Battlefield V

Pitkästä aikaa vanhan liiton kettu innostunu jostain pelistä, eli tästä. On vaan omalla tavalla aika tylsää yksin tuolla vääntää. Oisko täälä mitään peliporukkaa missä tämmönen ohiampuja/välillä humalassa pelaaja vois hengailla siellä pahnan pohjimmaisena? Mikit löytyy yms. YV vaikka.
 
Pitkästä aikaa vanhan liiton kettu innostunu jostain pelistä, eli tästä. On vaan omalla tavalla aika tylsää yksin tuolla vääntää. Oisko täälä mitään peliporukkaa missä tämmönen ohiampuja/välillä humalassa pelaaja vois hengailla siellä pahnan pohjimmaisena? Mikit löytyy yms. YV vaikka.
Muron porukkaan otetaan aina mukaan. Tasolla ei ole väliä. Discord linkkiä en nyt puhelimella jaksa kaivaa, mutta voin sen yvllä heittää jos kiinnostaa. Jos ei joku muu kerkeä ensin.
 
Muron porukkaan otetaan aina mukaan. Tasolla ei ole väliä. Discord linkkiä en nyt puhelimella jaksa kaivaa, mutta voin sen yvllä heittää jos kiinnostaa. Jos ei joku muu kerkeä ensin.

Itse kanssa aloittelin juuri BF V pelailun, mutta pääseekö porukkaan jos ei ole headsettiä?
Ja tuohon pelin alussa tapahtuvaan näppiksen ja hiiren jäätymiseen. Ei tee sitä englannin (ping ~55) servereillä. Aikasemmin olen pelannut ainoastaan saksalaisilla (ping ~33). Molemmat DICE servereitä.
 
Tää peli on vaan yksinkertaiseti tylsä, bf1 oli hauska ja tuntui että on keskellä jotain isoa. Mä en käsitä mistä tuo ero johtuu.
 
Tää peli on vaan yksinkertaiseti tylsä, bf1 oli hauska ja tuntui että on keskellä jotain isoa. Mä en käsitä mistä tuo ero johtuu.

Joo nyt kun pelitunteja alla useampia niin alkaa tylsistyttämään. En ole itsekään löytänyt syytä tähän, ehkä se on tuo aseiden vähyys? Olisi mukava availla lisää aseita mutta minkäs teet. Ei mulla tosin ole kaikilla classeilla edes kaikki aseet auki, mutta en jaksa edes pelata esim. Medicillä koska classi vaan on niin baska. BF1ja BF4 parissa ei tylsyys iskenyt. Mikä tässä on vialla ?
Jos pelaan yksin niin jaksan 1-2 mappia pelata ja konsoli kiinni, kavereiden kanssa pääosin tulee kuitenkin pelattua ja silloin jaksaa edes jotenkin.
 
Joo nyt kun pelitunteja alla useampia niin alkaa tylsistyttämään. En ole itsekään löytänyt syytä tähän, ehkä se on tuo aseiden vähyys? Olisi mukava availla lisää aseita mutta minkäs teet. Ei mulla tosin ole kaikilla classeilla edes kaikki aseet auki, mutta en jaksa edes pelata esim. Medicillä koska classi vaan on niin baska. BF1ja BF4 parissa ei tylsyys iskenyt. Mikä tässä on vialla ?
Jos pelaan yksin niin jaksan 1-2 mappia pelata ja konsoli kiinni, kavereiden kanssa pääosin tulee kuitenkin pelattua ja silloin jaksaa edes jotenkin.
No se on varmaan sitten se konsoli:vihellys:
Itellä tää tuottaa melkoista nautintoa pitkään aikaan vaikka oon aika paska pelaaja. Johtunee siitä etten ole juurikaan harrastanut pvp fps:iä.
 
Viimeksi muokattu:
Discord linkki muro porukkaa: https://discord.gg/576ckQn

Joo nyt kun pelitunteja alla useampia niin alkaa tylsistyttämään. En ole itsekään löytänyt syytä tähän, ehkä se on tuo aseiden vähyys? Olisi mukava availla lisää aseita mutta minkäs teet. Ei mulla tosin ole kaikilla classeilla edes kaikki aseet auki, mutta en jaksa edes pelata esim. Medicillä koska classi vaan on niin baska. BF1ja BF4 parissa ei tylsyys iskenyt. Mikä tässä on vialla ?
Jos pelaan yksin niin jaksan 1-2 mappia pelata ja konsoli kiinni, kavereiden kanssa pääosin tulee kuitenkin pelattua ja silloin jaksaa edes jotenkin.
Ihteä ainaki huolettaa millä tahilla ne puskee uusia aseita peliin vaikkei vanhoja ole balansoitu. Joku 20 asetta on omasta mielestä aivan tarpeeksi, jos kaikki aseet on kunnolla erilaisia.
 
Tätä monesti jo kysytty mutta minkälaisilla asetuksille tätä nyt kannattaa ajella?

DX 12 vai DX 11?
Future Frame Rendering ON vai OFF?
Omalla 2700x koneella DX12 parempi. Sillä tulee iso nykäsy 1-2 kertaa erässä, kun taas DX11 tulee pieniä nykäsyjä melko usein, esim. zoomatessa.

DX11 saa ison fps buustin, kun FFR on. DX12 off.
FPS pyörii 90-120 välillä medium/1080p asetuksilla ja luulis että vähän enemmän sais irti.
Strix GTX 1070 Ti, Ryzen 2700X ja 16GB 2333MHz alla.
Nuo muistit on suht hitaat. Jos ne ovat pullonkaulana niin fps ei juuri tuosta varmaan nouse. Jos kokeilet esim resolution scale 50% ja fps ei tuosta nouse niin siitä varmaan kyse.

3466mhz muisteilla saan Rotterdamissa minissään 110fps. Narvik ehkä vielä raskaampi, mutta siinä en ole ihan niin paljon tarkkaillut.
 
Paras moninpeli-fps on tällä hetkellä eilen julkaistu Insurgency Sandstorm. Sinänsä kummallista miten jyrkkä Battlefield -sarjan alamäki on ollut nelosen jälkeen, sillä kyseinen Sandstorm vie Battlefieldia ihan miten tahtoo jopa äänisuunnittelun osalta, mikä oli sentään ennen Battlefieldien parhaita puolia. Hui hai.

Aikoinaan kun BF tuli korvista ulos siirryin Insurgeryn pariin. Eilen talvialessa juuri hypistelin sandstormia, mutta päädyin bfv alennukseen kun muistelin lukeneeni että olisi paluu juurilleen. Mutta tätä viestiketjua seuranneena taitaa vielä tarttua kokoelmaan. Annan nyt mahdollisuuden BF V.
 
Minä en ymmärrä sitä, että moninpeleissä vedetään grafiikat nolliin vain sen takia, että huomataan vihollinen paremmin :confused: Paljon mieluummin kuolen kauniin grafiikan ympäröimänä kuin niittaan vihollisen PS1-grafiikoiden ympäröimänä. Onnistumisen iloa kokee joka tapauksessa jokaisessa matsissa.

Kun about ainoa asia elämässä on pelaaminen, K/D ratiot ja pisteet tai virtuaaliset saavutukset. Tähän liittyy peleissä minkä tahansa asian avulla paremmin pärjääminen :geek:

Itse pelistä sen verran että nyt kun tuli tuo "vanha" TTK takaisin niin taas samat keket istuu samoissa paikoissa samojen automaattikiväärien sekä -kiikareiden kanssa kytäten jo mainittuja asioita. Ei tää peli vain iske yhtään samalla tavalla kuin jengin parjaama ykkönen, siinä kun ei voinut 15-20 erilaisen automaattitarkin kanssa mainitut keket istua jossain kivenkolossa puolta rundia ja saada niitä maagisia pääosumia 30-2 -tyylisesti.

Sellainen tietyntyyppinen mayhemi ja iholle pakostakin tulo oli (on) hauskaa kun tavoitteena ei ole minkäänlainen kilpapelaaminen, 4-5h pelisessiot tai muukaan vastaava vaan puhtaasti kaiken muun elämän ohella tunti-pari silloin tällöin työpäivän tai muun stressin nollaaminen. Kaikenlainen moderneilla automaattiaseilla superkiikareilla puskissa istuen objektiivejä ja muita tehtäviä tekevän jengin tiputtelun mahdollistama pelityyli / peli on täysin nollahommaa josta itse en nauti yhtään. Samaan kastiin menee modernit FPS-pelit joissa pumpumeillaan superohjuksilla, -tankeilla, -lentokoneilla, -aseilla.

Lisäksi tähän peliin on tullut suorastaan idioottimainen jostain WoWS / WoT / WT -peleistä tuttu asioiden grindaaminen saadaksesi unlockattua vaikkapa kivan kypärän tai aseen: Hakkaa asiaa A, tuhoa asioita B 50 yhdessä elämässä, saa pääosumia 25 matsin aikana jne jne jne ei napostele meikäläistä yhtään. Ykkösessä tämäkin asia oli paljon vähemmällä.

Kokoajan mielenkiinto laskee tätä kohtaan kun vaikka ykkönen iski todella huolella :tdown:
 
Kaikenlainen moderneilla automaattiaseilla superkiikareilla puskissa istuen objektiivejä ja muita tehtäviä tekevän jengin tiputtelun mahdollistama pelityyli / peli on täysin nollahommaa josta itse en nauti yhtään.
Mä nautin just tuosta sniputtelusta. Suurinta tyydytystä saa, kun tiputtaa jonkun kaukana juoksevan kekkeruusin 4-5 kertaa putkeen ja kuvittelee miten se rageaa ruutunsa edessä. Joskus nämä koittaa muutaman kuolon jälkeen countersniputtaa, ja kun on ite vaihtanut paikkaa ja tiputtaa keken taas pari kertaa lisää, se on hienoa se. :D

Joskus nää keijot lähtee sitten lopuksi jotain kiertotietä sua ettimään, näkee vaan kun keijo kuoli taas kertaalleen, paikalle jättämääsi jalkamiinaan. Tai kiersit selän taakse puukottamaan. :D
 
CQ:ssa ainakin hyvin helppo koukata istuvien kiikarimiesten selustaan ja kaataa koko ryhmä lippaallisella. Ei ole mikään pakko pelata noita huonosti balansoituja pelimuotoja missä istuminen on helppoa, jos vastustajat eivät osaa pelata.
 
CQ:ssa ainakin hyvin helppo koukata istuvien kiikarimiesten selustaan ja kaataa koko ryhmä lippaallisella. Ei ole mikään pakko pelata noita huonosti balansoituja pelimuotoja missä istuminen on helppoa, jos vastustajat eivät osaa pelata.

Noi "paskat" pelimuodot on vaan ne jotka meikää kiinnostaa, eli mahdollisimman kaukana jostain CoD Normandia 44 -paskasta missä juostaan ympäri lippuja se 30min matsi. Toi Conquest -moodi on pelkkää lipulta toiselle päämäärättömästi juoksentelua, varsinkin isommissa kartoissa.
 
Mä nautin just tuosta sniputtelusta. Suurinta tyydytystä saa, kun tiputtaa jonkun kaukana juoksevan kekkeruusin 4-5 kertaa putkeen ja kuvittelee miten se rageaa ruutunsa edessä. Joskus nämä koittaa muutaman kuolon jälkeen countersniputtaa, ja kun on ite vaihtanut paikkaa ja tiputtaa keken taas pari kertaa lisää, se on hienoa se. :D

Joskus nää keijot lähtee sitten lopuksi jotain kiertotietä sua ettimään, näkee vaan kun keijo kuoli taas kertaalleen, paikalle jättämääsi jalkamiinaan. Tai kiersit selän taakse puukottamaan. :D

Minkäslaista nautintoa sellainen kekkeruusi tuo ketä ei hetkauta pätkääkään sniputatko vaikka 10 kertaa putkeen koska hän tietää että niin pitkään kun istut jossain puskassa kilometrin päässä niin et ole valtaamassa lippua, revaamassa omia tai jakamassa panoksia?
 
Ihan hyvältä vaikutti reilu tunnin pelisessio. Vanha sotaratsukin (gtx970) toimi 1440p resolla medium asetuksilla ja hyvältä näytti riisuttunakin. Pitää vielä paneutua graafisiin asetuksiin paremmin. Itsellä vuoden pelitauko lisättynä iälliseen lagiin vaikuttaa suoritukseen, joten askel kerrallaan ;) Rush ja domination toimivat.
 
Noi "paskat" pelimuodot on vaan ne jotka meikää kiinnostaa, eli mahdollisimman kaukana jostain CoD Normandia 44 -paskasta missä juostaan ympäri lippuja se 30min matsi. Toi Conquest -moodi on pelkkää lipulta toiselle päämäärättömästi juoksentelua, varsinkin isommissa kartoissa.
No turha sitten valittaa, jos nykymeno on sitä mistä pidät.
 
Minkäslaista nautintoa sellainen kekkeruusi tuo ketä ei hetkauta pätkääkään sniputatko vaikka 10 kertaa putkeen koska hän tietää että niin pitkään kun istut jossain puskassa kilometrin päässä niin et ole valtaamassa lippua, revaamassa omia tai jakamassa panoksia?
En juuri pelaa mitään lipunvaltausta, ihan typerää kohkaamista koko conquest. Breakthroughssa tekee snipereillä aika kivasti loven mistä muu joukko pääsee etenemään. Myös puolustustehtävissä hyvin kätevä spottailla hyökkääjiä. Kannattaa hieman perehtyä siihen mikä sniperin rooli ylipäänsä on, idea ei tosiaan ole juosta siellä etulinjassa, eikä aseetkaan siihen sovellu. :facepalm:

Conquestissa ärsyttää juuri se, että ei ole mitään rintamaa, vaan vihollisia voi tulla ihan mistä ilmansuunnasta hyvänsä. Tuntuu vastustajatkin välillä olevan ihan pihalla, juoksentelevat kuin päättömät kanat katsomatta edes sivuilleen tai selustaan. No ehkä zergaaminen on joillekin se mieluisin pelitapa. Beaconin kun tiputtaa hyvään paikkaan saa kätevästi squad wipejä.
 
Viimeksi muokattu:
Itse en oikein tykkää muusta kuin conquestista. Toisaaalta en osaa varmaan edes kunnolla pelata noita muita, varsinkaan puolustaa. :D Breakthroughssa ahdistaa, kun 64 pelaajaa keskittyy 1-2:een lippuun, niin siitä tulee helposti semmoinen recon/mmg helvetti. Frontlines small on jo taas melkein liian pieni. 40 pelaajan Breakthrough voisi olla parempi.
 
Viimeksi muokattu:
On tuo äänimaailma tässäkin bäfässä mielestäni aika lähelle 5/5 matskua. Sandstormista ei tosin kokemusta, ehkäpä se pistää asteikot uusiksi.

Pistää tosissaan. Battlefield V:n äänisuunnittelulle antaisin max 6/10 (fps-pelissä pitäisi pystyä kuulemaan askeleet ja äänissä olla edes jotain suuntaa), kun taas Insurgency Sandstorm saa helposti 9/10. Hämmästyttävintä asiassa on, että jälkimmäisessä äänisuunnitelusta vastaa yksi mies, kun taas Dice työllistänee silläkin saralla huomattavasti enemmän porukkaa, onhan pelistudio yleensäkin on paljon suurempi (640 vs 36). Mihinkähän lie pajan resurssit menneet, peliin eivät ainakaan jäljestä päätellen?
 
Oiskohan resurssit menny housujen ja muitten skinien suunnitteluun. Ja kaiken maailman tyhmien tehtävien suunnitteluun.
 
Onko Battlefield V:n pelaajamääristä muuten saatavilla mitään faktaa? Myyntiluvuista on tullut uutisia ja EA/Dice ovat maininneet uusien pelaajien jättävän pelin pelaamisen kokeiluun, mutta yleisesti pelaajamääristä ei tunnu löytyvän mitään tarkempaa tilastointia. BF4 ja BF1 aikaan oli useampikin sivusto, mitkä listasivat pelaajamääriä likimain reaaliajassa, mutta nyt BFVStatsin sivut ovat edelleen keskeneräiset, vaikka puhuivat julkaisuun avaavansa sivut, ja BattlefieldTracker taas ei listaa pelaajamääriä V:n kohdalla aiempien osien malliin.
 
Tää peli on vaan yksinkertaiseti tylsä, bf1 oli hauska ja tuntui että on keskellä jotain isoa. Mä en käsitä mistä tuo ero johtuu.
Tässä omia mietteitä:
-turhat animaatiot,en tiedä onko DICE halunnut luoda immersiota näillä mutta itsellä on päinvastainen vaikutus,jos hyppäät korkealta niin hahmo joko notkistaa polviaan tai vähän korkeammalta ottaa myös käsillä vastaan,noin sekuntiin et voi ampua.Muutaman kerran on käynyt niin että olen huomannut vihujen juoksevan ohi ja olen hypännyt ikkunasta ulos flankatakseni tyypit,ei kannata tässä pelissä sillä se pelaaja mikä tulee vähän myöhemmin ja mitä et huomannut saa ilmaisen tapon(pakko mennä,eihän sitä voi jäädä loputtomiin kattelemaan että tuleeko muita) tai pelaajat minkä perään hyppäsit huomaavat sinut mutta et voi ampua heitä.

-ajoneuvoista poistumis/ajoneuvoihin meno animaatio,haluaisin olla hyvä tankkerin dedikoitu mg gunneri/korjaaja/supplypoint rakentaja mutta on niin tuskaista,montakohan kertaa olen kuollut animaation aikana,ilmainen paisti vihulle.

-ammo/heal pointit -> medic/support luokkien merkityksen väheneminen,periaatteessa näitä ei tarvita enää ollenkaan,olen pelannut full assault squadissa ja hyvin pärjättiin ja ammossa pysyttiin.

-tankit on hitaita ja torni kääntyy hitaasti,pointeille agressiivisesti meno on itsemurha,et pääse karkuun etkä pysty taistelemaan tasaväkisesti takaisin jos on yli 1 assault ja niitähän on(eikä kumma kun classilla on parhaimmat aseet ja kivoimmat gadgetit),
ja jos jollain ihmeellä selviät pointilta vähän taaksepäin korjaamaan niin assaultit on jo tässä vaiheessa saanut ammopointilta uuden satsin panzerfausteja.Eli suurimmaksi osaksi tankeilla ainoa toimiva taktiikka on kämppiä kaukana,ei kivaa.

-map design,DICE jostain syystä mieltynyt avariin mappeihin mitkä suosii recon classia/semiauto kivääreitä.Ja näitähän sitten riittää,Lee Enfield,M1A1,Gewehr 43 jatkuvasti.

-ei communityn vuokrattavia servuja eli kaikki servut on DICEn geneerisiä servuja kaikki samalla mappi kierrolla eli pakko pelata ne paskatkin mapit tai sitten quitata,koskaan ei tule enää 24/7 mappeja esim. Rotterdam 24/7.Eikä myöskään tule class/ase rajoituksia(recon/semiauto riflet)

-nettikoodi/TTD,tarvitseeko edes perustellä tätä enempää

Tämmöistä,itse olen siinä jamassa tämän pelin suhteen että juuri ja juuri jaksan käydä tekemässä daily orderit,enkä sitten enempää.
BF3 on se mitä nyt olen pelannut ja onhan se outoa mutta niin vaan viihdyn tuon vanhan pelin parissa paremmin,onhan tuosta tullut taukoa jo monta vuotta ja nyt taas maistuu,huippupeli vieläkin.
 
Korjauksia nettikoodiin tulossa, se vain ei tapahdu nappia painamalla. Dev tuosta mainitsi.

Tällaista vanhaa Battlefieldin pelaajaa ellottaa kun joku sanoo että Conquest on turhin pelimuoto. Se on se Battlefieldin perusidea ollut aina. Se on Battlefield, muut moodit olisi voinut jättää pois (jotain jonne-Rusheja sun muita, puhumattakaan perus-DM:sta joka on sitä puhtainta CoDia).

Huomaa kyllä miten vuosi vuodelta tuntee itsensä täysin erilaiseksi kuin nykyinen kaikki mulle het nyt -kansa. Conquestissa parasta on kiertää koko pirun kartta näkemättä vihuja 10 minuuttiin ja sitten vallata tärkeä lippu josta omat pääsevät vihun selkään ja siten kääntää koko peli. Se, ettei tätä hyödynnetä johtuu vain ja ainoastaan siitä, että nykypelaajat ovat kärsimättömiä ja on pakko olla jatkuvaa stimulaatiota koko ajan. Kärsivällisyys ei ole enää hyve.

Kai se täytyy tänäänkin korkata, ei tätä vain kestä. Kehtaavatkin haukkua Conquestia :(
 
-ajoneuvoista poistumis/ajoneuvoihin meno animaatio,haluaisin olla hyvä tankkerin dedikoitu mg gunneri/korjaaja/supplypoint rakentaja mutta on niin tuskaista,montakohan kertaa olen kuollut animaation aikana,ilmainen paisti vihulle.
Tästä itekin valittanut... Väärä tapa tehdä pelistä hidastempoisempi jos se on ollut tarkoituksena. Jos taas tarkoituksena vain lisätä kosmetiikka-wowta niin tekevät sen kyllä pelattavuuden kustannuksella :tdown:

Outoutena tähän, joistain lentokoneista poistuu ilman animaatiota ja toisissa se sama 5sec uloskömpimisanimaatio. Varmaan näitä beta-vaiheen kummallisuuksia.
-map design,DICE jostain syystä mieltynyt avariin mappeihin mitkä suosii recon classia/semiauto kivääreitä.Ja näitähän sitten riittää,Lee Enfield,M1A1,Gewehr 43 jatkuvasti.
Jep, ovat varmaan halunneet tehdä isoja taistelukenttiä, joissa tankit ja lentokoneet pääsevät esiin, ne kun erottavat bäfän monista muista kilpailevista fps-peleistä.

Kaupunkeja kuitenkin kovasti kaipaisi tähän peliin, kun suojaisampi ympäristö toimii omaan pelityyliin paremmin. Tai sitten jotain metsämappia, joka eroaisi vähän enemmän näistä perusavoimista kartoista. Esim. Twisted Steel olisi paljon parempi, jos siinä olisi selvästi tihemmin puita.
 
Minkälaisia kenttiä tästä löytyy? Itse pidin betan kartoista, mutta jos kaikki muut ovat avaria snipuhelvettejä, niin jääkööt ostamatta.
 
-ajoneuvoista poistumis/ajoneuvoihin meno animaatio,haluaisin olla hyvä tankkerin dedikoitu mg gunneri/korjaaja/supplypoint rakentaja mutta on niin tuskaista,montakohan kertaa olen kuollut animaation aikana,ilmainen paisti vihulle.
Tästä itekin valittanut... Väärä tapa tehdä pelistä hidastempoisempi jos se on ollut tarkoituksena. Jos taas tarkoituksena vain lisätä kosmetiikka-wowta niin tekevät sen kyllä pelattavuuden kustannuksella :tdown:

Yksi syy ainakin taisi olla abusen estäminen, juurikin korjaajan tai vastaavan tankkiin-ulos-tankkiin -spämmille. Itse pidän tuosta ominaisuudesta juurikin sen takia, ettei sotilas voi vaan kadota ja ilmestyä ajoneuvojen lähellä ihan miten haluaa.

Tällä nykyisellä nettikoodilla saa muuten näköjään servutkin valita aika tarkkaan. Kaikki 30 ping saksaservut ei todellakaan ole samanveroisia, jotkut on tasaisesti huonosti toimivia ja joillain on muuten vaan huono päivä. Ihan liian usein tulee vastaan noita huonosti toimivia servuja.
 
Lähtökohtaisesti kaikki mapit vaikuttais olevan vähintään tarpeeksi hyviä, paitsi Aerodrome.
Ok, kiitos. Itse kun tykkään juoksennella medicillä paikasta toiseen niin suojaa saisi mieluusti olla.

Mitä tulee noihin "pitkiin" animaatioihin, niin mun makuun ne kyllä on. Ei tule sellaista Quaken tapaista ADHD-hippaoloa, vaikka päättömästi juoksisikin paikasta toiseen. Ja juurikin tuo ettei porukka vain häviä ja ilmesty ajoneuvoa käytettäessä.
 
Yksi syy ainakin taisi olla abusen estäminen, juurikin korjaajan tai vastaavan tankkiin-ulos-tankkiin -spämmille.
Näin varmaan. Noita animaatioita mielestäni vaan pidennetty BF1:stä. Siinäkin kyllä vitutti aina kun kuoli animaation takia eikä asialle mitään voi tehdä, mutta tässä tapahtuu tuota vielä useammin. Noiden vitutusta aiheuttavien tilanteiden takia on vaan tullut lopetettua kevyiden vehicleiden käyttö, vaikka osa niistä on ihan käyttökelpoisia (sisäkonekiväärillä varustetut APC:t).

Itse pidän tuosta ominaisuudesta juurikin sen takia, ettei sotilas voi vaan kadota ja ilmestyä ajoneuvojen lähellä ihan miten haluaa.
Ketterä liikkuvuus lisää taitoelementtiä. BF2:ssa ja eräässä toisessa nopeatempoisessa fps pelissä tuli ihan mahtavia tilanteita nimenomaan 0-animaatio vehiclekikkailun takia. Vaati nopeaa ajattelua ym. ja oli erittäin palkitsevaa kun onnistui käyttämään noita käsillä olevia mahdollisuuksia luovasti selviytymiseen. Nykyinen systeemi vaatii lähinnä hyvää tuuria että ei tule ammutuksi sillä aikaa kun ohjaus, eli mahdollisuudet vaikuttaa omaan kohtaloonsa on disabloitu animaation vuoksi.

BF2:n systeemi mahdollisti myös iki-ihanan C4 jihad racingin, mikä ei toimi alkuunkaan BFV:ssä animaatioiden takia, vaikka dynyä voikin iskeä autoihin.

Ehkäpä nolla-animaatiot eivät olisi oikea ratkaisu, mutta pelattavuuden kannalta olisi mielestäni hyvä, että mitä kevyempi vehicle, sitä lyhempi animaatio. Telaketjumopo on yksi turhimmista vehicleistä missään pelissä ikinä. En tiedä mitä ihmettä Dicellä ollaan ajateltu kun tuollainen laitettu peliin.
 
Varmaan pyritään myös pitämään kuskit ja gunnerit uskollisina ajoneuvoilleen, ettei sitä olisi niin helppo hylätä ekan pahan tilanteen myötä.
Se olisi kyllä järkevää, että animaation pituudet olisi ehkä enemmän sidottu ajoneuvon luokkaan ja käyttäjän paikkaan siinä ajoneuvossa. Jonkun tankin kuskin ja sisägunnerin kuuluukin minusta kömpiä menemään pitkien animaatioiden myötä.

Eikös kolmosessa ollut vielä nuo insta-nousemiset ja ulostumiset? Muistan vaan että siinä ei oikeastaan koskaan ollut ulostulijalla ja katsojalla samaan aikaan ukkoa ilmestymässä ulos, vaan toista viilattiin silmään melkein aina. Henki lähtee luodeista ennen kuin oma ruutu edes näyttää ulkomaailmaa.
 
Eikös kolmosessa ollut vielä nuo insta-nousemiset ja ulostumiset? Muistan vaan että siinä ei oikeastaan koskaan ollut ulostulijalla ja katsojalla samaan aikaan ukkoa ilmestymässä ulos, vaan toista viilattiin silmään melkein aina. Henki lähtee luodeista ennen kuin oma ruutu edes näyttää ulkomaailmaa.

Nelosessakin oli vielä nuo instat. Tosin siinä kyllä ei mielestäni ollut tuollaista ongelmaa enää johon viittaat kolmosessa.
 
Pääsihän BF1:ssä instana ajoneuvoista ulos mutta sisään mennessä oli animaatio. Itseäni ainakin ärsytti tilanteet, joissa koukkaat jonkun raskaan tankin taakse -> olet suojassa päätykiltä ja koitat tuhota tankin -> tankkeri tupsahtaa instana ulos ja losauttaa haulikolla kuoliaaksi. Onhan nuo animaatiot ärsyttäviä ajoneuvoja käytettäessä mutta sille jalkaväen sotilaalle nuo on kiva homma. Itse en oikein koskaan pitänyt siitä instana tankkiin ja ulos touhusta. Muissa ajoneuvoissa tuo ei niin häirinnyt. Ehkä siis voisi riippua osittain ajoneuvosta nuo animaatiot.
 
Tässä kyllä pitäis olla joku apply to all jos laittaa tyyliin pistoolin jollekkin classille ja haluis käyttää sitä kaikilla.
Taas huomasin, että jostain syystä pistooli oli vaihtunu ihan eri pistooleiks mitä oon joskus laittanu.
 
Nousta ajoneuvoanimaatioista, että siinä voisi olla semmonen joku lyhyt 1-2 sekunnin animaatio, tai ainakin se osuus, milloin on ammuttavissa ulkoa, pitäisi olla aika lyhyt.

DICEmaiseen tapaan, tuossakin mentiin melkein ääripäästä toiseen...
 
Viimeksi muokattu:
Tässä kyllä pitäis olla joku apply to all jos laittaa tyyliin pistoolin jollekkin classille ja haluis käyttää sitä kaikilla.
Taas huomasin, että jostain syystä pistooli oli vaihtunu ihan eri pistooleiks mitä oon joskus laittanu.

Kaikki kustomointi tässä on kyllä älyttömän työlästä ja kankeaa. Kaikki classit erikseen, factionit erikseen, ne ihmeen combat traitit erikseen.. Skinejäkään ei saa kaikkia kerralla samaksi aseeseen tai hahmon vaatteisiin vaikka luvattiin. Ja ylipäätään koko armory osasto on ihan turha, miksi kamat pitää ensin ansaita pelin aikana ja sitten poistua servulta lunastamaan ne tuonne sen sijaan, että ne saisi suoraan inventoryyn? Onko tuo jopa tarkoituksella tehty kankeaksi, että peli tuntuisi sisältörikkaammalta ja palkitsevammalta? En vain oikeasti ymmärrä, miten kaikesta on saatu näin kankeaa kun pelisessio aikainen kustomointi on ollut kunnossa ainakin BC2 lähtien.
 
En vain oikeasti ymmärrä, miten kaikesta on saatu näin kankeaa kun pelisessio aikainen kustomointi on ollut kunnossa ainakin BC2 lähtien.
Itsekään en ymmärrä noista yhtään mitään kun edellinen mitä olen kunnolla pelannut on BF3 jota tuli joku 250h hakattua. Siinähän taisi olla ensimmäisenä se selainpohjainen palvelu jossa sai haluamiaan classeja ja aseita säätää mieleisekseen vaikka itse peliä ei edes pelannut sillä hetkellä. Vaikka se alkuun oli sekava niin tämän nykyisen rinnalla se oli kyllä helvetisti parempi. En tajua nyt miksi tällaisen noobin pelaillessa tätä vitosta perusaseena on joku ihmeen konepistooli tai kivääri mitä en ole pahemmin sotilailla nähnyt. Haluaisin ihan perus M1 Garandin soltulleni mutta en tunnu sitä saavan kun se pitäisi ilmeisesti avata jotenkin. Ei paljon kiinnosta tahkota vitun monta tuntia kun koko peli on pelkkää sähläämistä.

Haluaisin niin pitää tästä mutta kun ei vittu vaan jaksa kun peli on paketoitu jotenkin niin paskaan muottiin ettei vaan kykene tota samaa jonnepumpum säntäilyä helvetin sekavien valikoiden ja saavutusten kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Kun about ainoa asia elämässä on pelaaminen, K/D ratiot ja pisteet tai virtuaaliset saavutukset. Tähän liittyy peleissä minkä tahansa asian avulla paremmin pärjääminen :geek:

Itse pelistä sen verran että nyt kun tuli tuo "vanha" TTK takaisin niin taas samat keket istuu samoissa paikoissa samojen automaattikiväärien sekä -kiikareiden kanssa kytäten jo mainittuja asioita. Ei tää peli vain iske yhtään samalla tavalla kuin jengin parjaama ykkönen, siinä kun ei voinut 15-20 erilaisen automaattitarkin kanssa mainitut keket istua jossain kivenkolossa puolta rundia ja saada niitä maagisia pääosumia 30-2 -tyylisesti.

Sellainen tietyntyyppinen mayhemi ja iholle pakostakin tulo oli (on) hauskaa kun tavoitteena ei ole minkäänlainen kilpapelaaminen, 4-5h pelisessiot tai muukaan vastaava vaan puhtaasti kaiken muun elämän ohella tunti-pari silloin tällöin työpäivän tai muun stressin nollaaminen. Kaikenlainen moderneilla automaattiaseilla superkiikareilla puskissa istuen objektiivejä ja muita tehtäviä tekevän jengin tiputtelun mahdollistama pelityyli / peli on täysin nollahommaa josta itse en nauti yhtään. Samaan kastiin menee modernit FPS-pelit joissa pumpumeillaan superohjuksilla, -tankeilla, -lentokoneilla, -aseilla.

Lisäksi tähän peliin on tullut suorastaan idioottimainen jostain WoWS / WoT / WT -peleistä tuttu asioiden grindaaminen saadaksesi unlockattua vaikkapa kivan kypärän tai aseen: Hakkaa asiaa A, tuhoa asioita B 50 yhdessä elämässä, saa pääosumia 25 matsin aikana jne jne jne ei napostele meikäläistä yhtään. Ykkösessä tämäkin asia oli paljon vähemmällä.

Kokoajan mielenkiinto laskee tätä kohtaan kun vaikka ykkönen iski todella huolella :tdown:
Yhdessäkään mapissa ei supportit/sniput haittaa yhtään (conquest muodossa) ja loput vetää sitä mayhemiä, joten en oikein ymmärrä mikä oli se ongelma. Jos haluaa sniputtaa, niillä on hauskaa, jos haluat actionia lipulla, sekin onnistuu ongelmitta joka mapissa.

Mitään ei ole myöskään pakko grindata. Jos assigmentteja meinaat, niin ne tulee itsestään normi pelaamisen lomassa, ei niitä mitään grindata tarvitse. Aukeaa kun aukeaa. Ne on aina vaihtoehtoisia et yhden roundin aikana, se lähinnä motivoi yrittämään esim objektia enemmän.

Noi "paskat" pelimuodot on vaan ne jotka meikää kiinnostaa, eli mahdollisimman kaukana jostain CoD Normandia 44 -paskasta missä juostaan ympäri lippuja se 30min matsi. Toi Conquest -moodi on pelkkää lipulta toiselle päämäärättömästi juoksentelua, varsinkin isommissa kartoissa.
Noi muut pelimuodot on tässä sellaisia, ettei tietyt mapit sovi sit alkuunkaan esim Breaktrough muotoon. Kuten esim Hamada on aivan älytöntä. Siinä ne sniput juuri menee ihan yli, kun jopa hyökkääjät kyykkii vain snipulla ja Mg42:lla, niin ei siellä ole lipun valtaajia ollenkaan, eikä sniput edes spottaa vihuja. Niissä pitäisi olla snipu rajoitukset ihan ehdottomasti ja pakottaa pelaajia ottamaan enemmän mediciä, jolloin joku vois tajuta heittää savuja. Jokainen sektori vaatii savujen heittoja, jotta oikeasti voi järkevästi edetä. Yksi medic ei vielä riitä mihinkään. Muutoinkin esim Grand Operationin pommin asettelut vaatii myös savuja mitä kukaan ei käytä..


Tässä omia mietteitä:
-turhat animaatiot,en tiedä onko DICE halunnut luoda immersiota näillä mutta itsellä on päinvastainen vaikutus,jos hyppäät korkealta niin hahmo joko notkistaa polviaan tai vähän korkeammalta ottaa myös käsillä vastaan,noin sekuntiin et voi ampua.Muutaman kerran on käynyt niin että olen huomannut vihujen juoksevan ohi ja olen hypännyt ikkunasta ulos flankatakseni tyypit,ei kannata tässä pelissä sillä se pelaaja mikä tulee vähän myöhemmin ja mitä et huomannut saa ilmaisen tapon(pakko mennä,eihän sitä voi jäädä loputtomiin kattelemaan että tuleeko muita) tai pelaajat minkä perään hyppäsit huomaavat sinut mutta et voi ampua heitä.

-ajoneuvoista poistumis/ajoneuvoihin meno animaatio,haluaisin olla hyvä tankkerin dedikoitu mg gunneri/korjaaja/supplypoint rakentaja mutta on niin tuskaista,montakohan kertaa olen kuollut animaation aikana,ilmainen paisti vihulle.

-ammo/heal pointit -> medic/support luokkien merkityksen väheneminen,periaatteessa näitä ei tarvita enää ollenkaan,olen pelannut full assault squadissa ja hyvin pärjättiin ja ammossa pysyttiin.

-tankit on hitaita ja torni kääntyy hitaasti,pointeille agressiivisesti meno on itsemurha,et pääse karkuun etkä pysty taistelemaan tasaväkisesti takaisin jos on yli 1 assault ja niitähän on(eikä kumma kun classilla on parhaimmat aseet ja kivoimmat gadgetit),
ja jos jollain ihmeellä selviät pointilta vähän taaksepäin korjaamaan niin assaultit on jo tässä vaiheessa saanut ammopointilta uuden satsin panzerfausteja.Eli suurimmaksi osaksi tankeilla ainoa toimiva taktiikka on kämppiä kaukana,ei kivaa.

-map design,DICE jostain syystä mieltynyt avariin mappeihin mitkä suosii recon classia/semiauto kivääreitä.Ja näitähän sitten riittää,Lee Enfield,M1A1,Gewehr 43 jatkuvasti.

-animaatioista vastaan alempana Halpuuttajan kommenttiin.
- Medicin tärkein rooli olisi käyttää savuja etenemiseen snipujen vuoksi ja isoissa solmukohdissa savujen kanssa nostaa porukkaa pystyyn. Helapussien jakelu on hieman toissijaista.
Supportin tärkein homma olisi rakentaa nopeasti suojia ja juttuja mitä muut ei voi rakentaa ja antaa tulitukea spotaten vihuja. Ammoja monessa mapissa tietyissä kohdin myös tarvitsee, koska ei ole boxeja lähellä.
-Tankit antaa tukea hieman kauempaa ja omien assaulttien jne kuuluu suojata tankkeja ja supporttien korjata niitä. Ilman tukea yksinäinen tankki on helppo pala. Juuri oikeaan suuntaan menty BF1:stä jossa tankit oli ihan ylivoimaisia. Paljon paremmin balanssissa.
- Isot mapit on siksi et jengi käyttäis ajoneuvoja siirtymiin. Jokaisessa mapissa (conquest muodossa) pääsee täysin ongelmitta liikkumaan jokaiselle lipulle ilman pientäkään murhetta. Suojia on valmiiksi, jos ei ole niin rakentamaan pystyy. Yleensö myös muista suunnista pääsee savujen kanssa ilman huolta. Yhdessäkään mapissa ei tule kuoltua kuin 1-3 kertaa erässä supportiin/snipuun joka on jossain kämppimässä.


Tästä itekin valittanut... Väärä tapa tehdä pelistä hidastempoisempi jos se on ollut tarkoituksena. Jos taas tarkoituksena vain lisätä kosmetiikka-wowta niin tekevät sen kyllä pelattavuuden kustannuksella :tdown:

Outoutena tähän, joistain lentokoneista poistuu ilman animaatiota ja toisissa se sama 5sec uloskömpimisanimaatio. Varmaan näitä beta-vaiheen kummallisuuksia.

Jep, ovat varmaan halunneet tehdä isoja taistelukenttiä, joissa tankit ja lentokoneet pääsevät esiin, ne kun erottavat bäfän monista muista kilpailevista fps-peleistä.

Kaupunkeja kuitenkin kovasti kaipaisi tähän peliin, kun suojaisampi ympäristö toimii omaan pelityyliin paremmin. Tai sitten jotain metsämappia, joka eroaisi vähän enemmän näistä perusavoimista kartoista. Esim. Twisted Steel olisi paljon parempi, jos siinä olisi selvästi tihemmin puita.
Nuo animaatiot on jokaisessa tilanteessa vain hyvä. Tankit ei maagisesti korjaannu lipulla kun jengi pomppii ulos korjaamaan ja myöskään kukaan ei maagisesti katoa ajoneuvoon sun tähtäimestä. Täytyy käyttää järkeä milloin menee/poistuu sieltä. Todella hyvä muutos.

Mapit on hyvässä balanssissa.
-Devastation ja Rotterdam suojaisia mappeja jalkaväelle.
-Narvik myös jalkaväkimappi kun menee kahdella sentorilla, eikä liiku poikki mapin.
-Fjell selkeä lentokonemappi ja jalkaväki
-Arras ja Twisted Steel ja Aerodrome mappeja joissa keskellä jalkaväen suojaisat paikat ja niiden ulkopuolella kuuluu liikkua ajoneuvoin ja jalkaväen rakentaa suojat mitä kukaan ei tajua tehdä.
-Hamada puhdas ajoneuvomappi, jossa helppo kuitenkin elää jalkaväkenä.
-Panzerstorm puhdasta tankkisotaa ja ajoneuvojen harjoitteluun hyvä mappi, toimii tosin jalkaväkenä lippujen alueella.

Mielestäni samassa suhteessa lisää mappeja, ei pelkkää ahdasta kaupunkia tai sitten metsää.


Lähtökohtaisesti kaikki mapit vaikuttais olevan vähintään tarpeeksi hyviä, paitsi Aerodrome.
Aerodrome on myös erittäin hyvä mappi. Kaikkialle pääset erittäin helposti suojissa. Tässä myös snipujen kylkeen pääsee helposti. Toisaalta kunnon actionia haluavat voi jauhaa C lipulla vaikka koko erän ja yksi squadi kiertää sit muut liput ja hoitaa voiton kotiin. Aerodrome on juuri niitä mappeja mitä voi pelata missä fiiliksissä vain ja löytyy jokaiseen pelityyliin sopivia reittejä ja lippuja.
 
Viimeksi muokattu:
Nuo animaatiot on jokaisessa tilanteessa vain hyvä. Tankit ei maagisesti korjaannu lipulla kun jengi pomppii ulos korjaamaan ja myöskään kukaan ei maagisesti katoa ajoneuvoon sun tähtäimestä. Täytyy käyttää järkeä milloin menee/poistuu sieltä. Todella hyvä muutos.
Tankkeihin pitkät animaatiot tosiaan ymmärrettävä ominaisuus, etteivät ole liian vahvoja jne. Noihin kevyempiin vehicleihin olen lähinnä kritiikini kohdistanut. Ne ei nyt vaan toimi juuri mihinkään järkevään käyttötarkoitukseen.

Itseäni ei lainkaan haittaisi, jos vihollinen "katoaisi" mopon selkään tai selästä instana, kun se on täysin suojaton ajoneuvo. Joku hyvin lyhyt animaatio varmaan silti paras. Mahdollistaisivat edes sen dynykamikazeilun tuolle niin se voisi olla ihan hauska.

Mielestäni samassa suhteessa lisää mappeja, ei pelkkää ahdasta kaupunkia tai sitten metsää.
Devastationissa on vähän tunkkainen tunnelma siellä kirkossa. Nadespämmähtävä, mistä en tykkää. Muuten ihan ok kaupunkimappi kyllä.

Rotterdam ei conqeustissa mielestäni ole lainkaan ahdas kun on riittävän laaja. Muissa pelimuodoissa ei hyvä.

Yhtään metsää ei pelissä ole...
 
Tankkeihin pitkät animaatiot tosiaan ymmärrettävä ominaisuus, etteivät ole liian vahvoja jne. Noihin kevyempiin vehicleihin olen lähinnä kritiikini kohdistanut. Ne ei nyt vaan toimi juuri mihinkään järkevään käyttötarkoitukseen.

Itseäni ei lainkaan haittaisi, jos vihollinen "katoaisi" mopon selkään tai selästä instana, kun se on täysin suojaton ajoneuvo. Joku hyvin lyhyt animaatio varmaan silti paras. Mahdollistaisivat edes sen dynykamikazeilun tuolle niin se voisi olla ihan hauska.


Devastationissa on vähän tunkkainen tunnelma siellä kirkossa. Nadespämmähtävä, mistä en tykkää. Muuten ihan ok kaupunkimappi kyllä.

Rotterdam ei conqeustissa mielestäni ole lainkaan ahdas kun on riittävän laaja. Muissa pelimuodoissa ei hyvä.

Yhtään metsää ei pelissä ole...

Kyllä ne nopeat kulkuneuvot on todella hyviä heti erän alussa kun kaahaa lipulle missä ei muita vielä ole.
Myöhemminkin kaahaat jonnekin kauemmas ja idea onkin siinä et hyppäät pois ennen lippua suojassa ja etenet valtaukseen jalan. Toimii hyvin ja nopeasti.

Ja tuo ahtaus ei kirkossa, tai Aerodrome C:llä haittaisi yhtään, mutta olen ylipäätään sitämieltä, että jos lipulla on vihuja, sinne ei voisi spawnia ollenkaan jos lippua ollaan valtaamassa. Nyt jengi spawnii squadi kaveriin ja usein jonnekin vastapuolen kannalta mahdottomaan paikkaan.

Ja rotterdam ei ole tosiaan ahdas, enkä sitä ihan niin tarkoittanutkaan.
Ja juu metsää ei ole nyt, mutta tarkoitin, ettei metsää/kaupunkimappeja pelkästään. Ahtaudesta sitä, ettei niissä kuljeta juuri ajoneuvoilla mikä on iso osa bäfän ideaa. Eli niitä toki kaipaan minäkin suuresti ja metsä tekisi hyvää, mutta balanssi isossa kuvassa saisi pysyä suht samana.
Eli jos tulee metsä ja kaupunki, niin saisi tulla myös arras tyyppisiä pari lisää.
 
Kyllä ne nopeat kulkuneuvot on todella hyviä heti erän alussa kun kaahaa lipulle missä ei muita vielä ole.
Myöhemminkin kaahaat jonnekin kauemmas ja idea onkin siinä et hyppäät pois ennen lippua suojassa ja etenet valtaukseen jalan. Toimii hyvin ja nopeasti.
Joo erän alussa rushi lipuille on ainoa mihin nuo sopii. Jos teet sen virheen, että menet liian lähelle vihua ennenkuin hyppäät ulos moposta/autosta niin kuolema on aikalailla saletti. Sniperikin ehtii vaihtaa käsiaseeseen ja rätkiä sen 5 osumaa vihuun joka kömpii mopon selästä/auton ratista.

Ero BF1 ja BF2 kevyisiin vehicleihin on valtava. Noissa peleissä kevyet vehiclet sopi vikkelään, tapahtumarikkaaseen taisteluun mistä pidän kovasti. Nimenomaan niitä Battlefield momentteja (tm) kun pystyi vähän minkälaista vihua vastaan vaan kikkailemaan. Tältä osin BFV itselleni pettymys kun ei ole mitään vastaavaa.

Mutta joo makuasioita, toiset tykkää nopeasta temposta ja ketterästä liikkuvuudesta, toiset poteroiden rakentamisesta.
 
Mutta joo makuasioita, toiset tykkää nopeasta temposta ja ketterästä liikkuvuudesta, toiset poteroiden rakentamisesta.

Kyllä mäki tykkään nopeasta temmosta ja siksi M1907:aa itse käytänkin. Mutta tykkään juurikin mennä autolla lippujen välin nopeasti, kunhan tietää hypätä ajoissa ja suojassa ulos.
Ja poteroissa kyykkimisestä en tykkää itsekään, mutta kun peli tarjoaa upean mahdollisuuden tehdä esim Aerodromessa A ja F (????) lippujen välille, että C lipun suuntaan suojaisat juoksuhaudat joissa pääsee iso joukko suojassa hyökkäämään ja valtaamaan lipun, niin en ymmärrä miksi minä olen aina se joka joutuu ne rakentamaan. Muut kyllä niitä sen jälkeen käyttää tajuamatta silti ensikerralla rakentaa niitä..Ehei jatketaan snipuihin kuolemista avoimella maastolla. :D
 
Oon itsekin ihmetellyt, miksei tässä ole mitään oikeaa metsämappia. DICEhän teki Star Wars Battlefrontinkin, jonka Endorin metsäkenttä on yhä yks hienoimpia mitä tiedän.

Joku kunnon metsä ja väliin peltoaukeaa jonne saisi KK-pesäkkeitä jne. Juoksuhautaa ja korsua vois rakentaa.
 
Onko mitään nettisaittia peliservereistä vai onko itse pelin kautta ainoa mahdollisuus liittyä peleihin?
 
Ei tää uusin bäfä meinaa maistua nelosen jälkeen oikeen ollenkaan. Enemmän codin suuntaan menty omasta mielestä ku vihua tulee edestä ,takaa, vasemmalta ja oikeelta.
 
Mä oon jostain syystä 90% tuolla brittinä ja en pääse oikeastaan koskaan saksalaiseksi. Siitä huolimatta tuo on niitä harvoja mappeja missä voitto tulee helpohkosti.johtuen ihan siitä, ettei kukaan saksalainenkaan halua tehdä yhtään mitään muuta kuin räiskiä C:llä.

A:lta pääsee helposti F:lle ilman huolta snipuista ja sniput joutuu tulee lipulle jotta ei menettäis.
E lipulla ei tarvi käydä.
A ja B pysyy itsestään hallussa, D ja F on jatkuvasti helppo vallata ja usein C pomppii 50/50 ja se riittääkin useamman sadan voittoihin kevyesti.

Jokaiselle lipulle pääsee ilman huolta snipuista, jokaisella yksittäisellä lipulla on helppo taistella ja lippujen välilläkin on hyviä rakennettavia reittejä.
Toisaalta C lipulla voi vain räiskiä niinä kertoina kun ei muu nappaa ja sekin on todella hauskaa.

Rotterdamin jälkeen yksi parhaita mappeja.
 
Ei tarvitse kuin tämä kuva vilkaista niin näkee epäbalanssin mapissa. Periaatteessa saksalaisilla on 3 lippua varmasti hallussa ja 4. taisteltavissa. Sekään ei auta että usein F-lipulla on sua odottamassa vihut reconeina kun yrität sinne koukkaista B:ltä. Mielestäni on tyhmä sanoa että hyvät pelaajat voivat sen voiton tuoda kotiin kun lähtökohta jo itsessään on epäreilu. Jos joku tykkää niin OK mutta itsellä vain jää paha mieli tätä pelatessa :D
Ja sen lisäksi että mapin layout on puolueellinen saksalaisille, myös ajoneuvojen spawnit on parempia saksan puolella. Kübelwagen spawnii lähelle heti alussa ja niillä pääsee paljon nopeammin C-lipulle mitä brittien päästä aloittaessa.
Voisivat helposti lisätä tuon mapin reunoilla ennemmän kiviän että olisi suojaa istuvia tankkeja ja snipuja vastaan. Panzerstormin jälkeen pelin huonoin kenttä.

E: Tästä mapisa tulee voittoja vain sen takia että 90% pelaajista istuu C lipulla, joten vihollisen takaliput saa melkeinpä yksin vallattua.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 633
Viestejä
5 046 867
Jäsenet
80 967
Uusin jäsen
Samppa__

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom