Eipä se Witcher 3 mikään täydellinen peli olekaan, jokaisessa pelissä löytyy parantamisen varaa. Kuitenkin ihan toimiva ja hyvien arvosanojen ansaitseva peli. Eikä pelin esim. vähän turhan helpohko combat vähennä omaa arvostustani CDPR:ää kohtaan, vaikka olisivat julkaissut huonon pelin, arvostan silti miten eivät tunkeneet mikromaksuja peliin, ja tekivät lisäosia mitkä ovat vähintään rahansa arvoisia, voisivat olla melkein kokonaisia pelejä itsessään.
Tämmöistä pelifirmaa ainakin minä haluan ja tulen tukemaan, en todellakaan mitään EA:ta tai Bethesdaa joita ei enää pelinkehitys itsessään kiinnosta, vaan ryöstävät vaan typeryksiltä rahat pois. Itse en aio ikinä ostaa yhtäkään peliä, missä kansissa näkyy EA:n logo, vaikka tulisi miten hypeä täynnä oleva peli, Mass Effect tai vastaava.
Tämmöistä pelifirmaa ainakin minä haluan ja tulen tukemaan, en todellakaan mitään EA:ta tai Bethesdaa joita ei enää pelinkehitys itsessään kiinnosta, vaan ryöstävät vaan typeryksiltä rahat pois. Itse en aio ikinä ostaa yhtäkään peliä, missä kansissa näkyy EA:n logo, vaikka tulisi miten hypeä täynnä oleva peli, Mass Effect tai vastaava.
. Hahmot on kyllä aika merkillisen lowpoly (jotain GTA 4 tasoa? ainakin toistaiseksi) ja varjossa ainakin tekstuurit aika lattanat , joten liikaa gpu-rasitusta tuskin tuovat ainakaan jos varjot eivät ole liian raskaat pelimoottorissa.
Tosin ehkä olen vaan turhan skeptinen, ja kyseessä onkin alue jonka "amatööritkin" saavat ekalla kertaa oikein.