Battlefield 6

Pieni mutta ärsyttävä muutos tässä pelissä tehty engineerin miinoihin. Ennen ne pystyi heittämään maahan vieri viereen, enää ei vaan monen metrin väli täytyy jättää seuraavaan. Ennen kun tankki vetäsi miinakasaan niin se oli menoa. Nyt ajaa ensimmäiseen, niin tietää heti että toiseen ei aja jos vähänkin järkeä päässä. Mielestäni täysin turhaa ja teennäistä miinojen tehojen laskemista tuollainen.
Miina+slam samaan kasaan, toimii:cool:

Weekly challenget on kyllä ärsyttävät. Tuuppasi battle royal, shotgun ja sidearm tehtäviä. Nyt rerollauksien jälkeen on eri br- tehtävä ja 2kpl samoja shotgun tehtäviä... Tuntuu et väkisin yrittää tyrkyttää nyt tota battle royalea. Ei kiinnosta itteä se yhtää...
 
En oikein ymmärtänyt videon pointtia. Jos aseen rekyyli vie vasemmalle, niin eikö se ole ihan loogista, että asetta on myös kevyempi viedä itse vasemmalle? Eli se määrä mitä sun pitää kompensoida hiirellä oikealle täytyy tietysti lisätä siihen inputtiin kun seuraat kohdetta hiirellä. Miten tämä eroaa muista peleistä?

Omasta mielestä rekyyli tuntuu hyvältä. Bloomi pitäisi poistaa kokonaan.
Ei rekyylin pitäisi vaikuttaa sun senssiin. Ei toimi näin vissiin missään muussa pelissä.
 
Ei rekyylin pitäisi vaikuttaa sun senssiin. Ei toimi näin vissiin missään muussa pelissä.

Ei kait se senssiin vaikuta... Jos ase potkii oikealle, niin tottakai sen liikuttaminen vastakkaiseen suuntaan on hitaampaa/vaivalloisempaa... Ja samaan suuntaan ei tarvi niin paljoa liikuttaa, kun se liikkuu jo itsestäänkin sinne päin... Eikös tää ole ihan luonnollista... :hmm:
 
Mistähän johtuu jatkuva nykiminen Redsecissä? Multiplayer pyörii allekirjoituksen koneella Overkill-asetuksilla ja FSR4 päällä täydellisen sulavasti. Nytkin taas Gauntletissa tuli niin paljon micro stutteria, että tähtääminen on vaikeaa. Pahimpien nykimisten kohdalla pelin oma laskuri näytti CPU:lle 140 FPS ja GPU:lle 170 FPS. Pientä CPU-pullonkaulaa siis, mutta ei 5.4Ghz kellotetun i5-13600KF:n pitäisi niin hyytyä, ettei osu mihinkään. Muutenkaan nuo pelimuodot eivät ole ikinä kovin sulavia.

Edit: Redditissä selitettiin kaikkea Redsecin kovemmasta CPU-kuormituksesta nykivään hiiren liikkeeseen. Jälkimmäinen selittäisi jatkuvan pienen nykimisen, jota ei näe pelin FPS-laskureissa.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
291 197
Viestejä
4 980 323
Jäsenet
80 031
Uusin jäsen
Jonesteri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom