Battlefield 2042 (PC, PS5 & XBOX X)

tässä kyllä huono kun inffinä ei tee mitään, isoissa mapeissa. alussa pakko saada joku härveli millä liikkua, ja sitte kun on jossain lipulla, niin ei kiinnosta edes lähtee sieltä mihkään kun matkaa aina joku 500-800 metriä. noi isot mapit tarvis ainakin 4 lisälippua.
 
Nyt kun useampi tunti takana, niin alkaa pikkuhiljaa maistumaan. Ensimmäiset viisi tuntia oli kyllä aikamoista kärsimystä. Potentiaalia on, eri asia löytyykö luottoa siihen että DICE jaksaa hioa pelin kuntoon.
 
En oo nyt koko ketjua jaksanu kahlata läpi niin onkos tähän nyt mitään vippaskonsteja saada peliä pyörimään hieman tasaisemmin? Pomppii tuo fps niin rajusti ylös ja alas ettei huvita pelata koko peliä sen takia. Heiluu siellä 70-120 välillä ja tuntuu kyl aika paskalta.
Kokeilepa tätä:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Itse odottelen josko tulisi nopeasti fiksi mutta tuossa voi hätäisimmille olla korjauskonsti.
 
Muistutan ja pyydän, että käykää hyvät ihmiset luomassa ketjuja tai kommentoimassa olemassa oleviin palautetta ihan tuonne EA/Battlefieldin omalle foorumillekin. Mahdollisuus tulla kuulluksi on pieni, mutta ei olematon. Mitä enemmän sinne saadaan samoista asioista palautetta, niin olisi edes pieni mahdollisuus saada ne korjattua.

Origin tunnuksella onnistuu kirjautuminen.

 
Joo kyllä tässä paljon on petrattavaa. Äänet varsinkin melkosta mössöä aika ajoin.

En tiedä johtuuko servuista vai tietyistä aseista, mutta panosten osumat ei vaan rekisteroidy. Verikin vihuilta kyllä lentää, mutta ei kuole vaikka lippaallisen melkeen ampuu. Medikkinä myös yrittänyt viestiä maassa olevalle pingaamalla, että tulossa ollaan, mutta en tiedä onko tuota ominaisuutta edes olemassa :confused:

Mapissa ei voi zoomata :tdown:

Liikkuminen myös hiukan kankeaa jos verrataan vaikka sarjan parhaimpaan imo, eli bf 5:seen. Tuossa joku aiemmin linkkasi oppaan millä ilmeisesti tuota hiiren ohjattavuutta pystyy parantamaan, täytyy testailla.

Tuosta specialisti hommasta en kyllä oikein perusta, mutta ei itseä niin hirvesti häiritse. Kai tässä yritetään codin ja apexin pelaajia kosiskella tai jotain.

On hauskaakin kyllä ollut porukassa pelata ja ehkä tästä vielä hyvä tulee. Varmasti tulee tunteja mittariin itsellä, mutta tässä tilassa ei oikeen voi suositella :bored:
 
Muistutan ja pyydän, että käykää hyvät ihmiset luomassa ketjuja tai kommentoimassa olemassa oleviin palautetta ihan tuonne EA/Battlefieldin omalle foorumillekin. Mahdollisuus tulla kuulluksi on pieni, mutta ei olematon. Mitä enemmän sinne saadaan samoista asioista palautetta, niin olisi edes pieni mahdollisuus saada ne korjattua.

Origin tunnuksella onnistuu kirjautuminen.

Loppujen lopuksi mikään ei tule muuttumaan. Seuraava bäfä tulee olemaan samanlainen juosten kustu tekele ja toki korjaavat vuosien mittaan mutta mikään ei muutu niin kauan kun ihmiset ostaa pelin vaikka kuinka rikki se olisi. EA/Dice kuuntelee vain ja ainoastaan myyntilukuja.
 
Loppujen lopuksi mikään ei tule muuttumaan. Seuraava bäfä tulee olemaan samanlainen juosten kustu tekele ja toki korjaavat vuosien mittaan mutta mikään ei muutu niin kauan kun ihmiset ostaa pelin vaikka kuinka rikki se olisi. EA/Dice kuuntelee vain ja ainoastaan myyntilukuja.

Joo ihan samaa tuuleen huutamista tuo palautepuoli on ollut joka ikisessä battlefieldissa.
 
Voisiko tää peli pyöriä mun koneella?
i5 2500k@4.5Ghz, ax650, Asus GeForce GTX 1060 dual OC 3GB, 16gb@1600,Asus P8z77-v lx, win 10 pro 64bit ,HP lp2475w, 850 evo 500Gb
Batlefield 1 pyörii ainakin loistavasti asetukset melkein tapissaan.
 
Ei sen mun käsittääkseni pitäis kyl mennä noin, mutta voihan se kai mahdollista olla.
Juu siis en mä ymmärrä niin kovasti miten toi homma toimii. Mutuilua.

Se oli tosin ihan faktaa, että kaikki minimissä ja dlss tapissa pyöri surkeasti.
Eli ihan sama laittaa graffoja ylös ja dlss pois.

Mitkähän noista asetuksista ois semmosia, joita vois puskea ylöspäin niin, että "kilpailullinen etu" silti säilyy mahdollisimman hyvänä, jos vaikka koittais? Kuitenki aika vaisut grafiikka-asetukset kuten battlefieldeissä aina.
En kyllä tiedä, pitäisi odotella jonkun fiksumman sekä siihen aikaa kuluttavan (testaa jokaisen asetuksen yksitellen) videota/tekstiä aiheesta.
Eiköhän pian tule monilta youtubereilta yms videoita tästä, muutama jo näkynyt.

Tosin vähän luulen että tässä kannata sen suuremmin säätää ennen ekaa päivitystä.
 
Nyt tuli parin tunnin tyypit otettua. EA Playn kautta Teknisesti vielä aika paljon tekemistä. FPS on toisaan aika heittelevä ja rubberbandia aika paljon. Muutenkin gadgetit ja revivet bugittaa välillä, mutta tuo on tuttua jo aiemmista BF julakisuista, että bugia alussa riittää.

Muuten kyllä pelillisesti omaan mieleen paljon enemmän kun BF One ja V. Kyllä tästä vielä hyvä tulee, kun asaavat teknisen puolen kuntoon.

Otin myös neuvosta vaariin ja heti vaan SMG käteen. Sen kanssa ei ainakana mitään ongelmaa osumisen kanssa ja vihut kaatuu kyllä suunnilleen samaan tapaan kun BF4:ssa. Ajoneuvoilla en koittanut vielä edes pelailla.
 
Onko täällä joku, joka on onnistunut perumaan ps storessa bf 2042 ostoksen yli 14 päivää ostamisen jälkeen? Kokeilin tätä 10h trialia minkä sain ea playn kautta. Oma pre order on standard edition mikälie crossplay-versio eli sen kautta en olisi tätä trialia päässyt kokeilemaan.
 
Mikähän mahtaa olla kun en pysty enää avaamaan koko peliä? Lukee vaan loading tuossa käynnistysnapin kohalla EA apissa.
 
Ei jumalauta,

Mistä noista tietää kenellä hahmolla on sinko käytössä!? Ja miten vitussa niille vaihdetaan aseita!?

Kuka tuon UI:n on sunnitellut….

Ei pysty, toiset 30min yritin pelaa. Poistoon menee.
 
Portalissa ei toimi se plus-valikko, mutta deploy menussa sai attachmentit vaihdettua. Niistäkin pysyy vain ensimmäiset valinnat.

Ei ollut ihan kauhean intuitiivinen se käyttöliittymä siinä :beye:
Mulla ei vaihdu edes sieltä valikosta käsin.
Mulla ainakin toimii?

Kesti vaan kauan tajuta, että osassa portal aseista ei ole lainkaan valittavia osia eli silloin se ei toki aukea.
Eipä se vaan toimi. Vaikka kuinka T:tä painaa niin mitään ei tapahdu. Ei ole edes näppiksessä valaistuna (peli valaisee Logitechin näppiksissä vain napit jotka on bindattu ja käytettävissä sillä hetkellä).
 
Sitten se pikamuokkaus T:n kautta on poistettu käytöstä siitä Portal servusta jos se ei pelitä.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

ei se smg aina toimi ihan niinkuin pitäis
 
Muuten peli ollut mieluinen ja pelaisin enemmänkin, mutta jälleen taas tulee "unable to load persistence data" -erroria. Eli ei pääse edes alotusmenuun.

edit. Modeemi olikin jotenkin juntturassa, bootti auttoi...
 
Viimeksi muokattu:
Otin myös neuvosta vaariin ja heti vaan SMG käteen. Sen kanssa ei ainakana mitään ongelmaa osumisen kanssa ja vihut kaatuu kyllä suunnilleen samaan tapaan kun BF4:ssa.
Kyllä se on vaan heittämällä toimivin sarjatuliase, ihan roskiskamaa ainakin pari ekaa AR siihen verrattuna.
Aukesi juuri kolmas, mutta eipä sekään SMG:lle pärjää.

Eipä se vaan toimi. Vaikka kuinka T:tä painaa niin mitään ei tapahdu. Ei ole edes näppiksessä valaistuna (peli valaisee Logitechin näppiksissä vain napit jotka on bindattu ja käytettävissä sillä hetkellä).
Erikoista, mulla se toimi tänäänkin olettaen että aseessa on kilkkeitä tarjolla.
Ehkä se on kuten Kleimo sanoi, eli poistettu serverin asetuksista?
Tosin on kyllä harvinaisen tyhmä asetus laittaa. :D

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

ei se smg aina toimi ihan niinkuin pitäis

Joo kai tässä oikeita netcode/hitreg ongelmiakin on.

Silti tähän mennessä itsellä SMG toiminut moitteetta, AR:stä ei voi samaa sanoa.
 
Jos on mennyt ohi niin single fire on päällä kun tähtäimen neljästä sakarasta puuttuu ylimmäinen, jos on kaikki niin autofire ja katkoviivoilla niin aseen bursti on päällä.
 
Ok, mä en enää tajua tätä peliä yhtään. Ihan sama millä aseella pelasin tänään, selkeät osumat ei vaan osu. Vihu on paikallaan ehkä 50m päällä, ammun sitä suoraan päähän snipulla, ei mitään. Yritän uusiksi, ei mitään, vihu vihdoin tajuaa, että sitä ammutaan ja kääntyy 90 astetta ja instana hedari muhun. Miten tässä oikein voi pärjätä? Normaalisti peleissä on melko kasuaalisti pelailtuna 2-4 kd-ratiota, riippuen paljonko jaksaa yrittää ja kuinka paljon pelaa objectivea, tässä on tyyliin joka matsi 1-2 tappoa ja 10+ kuolemaa.
 
Alkoi kyrpimään Orbital-kentän yhden talon katolla kämppäävä vihollisen snipu-tiimi. Sitten pääsinkin jonkin lentohärvelin moniguniin ja tämä lentohärveli suunnisti juuri tuota rakennusta kohti. Vaan kylläpä tuntui hyvältä niittää tuon rakennuksen katolta nuo hiton kykkijät helvettiin, muutama hyppäsi paniikissa katolta alas :rofl:
 
Kaikissa moderneissä bäfäpeleissä on ollut enemmän tai vähemmän sitä luotien satunnaista hajontaa. BF3:sta lähtien snipuissa on yleensä ollut nolla astetta, DMR:ssä 0.1 ja automaattiaseissa riippuen pyssystä noin 0.2-0.5 astetta. Se ei siis ole mikään uus juttu. Kyllä niihin vihuihin osuu jos tietää mitä tekee. Jos taas haastaa snipua jollain rynkyllä parin sadan päästä niin luultavasti häviää sen myllyn ellei se snipu ole paska tai onnistut saamaan tap firella pari heduakin muiden osumien lisäksi.

BC2:ssa ei ollut first shot deviationia millään pyssyllä, mutta se oli poikkeus. Toki sitten kun aseella tykitti sarjaa niin cone of fire suureni ja suureni. Se mahdollisti esim. sen että shotgun slugeilla pystyi sniputtamaan porukkaa nassuun satojen metrien päästä.
 
Ok, mä en enää tajua tätä peliä yhtään. Ihan sama millä aseella pelasin tänään, selkeät osumat ei vaan osu. Vihu on paikallaan ehkä 50m päällä, ammun sitä suoraan päähän snipulla, ei mitään. Yritän uusiksi, ei mitään, vihu vihdoin tajuaa, että sitä ammutaan ja kääntyy 90 astetta ja instana hedari muhun. Miten tässä oikein voi pärjätä? Normaalisti peleissä on melko kasuaalisti pelailtuna 2-4 kd-ratiota, riippuen paljonko jaksaa yrittää ja kuinka paljon pelaa objectivea, tässä on tyyliin joka matsi 1-2 tappoa ja 10+ kuolemaa.

Koska tämä hitregi on aivan täysin paskana, ei voi oikein mitään tehdä. Oliskos taas että huonoilla yhteyksillä toimii useammin hitreg jotenkin ja hyvillä yhteyksillä useimmiten isdn-tasoa.
En tiedä millainen nettikoodisysteemi siellä taustalla on ollut silloin aluksi kun tämä tekele oli vielä joku free-to-play mtx heroshooter-battle royale. Mutta selvää on, ettei se ainakaan ole sama kuin edellisissä nyky-bäfissä kohtuu toimivaksi saatu nettikoodi.
 
On muuten harvinaisen vittumainen vekotin tuo Hovercraft Breakthroughissa :cigar:Varmaan 50% kuolemista kun joku driftaa päältä sillä. Kaiken lisäksi imee vielä raketit ku pesusieni itseensä ja matka jatkuu.
 
Viimeksi muokattu:
Hit reg vaihtelee:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Hit reg vaihtelee:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Tuokin tyyppi kyllä kokoajan kävelee ampuessaan. Eihän missään pelissä tällöin kuuluisikaan osua yhtä tarkasti kuin paikoillaan ollessaan, varsinkaan snipulla?
 
Kyllä tuo hitreg noissa edellississä videoissa on aika kuraa, ei mene lagituksenkaan piikkiin enää (?). Jos maali on jyvällä niin se on jyvällä.

Tuli aiemmin linkatusta Gigantin tarjouksesta tämä PC:lle ladattua, onnistuuko muuten se palautus enää kun maksu meni Gigantille? No en vielä ole palauttamassa, pe on virallinen julkaisupäivä ja hiukan haiskahtaa päivitykseltä siihen mennessä.

En kauheesti arvostelisi Betassa vielä stutterointia yms. kun kerran peli vielä kesken (siis ylipäätään, nykyään en enää osallistu mielenpahoitusfestivaaleille betoihin) ja toivottavasti samaa oireilua tässäkin vieläkin vaikka perjantaina "pitäis olla kuosiissaan". Tai sitten ottaa sen 6kk - 12 kk että saavat nuo lastentaudit hiottua.
 
Kyllä tuo hitreg noissa edellississä videoissa on aika kuraa, ei mene lagituksenkaan piikkiin enää (?). Jos maali on jyvällä niin se on jyvällä.

Tuli aiemmin linkatusta Gigantin tarjouksesta tämä PC:lle ladattua, onnistuuko muuten se palautus enää kun maksu meni Gigantille? No en vielä ole palauttamassa, pe on virallinen julkaisupäivä ja hiukan haiskahtaa päivitykseltä siihen mennessä.

En kauheesti arvostelisi Betassa vielä stutterointia yms. kun kerran peli vielä kesken (siis ylipäätään, nykyään en enää osallistu mielenpahoitusfestivaaleille betoihin) ja toivottavasti samaa oireilua tässäkin vieläkin vaikka perjantaina "pitäis olla kuosiissaan". Tai sitten ottaa sen 6kk - 12 kk että saavat nuo lastentaudit hiottua.
Eikö jossain ollu että ei ole perjantaina tulossa mitään isoa päivitystä, että joskus sitten.
 
Kyllä tuo hitreg noissa edellississä videoissa on aika kuraa, ei mene lagituksenkaan piikkiin enää (?). Jos maali on jyvällä niin se on jyvällä.

Tuli aiemmin linkatusta Gigantin tarjouksesta tämä PC:lle ladattua, onnistuuko muuten se palautus enää kun maksu meni Gigantille? No en vielä ole palauttamassa, pe on virallinen julkaisupäivä ja hiukan haiskahtaa päivitykseltä siihen mennessä.

En kauheesti arvostelisi Betassa vielä stutterointia yms. kun kerran peli vielä kesken (siis ylipäätään, nykyään en enää osallistu mielenpahoitusfestivaaleille betoihin) ja toivottavasti samaa oireilua tässäkin vieläkin vaikka perjantaina "pitäis olla kuosiissaan". Tai sitten ottaa sen 6kk - 12 kk että saavat nuo lastentaudit hiottua.
Joo en kyllä minäkään henkeä pidättäisi odotellessa fixiä.
Tuo bugien määrä on niin laaja että mahdoton varmasti korjata muutamassa päivässä. Lisäksi suortuskykyongelmat saattaa vaatia ajuripäivityksen Nvidialta.
 
Eikö jossain ollu että ei ole perjantaina tulossa mitään isoa päivitystä, että joskus sitten.

Juu voi olla, tätä ketjua kun lukee niin toivois että ainakin noille pelattavuuteen liittyville tulis hiomista heti kun tietoon tulee, mutta aikaahan on aiemmat versiotkin vaatineet että saatu korjailtua.
 
Niin oliko siis, että nu
Kokeilepa tätä:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Itse odottelen josko tulisi nopeasti fiksi mutta tuossa voi hätäisimmille olla korjauskonsti.

Onpa erikoinen juttu tuo. Itsellä kaikki ultralla ja DLS täysillä 50-70fps mutta ei minkäänlaista nykimistä niin en aio kyllä tiputtakaan asetuksia. (5900x, 3070, 32gb)

En kylä aio itsekkään vanhempia ajureita asentaa vaan jään odottelemaan uusia. Ihme, että nvidia ei ole vielä reagoinut asiaan.
 
Sekään ei tahdo toimia kunnolla kun pitäis painaa R1 pohjassa ja antaa käskyä. Valikko sulkeutuu vaikka nappia pitää pohjassa ja välillä ei avaudu ollenkaa.

Jotenki koominen tuo kun pyytää kaveria revaamaan ensin ja äijä huutelee apua ja sen jälkeen painaa skippaa nappia nii äijä huutele et ei tarvi tulla :lol:
 
En kylä aio itsekkään vanhempia ajureita asentaa vaan jään odottelemaan uusia. Ihme, että nvidia ei ole vielä reagoinut asiaan.

En usko, että nvidian tarttee reagoida, kun tuskin on ajureiden vika tuo. Ehkä se auttaa jossain kokoonpanossa, jossa on hyvä prossu ja surkea näyttis, mutta muutenhan tässä on kaikki aika massiivisesti prossu-pullonkaulassa.

Tosin, koitin nyt itsekin asentaa noi vanhemmat ajurit ihan varmuuden vuoksi. En usko hetkeäkään, että se auttaa, mut jos niin sattuu jostain ihmeen syystä käymään, niin toki raportoin asiasta.
 
Asensin eilen ne vanhemmat ajurit ja pyörii paljon smootimin, eiköhän ennen julkkaria tule ajuripäivitykset.
 
Kaikissa moderneissä bäfäpeleissä on ollut enemmän tai vähemmän sitä luotien satunnaista hajontaa. BF3:sta lähtien snipuissa on yleensä ollut nolla astetta, DMR:ssä 0.1 ja automaattiaseissa riippuen pyssystä noin 0.2-0.5 astetta. Se ei siis ole mikään uus juttu. Kyllä niihin vihuihin osuu jos tietää mitä tekee. Jos taas haastaa snipua jollain rynkyllä parin sadan päästä niin luultavasti häviää sen myllyn ellei se snipu ole paska tai onnistut saamaan tap firella pari heduakin muiden osumien lisäksi.

BC2:ssa ei ollut first shot deviationia millään pyssyllä, mutta se oli poikkeus. Toki sitten kun aseella tykitti sarjaa niin cone of fire suureni ja suureni. Se mahdollisti esim. sen että shotgun slugeilla pystyi sniputtamaan porukkaa nassuun satojen metrien päästä.
BF5:ssä tuo ampuminen on toteutettu oikein. Eli luoti lentää sinne minne piippu osoittaa.
 
Mitä rautaa käytössä?
8600k/5ghz ja 3070 vesillä, 3440x1440 resolla
ed. En tiedä varmaksi toimiiko dlss ilman konffi muutoksia kun pelin asetuksista laittaa dlss päälle niin pelin conffi tiedostoissa on GstRender.DLSSEnabled 0 :hmm:
 
Viimeksi muokattu:
8600k/5ghz ja 3070 vesillä, 3440x1440 resolla
ed. En tiedä varmaksi toimiiko dlss ilman konffi muutoksia kun pelin asetuksista laittaa dlss päälle niin pelin conffi tiedostoissa on GstRender.DLSSEnabled 0 :hmm:
kattelin tossa kanssa että 8700k@5200mhz on kokoajan fyysiset 6corea 100% ja ht ei käytä ollenkaan .... näyttis 1080ti pyörii siinä 60%
 
Jos maali on jyvällä niin se on jyvällä.
BF5:ssä tuo ampuminen on toteutettu oikein. Eli luoti lentää sinne minne piippu osoittaa.
Kuitenkin huomioiden, että jos pelaaja liikkuu ampuessaan (kauemmas), ei luodin tulekaan osua juuri siihen mihin tähtäin osoittaa vaan tällöin liikkeen tuleekin vaikuttaa tarkkuuteen negatiivisesti. Toki pitää löytää tasapaino, mikä on sopiva etäisyys että peli ottaa tämän huomioon.

Mutta esimerkiksi tämän aiemminkin linkatun videon pelaaja kävelee vielä kaiken lisäksi sivusuunnassa ja ihmettelee miksei luodit osu. (Eikä muuten myöskään huomioi että kohdekin liikkuu.) Tässä tapauksessa ei pitäisikään osua tuollaisella tähtäyksellä. Se aiemmin linkattu SMG-video taas oli malliesimerkki etäisyydestä jolta liikkumisen ei pitäisi enää vaikuttaa.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Kuitenkin huomioiden, että jos pelaaja liikkuu ampuessaan (kauemmas), ei luodin tulekaan osua juuri siihen mihin tähtäin osoittaa vaan tällöin liikkeen tuleekin vaikuttaa tarkkuuteen negatiivisesti. Toki pitää löytää tasapaino, mikä on sopiva etäisyys että peli ottaa tämän huomioon.

Mutta esimerkiksi tämän aiemminkin linkatun videon pelaaja kävelee vielä kaiken lisäksi sivusuunnassa ja ihmettelee miksei luodit osu. (Eikä muuten myöskään huomioi että kohdekin liikkuu.) Tässä tapauksessa ei pitäisikään osua tuollaisella tähtäyksellä. Se aiemmin linkattu SMG-video taas oli malliesimerkki etäisyydestä jolta liikkumisen ei pitäisi enää vaikuttaa.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Juu, ja se aiempi pisti silmään enemmän, näytti sellaiselta kahden sekunnin viiveeltä mallia 4G Äkäslompolo Huoleton.
 
Kuitenkin huomioiden, että jos pelaaja liikkuu ampuessaan (kauemmas), ei luodin tulekaan osua juuri siihen mihin tähtäin osoittaa vaan tällöin liikkeen tuleekin vaikuttaa tarkkuuteen negatiivisesti. Toki pitää löytää tasapaino, mikä on sopiva etäisyys että peli ottaa tämän huomioon.

Mutta esimerkiksi tämän aiemminkin linkatun videon pelaaja kävelee vielä kaiken lisäksi sivusuunnassa ja ihmettelee miksei luodit osu. (Eikä muuten myöskään huomioi että kohdekin liikkuu.) Tässä tapauksessa ei pitäisikään osua tuollaisella tähtäyksellä. Se aiemmin linkattu SMG-video taas oli malliesimerkki etäisyydestä jolta liikkumisen ei pitäisi enää vaikuttaa.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Luodin pitää aina mennä aina siihen suuntaan mihin tähtäin osoittaa. Kaikki muu on järjetöntä. Epätarkkuus pitää luoda tähtäimen suuremmasta liikkeestä liikkuessa eli kun ase liikkuu pelaajan hahmon liikkeen mukana.
 
Ensimmäistä ukkoa kun rupee ampumaan, niin mielestäni kaikki menee takaa ohi. Vähän ennakkoa niin osuisi.
Tämmösiä se jengi jaksaa ladata näköjään youtubeen valittaen, että hitreg kusee. Tuohan on tosiaan ihan selvä, että kaikki panokset meni tyypin takaa..

Mun mielestä peli on toiminut yllättävän hyvin, ainoa isompi bugi ollut kun perjantaina ei päässyt liittymään servulle. Pari kertaa jäänyt hahmo myös maahan vaikeroimaan, eikä ole päässyt siitä eteenpäin ja ainoana vaihtoehtona poistua servulta.
Muuten toiminut ihan hyvin, hitregin kanssa ei ongelmia, peli pyörii suht sulavasti jne.

Hieman aseisiin kaipailee vielä säätöä, osalle nerffiä osalle boostia niin hyvä tulee.
Ihan suht tyytyväinen oon ainakin itse mitä nyt viikonlopun aikana ehti sen reilu 20 tuntia pelaamaan.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
296 306
Viestejä
5 068 894
Jäsenet
81 059
Uusin jäsen
jerrf

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom