudestaan hengissä keräten materiaaleja tai harrastaa pvp:tä.
peli looppi on samallaista valmis reseptiä kuin ubisoftin ja ea:n nykyajan lootti peleissä ja palkintona lisää lootin keräystä mikä ei itselle tuntunut mitenkään palkitsevalta kun pelistä on tehty niin kasuaali kokemus että jännitys ja riski puuttuu kokonaan.

Tunnelma, teema ja äänimaailma tekee tästä ainutlaatuisen jonka takia kiinnostuin tästä, mutta en jaksanut kauaa fiilistellä.
Miten koit että jännitys ja riski puuttuu kokonaan ja kokemus on kasuaali?
 
Tuo vaikuttaa ihan hauskalta ominaisuudelta että kartalla voi olla solo, duo ja triot sekaisin. Ja kaikki voi knokkaantua, eli et suoraan erota oliko knokkaamasi pelaaja solo vai osa triosta, ehkä duo. Pakottaa olemaan varuillaan. Etenkin kun ulkotiloissa lähtee tuo flare taivaalle joka varmasti vetää huomiota.

Muoks, ja deffalla voi nostaa myös knokkaantuneen pelaajan joka ei ole omaa tiimiä. Eli solona voi esim pelastaa toisen solon ja jatkaa matkaa yhdessä. Tai erikseen.
Tähän sen verran tarkennusta, että pelintekijät ovat sanoneet että pyrkivät pitämään solot erossa tiimeistä. Ei siis ole mahdotonta soolona törmätä kahden tai kolmen hengen tiimeihin, mutta pyrkivät pitämään sen minimissä. Omasta mielestä ihan hyvä ratkaisu, koska tulen pelaamaan 50% ajasta soolona ja ei tässä kyllä ole mitään palaa tiimejä vastaan jos sellainen tulee vastaan.
 
Joo onneks ei oo soolot sekasin muitten kans niinkö Delta Forcessa.
Tulihan df:n länkkäriversioon myös viime vkl solot. Toki ei tietenkään pysyvästi vaan pelkästään vkl mappikiertoon. Oiskohan pelaajamäärät ottanu toissa vkl osumaa ja alkoi pelottaan et porukka häipyy lopullisesti.

Tässä kun julkaisupäivää odotellessa on mietiskellyt, niin toivottavasti pitävät arcit yhtä vahvana ku tähän asti, että tää on enemmän pve kuin pvp. Loottimäärää sen sijaan vois vaikka vähentää. Ehkä jopa liian helposti pysty tekeen läpijuoksuja. Toisaalta eipä siitä lopullisen version tehtävistä tai resurssibalanssista oo vielä käsitystä. Selviää ku alkaa perjantaina pelaan.
 
Eli millä tavalla? Kamoja ei menetä kun kuolee vai? ;) Sanoit että riski puuttuu, aika erikoinen väite.
server slämmissä ei ainakaan huolettanut omat kamat kun selvisi 2 matsia lukuunottamatta joka matsista hengissä ja roska loottia oli koko stashi täynnä, kaikki penkit mitä oli saatavilla rakennettuna sekä seuraavaan 4 kuolemaan uus varustus.
tuo vain 3 tunnin pelaamisen jälkeen.

Ehkä julkaisussa on sitten vähemmän loottia niin tavaralla on jotain arvoa ja kaikkea ei vain pysty mennä ja ostaa tradereilta halvalla kuten ekassa testissä taisi olla.
 
Tech testin jälkeen odotin kuin kuuta taivaalta, mutta server slamin rajoittunut päivittely ja muun progression puute latisti tunnelmaa. Onneksi muistissa on vielä kuinka hauskaa ja jännittävää pelaaminen oli tech testissä niin uskallan ostaa heti julkaisupäivänä.
 
server slämmissä ei ainakaan huolettanut omat kamat kun selvisi 2 matsia lukuunottamatta joka matsista hengissä ja roska loottia oli koko stashi täynnä, kaikki penkit mitä oli saatavilla rakennettuna sekä seuraavaan 4 kuolemaan uus varustus.
tuo vain 3 tunnin pelaamisen jälkeen.

Ehkä julkaisussa on sitten vähemmän loottia niin tavaralla on jotain arvoa ja kaikkea ei vain pysty mennä ja ostaa tradereilta halvalla kuten ekassa testissä taisi olla.
No nyt ymmärrän vähän paremmin näkökantaa. Tosiaan aika äkkiä tuli testin progressioseinä vastaan joten sama oli menettää kamoja etenkin kun tiesi että ei voi enää edetä ja testi päättyy pian.
 
Outo julkaisupäivä, torstai eikä perjantai.
Minusta ihan looginen: 1) Saadaan nostatettua hypeä viikonlopulle somen ja streamauksien kautta, 2) Ei ole heti se miljoona yhtäaikaista käyttäjää (varmaan tällä pelillä lähemmäs 200k?), niin nähdään miten serverit käsittelee kuormitusta, 3) meidän torstai on jo jossain ääri-idässä perjantai, niin kaikki pääsee heti viikonlopun alkuun lataamaan, asentamaan ja pelaamaan.

Toisekseen on tullut totuttua että monessa pelissä päivitykset tulee nimenomaan torstaina (mm. FN ja DF), niin tuo ei tunnu yhtään oudolta.
 
Onko jollain kokemusta tästä ps5:lla? Lähinnä että kuinka hyvin peli toimii pleikkarilla.
 
On kyllä aikamoisia velhoja noi Embarkin kaverit kun pyörii täällä yli 60fps High-asetuksilla ja kone yli 5 vuotta vanha! Hyvältä maistuu tähän mennessä oli sitten yksin tai tiimissä :thumbsup: Arcit antaa sopivan pelotteen ettei voi vaan juosta sokkona yhdestä paikasta toiseen. Aika 50-50 menny PvP-taistot ja pari kertaa joutunut perääntymään ettei henki lähde :) tokan kentän sain auki ja hyvin on tähän mennessä kentät suunniteltu kun on tosiaan monta suuntaa mistä edetä...tai perääntyä ;)
 
On kyllä aikamoisia velhoja noi Embarkin kaverit kun pyörii täällä yli 60fps High-asetuksilla ja kone yli 5 vuotta vanha! Hyvältä maistuu tähän mennessä oli sitten yksin tai tiimissä :thumbsup: Arcit antaa sopivan pelotteen ettei voi vaan juosta sokkona yhdestä paikasta toiseen. Aika 50-50 menny PvP-taistot ja pari kertaa joutunut perääntymään ettei henki lähde :) tokan kentän sain auki ja hyvin on tähän mennessä kentät suunniteltu kun on tosiaan monta suuntaa mistä edetä...tai perääntyä ;)
Ihan kun uutta peliä pelaisi kun uutta karttaa menee, ei tällaista intoa ole ihan äsken mistään pelistä saanut.
 
Kova peli kyllä. 9h tuli vedettyy kavereiden kanssa. Harmillisesti kun yritti kommunikoida proxychatin kautta yhteistyöhaluisena niin kaikki vaan ampui päin naamaa. Toki on sekin pelin henki.

Mitään bosseja en kyllä nähny mut aika varovaisesti loottasin.
 
Jeah, tosi hyvältä vaikuttaa ekan päivän perusteella! Mä väänsin kans 9h ja tekis mieli jatkaa läpi yön. Loistava tunnelma. Solona ahdistaa kuin Tarkovissa ja duona olikin sitten paljon kivempaa.
 
Pelaajien käytös tuntuu muuttuneen hyvin radikaalisti server slamista. Tänään n. yhdeksän tuntia pelanneena lähes kaikki kohtaamiset muiden pelaajien kanssa sujuivat rauhanomaisesti, puolin ja toisin huudeltiin "please don't shoot" jne.

edit: kokemukset sooloilusta
 
Ostin tämän, mutta ei tarvinnut kauaa pelata huomatakseen että eräs konsulttiytiö on joko täysin sotkenut itsensä mukaan tämän kehitykseen tai ainakin joku on erittäin hyvä kopioimaan heidän aiheuttamia vahinkojaan muille peleille.

Taas näitä tuotoksia jossa aivan sattumalta jokainen pelin hahmo on kiukkuisen kalifornialaisen aktivistin näköinen nainen ja sitten paketin päälle on liimattu se yksi stereotyyppinen kiintiö musta mies. Samalta sattumalta character creatorissa on "body type 1/2" ja pelaaja ei voi kustomoida naamaa (ainakaan en itse löytänyt vaihtoehtoa sille?) vaan pitää valita jälleen kerran rajatusta valikoimasta pakkorumennettu kasvoja.

Sitten itse peliin liittyen täytyy kysyä että kenen idea tuo "knock out" homma oikein oli? Pelissä siis ei voi tappaa toisia pelaajia vaan heitä ammutaan tai hakataan kunnes he ovat maassa ja sitten heiltä "lyödään tajua kankaalle"?
Tuntuu jälleen kerran siltä että joko pelin ikäraja halutiin tuolla tuoda alas (mitä ei tapahtunut koska peli on jostain syystä K16) tai sitten joku "konsultti" selitti kehitystiimille sitä kuinka toisten pelaajien tappaminen on "toksista maksuliinisuutta" ja sellainen ei kuulu "modern audience"-peleihin.
En tiedä, mutta milloin viimeksi olette nähneet nettiammuskelun jossa toisia pelaajia ei voi tappaa? En muista ikinä nähneeni tällaista.

Yksi yleisimmistä valituksen aiheista tuntuu olevan pelin F2P-tyylinen rahastusmalli vaikka peli on maksullinen. En osaa tähän ottaa lyhyen testini perusteella kantaa, mutta ostoa harkitsevien kannattaa huomioida mahdollisesti kyseenalaiset käytännöt:

Jos jotain hyvää/neutraalia pelistä pitää etsiä niin animaatiot, grafiikat, valotus yms. ovat ihan hyvin toteutettuja ja pelissä ei ole mitään TAA sumua, yliampuvaa bloomia tai muuta paskaa mikä riivaa monia muita pelejä.
Suorituskykyongelmia ei ole ja FPS on ihan jees, mutta toisaalta peli nyt ei ole sen näköinen että sen pitäisi pyöriä yhtään huonomminkaan.

Pelasin muutaman raundin ja varsinainen gameloop kait on ihan kivaa ja PvE viholliset oli pikaisen kokeilun perusteella hyvin toteutettuja ja mielenkiintoisia. Liekkö tuota kuitenkaan jaksaa pidemmän päälle jos kaikki pelaaminen on vain lopulta romujen keräämistä ja alueelta poistumista?
Siihen en tule saamaan vastausta koska noista aikaisemmista syistä johtuen en itse pysty tätä pelaamaan (pelin soijaaminen pilaa immersion) joten laitoin Steam refundin sisään.

Edit: Vielä ammuskelusta:
Pelin aseet ja ampuminen PvE vastaan tuntuu hyvältä ja luontevalta, mutta toisten pelaajien ampuminen taas tuntui melkein rikkinäiseltä? Osumat kyllä rekisteröityivät mutta luodit ei osuessaan näytä _visuaalisesti_ tekevän juuri minkäänlaista vahinkoa toiseen pelaajaan tai mitenkään hidasta heidän liikkumistaan. Ihan kuin kuin luodit menisivät läpi kunnes sitten lopulta HP on nollassa ja toinen pelaaja kaatuu kontalleen.
Joko pelini bugitti tai sitten tuo PvP taistelu on melkein päälle liimattu ja tehty puoli huolimattomasti.
 
Viimeksi muokattu:
Ostin tämän, mutta ei tarvinnut kauaa pelata huomatakseen että eräs konsulttiytiö on joko täysin sotkenut itsensä mukaan tämän kehitykseen tai ainakin joku on erittäin hyvä kopioimaan heidän aiheuttamia vahinkojaan muille peleille.

Taas näitä tuotoksia jossa aivan sattumalta jokainen pelin hahmo on kiukkuisen kalifornialaisen aktivistin näköinen nainen ja sitten paketin päälle on liimattu se yksi stereotyyppinen kiintiö musta mies. Samalta sattumalta character creatorissa on "body type 1/2" ja pelaaja ei voi kustomoida naamaa (ainakaan en itse löytänyt vaihtoehtoa sille?) vaan pitää valita jälleen kerran rajatusta valikoimasta pakkorumennettu kasvoja.

Sitten itse peliin liittyen täytyy kysyä että kenen idea tuo "knock out" homma oikein oli? Pelissä siis ei voi tappaa toisia pelaajia vaan heitä ammutaan tai hakataan kunnes he ovat maassa ja sitten heiltä "lyödään tajua kankaalle"?
Tuntuu jälleen kerran siltä että joko pelin ikäraja halutiin tuolla tuoda alas (mitä ei tapahtunut koska peli on jostain syystä K16) tai sitten joku "konsultti" selitti kehitystiimille sitä kuinka toisten pelaajien tappaminen on "toksista maksuliinisuutta" ja sellainen ei kuulu "modern audience"-peleihin.
En tiedä, mutta milloin viimeksi olette nähneet nettiammuskelun jossa toisia pelaajia ei voi tappaa? En muista ikinä nähneeni tällaista.

Yksi yleisimmistä valituksen aiheista tuntuu olevan pelin F2P-tyylinen rahastusmalli vaikka peli on maksullinen. En osaa tähän ottaa lyhyen testini perusteella kantaa, mutta ostoa harkitsevien kannattaa huomioida mahdollisesti kyseenalaiset käytännöt:

Jos jotain hyvää/neutraalia pelistä pitää etsiä niin animaatiot, grafiikat, valotus yms. ovat ihan hyvin toteutettuja ja pelissä ei ole mitään TAA sumua, yliampuvaa bloomia tai muuta paskaa mikä riivaa monia muita pelejä.
Suorituskykyongelmia ei ole ja FPS on ihan jees, mutta toisaalta peli nyt ei ole sen näköinen että sen pitäisi pyöriä yhtään huonomminkaan.

Pelasin muutaman raundin ja varsinainen gameloop kait on ihan kivaa ja PvE viholliset oli pikaisen kokeilun perusteella hyvin toteutettuja ja mielenkiintoisia. Liekkö tuota kuitenkaan jaksaa pidemmän päälle jos kaikki pelaaminen on vain lopulta romujen keräämistä ja alueelta poistumista?
Siihen en tule saamaan vastausta koska noista aikaisemmista syistä johtuen en itse pysty tätä pelaamaan (pelin soijaaminen pilaa immersion) joten laitoin Steam refundin sisään.

Edit: Vielä ammuskelusta:
Pelin aseet ja ampuminen PvE vastaan tuntuu hyvältä ja luontevalta, mutta toisten pelaajien ampuminen taas tuntui melkein rikkinäiseltä? Osumat kyllä rekisteröityivät mutta luodit ei osuessaan näytä _visuaalisesti_ tekevän juuri minkäänlaista vahinkoa toiseen pelaajaan tai mitenkään hidasta heidän liikkumistaan. Ihan kuin kuin luodit menisivät läpi kunnes sitten lopulta HP on nollassa ja toinen pelaaja kaatuu kontalleen.
Joko pelini bugitti tai sitten tuo PvP taistelu on melkein päälle liimattu ja tehty puoli huolimattomasti.
Huh. Toiset kattoo näitä asioita erilaisten lasien läpi. En todellakaan ekana ajatellut tässä mukana olevan nimeltä mainitsematon konsulttifirma. Pelasin kavereiden kanssa. Molempien kavereiden hahmot näytti enemmänkin natsi-saksan ihanne arjalaisilta (tätä lookkia eivät tarkoituksella hakeneet) ja siitä tuli mainittuakin.

Enkä myöskään tullut ajatelleeksi, että muita pelaajia ei tosiaan taideta tässä pelissä tappaa. Voithan sinä maassa ryömivää toista pelaajaa ampua ja huutaa proximity chattiin hävyttömyyksiä jos se sinulle tuo mielihyvää. Ehkä siinä ajatuksena on ollut se, että extraction pelissä kukaan ei kuole ja herää taianomaisesti uudestaan henkiin vaan sinulta tosiaan lyödään tajukankaalle, tavarat pöllitään ja raahataan takaisin tukikohtaan.

Selkeästi tämä peli ei ole sinulle. Kritiikkiä ja mielipiteitä saa mielestäni jakaa, mutta toivon ettei tämänkin pelin kohdalla mennä tuohon jo paranoidiset sävyt saavuttavaan woke-keskusteluun

Tuli parin kaverin kans muutama loottireissu heitettyä eilen. Hyvin varovasti edettiin koko ajan, kun ei nuo alun pyssyt kovin kummoisia ole. On todella viimeistellyn oloinen peli ja saa embarkille hattua nostaa miten sulavasti kaikki tuntui toimivan. Eiköhän tähän tule tunteja upotettua. Harmillisesti ei vklp pääse pelaamaan. Triona kun tuli pelattua niin ei ainakaan toistaiseksi osannut ajatellakaan, että muiden porukoiden kans olisi alkanut rauhaa solmimaan. Kyllä siellä tuli luotia peruuksille heti. Knokattuna sitten keskustelut. Soolona varmasti tilanne on toinen
 
Eikös osumat nimenomaan rekisteröidy aika visuaalisesti? Playtestiä tuli hieman pelattua ja aina kun osui pelaajaan, tai minuun osuttiin, lenteli kipinöitä. Osuman värikin taisi muuttua sitämukaa saiko osumaa kilpi vai lihas?
 
Eikös osumat nimenomaan rekisteröidy aika visuaalisesti? Playtestiä tuli hieman pelattua ja aina kun osui pelaajaan, tai minuun osuttiin, lenteli kipinöitä. Osuman värikin taisi muuttua sitämukaa saiko osumaa kilpi vai lihas?
Kyllä minä näin kauaskin asti kun osuin kilvettömäänkin pelaajaan
 
Ostin tämän, mutta ei tarvinnut kauaa pelata huomatakseen että eräs konsulttiytiö on joko täysin sotkenut itsensä mukaan tämän kehitykseen tai ainakin joku on erittäin hyvä kopioimaan heidän aiheuttamia vahinkojaan muille peleille.

Taas näitä tuotoksia jossa aivan sattumalta jokainen pelin hahmo on kiukkuisen kalifornialaisen aktivistin näköinen nainen ja sitten paketin päälle on liimattu se yksi stereotyyppinen kiintiö musta mies. Samalta sattumalta character creatorissa on "body type 1/2" ja pelaaja ei voi kustomoida naamaa (ainakaan en itse löytänyt vaihtoehtoa sille?) vaan pitää valita jälleen kerran rajatusta valikoimasta pakkorumennettu kasvoja.

Sitten itse peliin liittyen täytyy kysyä että kenen idea tuo "knock out" homma oikein oli? Pelissä siis ei voi tappaa toisia pelaajia vaan heitä ammutaan tai hakataan kunnes he ovat maassa ja sitten heiltä "lyödään tajua kankaalle"?
Tuntuu jälleen kerran siltä että joko pelin ikäraja halutiin tuolla tuoda alas (mitä ei tapahtunut koska peli on jostain syystä K16) tai sitten joku "konsultti" selitti kehitystiimille sitä kuinka toisten pelaajien tappaminen on "toksista maksuliinisuutta" ja sellainen ei kuulu "modern audience"-peleihin.
En tiedä, mutta milloin viimeksi olette nähneet nettiammuskelun jossa toisia pelaajia ei voi tappaa? En muista ikinä nähneeni tällaista.

Yksi yleisimmistä valituksen aiheista tuntuu olevan pelin F2P-tyylinen rahastusmalli vaikka peli on maksullinen. En osaa tähän ottaa lyhyen testini perusteella kantaa, mutta ostoa harkitsevien kannattaa huomioida mahdollisesti kyseenalaiset käytännöt:

Jos jotain hyvää/neutraalia pelistä pitää etsiä niin animaatiot, grafiikat, valotus yms. ovat ihan hyvin toteutettuja ja pelissä ei ole mitään TAA sumua, yliampuvaa bloomia tai muuta paskaa mikä riivaa monia muita pelejä.
Suorituskykyongelmia ei ole ja FPS on ihan jees, mutta toisaalta peli nyt ei ole sen näköinen että sen pitäisi pyöriä yhtään huonomminkaan.

Pelasin muutaman raundin ja varsinainen gameloop kait on ihan kivaa ja PvE viholliset oli pikaisen kokeilun perusteella hyvin toteutettuja ja mielenkiintoisia. Liekkö tuota kuitenkaan jaksaa pidemmän päälle jos kaikki pelaaminen on vain lopulta romujen keräämistä ja alueelta poistumista?
Siihen en tule saamaan vastausta koska noista aikaisemmista syistä johtuen en itse pysty tätä pelaamaan (pelin soijaaminen pilaa immersion) joten laitoin Steam refundin sisään.

Edit: Vielä ammuskelusta:
Pelin aseet ja ampuminen PvE vastaan tuntuu hyvältä ja luontevalta, mutta toisten pelaajien ampuminen taas tuntui melkein rikkinäiseltä? Osumat kyllä rekisteröityivät mutta luodit ei osuessaan näytä _visuaalisesti_ tekevän juuri minkäänlaista vahinkoa toiseen pelaajaan tai mitenkään hidasta heidän liikkumistaan. Ihan kuin kuin luodit menisivät läpi kunnes sitten lopulta HP on nollassa ja toinen pelaaja kaatuu kontalleen.
Joko pelini bugitti tai sitten tuo PvP taistelu on melkein päälle liimattu ja tehty puoli huolimattomasti.
Täytyy kyllä sanoa että mielessä ei käynyt yksikään mainitsemistasi asioista. Näetkö vastaavia asioita kaikkialla, vai mistähän tuo tulee?

Tuota knock outia mietin hetken aikaa ja kyllähän tuo ryömimismekaniikka on selvästi mietitty peliä tukevana. Lisäksi, mitä järkeä siinä olisi jos pelaaja dramaattisesti kuolisi ja sen jälkeen lähitisi seuraavalla loottiretkelle? Nyt valot päälle...
 

Statistiikka

Viestiketjuista
290 972
Viestejä
4 974 230
Jäsenet
79 940
Uusin jäsen
Joulun_Ihme

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom