Auton akuista ja lataamisesta

TAB Polar akku oli autossa edellisen omistajan jäljiltä ja vaikuttaa olevan edelleen erittäin hyvässä kunnossa. Välillä tullut käytettyä varalta laturissa, mutta se on ollut aina lähes täynnä jo laturiin kytkiessä.

Nämä käynnistysakuthan ei kai kauheasti tykkää syvästä purkamisesta, joten kauemmin kestää, jos ei pääse kovin tyhjäksi.

Itse ostin saman kokoisen AGM akun Biltemasta pari vuotta sitten, kun oli hieman tilanne päällä (akku kuoli laakista ja Biltema 500m päässä) 139€:lla, nyt näyttää olevan 149€ samalla 4v takuulla ja juuri huollossa totesivat, että akku kuin uusi rasitustestin mukaan.

En tiedä onko kuinka hyvä ja kauan kestää, mutta melkein 50€ halvempi kuin Nordmax mikä lie onkaan...
Kai tässä pitää kuitenkin kallistua Bilteman suuntaan hintaeron ollessa 149 € vs. 210 €. 4v takuu antaa sen verran luottoa, kun ei taida Yuasakaan antaa takuuta kuin 2 vuotta.
Qashqai J11 ei pitäisi vaatia mitään ohjelmointia, niin on helppo vaihtaa itse (ohjeiden mukaan).

Onko muuten latureista ehdotuksia? CTEK:t on rikki aina heti takuuajan umpeuduttua eli ei niitä enää. Biltemasta näitä löytyisi halvalla.
Akkulaturi 6 V, 2 A / 12 V, 4 A - Biltema - 26,95 €

Kai tässä pitää kuitenkin kallistua Bilteman suuntaan hintaeron ollessa 149 € vs. 210 €. 4v takuu antaa sen verran luottoa, kun ei taida Yuasakaan antaa takuuta kuin 2 vuotta.
Qashqai J11 ei pitäisi vaatia mitään ohjelmointia, niin on helppo vaihtaa itse (ohjeiden mukaan).

Onko muuten latureista ehdotuksia? CTEK:t on rikki aina heti takuuajan umpeuduttua eli ei niitä enää. Biltemasta näitä löytyisi halvalla.
Akkulaturi 6 V, 2 A / 12 V, 4 A - Biltema - 26,95 €
Bilteman agm laturi ja litium laturi ollut vuosia käytössä, toimii kuten laturin kuuluu.

Mulla näköjään joku vanhempi versio ilman näyttöä.

Statistiikka

Viestiketjuista
291 447
Jäsenet
80 022
Uusin jäsen
Vekkuli565

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom