Assetto Corsa rally (early access)

Eikö se ensin pitäisi saada toimimaan käyttiksessä että Simu voi ajureiden kautta edes saada dataa pelimoottorille että sen voi bindata, oli se sitten Axis tai nappi.

Millähän ilveellä saisi käsijarrun toimimaan pelissä?

Kyseessä SG Racingin sequ + handbrake combo. Peli tunnistaa sequn muttei käsijarrua.
Aikaisemmin sai kierrettyä X360ce:llä.
X360ce lakkasi toimimasta Microsoft C++ hommiin liittyen. Ei auta uninstallaus/installaus tai repairit.
Xoutput taas ei tunnista käsijarrun Axista, eli ei pysty bindaamaan.

Miten tää studio ei ole onnistunut 5kk aikana saada perusvehkeitä toimimaan. Luulisi ettei olisi kummempi additio kun kaikissa muissa simuissa senkun bindaa vaan käsijarrun ja kaikki toimii laakista.
Ylimääräisten softien kanssa leikkiminen ei ole lempi puuhaa. Tuntikausia kun näiden kanssa touhuaa tuloksetta alkaa ns. psykoosit olemaan tulilla.
Onko sulla varmasti tuo oikea Xbox360CE versio käytössä? Tuolla on vähän hämäävästi kolme versiota "for all games", For 32-bit games" ja "for 64-bit games" ja kaksi jälkimmäistä on paljon vanhempia. Mulla tuntui vielä toimivan tuo "for all games" eli Versio 4.17.15.0.

On kyllä melko hämmentävää ettei ole tullut käytännössä mitään parannusta laiteyhteensopivuuteen. Mun oma epäilys on että siellä on joku aavistuksen kädetön heppu ollut kontrolleja tekemässä, ja on käytetty jotain valmista konsoliyhteensopivaa assettia mitä muokkailtu ja sitä ei osata millään nyt saada pelittämään niinkuin lähes kaikki muut pelit kontrollien osalta toimii. Luulisi olevan aika pirun korkealla prioriteettilistalla kuitenkin että simuväki pääsis käyttämään vermeitään pelin kanssa.

Yksi vaihtoehto olis Simhub, millä säätämällä varmaan saa toimimaan.

mites simhubin control mapper ? sinne saa noita axiksella olevia jos se vaan tunnistaa käkkärin. eli mäpätään ensin simhubiin ja sitten simhubin overlayllä mäpätään simhubin palikat peliin.
käytän itse tuota rattien kanssa niiin ei tarvitse rattia vaihtaessa mäppäillä uusiksi, käytän kyllä sitä bridge arduino palikkaa mutta vjoilla se käsittääkseni pelaa myös..

Kiitoksia vinkeistä.
Kyllä oli asennettuna "for all games" versio.
x360ce tosiaan riiteli microsoft c++ versioiden kanssa. Softa pyysi tiettyä versiota, mitä ei enää microsoftilta saanut ladattua.
Ilmeisesti uudempi c++ versio pc:lläni oli korvannut softan vaatiman vanhemman version.
Poistin uudemmat c++ versiot ja pitkän etsiskelyn jälkeen löysin x360ce:n pyytämän c++ version niin lähti lopulta toimimaan.

Kävin puolisen tuntia ajamassa tuota Walesin pätkää Alfalla, jokusen sekunnin sieltä sai pois.
Ensimmäistä kertaa huomasi selkeästi miten paljon paremmin auto kulkee setupilla, kiitos @Hiikeri 👌

Joo, mut oli jyrätty tylysti ulos top10stä. Kokeilin äsken pari vetoa, mutta ei kunto anna vielä ajaa. Sain ekalta sektorilta reilu sekunnin pois, mutta en saanut loppupätkää tuleen puhtaasti, niin en saanut aikaani parannettua.

Millä rengaspaineilla te ajelette?

Itse ajellut käytännössä vakioilla (32psi).

Joskus pari kk sitten kokeilin eri paineitakin, esim. 28 joka kulmassa tuntui jo hieman 'löllöltä' ja vei huippunopeutta noin matala tehoiselta autolta.

36psi muistaakseni teki ajosta taas liukkaamman tuntuisen eli sladit levenivät eli aikaa hukkaantui.

Joskus pari vkoa sitten kokeilin pientä muutosta (+-2psi), tuntui ihan toimivalta: muutin vain toiselle akselille, en tosin muista kummalle ja kumpaan suuntaan.

Saattoi olla että oli takana 30psi (edessä 32psi) ajatuksena että ehkä se lisäisi pitoa vetäville?

Ajovideossani olen verrokkiaikaani 3:02.9 aluksi -0.4s edellä ja toisella kellolla taas olen +0.25s jäljessä eli hävisin keskivaiheilla ~0.65, silti tuli mun PB. :confused2:

Kuten muistelin tossa, ei ole kuskilla faktaa että oliko noi kaksi 02-puolella olevaa ajoani ajettu takana 30psi?

Statistiikka

Viestiketjuista
304 617
Jäsenet
82 510
Uusin jäsen
Janihanc

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom