Luin tässä välissä, että ilmeisesti toi viime viikonlopun double xp nopeutti tuota battle passin etenemistä?
Joku kertoi, että pelkät missionit antaa ~5.5 leveliä passiin.
Itsehän sain sen 12.5 leveliä, toki muukin pelaaminen sitä passia nostaa mission xp lisäksi.
Olen toki kohtis Battlefieldin pelaaja, siinä mielessä että pisteitä ropisee, mutta en ehkä niin että noin paljoa tuli ns. lisäleveliä.
Toisaalta vähän epäilen tuota "missionit antaa x leveliä", koska kuulemma passin myöhemmin tasoilla xp määrän tarve nousee. Eihän se sitten enää voisi pitää kutinsa, ellei ne missionin expat myöhemmillä viikoilla myös nouse. Toki ehkä se on niin laskettu...
Kyllähän tämä siis kuulostaa siltä, että aika paljon pidempään menee levelaa passi tappiin vs tuo mun "12.5 leveliä viidessä tunnissa" tahti.
Nähtävästi peliä reilusti pelanneet laskivat, että jos nostat passin ilman missioneita tasolla 27 niin sen jälkeen riittää pelkät missionit tässä mitä 7 viikona aikana vai monta niitä oli.
Aika paljon saa kai pelata, että pelkällä normipelillä normiexpalla vetelet 27 tasoa.
Noh oli miten oli, onhan tämä selvästi kevyempi rasti kuin codin passit, vaikka olisi tuplat mun omasta laskelmasta.
Niissä yleisesti ajatellaan että 100 tuntia menee, karkeati tunti per taso.
Olettamus tuossakin lienee se, että on edes keskiverto pelaaja.
Tosin joskus on väitetty, eihän kukaan tiedä, että codin passi olisi sidottu vain pelitunteihin. Se tosin kuulostaa melko dorkalta.
Toisaalta pelisarja on viimeiset vuodet muutenkin ollut aika dorka, etten ihmettelisi.