Battlefield 6

Saakos tuota liikkumista responsiivisemmaksi? Redditistä kävin sen verran tutkimassa, että kaikki anti-lag, fsr, vsync jne. kävin sammuttamassa ja nyt tankilla tähtääminen on ok, mutta liikkuminen juosten tuntuu vielä vähän siltä, että viivettä on vai pitääkö vain kylmästi nostaa senssiä. HC modeen tullut myös jokin laskuri, että päättyy 4h päästä? Aika paljon tuntui botteja olevan :(
 
Kyllähän kaupungeissa yleensä pääsee vähän joka suuntaan. Oletan, että conquestia tai escalationia on pelattu, niin kyllä se on omasta spawnaamisen suunnittelusta kiinni. Joka paikkaan ei vaan voi päättömästi syntyä katsomatta kartasta kokonaistilannetta. Noin yleisesti tietenkin aina squadiin spawni, mutta jos ne on yksinään punasella lipulla, niin se on syytä kameroista katsoa kannattaako sinne mennä vai ottaako vauhtia oman linjan takaa.

Pitää katsoa missä se oman joukkueen etulinja menee, kuinka monta siellä on ja missä pinteessä oma squadi on. Usein pitää ottaa spawni ihan sinne perimmäiselle omalle lipulle ettei joudu suoraan vihollislinjojen taakse ja niiden spawniraiskaamaksi alakynnessä. Ei ole mapin vika.
Kyse ei ollut nyt:
- Omasta spawnaamisesta
- Oman joukkueen etulinjasta
- Perimmäisimmästä omasta lipusta

Joten jos viitsisit lukea kunnolla tekstini eikä perustella asioita sanoilla joista en maininnut tai sitten jätät kokonaan vastaamatta.

PS: Mapin suunnittelu vaikuttaa eniten siihen millaiseksi se pelaaminen 32vs32 muodossa muodostuu eikä sillä ole mitään tekemistä noilla kolmella pointilla mistä kirjoitit.

Ja sitten varsinaiseen ketjun aiheeseen niin pitäis yrittää saada edes jonkinlaiset asetukset että 6x tähtäimen läpi asiat ei näyttäisi ihan puurolta, nyt on kaikenlaiset dlss yms. käytössä ja on kyllä aivan hirveetä yrittää ampua vähänkään kauas kun saat laskea pikseleitä että onko tähtäin vihun pään kohdalla vai vieressä.
 
Karttavalikoima on kyllä pieni pettymys. Tai ainakin tuo, miten niitä 64 pelaajan conquestissa kierrätetään. Tuntuu, että vähintään joka toinen kierros on Siego of Cairo. Saisi siirtää tuon mapin pelkästään TDMään.
 
Hit Regin kanssa ongelmia. En ole varma johtuuko aseesta (sniper PSR) vai servereistä vai molemmista. M2010 ESR tuntuu olevan osumien rekisteröinnin kanssa tasalaatuisempi. Korjauksia odotellessa..
 
Jep, hitreg tuntuu olevan jotenkin perseellään tässä pelissä, mutta tiedä sitten onko se vaan sitä että bloom on etenkin liikkuessa niin railakas, että osuminen menee arpapeliksi. Ei kyllä tunnu että olisi pelkästään siitä kyse.

Oisko jotain sen tyyppisiä bugeja pelissä vielä mitä Shroud esitteli betan aikaan.
 
Ekana päivänä hit regi oli parempi minusta, nyt tuntuu, että osa kudeista menee vain läpi tekemättä mitään.

Nurkan taakse kuolematkin lisääntyneet.

Pingi ollut kokoajan hyvä, noin 26. Nettinä 1000/500 valokuitu.
 
Mikä homma tää nyt on että HC Conquestia ei enää ole valikoimassa? Juuri kun olin pääsemässä vauhtiin, mutta ei, aina saa pettyä.

e: hakemalla serverilistasta löytyi, miksiköhän tämäkin pitänyt taas tehä näin hankalaksi
 
Viimeksi muokattu:
Mikä homma tää nyt on että HC Conquestia ei enää ole valikoimassa? Juuri kun olin pääsemässä vauhtiin, mutta ei, aina saa pettyä.

e: hakemalla serverilistasta löytyi, miksiköhän tämäkin pitänyt taas tehä näin hankalaksi
Olisi mielenkiintoista kuulla syy sille miksei hyviä servereitä saa laitettua suosikkeihin niin ei tarvitsisi arpoa sen haun kanssa.
 
Joo voin kyllä yhtyä tuon hit regin kanssa, että ei ole kyllä kohdallaan. Ei ole raudasta eikä netistä kiinni, kun on 7800x3d, 5090 ja 1000mb kuitu. Pingi yleensä ~35 luokkaa.

edit. ei siis aina ole ongelma, mutta aika usein heittää ja just noita nurkan taakse kuolemisia tulee reilummin.
 
Viimeksi muokattu:
Olisi mielenkiintoista kuulla syy sille miksei hyviä servereitä saa laitettua suosikkeihin niin ei tarvitsisi arpoa sen haun kanssa.
Huomaa , että BF2042 on kehittäjille ensimmäinen Battlefield-peli, jota ovat työstäneet kun ovat perusasiat niin hukassa. Varmaan ensimmäinen server browser, jota koskaan työstävät..
 
Itselläni ei kyllä eilen muutaman tunnin session aikana ollut mitään ongelmaa hit regin kanssa, enkä kuollut kertaakaan nurkan taakse. Ero betaan oli todella iso, missä tuntui todella huonolle molemmat aspektit ison osan ajasta.

Singon splash damagea jalkaväkeen saisi kyllä edes hitusen nostaa. Kyllä sillä nyt pitäisi kämppivä snipu saada hengiltä, jos edes ihan viereen osuu.

Todella typerää, että noita cadgetteja on lukittu joidenkin challengejen taakse... Ei kiinnostaisi yhtään alkaa tavaamaan jostain valikoista, mitä kuperkeikkoja pitää heitellä, että mikäkin aukeaa. Aiemmissa bäfissä oli oikein hyvin hoidettu tuo. Nostaa vaan leveliä. Onko noita aseidenkin palikoita pistetty noiden haasteiden taakse?
 
Mikä profiili on päällä ohjaimen asetuksista? Mites senssi? Välillä tulee itelläkin ohjaimella pelattua mutta ihan ei vielä säädöt ole naulattu.
Normi dualsense (toki Scuf Reflex FPS) eli ei profiileja. Olen pelannut kahdella sensillä ja molemmat on ollut hyviä. En käytä päällä kummassakaan uniform soldier aimingia ja response curve on standard kaikkeen. Vertical aim Ratio ja Vertical Zoom ratio 45 molemmat

Deadzonet molemmissa tateissa center 5, axial 8, mutta vasemmas tatis max input threshold 70

Vaihtoehto 1
Sensitivity 70
ADS sens 80, jonka lisäksi olen erikseen siihen päälle laittanut kaikki alle 3x scopesenssit 75, 3x-5x asetus 80, 6x 100 ja sitä isommat 110
Aiming left / right acceleration 60

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/D4rYPQfhtew?si=tfAlFwkAFUAlQ6b-


Tässä tarkemmin selitetty vaihtoehto 1 eli betasta otettu XclusiveAcen senssit

------------------------------------------------------

Vaihtoehto 2
Sensitivity 60
ADS sens 80, jonka lisäksi kaikki alle 3x scopesenssit 75, 3x-5x asetus 80, 6x 100 ja sitä isommat 110
Aiming left / right acceleration 20

Tässä tarkemmin selitetty päivitetyt senssit ja muutkin asetukset parin päivän takaa XclusiveAcelta.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/ExQfa1YafI0?si=6CrwJMEO3POtuUv_
 
Peli on kyllä todella cpu-intensiivinen. Oma Ryzen 5600X tuntuu olevan valtava pullonkaula, CPU FPS roikkuu 70-110 (1440p resolla) kun samaan aikaan GPU FPS olisi valmis puskemaan 170+ eli näyttis käy melkein idlenä... tietää mihin investoida rahansa siis.
 
Onko täällä kellään ollut ongelmaa pelin kaatumisen kanssa kun käyttää AMD:n kortteja?
Itsellä on ny parina päivänä ollut sellaista ongelmaa että peli kaatuu parin matsin jälkeen ja herjaa jotain näytönohjaimen ajureista.
Käytössä on RX 9060 XT ja tää ajuriongelma on itselle uusi tuttavuus kun vaihdoin vastikään AMD:n korttiin...
 
Onko täällä kellään ollut ongelmaa pelin kaatumisen kanssa kun käyttää AMD:n kortteja?
Itsellä on ny parina päivänä ollut sellaista ongelmaa että peli kaatuu parin matsin jälkeen ja herjaa jotain näytönohjaimen ajureista.
Käytössä on RX 9060 XT ja tää ajuriongelma on itselle uusi tuttavuus kun vaihdoin vastikään AMD:n korttiin...
Kannattaa asentaa toi neljä päivää sitten tullut ajuri. Siinä on tuki Battlefield 6:lle. Itselläni peli on toiminut kaatumatta tolla ajurilla.

 
Onko täällä kellään ollut ongelmaa pelin kaatumisen kanssa kun käyttää AMD:n kortteja?
Itsellä on ny parina päivänä ollut sellaista ongelmaa että peli kaatuu parin matsin jälkeen ja herjaa jotain näytönohjaimen ajureista.
Käytössä on RX 9060 XT ja tää ajuriongelma on itselle uusi tuttavuus kun vaihdoin vastikään AMD:n korttiin...

9070XT kanssa kippasi ekalla käynnistyskerralla. Sen jälkeen ei ongelmia. Toisessa koneessa 6800XT ja on toiminut täysin ilman ongelmia.

’Alt-tabaamista’ ei tosin kestä kumpikaan kone ja silloin joutuu pakkosulkemaan pelin lähes joka kerta.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
289 780
Viestejä
4 963 412
Jäsenet
79 693
Uusin jäsen
cannu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom