Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enemmän pelanneilta kysyn mikä teillä mahtaa olla critical damage ennätys? Itsellä 35 000 dmg itse craftatyllä snipulla..![]()
GOGista tuli tosiaan 9GB patchi ja kun tarkisti verify/repairilla asennuksen jälkeen, niin 29MB tuli vielä sen päälle lisää. Mitenköhän Steamin ja GOGin päivityksissä on noin tolkuton kokoero?
Sehän sen varmaan selittäisi.GOG:n patchissa taitaa olla kaikki kieliversiot mukana?
Pieni muistutus kaikille. Oman turvallisuuden vuoksi niiden oli pakko julkaista peli keskeneräisenä.
" Cyberpunk 2077 design lead Andrzej Zawadzki has condemned the death threats that have been sent to him and the CD Projekt RED team after they announced the game’s latest delay. "
VAASisJASON · edited 3 hours ago
I’m at 96 hours, done a ton of crafting and have almost 100% completed the game. Dreading to check the file size when i get back from work lmao
EDIT: It’s only 5.4mb i think i’m safe
Redditistä - vaikka tuo 8MB ilmeisesti korruptoi filut, niin ns. normaalilla pelaamisella nuo ei paisu ainakaan kovin helposti sinne asti. Kaikkea romua tosin ei kannattane säästää ja ennemmin myydä tavara niihin dropboxeihin kuin kauppoihin.
Ottamatta kantaa mikä on pelinä parempi jne., mut ois voinu ehkä vähän panostaa yksityiskohtiin, aika noloja noi epäkohdat vs. 7 vuotta vanha peli.
Samalla tavalla putoaa ja tuntuu että tuo päivitys vain pahensi asiaa.
Tukkajumalan tuoreet analyysit noista Hex modeista:
Jep, nämä ei tosiaan pelin kokonaisuutta määritä ja riippuu pelaajan pelityylistä kuinka häiritseviä noi jutut on, mutta ihan viihdyttäviä videoita. Eihän näissä nyt tarvitsekaan olla yhtä paljon ja monipuolisesti asioita kun eri pelejä ovat, mutta osa asioista kuten tuo AI voi olla toki todella häiritseviä.
Joka tapauksessa noi GTA vitoseen vertailut ovat vielä kilttejä verrattuna GTA San Andreas (16 vuotta vanha ) vs Cyberpunk videoihin. Eiköhän tämä CP2077 kannata arvostella ihan erikseen joskus ensi vuoden puolella uudestaan.
1.05 patch tekee saman kuin tuo hex-edit, tai modi, jos alla on 4, tai 6-ytiminen prossu.Ja yhteenveto oli?
(Voi olla että en muista ihan kaikkea oikein)Ja yhteenveto oli?
Kannattaa tarkistaa pelitietojen eheys sitte. Itellä steamin kautta 3,9 gb
Itsekin huomasin nyt 1.05 jälkeen oikeastaan ensimmäistä kertaa fps droppeja, tosin mulla on Intelin prossu. En vertaillut tarkkoja fps-lukemia, mutta joissain sisätiloissa alkaa tahmaamaan hieman. Voi olla myös sattumaa, kun nuo on itselle uusia alueita. Toisaalta autoilu tuntuu ehkä aavistuksen sulavammalta.
56k critical headshot
Crafted legendary Overwatchilla tämä
Täytyy varmaan laittaa koko peli tauolle. Lähtötaso on 3070:llä RT ultralla 1440p:ssä jotain 50-60 fps, mutta kun fps-varas iskee, lopputulos on pelikelvoton 25-35, eikä tällaista peliä viitsi käynnistellä vähän väliä uudestaan.Samalla tavalla putoaa ja tuntuu että tuo päivitys vain pahensi asiaa.
Mulla kävi sama, kun alikulkuun jätin moponi varmaan 10h sitten ja tänään menin ohi niin siellä se oli vieläkin tientukkona.Ei voi ainakaan valittaa että autot despawnaisi liian äkkiä. Löysin eilen tuon Caliburnin (tietäjät tietää) ja jätin toisen auton sinne niin nyt tänään kun tulin samaa reittiä takaisin (näytti että aja täältä) niin törmäsin omaan autoon kirjaimellisesti. Aika monta questiäkin tullut tehtyä tuossa välissä.
![]()
Täytyy varmaan laittaa koko peli tauolle. Lähtötaso on 3070:llä RT ultralla 1440p:ssä jotain 50-60 fps, mutta kun fps-varas iskee, lopputulos on pelikelvoton 25-35, eikä tällaista peliä viitsi käynnistellä vähän väliä uudestaan.
Kannttaa muuten kokeilla niin että laitat vapaan fps päälle ja sitten pyörit jossain risteyksessä pitkän peli session jälkeen(Yli tunnin) ja katsot paljon saavutat FPS siinä ja tallennat, suljet pelin ja käynnistät uudestaan ja lataat pelin, katsot paljon nyt tulee fps.Itse en ole huomannut kertaakaan, että fps alkaisi tippua pidemmässä pelisessiossa. Koneessa on kyllä 32gb rammia, et oisko niin et 16lla alkaa yskimään jossain vaiheessa tai mulla on vaan käyny tuuri
1.05 patch tekee saman kuin tuo hex-edit, tai modi, jos alla on 4, tai 6-ytiminen prossu.
Jännä sinänsä, kun kaikilta jää aina tuo 5800X pois (ei siis pelkästään tämän pelin yhteydessä, vaan noin yleisesti), kun itsellä tuli 10-20 FPS lisää hex-editillä, eikä se johtunut ainakaan pelin uudelleenkäynnistämisestä, koska vertasin tuore bootti vs. tuore bootti.
Pitänee katella miten tuo uusi patchi pyörii ja testata hex-edittiä uudemman kerran.
Vähän vaikuttaa siltä, että pelissä ei ole tietoakaan dynaamisesta säästä, toisin kuin CDPR lupasi ja mainosti. Sade näyttää olevan scriptattu tarina tehtäviin sekä cutsceneihin, varmaan tuon keltaisen taivaan tai pilvien kanssa sama homma.
CDPR confirmed that non-playable characters (NPCs) would react to the changing weather across Night City. Players may be able to observe this, for example, when rain suddenly starts to pour. NPCs that have umbrellas will take them out to use them, otherwise, they will be running to the nearest shed to avoid getting soaked in the rain.
Kommenttien perusteella vaikuttaa vähän siltä ettei kannata ihan vielä hankkia PClle?
Millä asetuksilla käytätte ray tracingia ja kannattaako sen kanssa käyttää noita AMD:n FidelityFX skaalauksia? RT ultralla, kaikki vaihtoehdot päällä, DLSS qualitylla ja eroa huomaan tavalliseen oikeastaan vain 20% pienemmässä FPS-lukemassa ja veden laadussa.
Tässä muuten sellainen vinkki että kun lähdette suorittaa jotain tarina tehtävää niin tallentakaa useasti matkan varrella niin voitte palata taaksepäin jos tapahtuu tehtävän rikkoava bugi(mitä minulla ei ole tapahtunut vielä)mutta ilmeisesti nuo tarinatehtävien bugit on jo pääosin korjattu noissa kahdessa hotfixissä?
Mikä on fps-varas? Täällä sama näyttis käytössä R5 3600:n kanssa ja hyvin pyörii tuolla 50-60fps ultralla. Ei ole mitään tuommoisia droppeja tullut vastaan.
Samanlaisia fiiliksiä täälläkin. Tehtävien/juonen ulkopuolella olevat random-npc:ssä olisi parannettavaa ja ne ehkä on se huonoin puoli. Mutta muuten maailma tässä pelissä on aivan mahtava. Eri alueet jo pelkästään maisemilla kertovat omaa tarinaansa ja lorea on joka puolella. Tehtävien hahmot ovat moniulotteisia, niitä ei voi yksielitteisesti jakaa pahiksiin ja hyviksiin. Samoin, sen lisäksi, että tehtävät voi ratkaista pelillisesti monella tavalla, niin ratkaisut eivät aina ole moraalisesti selviä. Tulee sellainen hyvä illuusio ainakin, että tehtävät voi ratkaista monella eri tapaa ja monella eri lopputuloksella.Itse ainakin ihan täysin koukussa pelimaailmaan, loreen, erilaisiin tehtäviin ja tarinaan tähän mennessä. Erilaisia buildeja on useita ja tehtäviä voi lähestyä Deus eximäisesti vähän eri tavoin.
Miten tässä GOG:ssa edes näkee mikä versio on käytössä pelistä? Tarjoaa kyllä 1.05 patch noteja katsottavaksi, joten ehkä päivittynyt. Tänään nimittäin ilmestyi outoja stutterointeja niin että viisi kertaa epäilin pelin jo kaatuneen. Aikaisemmin suorituskyky ei ole ollut mitenkään hyvä, mutta sentään tasainen.
Sehän näkyy myös ihan siinä pelin aloitusruudussa.Miten tässä GOG:ssa edes näkee mikä versio on käytössä pelistä? Tarjoaa kyllä 1.05 patch noteja katsottavaksi, joten ehkä päivittynyt. Tänään nimittäin ilmestyi outoja stutterointeja niin että viisi kertaa epäilin pelin jo kaatuneen. Aikaisemmin suorituskyky ei ole ollut mitenkään hyvä, mutta sentään tasainen.
Samanlaisia fiiliksiä täälläkin. Tehtävien/juonen ulkopuolella olevat random-npc:ssä olisi parannettavaa ja ne ehkä on se huonoin puoli. Mutta muuten maailma tässä pelissä on aivan mahtava. Eri alueet jo pelkästään maisemilla kertovat omaa tarinaansa ja lorea on joka puolella. Tehtävien hahmot ovat moniulotteisia, niitä ei voi yksielitteisesti jakaa pahiksiin ja hyviksiin. Samoin, sen lisäksi, että tehtävät voi ratkaista pelillisesti monella tavalla, niin ratkaisut eivät aina ole moraalisesti selviä. Tulee sellainen hyvä illuusio ainakin, että tehtävät voi ratkaista monella eri tapaa ja monella eri lopputuloksella.
Niinpä näyttäisi olevan. Täytyykin tuosta katsoa, kun nyt tietää ettei kyse ole koristegrafiikasta.Sehän näkyy myös ihan siinä pelin aloitusruudussa.
Vähän vaikuttaa siltä, että pelissä ei ole tietoakaan dynaamisesta säästä, toisin kuin CDPR lupasi ja mainosti. Sade näyttää olevan scriptattu tarina tehtäviin sekä cutsceneihin, varmaan tuon keltaisen taivaan tai pilvien kanssa sama homma.
Kommentoidaan samaan syssyyn, onko kellään antaa vinkkiä nopeaan ja hyvään ajoneuvoon jolla tehtävien ja paikkojen välinen liikkuminen taittuisi nopeasti? Plussaa siitä että ei ole ihan rupu ohjattavuus, kun noissa tuntuu olevan vaihtelua.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.