Assetto Corsa rally (early access)

Nyt lähtee tuo rs50 setti gigantista säästä 100e jokaisesta 500 eurosta hintaan 699e(g rs load cell polkimien kanssa). Parisadan alennus jos laitat noita vaihekeppejä ja käsirajjuja samaan pakettiin. Mulla on kokemusta Moza R5 setistä ja nykyään on RS50 setti käytössä ja onhan se selvästi parempi. Alussa tuntui että ei hirveän isoa eroa mutta nyt kun käyttänyt enemmän rs50 setti selvästi parempi ja hinnan väärti mikäli budjetti venyy sinne. Tähän peliin tuli juuri myös Logitechin Trueforce tärinäpalautus. En ole testannut sitä vielä niin en osaa sanoa minkälainen toteutus.

Molemmat kuitenkin on oman hintaluokkansa parhautta. Et mene väärin kummallakaan, tuo Moza on myös erittäin hyvä 400e hintaan tai tarjouksesta jopa halvemmallakin. Softassa on isoja eroja, Logitech on suunniteltu plug & play tyyppiseksi eikä hirveänä säätömahdollisuuksia(toki perusjutut on säädettävissä), Mozassa on ajureissa huomattavasti enemmän säätöä ja kustomoitavaa jos niin haluaa tehdä.
Kiitos vinkistä! Taidan keinahtaa Logitechin orjaksi, sen verran houkuttaa trueforce ja homman helppous. Sit pitäs enää pohtia joku järkevä penkintapainen mihin saa pultattua värmeet kiinni.

Kiitos vinkistä! Taidan keinahtaa Logitechin orjaksi, sen verran houkuttaa trueforce ja homman helppous. Sit pitäs enää pohtia joku järkevä penkintapainen mihin saa pultattua värmeet kiinni.

Noista mulla ei ole paljoa kokemusta, käytössä Wheel stand pro DD joka on varmaan about minimi mitä tuon tehoselle direct drive ratille tarvii. Mulla menee tilanpuute edellä ja tarvin kokoontaitettavan ja kompaktin telineen joten tuo käytössä. Olen ihan tyytyväinen ollut kuitenkin.

Verkkiksessä on myynnissä versio johon ymmärtääkseni menee myös tuo logitekki kiinni. Siinä on myös shifterille teline. Tässä tuo WHeel stand pro kotisivun linkki, mielestäni sama(voi vaatia 2 kertaa linkin klikkaamista, ekalla kerralla pitää regioni valita joka ohjaa etusivulle. Toisella menee tuotesivulle). Tuo on kuitenkin erinäköinen kuin tuo DD malli, et en osaa sanoa onko yhtä vakaa. Jos et tarvi kompaktia ja kokoontaitettavaa telinettä, niin suosittelen katsomaan jotain oikeaa rigiä.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
306 527
Jäsenet
82 905
Uusin jäsen
venim1103

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom