Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Amsterdamissa, new yorkissa ja tokiossa olen nähnyt tuollaisiaMielestäni josssain oli sellainen paternoster hissi autoille, mutta tuota ei nyt varmasti tarkoiteta vaikka idea onkin sama, vain vertikaalinen.
Autojen pysäköintiin?Mielestäni josssain oli sellainen paternoster hissi autoille, mutta tuota ei nyt varmasti tarkoiteta vaikka idea onkin sama, vain vertikaalinen.
Se firma mitä yritin muistella halusi korvata "valet parking":in ihmiset mitä näkyy hotelleissa, ravintoloissa yms. Toinen puoli isot ostoskeskukset. Voit ajaa autolla oven eteen ja robohärveli vie auton parkkiin. Amerikassa nähnyt useasti kun porukka odottelee parkkipaikkaa ovenvieressä kun eivät halua parkkeerata kauemmas ja kävellä. Appsista jos näkee että jos nyt pyydät auton oveneteen niin kestää x-minuuttia niin voi ajoittaa auton haun sopivasti ja latenssi ei haittaa.Tuo tasaisella pinnalla varastointi, kuljetus on varmaan monelle ihan paikallisessa teollisuudessa haahuilleen tuttu näky. ja osassa paikkoja ihan talan työntekijöitä voi liikkua samalla alueella, mutta jos tehdään pysäköintipalvelua niin alue voidaan sulkea ulkopuolisilta.
- Next-gen ProPILOT will leverage Wayve AI Driver software and next-generation LiDAR to enhance safety
- Ariya prototype vehicles demonstrate driving capabilities on complex downtown Tokyo streets*
- Nissan is on track to launch the system on select mass-production vehicles in Japan within FY27
Ei se nyt ihan niinkään ole kun teknologioiden hinnassa on useampien kertaluokkien ero ja osa ratkaisuista perustuu millimetrin tarkkoihin karttoihin joiden maailmanlaajuinen luominen ja ylläpito käytännössä mahdotonta. Varsinkin jos tavoite on saada johonkin 30ke kuluttaja-autoon itseajavuus mukaan eikä vain 100ke++ hintaisiin takseihin ja isoimpiin metropoleihin. Waymossa kai edelleen sensorit+laskentateho 6-numeroisissa hinnoissa ja pohjalla erittäin tiukat karttavaatimukset tuetulle alueelle kun kartat ovat osa itseajavuutta eikä pelkästään navigointia varten.Mielestäni tuo on aika epäoleellista mitä tekniikkaa autossa on, halpaa vai kalliimpaa. Jos sen saa toimimaan nyt kalliimmalla niin se tekniikka on kuitenkin muutaman vuoden kehityksen ja kasvavan tuotantomäärän vuoksi pian halpaa. Ei ehkä niin halpaa kuin alunperin halpa, mutta ero niin pieni ettei sillä ole merkitystä. Nyt Tesla hakkaa päätä seinään yrittämällä kameroilla saada toimimaan. Haastavaa voi olla huonolla kelillä ja pimeässä tai auringon häiköistessä saada sitä ikinä tarpeeksi varmaksi.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.