Battlefield 6

Jaaha. Täytyy varmaan itekin ottaa SMG:t työn alle. Jostain olin lukevinani että olisivat hyvin pitkälti hyödyttömiä jokapaikanhöylä karbiinien ansiosta.
Joo näyttää smg:t olevan kova sana, ja varsinkin konsolilla pelaavat, tykkää niillä viedä hyvin. Eilen illalla pari jannua oli vastapuolella ja ihan hyvät 33/8 statsit konsolilla ja smg:llä vetivät mut pari kertaa. Hyvät avusteet on kyllä konsolilla, ku ei meinaa omat refleksit riittää :D
 
Itse olen kyllä tykännyt. Mapit nyt ei ole ihan parhaita, mutta itse tykkään, että on toimintaa paljon.
Mitä isommat kartat, sen paskempaa on pelata infantrya.
Saisi olla vielä isompia kenttiä ja kopterit kuljettamaan sopiviin paikkoihin. Näin parissa pelissä vei kuski korkean talon katolle missä pointti alakerrassa. Siinä vain vyöryttämällä pointti haltuun ja eteenpäin. Toki jos haluaa vain ryntäillä sinnetänne. Hell let loose mapit käyttöön ja spawnaus pisteitä.
 
Satunnaista kaatumista oli, noin 30-60 min pelaamisen jälkeen. Biosin päivittämisellä on ainakin toistaiseksi loppunut. Eipä oo tuotakaan ennen tullut päivitettyä, enkä ikinä muista että pelin takia olisin biossia päivittänyt.
 
Noh, onkos siel nyt se HC mode millä saa vielä niitä xp:itä kerrytettyä?
Harjasin tässä just 4,5 tuntia noita community pelejä, joissa botteja matseissa ~95%.
Sai ihan eri tahtiin asetehtäviä suoritettua kuin normaalisti ihmisiä vastaan pelaamalla. Etenkin mukava saada tuo DMR tehtävä pois, joka muuten aseluokkana itselle tuntuu tällä hetkellä turhalta.
Availee ensin aseita noissa bottimoodeissa ja sitten kun löytyy mieleisiä aseita niin availee niiden attachmentit normaali peleissä.
Toki noin tulee myös sivussa perus expaa ja sitä kautta lisäunlockeja ja hc ja 10x health pelejä löytyy.
 
Viimeksi muokattu:
Harjasin tässä just 4,5 tuntia noita community pelejä, joissa botteja matseissa ~95%.
Sai ihan eri tahtiin asetehtäviä suoritettua kuin normaalisti ihmisiä vastaan pelaamalla. Etenkin mukava saada tuo DMR tehtävä pois, joka muuten aseluokkana itselle tuntuu tällä hetkellä turhalta.
Availee ensin aseita noissa bottimoodeissa ja sitten kun löytyy mieleisiä aseita niin availee niiden attachmentit normaali peleissä.
Toki noin tulee myös sivussa perus expaa ja sitä kautta lisäunlockeja ja hc ja 10x health pelejä löytyy.
Eli eikö ole HC pelimuotoa mihin pääsisi suoraan matchmakingin kautta? Eikä löydy kunnollisia pelejä Portalistakaan vaikka yhtäaikainen pelaajamäärä on Steamissä huidellut puolessa miljoonassa?
 
Assault rifle ja carbine tuntuvat tässä pelissä vähän kököiltä, kun LMGllä on paljon pienempi rekyyli. Seuraavaksi kokeiluun DMR, vaikutti pikaisella testauksella hyvältä.
 
Assault rifle ja carbine tuntuvat tässä pelissä vähän kököiltä, kun LMGllä on paljon pienempi rekyyli. Seuraavaksi kokeiluun DMR, vaikutti pikaisella testauksella hyvältä.

Joo, näissä on balanssi aina aika huono. SMG:t on aivan liian tehokkaita varsinkin. Ei pitäisi olla käytännössä yhtään rehtiä missä molemmat näkee toisensa samaan aikaan, että SMG voittaa carbinen tai rynkyn. Carbinen ja rynkyn pitää olla lähellä ja keskipitkällä otodella paljon tappavampia kuin konepistooli oli se sitten täyteen viritetty.
 
  • Tykkää
Reactions: mol
Eli eikö ole HC pelimuotoa mihin pääsisi suoraan matchmakingin kautta? Eikä löydy kunnollisia pelejä Portalistakaan vaikka yhtäaikainen pelaajamäärä on Steamissä huidellut puolessa miljoonassa?
On. Aina on ollut pelaajia tuossa virallisessa HC-modessa. Löytyy communityn puolelta.
 
Mä en oikein tiedä mikä helvetti noissa matseissa on. Aina kun otan conquestin kartan niin on ehkä max yksi erä conquestia ja sitten heti takaisin noihin ADHD-minikarttoihin ja johonkin ihan toiseen pelimoodiin.

Samalla taas välillä tulee aivan absurdeja pelejä esim. sellaisia joissa ajoneuvot on sallittu, mutta anti-tank class on kokonaan disabloitu eli käytännössä aivan loputonta infantryn raiskaamista. Eilen pelasin hardcore conquestia (tai ainakin serveriä joka oli nimetty niin) ja vaikka lonkkatähtäin puuttui niin silti pelaajiin sai upottaa sen 1.5 lipasta rynkystä.

Tuo sekava ja rasittava striimauspalvelu-tyylinen UI ei kyllä yhtään helpota näiden pelimoodien ja serverien valintaa.
 
Löytyykö community peleistä vanhan liiton HC-moodia tai vastaavaa? FF päällä, 1-2 osumaa ja vainaa, minimap ja dorritot pois nyt ainakin. Jos näin on, harkitsen vakavasti laittavani eurot jonoon. BF4 hardcore oli parasta bäfää ikinä.
 
Painoin muutaman tunnin bäfää eilen, ihan kivalta itse peli tuntuu mutta nämä asiat tuli huomattua:
- SMG:t on aivan turhan tehokkaita, koomista että SMG medium rangeen on parempi kuin M4A1 esimerkiksi, close rangella se vaan tuhoaa
- Haulikko on edelleen aivan järkyttävän tehokas jopa midrangelle asti
- Kun menet sisätiloihin ja koitat katsoa ulos (vaikka ikkunat on rikki) se on kuin olisit ollut pimeässä huoneessa viikon ja joku avaa verhot, mitä helvettiä
- Edelleen katot vituttaa, olisi nyt voinut lisätä tikkaat jokaiselle katolle niin pääsee lahtaamaan sniperit pois, ollut ongelma toki iät ja ajat mutta silti ärsyttää
 
Joku 6-7h takana CQB playlistiä enkä ole vielä pelannut jokaista karttaa. 70% ajasta on Squad Deathmatch ja varmaan 80% ajasta se pyörittää 3 eri karttaa. SQDM ehdottomasti paskin pelimuoto, niin oikein mukavaa päästä sinne noin neljä kertaa viidestä. :comp:
 
Kontribuoin sen verran keskusteluun, että omasta mielestä gunplay ja aseiden yleinen fiilis (asia jota manailin aikaisemmin) on mennyt massiivisesti parempaan suuntaan Betasta. En osannut odottaa näin suurta muutosta. Toki balanssi aseiden välillä on vielä pahasti hakusessa.

Jopa aseiden ääniä latauksia myöten on paranneltu. Tässä videossa tuon huomaa hyvin (lopussa äänivertailu):
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/OwPPXENc3AI?si=r-DVHYVxhNvRYoFW
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Harjasin tässä just 4,5 tuntia noita community pelejä, joissa botteja matseissa ~95%.
Sai ihan eri tahtiin asetehtäviä suoritettua kuin normaalisti ihmisiä vastaan pelaamalla. Etenkin mukava saada tuo DMR tehtävä pois, joka muuten aseluokkana itselle tuntuu tällä hetkellä turhalta.
Availee ensin aseita noissa bottimoodeissa ja sitten kun löytyy mieleisiä aseita niin availee niiden attachmentit normaali peleissä.
Toki noin tulee myös sivussa perus expaa ja sitä kautta lisäunlockeja ja hc ja 10x health pelejä löytyy.
Ei kyllä botit kiinnosta ollenkaan. HC pelimuoto kiinnostaa, koska taikakolmiot, regenhealt ja friendlyfiren puuttuminen ei taas kiinnosta
 
Ei hyvä luoja tuota SP kampanjaa. Tavan mukaan nekin on aina pelattava mutta ei jumalauta mitenkä paska se oli. Siis hemmetin puuduttava ja aivan järjettömästi käsikirjoitettu, tehty ja ohjattu tekele. "Joo me voitaisiin tehdä tästä sellainen hyvin kirjoitettu viihdyttävä cinematic experience mutta tehdäänkin sellainen aivan retardi että pelaajilla sattuu aivoihin." "Joo tuosta ideasta minä tykkään, tehdään silleen."

:sshake:

Että 0/5 SP kampanjalle mutta suureksi yllätykseksi multiplayer tuntuu aika hyvältä.
 
Joku siinä on, että ne ei vaan uskalla tehdä sitä linjausta, että rynkyt ja carbinet on lyhyen ja keskipitkämatkan automaattiaseiden kunkut ja niin tappavia ettei millään konepistoolilla ole mitään jakoa, kun sellaisen niissä oloissa kohtaa. Näin se kuuluisi olla, niin se voi myös olla eikä kenelläkään pitäisi olla siihen mitään vastaansanomista.
 
Joku siinä on, että ne ei vaan uskalla tehdä sitä linjausta, että rynkyt ja carbinet on lyhyen ja keskipitkämatkan automaattiaseiden kunkut ja niin tappavia ettei millään konepistoolilla ole mitään jakoa, kun sellaisen niissä oloissa kohtaa. Näin se kuuluisi olla, niin se voi myös olla eikä kenelläkään pitäisi olla siihen mitään vastaansanomista.
Tuosta tuo lyhyt matka pois, niin olen samaa mieltä. Mikä virka on konepistooleilla, jos rynkyt on parempia lyhyellä matkalla?
 
Nyt on peliä pelattu 12 tuntia. Peli tuntuu aika helposti parhaalta Battlefieldiltä multiplayerissa koskaan. Tämä johtuu siitä, että ohjaimella pelaaminen on ensi kertaa hyvän tuntuista koskaan ja itse pidän infantry -gameplaysta. Näin ollen vähän pienemmät kartat on itselle plussaa. PS5:llä grafiikat on performance-moodissa aika suttuiset, mutta en voi perustella PS5 Pro -hankintaa tällä. Ehkä saatan ostaa koneelle jossain kohtaa. Tai sitten en, koska crossplay off välttää suurimman osan huijareista.

Se on vähän harmi, että closed weapons on vain yhdessä playlistissä. Mulla tuli vastaan paljon botteja closed weaponsissa, kun laitoin crossplay off. Oli pakko tästä syystä hyppiä takaisin normiin.

Mutta joo. Tätä bäfää ei kyl voita mikään aiempi. Ehkä tunnelmassa häviää esim. BF1:lle, joka oli siltä osin paras Bäfä koskaan. Muutenkin oli oma henkilökohtainen suosikki ennen tän pelin tuloa.

Kiitos DICE, bf is back!
 
Rank 52 saavutettu. Kyllähän tämä viilaamista vaatii monessa asiassa mutta mukiin menevä peli.

Turhan paljon kuolee kulman taakse
Ammo boxit bugaa ettei joku niistä saa mitään kun toiset saa.
Vaulltaus animaation bugaa niin että vihu tulee ikkunasta sisään ja teleporttaa sitten minne ikinä vaultista päätykään ilman että itselle näkyy animatiota että hyppäsi ikkunasta.
NATO:lla helikopterit ei respawnaa
Server browser täys raakile joka ei edes toimi kunnolla. Jos haluan refreshata listan niin pitää peli käynnistää uudestaan, ei favoritea, näyttää promillen servuista.
Miksi liukumalla pääsee rappuja ylöspäin??? Ylipäätänsä liukuminen bugittaa animaatioita missä vihu saattaa teleportata. (ei pitäisi yhteydessä olla ongelmaa kun kuitenkin 20 pingi ja valokuitu minulla)
Hahmot huutaa naisen äänellä medikkiä tai kun palavat vaikka olisi mies hahmo.
Hahmot lähtee ilmaan randomisit riippuen maastosta.

Mitä nyt näitä nopeasti miettittynä.
Vanhojen bäfien tyyliset pysyvät ammo boxit olisi kyllä hieno asia. Turhan vähän porukka heittää noita boxeja ja sitten engineerinä yritä tankille tehdä jotain kun ei 3 singon patia sitä tuhoa.
 
Ha! Tuli opeteltua kopterilla lentoa, aika kiva. Jos vielä osus johonkin. Ammoboxit ei toiminu tunnin sessiossa kertaakaan. Pikkumapit juoksenteluineen ei oikein nappaa, tätä on jo nähty.
 
Joo kyllähän sitä kaipaisi pikkuisen isompia mappeja tai sitten nämä mapit pienemmillä pelaajamäärillä. Vähän on turhan hektistä.

E: Omat ei revaa, kukaan ei pelaa objektia. Ihme kun häviää joka pelin.
 
Viimeksi muokattu:
Kiva kuulla että ne mapit on sitä samaa nurkissa pörräystä mitä betassa tuli vastaan jo ihan riittävästi, ostan alesta alle kympillä parin vuoden päästä.
 
Noh, pelailin kevyet kolmisen tuntia, lopputulos että SMG:t harmittaa ja spawnpointit on yksi meemi. Viholliset nähtävästi voi puskea HQ:lle asti ja spawncampata ilman että tulee instakuolemaa ainakin muutamassa kartassa.
Myöskin jos juokset tarpeeksi ison kivenlohkareen päältä tai kukkapuskasta niin hahmo lentää 3-4 metriä ilmaan :D

Tosi Call of Duty Battlefieldi tämä on, parempaan suuntaan toki jos vertaa 2042 kokemukseen.
 
Jätän tämän 8 sekuntia tähän äskeisestä pelistäni:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/4x_HiTmyimU?si=AkA-zYsosgRHykco


🥹

Tuolla Iberianin c-lipulla on aina jotain pahaa ongelmaa hitregin kanssa, varsinkin haulikot on todella epäluotettavia jos on paria ukkoa enempää väkeä alueella.

Tosin tuossa pätkässä taisi olla jotain hitboxin omaavia näkymättömiä asioita vihun edessä.
 
Noin 4 tuntia pelattu ja voin sanoa olevani tyytyväinen ostokseen. Vuoteen ei ole tullut pelailtua mitään, koska mikään ei ole saanut innostumaan. Tämä sai innostumaan ja jopa koukututtua taas pelaamiseen.

Gameplay tuntuu smoothilta, aseet hyviltä, äänet ja tunnelma hyvältä. Peli pyörii hyvin ja selkeästi myös harvinaisesti nykypäivänä optimoitu hyvin tietokoneellekin.

Valikot sen sijaan ovat hirveää kuraa ja sekavat. Ajattelin joko se ikä alkaa tekemään nämä niin vaikeasti luettaviksi, mutta näköjään se on yleinen mielipide. Menee todella kauan oppia mistä löytyy mitäkin, saatikka jaksaisi naksutella kaikki eri valikot auki. Joku nykypäivän syöpä nämä horisontaalisesti tehdyt valikot.

Ja miksi servulle saapuessa pitää naksutella 3 eri valikon läpi? Eka valitaan luokka ja sit vielä tullaan uudelleen valitsemaan luokkaa ja kaikkea? Jos haluat kustomisoida asetta, niin paina 3 valikkoa eteenpäin. Sitten 3 valikkoa taaksepäin. Matsin loputtua et kerkeä tajuamaan mitään mitä siinä tapahtuu kun peli lyö miljoona eri ilmoitusta ja välilehteä. Best squad, sinun squad, recap ja mitä sait ja kaikki pitäisi tajuta 30 sekunnissa.

Seuraavaksi alat selvittämään mitä helvettiä juuri unlockasit. Jonkun aseen kohdalla näkyy merkki. Sen jälkeen menet taas muokkaamaan sitä asetta, niin naksuttelet jokaisen aseen lisäosan löytääksesi minne ilmestyi jotain uutta. :facepalm:

Mapit ovat myös aikamoisen kuraa omastakin mielestä. Hyvä peli, mutta kuten joku sanoi "bäfä is back", niin rohkenen olla eri mieltä. Itse oon tottunut Battlefieldin olevan "Land, sea, air combat", niin kyllähän tässä on aika kauaksi tultu siitä painotuksesta. Melko Codimaista ADHD hippaa ovat monet mapit. Pari mappia tuntui vapaammalta, mutta ei edelleenkään riittävän isoilta. Mappien rajat ovat vedetty myös turhan suppuun, joka rajaa pelikentän liian tiiviiksi ja kunnon squad flankit jää toteuttamatta.

Toivottavasti päivityksissä tulee uusia mappeja ja saadaan oikeasti se hävittäjien, helikopterien ja tankkien fiilis mukaan. Puhumattakaan veneistä ja vedestä ylipäätänsä. Kunnon maihinnousufiilikset kun hävittäjät ulvoo samalla taivaalla ylitse. Wake Island remake kiitos.

No, meni liian negatiivispainotteiseksi. Mutta kun noita vaan korjaavat ja tekevät kunnon lisäsisältöä, niin meikäläinen myös pysyy tyytyväisenä. Enkä siis sano tämän infrantry painotteisen combatinkaan olevan huonoa, tai ettei sen pitäisi kuulua Battlefieldiin ja pelin pitäisi olla pelkkiä suuria mappeja. Kaikki ei tykkää siitä. Hyvä kun olisi kaikkea kaikille.
 
Tällä hetkellä servuilla on melko vähän porukka jotka osaa liikkua suojasta suojaan ja käyttää tuota mekaniikkaa millä snäpätään kiinni kulman tai muun suojan reunaan ja pystytään ampumaan puolittaen suojassa ns. peakkaamaan. Vaatii totuttelua, mutta kun alkaa luistamaan, niin todella iso etu tällä hetkellä, kun juurikaan kukaan ei sitä vielä käytä.

Eriasia, kun lopulta kaikki opettelee sen, mutta tällä hetkellä melko helvetin hauskaa, kun aivan alytön etu noihin päättömästi juoksenteleviin :D
 
Tällä hetkellä servuilla on melko vähän porukka jotka osaa liikkua suojasta suojaan ja käyttää tuota mekaniikkaa millä snäpätään kiinni kulman tai muun suojan reunaan ja pystytään ampumaan puolittaen suojassa ns. peakkaamaan. Vaatii totuttelua, mutta kun alkaa luistamaan, niin todella iso etu tällä hetkellä, kun juurikaan kukaan ei sitä vielä käytä.

Eriasia, kun lopulta kaikki opettelee sen, mutta tällä hetkellä melko helvetin hauskaa, kun aivan alytön etu noihin päättömästi juoksenteleviin :D
Tosin tässä nuo suunnan- ja stancenvaihdot ja kiihtyvyys ovat niin adhd-nopeuksisia, että suojasta toiseen ja pois pääsee sekunnissa.
 
Tällä hetkellä servuilla on melko vähän porukka jotka osaa liikkua suojasta suojaan ja käyttää tuota mekaniikkaa millä snäpätään kiinni kulman tai muun suojan reunaan ja pystytään ampumaan puolittaen suojassa ns. peakkaamaan. Vaatii totuttelua, mutta kun alkaa luistamaan, niin todella iso etu tällä hetkellä, kun juurikaan kukaan ei sitä vielä käytä.

Eriasia, kun lopulta kaikki opettelee sen, mutta tällä hetkellä melko helvetin hauskaa, kun aivan alytön etu noihin päättömästi juoksenteleviin :D
Saikos tän jostain valikosta päälle "automaattisesti" siten, että kun oot kulmalla ja pistät ADS niin piikkaa? Muistelisin betassa näin olleen.
 
Saikos tän jostain valikosta päälle "automaattisesti" siten, että kun oot kulmalla ja pistät ADS niin piikkaa? Muistelisin betassa näin olleen.
Khyl, siinä oli kai muutama eri vaihtoehto.

Asetuksissa on paljon kaikenlaista hiottavaa, harmi vain että muuten menu on aivan sysipaska. En tiedä ketä tuollainen palvelee, onko sitten jotain kosketusnäyttöpelaajia tai jotain.

Kyllähän tämä on enemmän CoD-hybridi tai Consolefield kuin Battlefield karttojen osalta, en ymmärrä miksi ei voida tehdä kunnon kokoisia karttoja. Valitsin sieltä sen All out warfare vai mikä paska ja siinä erikseen mainittiin että on isot kartat ja sitten runkataan jossain jenkkicityn korttelissa. Tekijäthän sanoivat että tekivät tämän konsolipelaajia ajatellen ja se kyllä imo näkyy. Jotenkin kaikki vain huokuu konsoliräiskintää ja niistä ylennysmerkeistä jne. tulee jotenkin vain CoD vahvasti mieleen. Muutenkin se tyylikieli tai joku on kuin siitä apinoitu.

Taitaa olla vain kaksi vähänkin isompaa karttaa pelissä.

Pyssyistä sen verran että se toinen SMG on todella hyvä, karbiinit kivempia kuin rynkyt, se eka DMR on hyvä kun oppii käyttämään (se toinen on ihan hernepyssy, ihan hyödytön vehje). Tarkkuuskivääri on vähän eh, mutta en varmaan osaa vielä käyttää. LMG se rynkyn näköinen on mahtava, sitä käytän yleensä mediccinä. Parempi lähitaistelussa. Lisäksi se kakkospistooli on hyvä, vähän munakkaampi kuin se eka vaikka silläkin pärjää yllättävän hyvin. Muutaman kerran tullut vallattua lippua pelkällä pistoolilla kun kudit loppuneet ja kun siihen saa tatsin niin hyvin toimii.



Onko muuten muut huomannut että ADS on paljon hitaampi liikuttaa kuin normiheiluttelu? Pistin asetuksista kaikki aim assistit, uniform aiming ja muut pois koska haluan mahdollisimman natiivin hiirikokemuksen niin kuin vanhoissa Battlefieldeissä mutta silti se on hitaampi. Siinähän saa erikseen eri zoomiasteiden herkkyyttä jne säädettyä mutta itse kun tottunut pitämään sen aina samana niin häiritsee etenkin lähitaistelussa kun hidastuu tähdätessä.
 
Noniin päivittelyä tästä. Nyt on kontrollerin asetukset saatu suhtkoht jiiriin ja kyllähän tuo onnistuu nyt paremmin ja luonnollisemmin (toki myös luontainen tottuminen pädillä pelaamiseen). Mukavaa suhtkoht aivot narikkaan touhua, mutta tosissaan saa pelata silti. Hauskaa on ja hyvinkin tiukkoja pelejä tuntuu vähän väliä olevan erityisesti escalationissa. Satunnaisesti vielä tuntuu, että tuo aim assist nappaa jotenkin liikaakin ja on hyvin vaikea johdatella tähtäystä, mutta täytyy vielä ihmetellä asetuksia ja katsoa netistä mallia. Yksi iso ero mikä nyt tietokoneella pelaamiseen tulee heti mieleen, on vihollisten havainnointi maastosta, koska istun parin metrin päässä televisiosta, mutta samapa se on monella vastustajallakin toki varmasti.
 
Onko muut HDR käyttäjät (tai ehkä ilmankin HDR?) huomanneet että pelissä valot on välillä aivan päin helvettiä. Joskus ikkunasta ulos katsottaessa on aivan helvetin kirkasta eikä juuri näe mitään ja välillä taas ihan ulkonakin osa näkymästä on äärimmäisen kirkas ja osa liian tumma. Jotenkin kontrasti on välillä päin helvettiä.
Itse huomasin saman kun ekaa kerran koitin HDR:ää. Nyt kokeilin uudestaan ja sain säädeltyä paremmaksi kun hiffasin että ensin piti säätää siitä grafiikka asetusten ekalta sivulta sitä yleiskirkkautta reippaasti isommaksi mitä SDR tilassa, jotta tummat kohdat ei enää näytä täysin mustilta, Sitten sieltä HDR kalibrointi sivulta kirkkautta reilusti alaspäin niin alkoi näyttää ihan hitosti paremmalta mitä SDR tilassa. Nyt poppaa highlightsit upeasti ilman että kaikki palaa puhki.
 
Noniin nyt on noin 17h väännetty tätä peliä eri modeissa sekä mapeissa ja porukalla sekä yksin.

Ensin alkuun niin peli itessään on hyvä, pyörii sujuvasti, vähän kaatumisia (oma kokemus), bugeja toki siellä täällä mutta ei nyt mitään dramaattista ja kaikkien kanssa pystyy elämään mutta sitten nämä mapit.

Manhattan Bridge. En tiedä minkälainen älynväläys on käynyt tämän mapin kanssa kun tässä on sama hemmetin ongelma kuin nykypäivänä CoD-pelisarjan mapeissa joka tiivistyy hyvin sanoihin mitkä joskus kuulin/ymmärsin että joka paikasta pääsee joka paikkaan, hetken rauhaa ei ole ja jos et saa jotain tyyppiä hengiltä sillä lippaallisella niin sulle tulee joku kylkeen = Toista kunnes käy tuuri ja kukaan ei tule sun kylkee / selkään. Aivan liikaa mahdollisuuksia mennä joka paikasta joka paikkaan joka tekee sen että tää on vähän ku metro mutta metrosta otettu pois yläkerta ja laitettu kaikki sinne metrovaunujen sekaan taistelemaan = Ei todellakaan hyvä juttu koska liikaa porukkaa liian pienellä alueella.

Ja metrossakin oli se hyvä puoli että se oli juurikin sitä naattien oikeaoppista heittelyä verrattuna tähän että vaikka sulla tulee omia vastaa nii seuraavan mutkan takana voi tulla koko squadillinen porukkaa joka tekee tästä aivan käsittämätöntä kaaosta. Jotenkin sama fiilis on noissa muissakin mapeissa että se taktikointi mikä ollut pelisarjan ydintä niin on täysin mahdotonta toteuttaa varsinkaan yksin, mikä oli taas mahdollista BF3 pelissä.

Ja joskus jostain luin että 3-linjan mapit oli CoD-pelisarjassa niitä parhaimpia mappeja mutta nyt kun pistin vierekkäin tutun kartan BF3 ja sitten tämän Manhattan Bridgen niin ei voi kuin ihmetellä miksi näin paskaan ratkaisuun on päädytty. Alla kuva kartoista vierekkäin ja veikatkaa huviksenne oliko yhtä kaaosta tämä BF3 kartta kuin mitä BF6 kartta on? Vähän osaltaa pettynyt fiilis mutta osaltaan taas ollu kivaa pelata, en oikein osaa sanoa että kumpaa enemmän kun on paljon hyviä juttuja mutta myös huonoja juttuja.
1760384846136.png
 
Tuli ostettua ja piti vaan vähän koittaa... 4H pelaamista putkeen... :lol:
Eli maistuu. Rullaa hyvin, gunplay toimii ja liikkuminen smoohia. Tuntuu paljon paremmalle kun beta. Velä kun tulisi isoja vehicle mappeja niin alkaisi olemaan kunnon vanhaa BattleField menoa kaikin puolin. Mitään bugeja ei tullut vastaa ja hitreg tuntui pirun hyvälle. Äijät tippu just niin kun pitääkin.
 
Breakthrough Mirak eka sektori on kyllä ihan paskaa hyökkääjille.
Manhattan toka sektori kahden rakennuksen köysien takia ihan sekava meininki.
Empire state toka sektori pelkää TDM kahden cäppi alueen välillä

Yleisesti nuo hyökkäys ja puolustus alueet muutenkin rajattu ilman mitään ajatusta sekä cäppäys alueet vaan tollasia random neliöitä.

30h jauhanut samoja ongelma tilanteita läpi niin alkaa kyllästyttämään.

Battlefield 6 Screenshot 2025.10.13 - 21.31.53.48.png
Battlefield 6 Screenshot 2025.10.13 - 22.49.42.54.png
 

Statistiikka

Viestiketjuista
289 702
Viestejä
4 960 901
Jäsenet
79 685
Uusin jäsen
jonskihei

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom