Brucke RM500/RM501/RM800 robottiruohonleikkurin infopaketti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HiTec
  • Aloitettu Aloitettu
Tarina: Ostettu pari vuotta sitten äidin pihalle Brucke RM501. Toiminut hyvin. Nyt keväällä kun ottamassa käyttöön, luin täältä että appi olemassa joten latasin sen, pienen taistelun jälkeen onnistuneesti...Kone paikoilleen, ei lähtenyt lataa. Putsasin navat hiekkapaperilla jotka hieman ehkä hapettuneet telakassa. Lähti lataamaan. Tutustuin sillä aikaa appiin, tein muutaman säätömuutoksen. Akku täynnä ja menoksi...kääntyi ulos telakasta ja sitten E11 eli lanka poikki. Tein AM-radiolla testit, kaikki ok. Ei toimi. Ostin testerin. Kaikki ok. Kuorin uudet päät liittimeen. Ei toimi. Olkoon....jäi yön yli hautuumaan. Seuraavana päivänä jatkamaan taistelua....mutta, siellä se ruohonleikkuri teki hommia pitkin pihaa! Hallelujaa...En uskaltanut apilla tutkia/koskea mihinkään jos vaikka jotain sattuisi...siitä asti nyt työskennellyt itsenäisesti viikon ilman ongelmia....että näin. Muuten erittäin edullinen(299e) toimiva peli ollut.

Edit. Ja alueena n 900 m2 joka vielä jaettu kahteen osaan, eli pieni hiekkakäytävä välissä jonka ylittää hienosti.

Viimeksi muokattu:
Nuohan on aivan eri kaliiberin laitteita? RMA1202 --> 5ah akku, isompi laturi, leikkuuleveyttä 20% enemmän, wifi, törmäystutkat ja mitä lie vielä muuta.

Täällä lähti toista vuotta RMA1001M (Julan 800m2 malli) takaisin töihin, ensimmäisen kesän saldo 3560h ja 55371m2.
Ok. Mikään ei minua noista kiinnosta (kuten ei aiemmassakaan mallissa) muuta kuin hinta ja se että pystyisi hoitamaan meidän noin 800m2 pihan kunnolla.

Mikähän juju tuota on myydä tuolla pienellä akulla noin isolle alalle. Mulla oli 800-malli ja siinä oli muistaakseni 4 Ah akku.

Ok. Mikään ei minua noista kiinnosta (kuten ei aiemmassakaan mallissa) muuta kuin hinta ja se että pystyisi hoitamaan meidän noin 800m2 pihan kunnolla.

Mikähän juju tuota on myydä tuolla pienellä akulla noin isolle alalle. Mulla oli 800-malli ja siinä oli muistaakseni 4 Ah akku.
Markkinointikikkahan se on, eihän näissä varsinaisesti mitään neliörajoitusta ole. Laite leikkaa vaikka 2500m2 pihaa kunhan leikkuri ehtii 20 min paluuaikaikkunassa takaisin laturiin.

Viimekeväänä näihin aikoihin oli kyllä parempia tarjouksia leikkureista. RM501 oli tokiksella 299eur ja RMA1001M Julassa 499eur.
Tuota Ducarin prolemallia tais saada 249eur hintaan tms, ellen väärin muista ja lisäksi oli se Parksiden vastaava värkki parilla huntilla.

Markkinointikikkahan se on, eihän näissä varsinaisesti mitään neliörajoitusta ole. Laite leikkaa vaikka 2500m2 pihaa kunhan leikkuri ehtii 20 min paluuaikaikkunassa takaisin laturiin.

Viimekeväänä näihin aikoihin oli kyllä parempia tarjouksia leikkureista. RM501 oli tokiksella 299eur ja RMA1001M Julassa 499eur.
Tuota Ducarin prolemallia tais saada 249eur hintaan tms, ellen väärin muista ja lisäksi oli se Parksiden vastaava värkki parilla huntilla.
20min paluuaika ??? Mistä mallista puhut, minun tietämissäni se on 30min. (Ja omalla RM501:llä onnistuneen paluun nähty maksimi toteuma on ollut yli 27min)

20min paluuaika ??? Mistä mallista puhut, minun tietämissäni se on 30min. (Ja omalla RM501:llä onnistuneen paluun nähty maksimi toteuma on ollut yli 27min)
Muistin että se timeout aika on 20min, voi hyvin olla 30min. Ei silti muuta tilannetta, piha voi isompi mitä leikkurin "range" kunhan ehtii aikamääreessä takaisin laturiin.

Statistiikka

Viestiketjuista
306 869
Jäsenet
82 983
Uusin jäsen
Catbox3

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom