- Liittynyt
- 13.01.2017
- Viestejä
- 2 145
Millä resolla? Täällä 1440p ja 4,8ghz kellitetty 8600k ei kyllä hakkaa ainakaan 100%.
Mulla tekee tota 1440p, 8700k @ 4,7ghz allcores
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Millä resolla? Täällä 1440p ja 4,8ghz kellitetty 8600k ei kyllä hakkaa ainakaan 100%.
No esim, sun ei tarvinnu GTA V:ssä kun seisoskella kadunkulmassa niin näki yhtä sun toista. Autoilijat sekoilee, jalankulkijat kilahtelee, kytät ajaa jotain takaa, ambulanssi tulee pelastamaan kyttien ampumaa ihmistä vaan ajaakseen muiden ihmisten päältä, yms. helvetin hauskaa settiä.
GTA:ssa tapahtui koko ajan jotain jossain, kun tässä maailma on hyvinkin liukuhihnamainen ja staattinen eikä ole kovinkaan vuorovaikutteinen.
Tuon maailman staattisuuden voin vielä katsoa läpi sormien mutta jos sivutehtävät ei noista jengilistimisistä parane niin täytyy sanoa että olem pettymys.
--Vaikka normaalilla pelaa niin ihan perurunkkaritkin vaatii sen muutaman laukauksen päähän vaikkei ole kypärää tms.
Eiköhän se johdu tuosta koodinpätkästä vaan että poikien pitää saada vähän koodattua pelikoodia paremmin.
Cyberpunk 2077 - High CPU and Disk Usage Fix - Error Fixer
Kuuluu cyberpunk maailmaan, että nanoteknologian avulla luita ja kudoksia voidaan vahvistaa kutomalla luodinkestäviä kuituja kehon sisälle:
Muscle & Bone Lace: Muscle and bone lace use nanites to thread microscopic artificial fibers through muscle and bone tissue. The result is that the tissue is both stronger (physical strength is enhanced) and more resistant to damage. The full process is slow, and takes a few weeks to complete. Muscle and bone lace will enhance overall strength and durability, but not to the degree of an actual artificial cyberlimb.
Skin Weave: In a process similar to muscle and bone lace, nanites thread fibers through skin tissue, making it much more resistant to damage. The result is bare skin that has resistance to damage similar to light body armor (think Kevlar). Skin weave is transparent to the naked eye for the most part, but can still be detected with careful observation. It takes a couple weeks for the nanites to complete the upgrade.
Tämän lisäksi ihon alle voidaan rakentaa kokonainen panssari:
Subdermal Armor: This is actual body armor implanted under your skin. While not immediately noticeable, people can still detect it with careful observation. This is a step above Skinweave, but not as durable as an actual cyberlimb.
Tämän lisäksi ihon alle voidaan asentaa nanobotteja, jotka automaattisesti korjaa vaurioita ja poistaa kehosta myrkkyjä. Sekä koko ihon pinta voidaan korvata panssarilevyillä. Sisäelimiä voidaan korvata keinotekoisillä elimillä, jotka on kestävämpiä kuin alkuperäiset. Tossa maailmassa iso osa ihmisistä on myös enemmän robotteja kun ihmisiä kun cyberkamaa on ihon alla enemmän kuin ihmistä on jäljellä.
Mikä olisi sellainen ampumis peli missä AI olisi ollut hyvä jollain tasolla?
Halo 2, Halo 3, Halo Reach ainakin tulee heti mieleen. Että on noita ihan Xboxin ajoista asti osattu tehdä, jos jaksetaan.
Itse en kauheasti lämmennyt kun saman identtisen skriptatun käsilaukunryöstön (tms.) näki tuhannennen kerran. Ei se immersio GTA:ssakaan pitkään pysynyt yllä noiden osalta. Mutta pitää vertailla paremmin kun saan CP:n ostettua.
Mun pitää myöntää että en ole pysähtynyt ensimmäisenkään, koska se oli jo ennalta nähtävissä että se on vain copypastea immersion luomiseksi. Samaa "sisältöä" käyttäneet jo kymmenet ellei jokainen tehty openworld peli, jotta pelaajalla olisi illuusio et maailmassa tapahtuu jotain ja palkinnoksi saat siitä korkeintaan menetettyä omaa aikaasi.Tässä vastaavat skriptatut eventit on noita crime in progresseja, jotka käy saatanan nopeasti tylsäksi ja niiden ohi vaan ajelee alun jälkeen.
Pelin pitkäikäisyyden kannalta eniten huolestuttaa juurikin tuo staattisuus ja skriptattujen tapahtumien toisto. Toistaiseksi olen ollut niin alkuinnostuksen vallassa että tämä ei ole vielä häirinnyt, mutta pelituntien karttuessa nämä puuteet tulevat yleensä enemmän esiin.
haulikolla naamaan on haulikolla naamaan. 57v tästä eteenpäin, niin voisin kuvitella että se on edelleen sama.
Huomasin itsekkin että jaa tässäkö se tehtävä nyt on. Oman kodin ulkopuolella naapurin ovella huusivat. Ei pystynyt poliiseille puhumaan. Kävelin läheltä poliisia niin poliisi alkoi tönimään ja ympärillä olijat huusivat kauhuissaan. Käänsin selkäni ja poliisit olivat kadonneet ja ihmiset rauhoittuivat. Enää en ole nähnyt tuommoista poliisiguestia missään.Samat skriptatut tapahtumat tapahtuu aina samoissa paikoissa. Poliisit kolkuttelevat sen yhden naapurin ovea täysin samoin repliikein, täysin samassa paikassa kunnes käyt juttelemassa niille poliiseille ja saat tehtävän.
Mä veikkaan että olisi puolan poikien tehdä oma enginensä tälle pelille, en tiedä miten toi vertautuu RE2 mutta jotenkin luoda kokonaan uusi moottori tälle pelille ja mahdollisesti bugit ja muut ongelmat peruavat siitä että pelimoottori on vain niin helvetin kovilla tämän kanssa ja vaatii helvatisti tehoa.Näinpä. CP:ssa on myös melko heikko fysiikkamoottori. Ei tuo maailma tule mitenkään käyttäytymään sulavasti, jos siinä ei ole Euphorian ja Bulletin tapaisia apuja taustalla. Se onkin tehty katseltavaksi, mutta ei kosketeltavaksi.
Mäkin veikkaan että firstperson, uskoisin että 3rd persoonassa kaupungi ei näyttäiskään niin "isolta" kuin silmiltä kuvattu.Tässä tuo kaupunki vaikuttaa isolta gta:n tuppukylän sijaan. Mitta suhteet ehkä erilaiset taloissa jne. Tai tuo first personko sen tekee.
En tiedä, onko sitten arvosteljiat juosseet vain päätarinan läpi ja siitä nämä 15-20h pelaamiset mutta mitä pidemälle nokkansa työntää Night Cityn syväreihin niin sitä isommin nämä bugit ja puuttuvat ominaisuudet käyvät silmille. Äsken löysin jonkun pelihallin ja luulin voivani alkaa pelaamaan mutta paskan marjat, no hakkeroin pelikoneen ja rahat lenti kadulle, kukaan npc hahmo ei virkanut mitään, vholliset olisivat tuossa tilanteessa menneet pällistelemään laitetta.Mielestäni tästä pitäisi sysätä vastuuta myös pelimedialle, jotka ovat peliä uskomattomasti hehkuttaneet ja hypettäneet - myös sen jälkeen kun ovat testiversiota pelanneet.
Mä uskon että CDPR vain haukkaisi liian ison palan ja eivätkä saaneet sopimaan kaikkia ideoita tähän peliin vaikka budjetti ei olisi varmaan ollut kysymyksessä, ehkä vain yksinkertaisesti osaaminen loppui.Siitä johtuen arvostan teidän rehellistä mielipidettänne kyseisestä videopelistä todella paljon, koska se on hyvin jäsennetty oikeista ongelmista, se perustuu haluun koittaa pitää maksamastaan tuotteesta kuluttaen siihen useita tunteja omasta elämästään, eikä mikään tavallinen rantti jossa "nää o päi vittua".
Mikä olisi sellainen ampumis peli missä AI olisi ollut hyvä jollain tasolla?
Maailma minusta on tähän asti ollut paljon parempi kuin GTA:ssa. Sen huomaa kun GTA:ssa ajoi lähinnä talla pohjassa questilta toiselle niin tässä fiilistelee sitä matkaa sinne ihan mielellään ajaen, koska puitteet, musiikit ja kaikki kunnossa.
Mutta mukava kuulla, että pelistä on mielipiteitä todella laidasta laitaan
Maailmassa, jossa kudokset vahvistetaan luodinkestäväksi, vahvistetaan myös aseet sellaisiksi, että ne läpäisevät nanokuidun.Kuuluu cyberpunk maailmaan, että nanoteknologian avulla luita ja kudoksia voidaan vahvistaa kutomalla luodinkestäviä kuituja kehon sisälle:
Muscle & Bone Lace: Muscle and bone lace use nanites to thread microscopic artificial fibers through muscle and bone tissue. The result is that the tissue is both stronger (physical strength is enhanced) and more resistant to damage. The full process is slow, and takes a few weeks to complete. Muscle and bone lace will enhance overall strength and durability, but not to the degree of an actual artificial cyberlimb.
Skin Weave: In a process similar to muscle and bone lace, nanites thread fibers through skin tissue, making it much more resistant to damage. The result is bare skin that has resistance to damage similar to light body armor (think Kevlar). Skin weave is transparent to the naked eye for the most part, but can still be detected with careful observation. It takes a couple weeks for the nanites to complete the upgrade.
Tämän lisäksi ihon alle voidaan rakentaa kokonainen panssari:
Subdermal Armor: This is actual body armor implanted under your skin. While not immediately noticeable, people can still detect it with careful observation. This is a step above Skinweave, but not as durable as an actual cyberlimb.
Tämän lisäksi ihon alle voidaan asentaa nanobotteja, jotka automaattisesti korjaa vaurioita ja poistaa kehosta myrkkyjä. Sekä koko ihon pinta voidaan korvata panssarilevyillä. Sisäelimiä voidaan korvata keinotekoisillä elimillä, jotka on kestävämpiä kuin alkuperäiset. Tossa maailmassa iso osa ihmisistä on myös enemmän robotteja kun ihmisiä kun cyberkamaa on ihon alla enemmän kuin ihmistä on jäljellä.
Vaikea ymmärtää, miksi tuollaisia oikeasti kuvanhuononnustekniikoita (kohina toinen vastaava) pitää väkisin änkeä peleihin. Valo/videokuvauksessakin CA on pahe, mistä pyritään eroon.
Luultavasti Puolan poikia ei tuo itku paljoa puristeleTätä en ymmärrä. Ensin monta vuotta valitetaan että videopeleissä päähahmo on aina valkoihoinen mieshahmo ja sitten kun saa tehtyä muunlaisen niin se on kulttuurillista omimista ja ties mitä muuta.

Itse en oikein ymmärrä niitä pelaajia jotka haluavat mennä jonnekin nakkikioskille syömään vaikka hotdoggia tai muuta vastaavaa sivuajanvietettä. Mitä mielenkiintoista/hauskaa siinä on?
13h+ takana ja ristiriitaset mielipiteet vaikka alussa vielä oonkin.
-Sivutehtävät on copypastepaskaa kuten lähes jokaisessa pelissä. Ei se parin lauseen tekstijohdanto siihen samaan ammu ne pari runkkaria niin saat expaa, massia ja naisia toimi tässäkään pelissä sen kummallisemmin.
Kuuluu cyberpunk maailmaan, että nanoteknologian avulla luita ja kudoksia voidaan vahvistaa kutomalla luodinkestäviä kuituja kehon sisälle:
Muscle & Bone Lace: Muscle and bone lace use nanites to thread microscopic artificial fibers through muscle and bone tissue. The result is that the tissue is both stronger (physical strength is enhanced) and more resistant to damage. The full process is slow, and takes a few weeks to complete. Muscle and bone lace will enhance overall strength and durability, but not to the degree of an actual artificial cyberlimb.
Skin Weave: In a process similar to muscle and bone lace, nanites thread fibers through skin tissue, making it much more resistant to damage. The result is bare skin that has resistance to damage similar to light body armor (think Kevlar). Skin weave is transparent to the naked eye for the most part, but can still be detected with careful observation. It takes a couple weeks for the nanites to complete the upgrade.
Tämän lisäksi ihon alle voidaan rakentaa kokonainen panssari:
Subdermal Armor: This is actual body armor implanted under your skin. While not immediately noticeable, people can still detect it with careful observation. This is a step above Skinweave, but not as durable as an actual cyberlimb.
Tämän lisäksi ihon alle voidaan asentaa nanobotteja, jotka automaattisesti korjaa vaurioita ja poistaa kehosta myrkkyjä. Sekä koko ihon pinta voidaan korvata panssarilevyillä. Sisäelimiä voidaan korvata keinotekoisillä elimillä, jotka on kestävämpiä kuin alkuperäiset. Tossa maailmassa iso osa ihmisistä on myös enemmän robotteja kun ihmisiä kun cyberkamaa on ihon alla enemmän kuin ihmistä on jäljellä.
Mutta eikö GTA:ssa sentään ollut AI:ta ja muutenkin toteutettu näitä open world- asioita paremmin? Esim. cyberpunkissa ilmeisesti ei ole edes ajamiseen mitään AI:ta, vaan autot kulkee niillä kiskoillaan vaan. Jos haluut murhata koko kaupungin ilman, että poliisit tulee häiriköimään, peruuta ittes nurkkaan. Poliisit spawnaa aina selkään ja jos oot nurkassa, ne ilmestyy vasta kun lähdet sieltä pois (luultavasti kunnon jesariniksi korjaamaan se, etteivät ne voi saapua autolla).
Enpä mä itekään GTA:sta oo välittänyt sitten ekan GTA:n jälkeen, mutta ainakin gta 4 tuli jossain vaiheessa pelattua läpi ja kyllä se kaupunki siinä tuntui paljon luonnollisemmalta ja kiinnostavammalta kuin tässä. CP:ssä vielä juoksen joka paikkaan, kun ajaminen tuntuu niin uskomattoman tönköltä eikä se kaupunki kyllä tunnu mitenkään kiinnostavalta. Ei oo vaan mitään järkeä tai hauskuutta tehdä yhtään mitään muuta kuin mennä questista toiseen.
Siellä on hyviäkin seassa ja itse vaikutuin tästä:Tästä en kyllä ole samaa mieltä. Itellä vasta 11h takana mutta sivutehtävät on olleet melko uniikkeja tähän asti.
Juuri tein tehtävän jossa pitää käännyttää 7 kapinoivaa tekoälytaksikuskia takaisin taksifirman leipiin. Jokaisella oli erilainen ja melko mielenkiintoinen syy kapinoinnille.. ei tälläsiä tehtäviä voi copypasteksi sanoa.
Itse en ole edes käynyt sielä Nomadin aloitus paikassa uudestaan(voiko edes käydä) mutta samat poliisien pidätykset toistuvat kerta toisensa jälkeen tai jossain on poliisi tai panttivankitilanne päällä.Kyllä tässä kaupunki kaikkine tasoineen on jotenkin uskottavamman oloinen ja realistisempi, vaikka kuvaakin tulevaisuutta. Itse olen vasta tutkinut noin 15% koko alueesta vaikka 10h takana, onko porukka oikeasti jo käynyt koko mapin lävitse?
Tuossa erittäin tarkka vertailu eri DLSS modeista ja natiivista. Lukuunottamatta ultra performancea, kaikki DLSS modet antavat sekä paremman kuvanlaadun että FPS kuin natiivi.
![]()
Tulin samaan kohtaan:Eipä löydy moista.![]()
Perintiset tiedostojen tarkistus tehty ja nvidia ajurit uudet tai DDC:lla vedetty uusiksi, kuulostaa softa ongelmalta.Outoa kaatuilua täällä pelissä. Muutaman minuutin välein jäätyy kuva, äänet jää taustalle rullaamaan normaalisti.
Task managerin saa auki ja prosessin tapettua, mutta se ei vaikuta mitään. Hetken päästä jäätyy koko tietokone, kursorikaan ei enää liiku.
Tekee samaa näyttiksen kelloista ja asetuksista riippumatta. Kone on muuten vakio, jopa RAM on XMP asetuksilla.
Mulla ei oo kumpaakaan stattia sen vertaa et ovista pääsis läpi, ja silti kaikki questit on saanu suoritettua. Kattelee vähän vaan ympärilleen niin eiköhän sieltä joku vaihtoehtonen reitti löydy. Siitä nyt ainakin plussaa et ovat pöllineet tuonkin aika pitkälti suoraan Deus Existä ja muista hiippailupeleistä.Paitsi että pelissä on myös ovia joihin käy vain jompi kumpi. Itsellänikin tällä hetkellä kaksi questia jota en saa suoritettua loppuun, kun on ovi joka vaatisi vähintään 6 technical abilityn auetakseen. Body vaihtoehtoa ei tarjota ollenkaan ja se onkin itselläni kympissä.
No nyt voi olla myöhäistä mutta voitko enään palata siihen tehtävään missä tuon tapasi ensimmäistä kertaa ja kokeilla uudestaan?Dum dumin seikkailut jatkuu. Suhteellisen rasittava bugi.
![]()
Voikko laittaa kopion savefilusta jakoon?Dum dumin seikkailut jatkuu. Suhteellisen rasittava bugi.
![]()
Hienoa kävin just siivomassa jonku klubin 3 kerrosta vihollisia kerkesin talosta ulos, hypätä autoon ja aloin tippumaan loopilla kartan läpi..
Ensimmäinen isompi bugi itellä, menny nii hienosti tähä mennesNo ei muuta ku uudestaan!
En pelaa ohjaimella mutta hiirellä pelatessa tarkoitus on kompensoida rekyyli vastaliikkeellä. Se on erittäin toimiva tapa tehdä mielenkiintoinen tulitaistelu ja se toimii hyvin kehutuissa PUBG:ssa ja Escape from Tarkovissa. Eri aseilla on erilaiset "rekyylikuviot" ja kannattaa koittaa ampua seiniin että näkee minne se vetää. Tuon kun oppii niin taistelusta tulee hauskaa.Toki mutta on tuo silti täysin ripulia että vaatii 2-3 headshottia tai 20 kutia torsoon että porukka kuolee (easy vaikeustasolla). Ohjaimella tätä yrittänyt pelata vaan onhan tuo ihan järkyttävää combatin osalta. Käytännössä voi pelata kuin easylla ellei halua kuolla jatkuvasti. Korjaisivat nyt ensialkuun tuon aim assistin niin että seuraa sitä targettia edes vähän aikaa jos se liikkuu.
Varmaan perusjamppojen pääkallot katoaa ja joiltain ei katoa koskaan jotta pelissä säilyisi jonkinlainen mielenkiinto.Ja sellainen kysymys piti heittää, onko noi poliisit punaisiakalloja oli sitten pelaaja millä tasolla tahansa vaiko saako ne sitten päihitettyä jossain välissä?
Olet vasta pelanut 7h ja mäkin jotain tunteja enemmän mutta kaikki ovat varmasti sitä mieltä että päätarina rulaa ainakin ubisoftien teosten yli että heilahtaa mutta itse pelimaailma ja sen vaatimukset vuonna 2020, onkin sitten se oma vaatimus mitä haluaa.lisäksi pelimaailma, tehtävät ja tarina
Okei, tämä selittääkin paljon, pelaajan ei kuulukkaan siis voittaa kaikkia pelimaailman hahmoja tai varsinkaan alussa parinkymmenen tunnin jälkeen.Epäilen että ainakin Trauma Teamin ("lentävät lääkärit") palkkaamat vartijat/suojelijat ovat aina kaikista parhaita ja hankalia vastustajia. Olivat tuttuja jo Kyberpunk2020:sta.
Tää on vissiin jo ladattavissa PS5:lla. Reilu 17GB kokoa.Ekaa patchia tulossa.
Hotfix 1.04
Quests
- Fixed an issue with completing the final objective in Gig: Freedom of the Press.
- Fixed an issue with starting conversation with Johnny at the end in Life During Wartime.
- Corrected a rare issue with NPCs no longer calling V if A Like Supreme quest was abandoned mid-way.
- Fixed an issue with Nix not going into his default state in Spellbound and KOLD MIRAGE.
- Fixed issues blocking progress in I Fought The Law if the quest area is left.
- Fixed inability to find Delamain in Epistrophy.
- Fixed issues related to remaining in the second phase of the quest after finishing Pacifica fight with Ozob if played after Finals.
- Fixed an issue with Nomads no longer present if V leaves the quest area mid-combat in With a Little Help from My Friends/Queen of the Highway.
- Adjusted mappings and re-enabled quest tracker in M'ap Tann Pèlen/I Walk the Line/Transmission.
- Fixed constraints on freedom to get up and sit down if neither blueline condition is met in Violence.
- Fixed issues with time and space resulting from leaving the quest area or abandoning the quest in Following the River.
- Fixed an issue with conversation with Johnny not starting after leaving the hotel in Tapeworm.
- Fixed an issue with quest being blocked upon leaving the quest area before climbing the hill in Following the River.
- Fixed the objective “Go into booth 9” not completing if the room’s entered too fast in Automatic Love.
- Fixed Jackie’s issues with sitting still in The Ripperdoc.
- Other quest fixes
Gameplay
- Fixed the preview in weapon crafting.
Visual
- Reduced vehicle appearance pop-in.
- Speeded up switching first person perspective to third person perspective in a vehicle.
- Fixed issues with animations missing from important quest NPCs during cinematics.
Performance & Stability
- Improved stability, including various crash fixes.
Miscellaneous
- Modified the flashing effect on braindances to reduce the risk of inducing epileptic symptoms. The effect has been smoothed out and the flashes reduced in frequency and magnitude.
- Removed copyrighted songs incorrectly present in the game with "Disable Copyrighted Music" feature toggled on.
PC-specific
- Switching language to default in the in-game settings now correctly sets it to the language of your Steam client.
Console-specific
- Improved reflections quality on Xbox One and PlayStation 4 to eliminate the smudge effect.
- Fixed “The Wasteland” achievement being stuck on 97% after completing all relevant missions in The Badlands on Xbox.
- Fixed an issue with missing PT-BR VO for Xbox players in Americas
Prismoista kävin peliä katselemassa, mutta yllättäen kaikkialta loppu. Täytyy ensi viikon viikonlopuksi hankkia GOG-koodi jostain. Toivottavasti siihen mennessä ehtii tulla jo lisää patchia, niin ei ole täysin buginen tekele.
Steamista 1.4gb.Tää on vissiin jo ladattavissa PS5:lla. Reilu 17GB kokoa.
En pelaa ohjaimella mutta hiirellä pelatessa tarkoitus on kompensoida rekyyli vastaliikkeellä. Se on erittäin toimiva tapa tehdä mielenkiintoinen tulitaistelu ja se toimii hyvin kehutuissa PUBG:ssa ja Escape from Tarkovissa. Eri aseilla on erilaiset "rekyylikuviot" ja kannattaa koittaa ampua seiniin että näkee minne se vetää. Tuon kun oppii niin taistelusta tulee hauskaa.
Tuo on toki mittausvirhe averagen osalta. Itsella on 5600X + 3070 aikalailla samoilla asetuksilla, tosin 1440p, ja joku 60-70FPS average lienee yhtään rehellinen.Asentelin afterburnerin, niin fps siellä näyttää aika hyvältä, jos ne nyt paikkaansa edes pitää.
Tuossa seikkailin autolla ympäriinsä, ekasta ja kolmannesta persoonasta ja juoksin pitkin katuja. Average 149fps ton mukaan.
3950x&3070 ja 1080p
katso liitettä 501752
katso liitettä 501755katso liitettä 501756katso liitettä 501757
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.