Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Entä jos toi on sitä, peli on nii meta, että se onki vaan koodia joka pitää osata kuvitella oikeaksi maailmaksi.Toi salamyhkäisyys olisi ehkä vielä toiminut joku 3v sitten mutta kun reveal tiiseristä on jo se 5v..
Jumalauta, julkaiskaa jo viimeinkin sitä pelikuvaa..![]()
Ja striimiin on ilmestynyt latauspalkki. "Starting upload... 84%" Täyttyy todennäköisesti kahdeksalta.Something BIG is gonna be revealed at 7 pm CET • r/cyberpunkgame
Kasilta tapahtuu jotain? Julkaisupäivämäärä? Pelivideota?

Minulle jäi tunne että tiet joita ajettiin oli täysin putkia paikasta a paikaan b eli ei mitään vapaata ajamista valinnaisilla reiteillä jos tuo pitää lopullisessa pelissä paikkansa niin on aika iso ero Wizhereihin nähden.Hienon näkönen kyl tuo kaupunki, vaikuttaa suht elävältä.
Tuossa streamilla juuri sanottiin, että maailmaa voi tutkia vapaasti monilla eri autoilla ja moottoripyörillä. Tuskin siis täysin putkijuoksua.Minulle jäi tunne että tiet joita ajettiin oli täysin putkia paikasta a paikaan b eli ei mitään vapaata ajamista valinnaisilla reiteillä jos tuo pitää lopullisessa pelissä paikkansa niin on aika iso ero Wizhereihin nähden.

Itsellä pistää vaan silmään kun pelataan pädillä, kuten tuossa tekivät.Tuossa lopun pätkä kun lähtivät ajamaan autolla, näytti kyllä kieltämättä paskalta, oliko joku cutscene siinä vai miksi ohjaaminen näytti niin vammaselta..
Minulle jäi tunne että tiet joita ajettiin oli täysin putkia paikasta a paikaan b eli ei mitään vapaata ajamista valinnaisilla reiteillä jos tuo pitää lopullisessa pelissä paikkansa niin on aika iso ero Wizhereihin nähden.
Tuli hakeutuvista luodeista fifth element mieleen:
Kieltämättä hyvältä näytti videon puolesta, itse pelkäsin miten pelattavuuden osalta menee mutta vauhdikkaalta ja hauskalta toi ainakin näytti.
Mutta juuri tuota tarkoitin, näytetty gamepaly ei vastaa yhtään sitä minkälaisen pelin on aiemmin kerrottu olevan....
Jos olisit seurannu tän pelin uutisointia ja kehitystä, olidit tienny jo ennen tota gameplayn julkasua, että gameplaytä on näytetty toimittajille ja stremaajille jo e3 messuilla ...
Mutta juuri tuota tarkoitin, näytetty gamepaly ei vastaa yhtään sitä minkälaisen pelin on aiemmin kerrottu olevan.
Onhan jo witcher 3 konsoleilla vähemmän npc hahmoja kaupungeissa kun PC:llä low asetuksilla.Mielenkiintoista kyllä nähdä miten peli tulee pyörimään perus konsoleilla. Varsinkin kun näki miten paljon NPC:tä kumminkin kuljeskeli kadulla..
Onhan tuossa noita liittymiä jos katsot silmällä. Peli sijoittuu yksistään tuohon yhteen isoon kaupunkiin ja on avoimen maailman roolipeli sivuquesteineen jne. joten tuskinpa on pelkkää putkijuoksua, vaikka nyt lyhykäisessä demossa näytettiinkin vain yksi osa kaupunkia ja yksi questi.Mutta juuri tuota tarkoitin, näytetty gamepaly ei vastaa yhtään sitä minkälaisen pelin on aiemmin kerrottu olevan.
Tuossa näytetyssä gamepalyssä tiet oli sellaisia että liitymiä joista olisi voinut päästä johonkin toiseen suuntaan oli todella vähän.
Mutta juuri tuota tarkoitin, näytetty gamepaly ei vastaa yhtään sitä minkälaisen pelin on aiemmin kerrottu olevan.
Tuossa näytetyssä gamepalyssä tiet oli sellaisia että liitymiä joista olisi voinut päästä johonkin toiseen suuntaan oli todella vähän.
Mua ei ainakaan haittaa asia yhtään, toki ymmärrän että joitain haittaa, onhan rpg pelit perinteisesti olleet 3rd personissa. Toki itse kyllä pelasin Skyriminkin läpi 1st person modessa, jotenkin olen aina tykännyt liikkumisesta 1st person peleissä enemmän.Aluksi olivat tekemässä kolmannen persoonan peliä tästä, mutta jossain vaiheessa se idea roskattiin ja siirryttiin nykyiseen. Aika suurella varmuudella voi sanoa ettei ole tulossa 3rd personia. Ihan hyvä vaan, siitä tulisi kuitenkin sellainen paska tyyliin Fallout.
Elder scrolls on ollut alunperin first person, kaikki dungeon crawlerit kuten eye of the beholderit on first person. Toinen vaihtoehto oli lintuperspektiivi kuten Baldurs Gate. Vasta myöhemmin on alettu tekemään 3rd person.Mua ei ainakaan haittaa asia yhtään, toki ymmärrän että joitain haittaa, onhan rpg pelit perinteisesti olleet 3rd personissa. Toki itse kyllä pelasin Skyriminkin läpi 1st person modessa, jotenkin olen aina tykännyt liikkumisesta 1st person peleissä enemmän.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.