Battlefield 6 (10.10.2025)

Ei jeesus ihmiset ihan oikeasti ostaa noita beta avaimia mitä jaetaan kuin karkkia ja saa twitchistäkin ihan 30min äänettömällä taustalle heittämällä? Vaan että pääsee 2 päivää aikasemmin.. Huhuh tätä maailman menoa

Avain maksoi 14 senttiä ja kinguin tilillä (jota en muistanut edes omistavani) oli jostain syystä rahaa 31 senttiä eli ihan ok diili oli itselleni :geek:
 
Ei jeesus ihmiset ihan oikeasti ostaa noita beta avaimia mitä jaetaan kuin karkkia ja saa twitchistäkin ihan 30min äänettömällä taustalle heittämällä? Vaan että pääsee 2 päivää aikasemmin.. Huhuh tätä maailman menoa
Itselleni ihan yksi lysti jollekin 10 sentille. Sitäpaitsi noita mainostamiasi mahdollisuuksia ei ollut tarjolla enää kun omani ostin. Kymmenellä sentillä säästin tuon vaivan. Oli hyvä diili.
 
Jospa spottaus olis bf3/4 tapaan ja se portal oikeasti toimisi server browserina, niin ehkä on toivoa. Kaksi pahaa hylsyä putkeen sarjassa jo.
 
Joitain muutoksia aseisiin/hahmoluokkiin, joiden pitäisi kai olla voimassa jo betassa. En nyt löytänyt tuota blogikirjoitusta, josta Jackfrags videolla puhuu, joten alla screenshotit tekstistä ja tiivistelmä. Poimin vain pari tärkeintä, vaikka myös muihin hahmoluokkiin tehtiin jotain viilauksia.

1. Käsittääkseni vaikka pelaisikin sitä "Open Weapon" pelimuotoa, jossa kaikki aseet toimivat kaikilla hahmoluokilla, niin tietty aseluokka saa aina jonkun passiivisen boostin, jos sitä käyttää ns. oikealla hahmoluokalla (esim. tarkkuuskiväärit Reconilla).

2. Assault-hahmoluokka kokenut ison päivityksen.
-Adrenaliinipiikki ei enää anna HP:ta, vaan antaa flash- ja stun kranaattien vastustuskykyä, vähentää räjähdevahinkoa ja antaa liikkumanopeutta​
-Spawn beacon on siirretty nyt assaultille (aikaisemmin Reconilla). Rajallinen käyttömäärä, katoaa jos sen laittaja spawnaa siihen.​
-(Uusi vempain tikkaat, trailerista tuttu)​

1754500545863.png


1754500928734.png
 


Tuossa näkee miten hyvin talot tuhoutuu.
Harmittaa tosiaa ku itelläki beta-avain, mutta ei ole töitten jälkee aikaa enää pelata ku 13 tuntia poissa kotoo vuorokaudessa ja sen jälkee meinaa tunnit loppua kesken.

Tuhoutuu, mutta ei kyllä hyvin :D
Kiitti vinkistä, nyt löytyy multakin koodi betaan
 
Ja tuo EA:n kernel anti-cheat tuli aikaisemmin jo 2042 ja sen jälkeen v (sekä myös 1 ilmeisesti, sitä en ole pelannut sen jälkeen kuitenkaan), mutta 2042 ja v on todella vähissä huijarit. Eli väitän tämän hyvissä määrin toimivan.
Kyllä v:ssä niitä huijareita näkyy mitä täs puolen vuoden aikana on tahkottu
 
Tyhmä kysymys mutta pitäisikö tuossa alkuvalikossa näkyä mitään? Itsellä ihan tyhjää, asetuksia toki voi vaihdella. Näin kuvan kun jollain oli start sekä browse modes.

Mietin vain pitääkö tarkastaa pelin eheys/asentaa uudelleen jos jokin mennyt rikki. 😅
 
Vähän tyhmä kysymys, mutta mä onnistuin saamaan koodin razerin discordin kautta. Saako sen jotenkin liitettyä Steamiin, vai toimiiko se ainoastaan EA apissa asennetussa bf6 betassa? EA tili näyttäis olevan linkitetty steamiin.
 
Joitain muutoksia aseisiin/hahmoluokkiin, joiden pitäisi kai olla voimassa jo betassa. En nyt löytänyt tuota blogikirjoitusta, josta Jackfrags videolla puhuu, joten alla screenshotit tekstistä ja tiivistelmä. Poimin vain pari tärkeintä, vaikka myös muihin hahmoluokkiin tehtiin jotain viilauksia.

1. Käsittääkseni vaikka pelaisikin sitä "Open Weapon" pelimuotoa, jossa kaikki aseet toimivat kaikilla hahmoluokilla, niin tietty aseluokka saa aina jonkun passiivisen boostin, jos sitä käyttää ns. oikealla hahmoluokalla (esim. tarkkuuskiväärit Reconilla).

2. Assault-hahmoluokka kokenut ison päivityksen.
-Adrenaliinipiikki ei enää anna HP:ta, vaan antaa flash- ja stun kranaattien vastustuskykyä, vähentää räjähdevahinkoa ja antaa liikkumanopeutta​
-Spawn beacon on siirretty nyt assaultille (aikaisemmin Reconilla). Rajallinen käyttömäärä, katoaa jos sen laittaja spawnaa siihen.​
-(Uusi vempain tikkaat, trailerista tuttu)​

1754500545863.png


1754500928734.png
Ilmeisesti saanut kritiikkiä että assault on nyt imba classi.

Snipu käteen, haulikko toiseen, stimit ja spawn beacon reppuun.
 
Vähän tyhmä kysymys, mutta mä onnistuin saamaan koodin razerin discordin kautta. Saako sen jotenkin liitettyä Steamiin, vai toimiiko se ainoastaan EA apissa asennetussa bf6 betassa? EA tili näyttäis olevan linkitetty steamiin.
Eiks se liitetä EA-tiliin ja toimii siis myös Steamissa kun se on liitetty myös tiliin.
 
Vähän tyhmä kysymys, mutta mä onnistuin saamaan koodin razerin discordin kautta. Saako sen jotenkin liitettyä Steamiin, vai toimiiko se ainoastaan EA apissa asennetussa bf6 betassa? EA tili näyttäis olevan linkitetty steamiin.

Se pitää redeemata EA tilillä se koodi, jonka jälkeen se toimii sun steamin kautta asennetun BF6:n kanssa, kun olet linkittänyt stamin EA:n.
 
Nick930 on ollut mukana pelin studio testeissä useamman kerran viimeisen parin vuoden aikana. Videolla käydään läpi mitä Betalta/julkaistulta kannattaa odottaa.
Videolla käydään pikaisesti läpi teema, mappeja ja niiden tuhoutumista, combat pelimekaniikkoja, ajatuksia aseista, hahmojen luokista ja muutoksista sekä ajoneuvoista. Osittain, samaa infoa kuin jackfragsin videollakin kuultiin.

dice on halusi välttää levolution tapahtumia, mutta se ei tarkoita että laajemman luokan tuhoaminen puuttuisi pelistä.


Talon katolta voi hypätä alas ilman dmg jos tekee ton uuden kuperkeikan painamalla C oikeaan aikaan. Tietysti laskuvarjokin on olemassa.
8.37

lmg ja dmr on vielä "beta" vaiheessa rekyylin ja dmg suhteen. Itse olettaisin mitä vuodetuilta videoilta näki että monesta aseesta puuttuu vielä rekyyli, tekstuurit ja tai mallit, mutta betaan on priorisoitu monipuolisesti aseita jotka on ns "käyttökunnossa"
10:09

Assault classia on buffailtu aika paljon. Uudistuksina löytyy incediary tyyppinen kranaatin heitin, flashbang, 2 pääasetta ja spawn beacon.
Supportille on heitetty assaultin entinen tehtävä antaa HP tai ammuksia ja herättää kaatuneita henkiin. Defib palauttaa takaisin henkiin 50% HP:lla. Defib pystyy lataamaan pidempään ja käyttämään nopeasti 3 kertaa putkeen, mutta en kyllä ymmärrä mitä tuo tarkoittaa kun defib animaatio on on muutenkin jotain sekuntin luokkaa.
Medicin rooli on aikalailla unohdettu kun jokainen pystyy herättämää pelaajia henkiin loputtomasti ja HP alkaa valumaan takaisin 100% asti 5 sekuntin jälkeen ja täynnä tuosta toisen viiden sekuntin kuluttua jos suppression tai dmg ei nollaa tuota ajastinta
Engi ja recon on aikalailla samat mitä ennenkin.
Nick930 tuossa mainitsikin että "avoimet ase luokat" sotkee pelin. Omasta mielestä etenkin kun ottaa huomioon kaikki muutoksen peli mekaniikkoihin ja assault luokkaan.
11:43

Hienosti menee LMG:llä seinästä läpi kudit :tup:
Asekohtaiset boonukset jos omalla luokalla käyttää omia aseita kuullostaa ihan kivalta, kunhan ei mene överiksi.
assaultin Lv2 Quick Recovery perkki +50% rate, -50% delay kuullostaa aika typerältä jos 5 sekuntissa on taas HP 100%:ssa
15:40

ajoneuvot on vieläkin vähän vaiheessa ja Nick930 ottaa esimerkiksi tankin jotka on liian hitaita/kömpelöä kääntyä sekä liian helppo tuhota jolloin niiden hyödyt on hyvin rajatut.
Taitaa puuttua kaikki bf3/4 pelimekaniikat tankeista.
itse tykkäsin ww3:n tankeista jotka oli todella OP, mutta useita heikkouksia jopa luoteja vastaan. prismat pysty ampua rikki joka haittasi kuskin näkyvyyttä huomattavasti, ja kaikki lisävarusteet pysty tuhoamaan ampujan paikalta, miinat tuhosi kelat/renkaat jolloin ajoneuvo hyytyi ihan mateluksi ja oli helppo kohde ynm. jos muistan oikein. dice saisi vähän kopioida noita mekaniikkoja.
17:15

Videolla oli vielä vähän lisää hävittäjistä, helikoptereista, serveri listasta ja loppuajatukset, mutta jätetään tähän.
 
Tässä alkaa olla jo niin paljon kaikkea hilavitkutinta ja työkalua, että olisivat oikeasti voineet pilkkoa classit viiteen. Squadin olisi silti voinut jättää neljään, kun ei joka tilanteessa tarvi kaikkia classeja.

Tuo HP:n itsestään paraneminen on kyllä minusta edelleen yksi tyhmimpiä ideoita ikinä. Eikö pelaajat muka voi olla viipottamatta sen aikaa että joku käy paikkaamassa tai itse kääräisee haavat umpeen?
En muutenkaan koskaan ole ymmärtänyt miksi henkiinherättämisen ja parantamisen pitää tapahtua jossain sekunnissa, jo muutaman sekunnin herätys- ja/tai parantamisanimaatio latistaisi hiukan sitä pahinta codijonnejuoksun intoa. Eikä myöskään kenttäherätystä hedarilla tapetuille ja raskaampien ajoneuvojen sisään räjähtäneille.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
283 346
Viestejä
4 865 967
Jäsenet
78 645
Uusin jäsen
NR772

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom