Battlefield V

Olikos se battlefield peleissä aiemmin se mexico kikka, että sai ostettua mexicon kaupasta jonkinverran halvemmalla? Liekkö toimii nuo enää samallatavalla?
 
Itselläni ei ollut ikinä mitään ongelmaa nelosen kanssa.

Omasta mielestä kolmosen ja nelosen välillä on otettu isompi harppaus kun vertaa vaikka ykköstä ja tätä vitosta. Ja siis BF1 ja BF5 on taas suoria kopiota battlefrontista.

EDIT: Ja niin pelaankin tuota nelosta harvase päivä. Mutta kyllä sitä silti toivois että tulisi taas uusi _hyvä_ bäfä...
 
Single player kamppista ny hardcorella vähän kokeillu. On mukavaa, mutta jotain vakavampaa ongelmaa on joko pelissä tai viimisimmässä nvidian ajurissa, kun tahtoo lappavan "Display driver nvlddmkm stopped responding and has successfully recovered" virhettä suht randomisti. Nyt pudotin kellot vakioon ja kokeilen niillä. -->


Jeps, kellot vakiolle niin ei jäätyile enään. Jännä, että muissa peleissä ei tule vastaavaa. Ehkä tämä sitten osaa käyttää kaikki maholliset resut näyttikseltä ja näytönohjaimen kantama kuorma erilainen.
 
No sitten voi rauhassa mennä pelaamaan sitä, pelistä löytyy edelleen servuja ja se toimii ihan hyvin. Pointti oli muutenkin enemmän tuossa älyttömyydessä, että haukutaan BF V kopioksi BF1:stä ja sitten usein ylistetään BF4 vaikka se oli vielä pahempi kopio edeltäjästään. Jostain syystä se ei kuitenkaan BF4 fanipoikia haittaa, että peli on lähes identtinen edeltäjänsä kanssa mutta BF V:n kanssa tämä on suurin synti ikinä. Vaikka tosiasiassa BF V on monilta osin (pelimekaniikoissa) hyvin erilainen.

Ja huvittaa myös, että vasta julkaistavaa BF V verrataan BF4:seen ja kehutaan kuinka hyvä jälkimmäinen on ja kuinka susi aiempi on. BF4 se vasta olikin karmea julkaisussa ja onko muutenkaan reilua verrata kaikki DLC:t sun muut fixaukset saanutta peliä vasta julkaistavaan. Eiköhän tämä vitonenkin ole kahden vuoden päästä hyvin erilainen kuin nyt. Vajaanahan tuo on julkaistu niinkuin muutkin uudet bäfät mutta potentiaalia on pelimekaniikkojen puolesta, kunhan saadaan sisältöä lisää.

BF4 identtinen BF3:n kanssa? Älä nyt puhu paskaa näin suoraan sanottuna. Olihan nelosessa esim. painotettu squadin kanssa pelaamista aivan eri tapaa mitä kolmosessa.

Ennemminkin tässä ihmetyttää että miksi BF1:n ja BF V:n osalta lähdetään yhtä surkeasta jamasta kuin BF4 oli launchissa, aivan kun Dice LA:n työstä ei olisi otettu mitään opiksi, vaan samat mokat toistetaan uudestaan. Varmasti myös BF V tulee olemaan parempi vuoden päästä, mutta kyllähän tuo pään puuhun hakkaaminen kieltämättä pistää surkuhupaisuudessaan vähintäänkin ihmetyttämään.
 
Jeps, kellot vakiolle niin ei jäätyile enään. Jännä, että muissa peleissä ei tule vastaavaa. Ehkä tämä sitten osaa käyttää kaikki maholliset resut näyttikseltä ja näytönohjaimen kantama kuorma erilainen.

Joo täällä kans amd:n lerissä kaatui, vähän pienemmät kellot sisään ja ei ongelmaa. Nää on nää bäfär aina tälläsiä, että laittaavat ylikellotukset koville. Sama oli nimittäin BF1.
 
Omasta mielestäni BFV on varsin toimiva kokonaisuus, koska en odottanutkaan että peli olisi vielä "valmis"

Nykypäivänä vähän naurattaa ihmiset, jotka jopa olettavat että kaikki on hiottu ja bugittomia kokonaisuuksia julkaisupäivänä.

Parin tunnin kokeilun jälkeen jäi positiivinen fiilis.
+Nyt ei juokse enää meetfurstit jotka ei delaa vaikka naputat lippaallisen kuteja lähietäisyydeltä suoraan rintaan.
+snipujonnet joutuu oikeasti oppimaan pelaa kunnolla sillä nyt joutuu liikkumaan 1mx1m sektorilta.
+peli tuntuu tukevan omaa tavoitteellista pelaamista, jossa tykkään hyödyntää maastoa ja pelata tiimihengessä.Assaultilla ja supportilla pystyy paremmin pelata hyökkäävää ja puolustavaa roolia
+peli tuntuu toimivan omalla kokoonpanolla varsin hienosti ultra-asetuksilla, paitsi ehkä 144Hz HD näyttö olis hyvä päivitys. Resoluution sceiliä pienentämällä 100->75 fps liikkuu 80-120 paikkeilla (tämä siis on itselleni sopiva setup)
+pelissä tuntuu olevan kivasti sisältöä aseitten ja skinien osalta.

Pientä fiksaamista ja sisältöä lisää niin tässä vuoden peli.
 
Miten tuo Grand operation menee?
Kun esim narvikissa voit kaksi ekaa päivää viedä maksimaalisesti, tulee kolmas päivä vuorilla mikä on conquestina ja häviät sen ni häviät koko operaation.

Esim me puolustettiin kaks ekaa päivää siten, ettei yhtään tykkiä räjäytetty ja toisena päivänä menetettiin vain yksi sektori.
Miksi edes siirrytään vuorille ja mikä hyöty oli ekoista päivistä kun viimeinen ratkaisi?
Missä tilanteessa mennään sit siihen neljänteen päivään..
 
Kertokaahan vähän fiiliksiä parin päivän jälkeen tästä?
Risut ja ruusut kiinnostaa vaikka vrt. BF1.

+ nätti, pyörii hyvin (ymmv). Semmoinen "elokuvamainen" elämys oli, kun näki kahden churchillin möyrivän ylös mutaista rantatörmää.
+ 3d spottaus poissa, panoksien määrä rajattu -> teoriassa tän pitäs lisätä teamworkkia, käytännössä ainakin nyt random-servuilla tarkoittaa vaan sitä, ettei kukaan edelleenkään pelaa supporttia ja kaikilta loppuu panokset -> varma häviö
+ pommikonespammia rajattu
+ tankit tuntuvat pelillisesti hyvin tasapainotetuilta (ei mitään ****n artillery truckkia)

- kartat aika kuraa, Twisted Steel hyvä ja edes jotakin strategiaa vaativa. Muut sitten tasaisia sniputusparatiiseja, kuten BF1 pahimmillaan, tai sitten täysin paskoja chokepoint-cod-minimappeja (Fjell, Narvik) joissa millään ei ole mitään väliä
- bugeja löytyy vielä aika ylettömästi, fysiikat välillä hassuja ja tuntuu välillä, ettei tottele näppäinkomentoja sitten yhtään
- tosiaan toi suojien ym. esteiden rakentelu tuntuu aika yhdentekevältä, kun yksi 'fausti tai kiväärikranaatti tuhoaa kuitenkin koko suojan.
- ei oikein vaan herätä semmoista "haluun pelata tätä" fiilistä
- menut yhä tolkuttoman huonoja, epäinformatiivisia ja aseiden päivittely tarpeettoman sekavaa
 
BF4 identtinen BF3:n kanssa? Älä nyt puhu paskaa näin suoraan sanottuna. Olihan nelosessa esim. painotettu squadin kanssa pelaamista aivan eri tapaa mitä kolmosessa.

Ennemminkin tässä ihmetyttää että miksi BF1:n ja BF V:n osalta lähdetään yhtä surkeasta jamasta kuin BF4 oli launchissa, aivan kun Dice LA:n työstä ei olisi otettu mitään opiksi, vaan samat mokat toistetaan uudestaan. Varmasti myös BF V tulee olemaan parempi vuoden päästä, mutta kyllähän tuo pään puuhun hakkaaminen kieltämättä pistää surkuhupaisuudessaan vähintäänkin ihmetyttämään.
Kukahan täällä paskaa puhuu :D Nelonen on periaatteessa korjattu versio kolmosesta. BF4 takana 1500h julkaisusta lähtien ja pelinä se on loistava. BF4 oli julkaisussa surkea, netcode paskaa ja bugeja paljon enemmän mitä tässä.

On tätä paljon enemmän muutettu mitä BF3->4.
Panoksien rajallisuus, auto heal rajoitettu, 3d spottauksen puute jne. Gameplaytä muuttavia ominaisuuksia on vaikka kuinka.
 
Se on kato toisilla niin että paskaa ei voi tunnistaa muuten kuin tunkemalla kätensä siihen, samaa menoahan sitä on ollut muissakin ketjuissa kun kehtaa kritiikkiä suosikistaan esittää. :D

Nyt on parisen tuntia takana pelin testausta Origin Accessin kautta ja ei tämä nyt kyllä edelleenkään säväytä, sama BF1:n päätön juoksentelu näemmä valloillaan tässäkin. Itse gunplay nyt toimii ihan ok, mutta minkä helvetin sateenkaari-filtterin lävitse nuo pelin värit on vedetty? Arras-mappi tästä pahimpana esimerkkinä.

Jos kirjoittaa pelkkää kritiikkiä, kannattaa varautua itsekkin siihen kritiikkiin. Se kun tuo mielipiteensä esittäminen on kaikille sallittu.
Peli on pikaisella mutuilulla ihan mukava tapaus, tämän parissa viihtyy varmasti paremmin kuin Bäfä 1 kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
+ nätti, pyörii hyvin (ymmv). Semmoinen "elokuvamainen" elämys oli, kun näki kahden churchillin möyrivän ylös mutaista rantatörmää.
+ 3d spottaus poissa, panoksien määrä rajattu -> teoriassa tän pitäs lisätä teamworkkia, käytännössä ainakin nyt random-servuilla tarkoittaa vaan sitä, ettei kukaan edelleenkään pelaa supporttia ja kaikilta loppuu panokset -> varma häviö
+ pommikonespammia rajattu
+ tankit tuntuvat pelillisesti hyvin tasapainotetuilta (ei mitään ****n artillery truckkia)

- kartat aika kuraa, Twisted Steel hyvä ja edes jotakin strategiaa vaativa. Muut sitten tasaisia sniputusparatiiseja, kuten BF1 pahimmillaan, tai sitten täysin paskoja chokepoint-cod-minimappeja (Fjell, Narvik) joissa millään ei ole mitään väliä
- bugeja löytyy vielä aika ylettömästi, fysiikat välillä hassuja ja tuntuu välillä, ettei tottele näppäinkomentoja sitten yhtään
- tosiaan toi suojien ym. esteiden rakentelu tuntuu aika yhdentekevältä, kun yksi 'fausti tai kiväärikranaatti tuhoaa kuitenkin koko suojan.
- ei oikein vaan herätä semmoista "haluun pelata tätä" fiilistä
- menut yhä tolkuttoman huonoja, epäinformatiivisia ja aseiden päivittely tarpeettoman sekavaa

Kiitos tästä kattavasta arvostelusta. Löytyy BF1 Premium niin ei taida oikeen tuntua sijoituksen arvoiselta tämä. Kokeilin tätä BFV:tä betassa mutta äkkiseltään ei tarjonnut mitään uutta "Wau-fiilistä".
Täytyy seurailla jos tämä olis jossain black friday alessa niin voisi napata vähän huokeammalla hinnalla.
 
Kyllä se aavikkomappi on selkeästi huonoin esitys. Yhtä vaellusta/ajelua lipulta toiselle nähdäksesi yhden vihollisen kymmeneen minuuttiin.
Makuasia. Itselle tuo mappi oli oikein tervetullut tempon vaihdos nykybattlefieldien adhd jonneiluun. Ihan tuli vanha kunnon 42 mieleen, kun heikon tiimin sattuessa kohdalle ei tarvitsekaan puskea päätä seinään tunnelimaisessa maastossa vaan mapin koko ja maasto antaa mahdollisuuden hengähtää ja kiertää vähän kauempaa nappaamaan joku taaempana oleva lippu.

Eipä tuo silti omakaan suosikki näistä mapeista ole, mutta mukavaa vaihtelua.
 
Kiitos tästä kattavasta arvostelusta. Löytyy BF1 Premium niin ei taida oikeen tuntua sijoituksen arvoiselta tämä. Kokeilin tätä BFV:tä betassa mutta äkkiseltään ei tarjonnut mitään uutta "Wau-fiilistä".
Täytyy seurailla jos tämä olis jossain black friday alessa niin voisi napata vähän huokeammalla hinnalla.
Nuita ilmasia koodeja täällä jaetaan aika paljon. Tai sitten 4€ origin acces. Toki jos ei jaksa latailla niin se on asia erikseen.
 
Jos joku oikeasti kehtaa väittää olevan ihan samanlainen BF1:n kanssa on täysi peelo. Gameplay on kuin toiselta planeetalta, ja siis parempaan suuntaan.

Ainoa mikä on samaa on visuaalinen ilme ja se johtuu vain ja ainoastaan samasta pelimoottorista.

Kartat aivan mahtavia, Rotterdam ja Devastation heikoimmat kun en ole mikään CQC-fani. Se vuorenlaki oli yllättävän hauska, pelkäsin että se on Metro/Locker-tyylinen mutta siellä on paljon kiertoreittejä ja muuta.

Tämä on erinomainen muuten, paitsi että menut syvältä. Niihinkin tulossa jo korjausta.
 
Reilun tunnin ensikosketuksen jälkeen aika paska maku jäi suuhun. Rushia ei enää ole, eikä vaihtoehdoista ole sen korvaajaksi.
Rushihan julkaistaan ens vuoden Q1 yms, seuraava isompi päivitys tulee marras/joulukuun tienoilla jossa tulee enemmän sisältöä.
 
Nyt on xboxilla vedetty tuo 10h alustava kokeilu ja tiistaina sit pääalustallani, eli pleikalla pelaamaan.

Ensimmäinen huomio kiinnittyi siihen, että miten paljon paremmin tuo pyöri nyt kuin betalla ja myöskään nettipuolen osalta ei ollut mitään lageja tms laisinkaan.
Bugit oli muutenkin aika minimissä. Kaksi bugia osui kohdalle. Toinen oli ihan yksittäinen juttu, nimittäin yhden talon lamput jäi ilmaan roikkumaan talon sortuessa. Hetken päästä ne oli kadonneet kyllä.
Toinen isompi ongelma on rakentamisen kanssa, eli se jää bugittamaan siten ettei rakennettu juttu ilmesty ruudulle, eikä rakentamisen kuvake edisty. Ruudulle tulee pisteet, joten tietää siitä. Hetken päästä ne siihen yleensä ilmestyy, mutta monessa paikassa tuli kuoltua tuon vuoksi. Pikku juttu korjattavaksi.
Mutta muita bugeja ei osunut silmiin.

Pelillisesti tämä tuntuu edelleen todella hyvältä, kuten beta. Tässä on niin moni asia paremmin kuin BF1:ssä pelimekaniikoiltaan ja etenkin myös ampumisen suhteen.
Joskin ovat ilmeisesti nostaneet juoksunopeutta, koska peli tuntuu nopeutuneen betasta, eikä se välttämättä ole kyllä hyvä juttu. Nimittäin nyt Conquest tuntuu taas munaravilla, mitä se ei betassa ollut. Toisaalta tämän uuden tiimihenkisyyden vuoksi onneksi sentään hyökkäykset tehdään tiiminä, eikä pelissä oikeastaan ole enää yksinäisiä susia.

Ongelma tuo on siinä, että mitään puolustusrakennelmia ei kukaan tee ja jos menet itse tekemään ne, niin sillä välin muut on jo toisella lipulla. Sen jälkeen vihut tulee ja tappaa mut, eikä sinne lipulle pääse ei sitten millään, kun vihut käyttää mun rakentamaa linnoitusta hyväkseen.
Tämä tosin oli betassa havaittavissa ja peli oli ennakkotilaaja betan viimeisenä ja avoimen betan viimeisenä päivänä parhaimmillaan, kun silloin juoksu oli laantunut. Uskoisin et tässäkin ajan kanssa jengi tajuaa miten nää mapit on tehty.
Grand operationissakin tuosta rakentamisesta on merkittävä hyöty puolustaessa ja toisaalta eräs hyökkäys voitettiin käytännössä vain siksi, että rakensin juoksuhaudan mitä pitkin päästiin tarpeeksi lähelle hyökkäystä varten. Mut ei yks supportti kaikkea voi tehdä.

Supportin rooli on mun mielestä aikalailla muuttunut. Peli painottuu aika vähän lippujen välille, joten ammuksia on saatavilla kokoajan. Supportin olisikin hyvä rakennella, tai jos käyttö supportin toista hahmoluokkaa, antaa tulitukea, sillä se saa viholliset spottaantumaan.
Olin muutamassa erässä kärkikahinoissa aika pienillä tapoilla/lippujen vastauksilla, mutta olin kokoajan kauempana ja tultiin jokaista vihollista päin ja sain spottauksia todella paljon.
Tuntuu myös ettei kukaan tajua rakentaa lipuille ammus/medic pisteitä, joka helpottaisi huomattavasti. Aina minä jouduin ne tekemään.

En tiedä onko porukka edes tajunnut et jokaisen luokan alla on eri rooleja joilla saa vaikutettua omaan pelityyliinsä eri varusteita jne.

Lentokoneeseen en ole kuollut betassa, enkä koko versiossa kertaakaan, en oikein tiedä mitä lentokoneilla voi enää tehdä? Tankkeihin betassa en kuollut ollenkaan, mutta nyt ihan sopivassa suhteessa vihdoin.
Täytyy myös sanoa, etten ole kuollut snipuun betassa/koko versiossa kuin ehkä 1/15 kuolemista. Ei ärsytä sniput yhtään, korkeintaan saavat damagea. Todella hyvin balanssissa aukeissa kartoissakin. Ja snipulla joutuu opettelee ampumaan, eli jos kuolet ni tiedät et toinen osasi hommansa.

Muutenkin jengi valitellut TTK:sta ja sehän on pienempi kuin BF1:ssä ja mun mielestä ainakin nyt hyvässä balanssissa. Ei mikään hc simu mis kuolee yhdestä, mutta ei tarvi lippaallista tyhjentää. Näin sen kuuluukin olla.

Sit jos mietitään mappeja, niin monet niistä tuntuu valittavan. Yksi mappi on niin iso ettei vihuja näe ja osa taas niin pieniä ettei ole järkeä ja osa kuulema snipu mappeja.
En vaan ymmärrä.
Jo trailerissa kerrottiin esim sen hamada (tms??) mapin olevan tankkien taistelulenttää. Tottakai se on iso, kun kuuluu liikkua ajoneuvoilla. Koko mapin pointti. Jalkaväkenäkin pärjää oikein hyvin.
Samoin lentokonehangaari mappi on oikeinkin hyvä ja siellä pystyy myös tekemään juoksuhautoja.

Twisted metal on monen mielestä se paras mappi ja itsekin siitä pidän, mutta ei se mitenkään maagisesti parempi ole kuin muut. Ehkä yksi niistä parhaista eurooppalaisen sodan fiiliksen tuovista mapeista. Toisin kuin Afrikka/Norja.

Sit se toinen missä on ympärillä isot pellot ja keskellä se kylä kirkon kera. Ehkä oma lempimappi.
Pelloilla pääsee tankit. Toisaalta sinne saa juoksuhautoja tehtyä. Sit ympärillä pääsee suojissa jalkaväki ja keskellä kulminoituu action.

Narvikia haukutaan pieneksi codi mapiksi. Mun mielestä siinä on hyvin selvät vasen/oikea linjat missä edetään, mutta ei se liian pieni mun mielestä oo. Betassa se oli vähän meh, mutta oon kyllä tykännyt siitä nyt aika paljonkin.

Sit Norjan vuoriston huipulla oleva kartta on varmaan ”pienin” mitä jokainen haukkuu surkeammaksi. Mä taas tykkään noiden kahden metsäisen maastoon sijoittuvan mapin lisäksi tästä todella paljon. Joo on pienet kaistaleet missä mennä, mutta monessa kerroksessa pääsee etenemään ja koukkaamaan taakseni jne. toiminut ainakin mulla oikein hyvin.

Sit Rotterdam on Amiens paranneltuna moninverroin ja itse tykkään tästä (kuten amiensista) todella paljon myös. Korkeuserot tekee tästä upean ja kun osut servulle missä rakennelmia hyödynnetään, eikä vain juosta niin tämä toimii!

Se toinen on sit Rotterdamin esikaupunkialuetta kai? Se ottaa mallia siitä venäjän (tsaritsyn??) mapista missä on kirkko keskellä isossa roolissa. Todella hyvä mappi tämäkin.

Näissähän on selkeä kaava. Aina samasta alueesta kaksi mappia jotka liittyy toisiinsa, siitä saadaan Grand operation aikaan.
Lisäksi on selkeä kaava minkö mukaan mapit tehdään. On ajoneuvo, lentokone, jalkaväkipainotteisia kokonaiset kartat, tai sitten missä yhdistellään kaikkia ja niissä kartoissa on jokaiselle tavalle pelata omat alueet.
Tähän asti jokainen mappi tuntuu olevan hyvin balanssissa pelaat mitä roolia vain, eikä sniput, tankit tms ole missään ylivertaisia. Se taas aiheuttaa sen, että käytännössä jokaista roolia on pelissä jatkuvasti, eikä kaikki kämpi basessa kuten Bf1:ssä.

Muutoinkin tiimipelaaminen on paljon parempaa. Squadin spawnaus systeemin vuoksi ei kukaan painele yksin, kun kaikki spawnii tiimikaveriin. Myös kun ei tiimin sisällä tarvita mediciä, niin jengi revaa kiitettävän hyvin (poikkeus mulkkuja toki löytyy).
Tämän vuoksi random servulla saat hyvät pelit aikaan yksin, kun kaikki seuraa toisiaan jokatapauksessa.

Oikeastaan se mitä toivon on se, että porukka tajuaisi miten EA on tehnyt mapit uuden rakennusominaisuuden ympärille. Niiden käytöstä on iso hyöty ja käyttämättömyydestä iso haitta. Betassa se jo pariin kertaan näkyi ja toivon pelaajien tajuavan sen nyttenkin. Myös sen, miten hyviä aseita supportilla on, loputtomat panokset, mahdollisuus tuhota tankkeja ja vieläpä rakentamaan esteitä mitä muut ei voi. Ja myös spottamaan vihuja. Support on luokkana todella kova nyt ja useimmat ei tajua sitä käyttää.

Sit nää kustomoinnit. Betassa pääsin valikoihin sisään ja en jaksa niistä valittaa. Huonot ne oli ja varmaan on vieläkin parannusten jälkeenkin, mutta nyt kun osaan niitä käyttää, ei ne mitenkään ärsytä missään välissä.
Alkuun en ollu innostunut kustomoinneista yhtään, enkä muutenkaan koko tuosta touhusta.

Mutta betan lopussa pääsin niiden makuun ja nyt odotan innolla pleikka versiota, jotta pääsen suorittamaan assigmentteja. Niihin jäi ihan koukkuun ja niistä saatavilla rahoilla oli loppupeleissä kiva availla uusia juttuja aseisiin jne. Samoin kaikki vaatteet jne näyttää olevan sellaisia, ettei vaikuta övereitä, vaan saksalaisten vaatteet näyttää aina saksalaisilta jne. Tämän ansiosta pelissä on yksin pelatessakin kokoajan jotain tavoiteltavaa ihan selkeäst.
Lisäksi yksittäisen aseen parannus toimi jo betassa hienosti, sillä kun alussa umpisurkea ase tulee tutuksi, siitä alkaa pitämään ja kun vielä saat kehitettyä sen paremmaksi, alkaa olemaankin iso kynnys vaihtaa asetta. Siitä tulee rakas.
Jotenkin hienoa minkälainen side mulle on tullut jo support luokkaan ja Ke7:aan. Paremmat aseet saa jäädä kun tykkään tuosta AA tähtäimellä niin jumalattoman paljon.

Bf1:stä pidin, vaikka samalla lukemattoman moni asia ärsytti. Enkä todellakaan yksin jaksanut pelata yhtään.,
Odotukset ei olleet kovat, kunnes alkoi tietoja muutoksista vuotamaan. Betan teknisten ongelmien taakse kun meni ja etenkin sen taakse et jengi oli vain kokeilemassa ja tutustumassa juttuihin ja näki mitä kaikkea siellä oikeasti olisi hyvällä porukalla mahdollista tehdä, niin beta tuntui hyvältä. Ja tosiaan sen ekan ennakkotilaajabetan viimeisenä päivänä oli ehkäpä mun Bf historian parhaat pelit koskaan.
Nyt varsinkin Boxilla missä on vain 10h kokeilu kaikilla, huomaa tuon saman, että alkuun kaikki vain säntäili ja taas tutustui peliin bf1 pelityylillä. Vasta nyt ovat alkaneet pelaamaan Bf V tyylillä ja pelit alkoi olemaan selvästi parempia. Joten eiköhän näin käy koko versiossakin.

Kaiken kaikkiaan betan jälkeen odotukset nousi suht isoksi, mutta siitäkin huolimatta tämä yllätti positiivisesti ja alkaa itsellä lähentelemään yhtä vuoden kovimmista teoksista. Tykkään todella lujaa. Etenkin kun mulle on tyypillistä peleihin kyllästyminen muutamassa kuukaudessa, kun sisältö pysyy samana. Tässä voi rauhassa opetella tuohon pisteeseen saakka nämä muutamat mapit ja niiden rakentelun tuomat mahdollisuudet jne. Sit tuleekin jo uutta sisältöä.
Monet ei tästä julkaisutyypistä pidä, mutta ainakin mulla tuo pitää pelin peluussa niin kauan kun sisältöä ripotellaan pikkuhiljaa, toisin kuin muut pelit jotka on parissa viikossa nähty lopullisesti.

Hc peliä haluavat voivat sellaisia pelata ja itsekin tietyssä tilanteessa. COD pelaajat voi pelata sitä jos haluaa. BF4 ylittäjälle lienee löytyvän sieltäkin seuraa. Mutta mulle tämä on ihan ehtaa bäfää bäfänä ja nautin siitä sellaisena kevyenä viihteenä millaiseksi se on tehtykin. Ei voi kuin suositella.
 
Viimeksi muokattu:
Reilun tunnin ensikosketuksen jälkeen aika paska maku jäi suuhun. Rushia ei enää ole, eikä vaihtoehdoista ole sen korvaajaksi. Conquestista tai epälineaarisista kentistä en ole ikinä pitänyt, eikä nyt tunnu muuta olevankaan.

Rushia on ikävä täälläkin.

Oletteko Frontlinesia kokeilleet? Rushin tyyliin edetään lippu kerrallaan ja viimeisessä vaiheessa täytyy räjäyttää objectivet. Erona Rushiin tosin se, että pelimuoto toimii kahteen suuntaan, eli kun puolustaja onnistuu pysäyttämään hyökkäyksen, pääsee itse hyökkäämään karttaa toiseen suuntaan. Harmi vaan, että Frontlinesille ei ainakaan vielä ole omia servereitä vaan pyörivät mixed mode servereillä ja seuraava mappi saattaakin olla jotain tdm:ää.
 
Jos joku päättää päivittää tuon Origin Accessin 10h kokeilun Premier-tiliksi niin EA hyvittää takaisin käyttämättä olevan erotuksen siitä alkuperäisestä neljän euron hinnasta. Eli jos on viime viikolla ottanut accessin niin ~3,50e tulee takaisin.
 
Jos joku päättää päivittää tuon Origin Accessin 10h kokeilun Premier-tiliksi niin EA hyvittää takaisin käyttämättä olevan erotuksen siitä alkuperäisestä neljän euron hinnasta. Eli jos on viime viikolla ottanut accessin niin ~3,50e tulee takaisin.
Missäkä näin sanotaan? Vois ehkä päivittääkkin, kun peli tuntuu todella hyvältä.
 
Rushihan julkaistaan ens vuoden Q1 yms, seuraava isompi päivitys tulee marras/joulukuun tienoilla jossa tulee enemmän sisältöä.

Kenttiä tuskin on sitä varten alusta asti suunniteltu, varsinkaan kun se ei ollut julkaisussa valmiina. BF1 ja BF4 ovat jo todistaneet, että pääasiassa Conquestia varten suunnitellut kentät eivät toimi. Pitää sitten katsella, miltä se näyttää, mutta en pidä odotuksiani korkealla.

Oletteko Frontlinesia kokeilleet? Rushin tyyliin edetään lippu kerrallaan ja viimeisessä vaiheessa täytyy räjäyttää objectivet. Erona Rushiin tosin se, että pelimuoto toimii kahteen suuntaan, eli kun puolustaja onnistuu pysäyttämään hyökkäyksen, pääsee itse hyökkäämään karttaa toiseen suuntaan. Harmi vaan, että Frontlinesille ei ainakaan vielä ole omia servereitä vaan pyörivät mixed mode servereillä ja seuraava mappi saattaakin olla jotain tdm:ää.

Pari kertaa kokeilin. Oli server browserissa vain kahta kenttää tarjolla, joista toinen oli tuttu Betasta (ja oli siinä mielestäni ihan surkea). Uudessa kentässä pommipaikkojen ympärillä oli aakeeta laakeeta ja seuraava kenttä oli nimenomaan tuota TDM:ia.
 
Onkoham tuohon joku ihan oikea syy että miksi asetta ei saa kustomoitua kesken pelin vaan joutuu häipymään servulta jos haluaa esim. isomman lippaan kiinni?
Vai olenko vain puusilmä enkä löydä oikeaa täppää tuolta valikkohelvetistä?
 
Onkoham tuohon joku ihan oikea syy että miksi asetta ei saa kustomoitua kesken pelin vaan joutuu häipymään servulta jos haluaa esim. isomman lippaan kiinni?
Vai olenko vain puusilmä enkä löydä oikeaa täppää tuolta valikkohelvetistä?


Tulossa myöhemmin tuo. Samaten liuta muita uudistuksia jotka tekevät menuista käytettävän. Joku DICEn janari kävi läpi noita Twitterissä. Korjaamassa ovat ainakin oikeastaan kaikki omat valituksen aiheeni tuohon liittyen.
 
Kukahan täällä paskaa puhuu :D Nelonen on periaatteessa korjattu versio kolmosesta. BF4 takana 1500h julkaisusta lähtien ja pelinä se on loistava. BF4 oli julkaisussa surkea, netcode paskaa ja bugeja paljon enemmän mitä tässä.

On tätä paljon enemmän muutettu mitä BF3->4.
Panoksien rajallisuus, auto heal rajoitettu, 3d spottauksen puute jne. Gameplaytä muuttavia ominaisuuksia on vaikka kuinka.

Kerrotkos millä tapaa nuo on jotain uusia ominaisuuksia kun vastaavat oli jo nelosen Classicissa? Paremminhan se itseasiassa siinä oli toteutettu kun medic oli ainoa class jolta onnistui revive ja helan takaisin saaminen vaati medkitin. Oikeastaan ainoa selvä uudistus on panosten rajaaminen alussa, jolloin supporttia tarvitaan selvästi enemmän. Ilmeisesti BF1:n tyhmennyksien jälkeen näiden perusominaisuuksien palautus on sitten jotain uutta ja mullistavaa? :think:

Kuten jo totesin BF4 oli todella raakile julkaisussa, mutta siitä saatiin patcheilla tällä hetkellä pelisarjan nautittavin versio. BF V:ssä ollaan jo menty selvästi parempaan suuntaan mitä BF1 tarjosi, mutta vielä on paljon parannettavaa.

Jos kirjoittaa pelkkää kritiikkiä, kannattaa varautua itsekkin siihen kritiikkiin. Se kun tuo mielipiteensä esittäminen on kaikille sallittu.
Peli on pikaisella mutuilulla ihan mukava tapaus, tämän parissa viihtyy varmasti paremmin kuin Bäfä 1 kanssa.

Mikäs siinä kun asialinjalla mennään, mielipiteitä on monia.
 
Kerrotkos millä tapaa nuo on jotain uusia ominaisuuksia kun vastaavat oli jo nelosen Classicissa? Paremminhan se itseasiassa siinä oli toteutettu kun medic oli ainoa class jolta onnistui revive ja helan takaisin saaminen vaati medkitin. Oikeastaan ainoa selvä uudistus on panosten rajaaminen alussa, jolloin supporttia tarvitaan selvästi enemmän. Ilmeisesti BF1:n tyhmennyksien jälkeen näiden perusominaisuuksien palautus on sitten jotain uutta ja mullistavaa? :think:

Kuten jo totesin BF4 oli todella raakile julkaisussa, mutta siitä saatiin patcheilla tällä hetkellä pelisarjan nautittavin versio. BF V:ssä ollaan jo menty selvästi parempaan suuntaan mitä BF1 tarjosi, mutta vielä on paljon parannettavaa.
Niin ja neloseen classic game mode tuli ehkä vuoden julkaisun jälkeen? Nyt suurin piirtein samat asetukset löytyy ihan vakiona heti julkaisussa. Nelosen classic oli ihan hyvää viihdettä, mutta servuja siihen ei ollut omasta mielestä tarpeeksi, koska koko preset julkaistiin liian myöhään.
 
Niin ja neloseen classic game mode tuli ehkä vuoden julkaisun jälkeen? Nyt suurin piirtein samat asetukset löytyy ihan vakiona heti julkaisussa. Nelosen classic oli ihan hyvää viihdettä, mutta servuja siihen ei ollut omasta mielestä tarpeeksi, koska koko preset julkaistiin liian myöhään.

Niin juuri tätähän alkuperäisessä viestissäni kritisoin, miksi Dice LA:n hyvän työn hedelmiä ei haluttu hyödyntää BF1:ssä tai BF5:ssa vaan piti mennä perse edellä puuhun? Mutta hienoa että edes osa näistä ominaisuuksista on saatu BFV:n julkaisuun.
 
Niin juuri tätähän alkuperäisessä viestissäni kritisoin, miksi Dice LA:n hyvän työn hedelmiä ei haluttu hyödyntää BF1:ssä tai BF5:ssa vaan piti mennä perse edellä puuhun? Mutta hienoa että edes osa näistä ominaisuuksista on saatu BFV:n julkaisuun.
Alkuperäinen väittely taisi koskea BF3->4 muutoksia verrattuna BF1->V. ;) Harmittaa tuo sama asia minuakin, koska Dice LA teki hyvää työtä nelosen kanssa. Ykkönen oli sarjan huonoin osa, mutta nyt näyttää taas paremmalta.
 
Alkuperäinen väittely taisi koskea BF3->4 muutoksia verrattuna BF1->V. ;) Harmittaa tuo sama asia minuakin, koska Dice LA teki hyvää työtä nelosen kanssa. Ykkönen oli sarjan huonoin osa, mutta nyt näyttää taas paremmalta.

Niinpä ja edelleen mielipiteeni pysyy samana, BF4 oli loppujen lopuksi melkoinen harppaus eteenpäin BF3:sta vaikka alkuun vikistiin skinipäivityksestä. :D BF5 on edelleen BF4:sta jäljessä, vaikka BF4:n classic moden julkaisusta on jo neljä vuotta. Osa BF V:n "uudistusten" hehkutuksesta onkin seurausta siitä kuinka jäätävän paska viritys BF1 oli, ilmeisesti pelimoottorin päivitykseltä ei jää nyt aikaa pelin tekoon kun niin monta asiaa karsittiin pois. Lyhyt on pelaajien muisti näemmä.

Nyt alkaa olla pelimoottori tosiaan kunnossa, jospa tästäkin saataisiin kunnon peli muutaman pätsin jälkeen? :think: Nyt en ihan periaatteestakaan vielä ala täyttä hintaa tästä räpellyksestä maksamaan.
 
Miten tämä pyörii ihmisillä kaikki asetukset täysillä 3440x1440-resolla ja 4K:na? Omalla koneella 3440x1440-resolla siinä jossain harmahtavassa kaupunkikentässä, jossa romahtanut kirkko vain n. 60 fps :confused: BF1:n fps hakkaa rajoittimeen (97 fps, 100 Hz:n näyttö).
 
Miten tämä pyörii ihmisillä kaikki asetukset täysillä 3440x1440-resolla ja 4K:na? Omalla koneella 3440x1440-resolla siinä jossain harmahtavassa kaupunkikentässä, jossa romahtanut kirkko vain n. 60 fps :confused: BF1:n fps hakkaa rajoittimeen (97 fps, 100 Hz:n näyttö).
Taitaa prosessori rajoittaa menoa. Millaista käyttöastetta sillä?
 
Nyt on tullut viikonloppu pelattua ja nörttien sanoin "bäfän meta on ruvennut aukeamaan". Ensimmäisen illan jälkeen fiilis oli todella huono ja olin jo sitä mieltä ettei tästä pelistä ole mihinkään ja tästä tulee Battlefield 2 jälkeen toinen bäfä mitä en osta Hardlinen ohella, mutta toisen illan jälkeen fiilis pelistä ei ollut niin paska. Tässä omat plussat ja miinukset.

Plussat:

+ Aseet ja ampumisen tuntuma. Ampuminen on rekyyleineen taitoon perustuvaa ja todella palkitsevaa kun hallitset jonkun aseen hyvin.
+ 3D spottaus on pois. Tämä on paras muutos takaisin vanhaan sitten koskaan. Tämä tuo takaisin suojasta suojaan liikkumisen merkityksen. Omalla järkevällä liikkumisella on enemmän merkitystä nyt kun et ole punaisena porkkana muiden ruudulla. En ymmärrä miksi tuo spottaus koskaan tähän sarjaan edes tuotiin.
+ Kentistä löytyy kyllä puskaa, kiveä, ojaa yms. Ei tarvi suoraan aukealla juosta kuolemaan.
+ Pitää itse "hiilata" itsensä kun healtti ei nouse itsekseen + jos jää alle puoleen niin on alle puolet kunnes medikki korjaa sinut kokonaan. Tähän samaan myös ammusten rajallisuus.
+ Snipereitä ei toistaiseksi ole ollut raivostuttavan paljon.
+ Noobtoobit sopivan tehottomia inffiä vastaan. Ei ole op.
+ Rakentelu, hyvän teltan saat kyllä pystyyn jos haluat. Tuo vaihtelua kenttiin ja taktista elementtiä, ihan kiva lisä peliin. Rakentelulla pystyy hyvin viivyttämään hyökkääjien läpimurtoa vaikka olisi vähemmän pelaajia pitämässä paikkaa.
+ Tankit ei pääse "raiskaamaan", koska panokset loppuu ja tykki ei tee vahinkoa jalkaväkeen. Jalkaväki saa myös korkattua tankin riittävän helposti jos yhdessä päättävän sen korkata.
+ Kaikki voi nostaa kaatuneen... tosin yleensä makaat toisen jaloissa kuolemaasi asti vaikka suojan taakse haavoituit.
+ Grafiikka ja optimointi on tuttua Dice - laatua... Kaikkine prossun käyttöineen.

Miinukset:

- Kentät. Mikään kenttä ei noussut kyllä mitenkään suosikiksi erinomaisuudellaan ja se vuoristo kenttä on kyllä surkea. Jos olis pelkkä inffi ilman lentokoneita niin menisi. En tiedä kuka on lähtenyt Diceltä pois kenttäsuunnittelusta kun ei oikeen ole osunut viimeisimmissä bäföissä kentät nyt kohdilleen.
- Animaatiot... Ymmärrän kyllä mitä tällä on haettu, mutta nyt mennään hieman pelimekaniikan kustannuksella. Ongelma tässä on se, että pelaajan pitää odottaa jo aloitettu animaatio loppuun ennen kuin voi vaihtaa siihen animaatioon mikä pitää katsoa, jotta voit suorittaa toiminnon minkä haluaisit tehdä. Olet vaikka lataamassa asetta ja huomaat, että vihollinen tulee ja vaihdat pistooliin niin katselet ensin animaation siitä latauksen lopettamisesta ja sen jälkeen katselet animaation kun vaihdat asetta ja sen jälkeen katsotkin animaation kuinka kuolet. Pelaajaa joka tiedostaa ympärillä tapahtuvat asiat ja kerkeää niihin reagoimaan ei saa rankaista niin, että nopealla tilanteeseen reagoimisella ei ole merkitystä lopputulemaan. Bäfä on kuitenkin nopeatempoinen peli eikä mikään simulaatio niin tempoa hidastavat animaatiot ei vaan toimi sillä hetkellä kun tilanne on päällä. Se, että nostamisessa, könyämisessä yms. on animaatio on ok, koska eihän tämän kuitenkaan mikään codi tarvi olla, mutta välillä ukko käyttäytyy kuin marionettenukke ja kuolet siksi kun se ei tee heti sitä mitä haluat. Saatika sitten jos joku auto, lentokone, tankki tms. hurauttaa vierestä. Ihan turha sitä sinkoa on kaivaa esiin, koska ne meni jo ohi ennen kuin äijä on saanut kynsienlakkaamisen jälkeen singon olalle.
- Uusi pelimuoto kaipaa hieman tiivistämistä. Räjäytettäviä paikkoja on liikaa ja pelit venyy turhan pitkäksi ja on liian levällään kentällä. Pelimuoto ei vaikuta myöskään niin hauskalta mitä aikaisemmat Rush, Obliteration ja Operations ovat olleet. Conquestina nämä kentät ei oikein toiminut mitä tässä pelissä on.
- Sisällön puute niin kenttien kuin pelimuotojenkin osalta.
`
- Hiiri tuntuu tahmaiselle. Pitäisi olla melko sulava 144Hz näytöllä vaikka fps siellä sadan pinnassa huitelisi. Onko tietoa mistä johtuu ja miten korjata?

En tiedä, kyllä se core siellä hyvä on, mutta sitten kun vähän kaikki muut on nyt vinksallaan niin jää valjuksi itse peli. En tiedä miten saavat tuotua lisää lihaa tämän coren ympärille kun tuntuu jääneen nyt julkkarista sisältö todella vajaavaiseksi. Minulla on nyt tuo 15e premier maksettuna niin katson tuleeko tässä pelattua bäfää lisää ja sen jälkeen ostan jos jää sellainen fiilis, että tätä haluaisi pelata lisää.
 
Viimeksi muokattu:
- Hiiri tuntuu tahmaiselle. Pitäisi olla melko sulava 144Hz näytöllä vaikka fps siellä sadan pinnassa huitelisi. Onko tietoa mistä johtuu ja miten korjata?

Asetus oli jokin future frame rendering; se lisää input lagia, joten ota se pois päältä.
 
Pitää tarkastaa illalla. BF1 tosiaan pyörii paljon paremmin. Onko muut huomanneet vastaavaa samalla prossulla?

Tämän vitosen prossuoptimointi on todella huono. Oma 7700K 5ghz kellotaajuudella tuntuu jäävän pullonkaulaksi 1440p resoluutiolla pelattuna 1080 kaverina, kirjoitin jo aikaisemmin kun kaverini i5-7600 ei pysty pelaamaan tätä peliä kun fps 1080p resoluutiolla 40-60.

Tuntuu jokin olevan pielessä, koska jo valikoissa itselläni huitelee välillä 30-50% prosessorin käyttö pelkällä pelillä, toisinaan vain 18%.

Mitä itse peliin vielä tulee, niin nyt on 13h pelaamista takana. Haluaisin kovin pitää tästä pelistä, mutta nuo kartat ja pelin sisällön puute saa kyllä vähän harmitusta osakseen. En edelleenkään väitä tätä huonoksi peliksi kuten edellisellä sivulla kirjoitin, mutta sellaista omistamisen halua ja pelaamisen intoa tämä ei oikein tuota itselleni. Voi olla että muut pelit syrjäyttää tämän pelaamisen äkkiä.
 
Viimeksi muokattu:
Pian tosiaan uudistettu dx12 tuki, toivottavasti se on suuri parannus nykyiseen tilanteeseen.

@shakal prosessorin käyttö oli muuten jo bf1ssä todella korkea menussa
 
Tämän vitosen prossuoptimointi on todella huono. Oma 7700K 5ghz kellotaajuudella tuntuu jäävän pullonkaulaksi 1440p resoluutiolla pelattuna 1080 kaverina, kirjoitin jo aikaisemmin kun kaverini i5-7600 ei pysty pelaamaan tätä peliä kun fps 1080p resoluutiolla 40-60.

Tuntuu jokin olevan pielessä, koska jo valikoissa itselläni huitelee välillä 30-50% prosessorin käyttö pelkällä pelillä, toisinaan vain 18%.

Mitä itse peliin vielä tulee, niin nyt on 13h pelaamista takana. Haluaisin kovin pitää tästä pelistä, mutta nuo kartat ja pelin sisällön puute saa kyllä vähän harmitusta osakseen. En edelleenkään väitä tätä huonoksi peliksi kuten edellisellä sivulla kirjoitin, mutta sellaista omistamisen halua ja pelaamisen intoa tämä ei oikein tuota itselleni. Voi olla että muut pelit syrjäyttää tämän pelaamisen äkkiä.


Täysin sama fiilis itsellä. Ennemin ehkä käyn sitten kuitenkin räiskimässä satunnaisesti BF1:stä silloin kun bäfättää. Ei huono välttämättä, mutta ei tullut pakko ostaa fiilistä.

Tohon CPU:n käyttöön. En nyt muista ulkoa asetuksia, mutta siellähän on näitä asetuksia jotka koskee kasvillisuutta yms. Nämähän on CPU:ta syövää, joten niitä kannattanee laskea ultralta high:lle.
 
Tankit ei pääse "raiskaamaan", koska panokset loppuu ja tykki ei tee vahinkoa jalkaväkeen. Jalkaväki saa myös korkattua tankin riittävän helposti jos yhdessä päättävän sen korkata.

Tätä en ymmärrä... Miksi tankit ei saa tehdä inffiin vahinkoa? Mikä virka niillä sitten edes on?

On kyllä todella perseestä, jos tankilla ei saa inffiä hengiltä tehokkaasti. Sama olis sitten jättää kokonaan poi kun ei niillä ole muuten mitään käyttötarkoitusta. Vai onko se siistiä, että pelin sisällä on oma "minipeli", missä tankit vaan ampuilee toisiaan...

Kyllä tankin pitäisi niittää inffiä tehokkaasti, varsinkin nyt, kun ammuksetkin on rajalliset ja torni kääntyy hitaammin ym.
 
Viimeksi muokattu:
Ajoneuvot on kyllä surkeita verrattuna Bf 4, ei paljoa niillä tee mieli ajella. Tankki ampuu vissiin jotain ilmapalloja kun paukuttaa ihmisiin... Ja sitt ei vieläkään tähän saatu yhtään sen enemmän kuljetusajoneuvoja... En ymmärrä miksi ei voi siellä täällä olla perus auto jossa ei aseita.
 
Tätä en ymmärrä... Miksi tankit ei saa tehdä inffiin vahinkoa? Mikä virka niillä sitten edes on?

On kyllä todella perseestä, jos tankilla ei saa inffiä hengiltä tehokkaasti. Sama olis sitten jättää kokonaan poi kun ei niillä ole muuten mitään käyttötarkoitusta. Vai onko se siistiä, että pelin sisällä on oma metapeli, missä tankit vaan ampuilee toisiaan...

Kyllä tankin pitäisi niittää inffiä tehokkaasti, varsinkin nyt, kun ammuksetkin on rajalliset.

Mielestäni tää pitäs olla realistinen siinä että jos ampuu tankilla HE-ammuksia niin niissä pitäs olla selvä splash damage mutta huonompi AT-damage raskaita vaunuja vastaan. Sitten taas pitkäpiippusella tankilla AT-ammusten pitäisi tehdä hirveää vahinkoa vaunuille mutta ei yhtään splash damagea.

Se on mun mielestä ihan fine ettei tankin torni käänny 360 astetta alle sekunnissa mutta tankin ammusten pitäisi olla realistisia ja myös huomattavasti nopeampia varsinkin jostain tigerin tykistä. Nyt on hitaampia kuin jotku pistoolin ammukset.
 
Tuo on juuri hyvä, että torni ei käänny valonnopeudella. Tekee inffin sijouttumisesta tankkiin nähden huomattavasti tärkeämpää. Aiemmin ei hirveästi ollut väliä vaikka olit tankin takana, kun se piippu kääntyi sinne hetkessä. Nyt siellä voi olla melko rauhassa ja tankkia tuhotessa kannattaakin hakeutua sinne tornin toiselle puolelle.

Mutta tuosta samaa mieltä, että tankit saisivat olla tehokkaampia. Noita on kuitenkin nerffattu monessa mielessä, tornin nopeus, ammukset, korjaaminen jne. vs. vaikka se BF1 mutta samalla yleisesti ottaen ne tankit tuntuvat tekevän heikommin vahinkoa. Enemmän nopeutta ammuksille ja enemmän tehoa niihin. Kyllä sen tankin kuuluukin dominoida jalkaväkeä, jos ne eivät pelaa fiksusti sitä tankkia vastaan tai toimi tiiminä. Mitäs järkeä siinä on, että tankkeja ei tarvitse edes pelätä ja keskiverrompikin pelaaja saa tankin kumoon yksinään. En oikein missään vaiheessa sarjaa ole ymmärtänyt valitusta siitä, että "ajoneuvot on op" kun niiden tavallaan olisi tarkoituskin olla hyvän pelaajan käsissä. Ei nyt siis siten, että ne takaavat automaattisesti 100-0 KD:n mutta jostain syystä tuntuu, että tiettyjen pelaajien mielestä tankit ja muut ajoneuvot pitäisi saada helposti soolona kumoon eivätkä ne saisi vaikuttaa pelin kulkuun..
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 941
Viestejä
5 057 467
Jäsenet
81 008
Uusin jäsen
karvaranne

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom