- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 4 699
Itselläni on kyllä joissain pelimuodoissa mennyt automaattisesti seuraavaan karttaan, mutta joskus taas ei. Tuolle nyt on kuitenkin ihan se ja sama. Se kuin vain seuraavaa mappia kehään ja lopettaa tällaisesta nano/mikro-ominaisuudesta hieromisen. Mitä seuraavaksi? Sotilaanvalintaruudun napit on sinisiä eikä vihreitä, Bäfän ikoninen trademark tuhottu!Aivan käsittämätön moka muuttaa tuo alkuperäinen serverisysteemi niin, että erän jälkeen palataan alkuvalikkoon eikä suinkaan jatketa seuraavaan karttaan. Tämäkin on ollut osa bäfän sielua ja yksi vahvuuksista. Nyt sanotaan erän jälkeen gg ja peli jatkuu muussa seurassa.![]()

Olet nyt aivan irralla pelinkehityksen ja ohjelmistokehityksen realiteeteistä. Ei tällaiseen masiiviseen open world peliin jossa mieletön määrä eri gadgettien, aseiden, lisävarusteiden, ajoneuvojen ja paikkojen permutaatiota saa mitenkään järkevästi tehtyä täydellistä balansointia tai edes lähelle sitä ilman että peli annetaan oikeasti kymmenien/satojen tuhansien pelaajien käsiin. Tuo on muutenkin asia jonka voi lennossa ja hyvin nopeasti korjata parilla patchilla tai jopa ilmankin niitä.Kaikki balansointi jätetty ilmeisesti maksavien asiakkaiden hommaksi eikä testattu etukäteen ollenkaan. Aseissa etu smg:llä kaikilla etäisyyksillä, kun painetaan nappipohjaan PP-29:lla. Breakthroughssa puolustajat aivan ylivoimaisessa asemassa katolla. Classisysteemien unohtamisella gadget-variaatiot minimoidaan. Käytännössä jokaisella on nyt loputtomat kudit ja AA-/AT-paukkuja. Mikään kartoista ei sytytä ja varsinkaan, kun ei ole kaikkia päässyt pelaamaan. Kolme ekaa rundia pelasin Discardedia pakotettuna.
Äläpä vääristele. Kukaan ei ole torjunut kritiikkiä tuolla, mutta tämä itkemisen määrä on aivan suhteetonta vrt BF4 joka oli 10 kertaa paskemmassa kunnossa julkaisussa. Suoritukykyyn en osaa ottaa kantaa kun itsellä on sellainen kokoonpano että pyörii 110-120FPS nupit kaakossa, mutta muuten tässä ei ole mitään kuin pari hassua pikku glitchiä ja ehkä muutama balansointi issue jotka saadaan parilla patch-level tai viimeistää minor-level päivityksellä paikattua muutamassa viikossa.Pelistä saa muut tykätä, mutta kritiikin torjuminen perustelemalla, että aiemmatkin osat ovat olleet julkaisussa rikki, on täysin idioottimaista. Aiemmat osat saatiin pelattavaan kuntoon pienellä pintaremontilla. Nyt tilanne on täysin eri, sillä jo sisällön määrä ja laatu on välttävää.
Valitit juuri äsken siitä että kaikilla on AA/AT ja nyt sitten taas ajoneuvot on ilmeisesti OP vai mitä tarkoitit? Itseasiassa kun tätä ketjua lukee niin peli tuntuu olevan aivan helvetin hyvin balansoitu kun jokainen valittaa kuinka vastapuoli on OP. Tankkimiestä vituttaa C5 drone ja se kuinka kaikilla on AA/AT ja jalkaväkeä taas vituttaa ajoneuvot joita ei voi tuhota. Sniperit on OP, mutta niin on konepistoolikin.Helikoptereita ja ajoneuvoja ei ilmeisesti oltu testattu ollenkaan ja jäljen pystyy lukemaan tästä ketjusta.
Jos haluaa pelata peliä/pelejä joissa aina on itse voittaja ja kaikki rakennettu itsensä ympärille niin kannattaa varmaan tutustua yksinpeleihin. Oikein mukavaa viihdettä nekin ja "tunnelmakin" on yleensä paremmassa kunnossa kuin moninpeleissä.
Viimeksi muokattu:


