- Liittynyt
- 03.12.2016
- Viestejä
- 2 219
Sony tarjonnut rahoja takaisin cyberpunkin ostaneille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Löytyi joo, kieltämättä aika raju vehje, jälkeen jää vaan päättömiä liekehtiviä ruhoja.Onko muutkin löytänyt tuossa ACT 2 heti alussa olevan suht OP lizzie pistoolin?
Kannattaa varmaan tarkastaa ensin onko käytössä Ultra performance DLSS. Sitä lukuunottamatta on aikalailla kaikkien osalta kollektiivisesti todettu että DLSS parantaa/ei vaikuta kuvanlaatuun ja antaa kuitenkin massiivisen FPS boostin.
Blurraamiseen auttoi myös itsellä "chromatic aberration" ottaminen pois päältä ja sitten Nvidian Geforce Now:n kautta sharpening filtterin laittaminen päälle.Unohdin mainita että olen Balancella pitänyt DLSSää. Pitää kokeilla tänään noita parempia jos ne jeesaisi, varsinkin jos se poistaisi tuon älyttömän häntimisen kaikkeen mikä liikkuu.
Tuon videon olen katsonut ja ne asetukset laittanut.
Omalla koneella (R5-3600, 1070ti) tulee 1440p low asetuksilla 50-60fps väliin. Crown density vain minimiin, niin pitäisi olla pelattava.Tämä peli vois kyllä kiinnostaa mutta taitaa olla aika nihkeä toimimaan kokoonpanollani, miten on toimiiko tällä nuhapumpulla mielestänne?
Intel Core i7-6700K @4.00Ghz, 16gb RAM, Nvidia GeForce GTX 1070, Reso 2560 x 1440.
Kiitti vinkistä. Kävin baarista noutamassa ( löytyy jälkikäteenkin act2 aikana. Reilusti enemmän poweria kun uudessa pulttilukko sniperissä)Löytyi joo, kieltämättä aika raju vehje, jälkeen jää vaan päättömiä liekehtiviä ruhoja.
Switch versio vuotanut.![]()

Ihan turha mun mielestä puhua suoraselkäsyydestä enään tässä vaiheessa. Konsoliversioita pimitettiin julkasuun asti, ja ennakkovaraajille myytiin sikaa säkissä sen suhteen. Turha se on tässä vaiheessa enää selitellä et ois pitäny näyttää niitäkin, sillä se on kyllä aivan täysin tietoinen ratkasu ollu miks niitä pimitettiin loppuun asti.Hienoa, suoraselkäistä toimintaa. On tuota ihmeteltykin, miten kehtasivat konsoliversiot tuossa kunnossa julkaista. Huomatkaa että vain viikko aikaa hakea refundia.
Tämä peli vois kyllä kiinnostaa mutta taitaa olla aika nihkeä toimimaan kokoonpanollani, miten on toimiiko tällä nuhapumpulla mielestänne?
Intel Core i7-6700K @4.00Ghz, 16gb RAM, Nvidia GeForce GTX 1070, Reso 2560 x 1440.
Veikkaan et kaikki ei ole noille esim visuaalisille bugeille niin herkkiä.On kyllä outoa kuinka suuri hajonta bugien raportoinnissa on. Jotkut eivät ole nähneet paria leijuvaa esinettä enempää kun taas toisilla (minulla) niitä tulee vastaan lähes joka paikassa ja muita, ärsyttävämpiä, bugeja on 11 tuntiin tullut enemmän kuin kourallinen.
Taitaa olla yleinen bugi tuossa toi, että aseet katoaa käytöstä. Itseltä meni tuo yksi alkupään tehtävä käsipelillä, kun aseet hävisi ja luulin sen jotenkin kuuluvan asiaan. Tuo taisi korjaantua muutaman cutscenen jälkeen, että sai taas aseet käyttöön normaalisti, ilmeisesti jotenkin jäänyt johonkin cutscene tilaan. Lukemani perusteella toinen vaihtoehto taitaisi olla ladata tallennus muutamaa hetkeä aiemmasta kun vielä aseet olleet mukana.
Myös tuosta kohti itsellä huomattu kun ei tainnut olla asetta valittuna kun piti autosta ammuskella niin olikin alkuun hahmolla kädet kuin leikkisi siinä olevan haulikko käsittelyssä.
Samanlainen fysiikkabugi tulee jos yrität tiputtaa ruumiin liian ahtaaseen koloon, ruumis "räjähtää" ja kimpoaa jonnekin, lattiaan jää vaan tumma läiskä.Nyt tuli ensimmäinen kunnon "bugi", kun 20h takana yleistä sekoilua ja tarinaa.
Yritin kiipeillä pöntön päältä katolle niin singahdin 300m/s takaspäin seinän läpi tyhjyyteen. Josta lopulta kuolo korjasin kun putosin kartalta pois.
Onneksi peli autosavesi tuonne seinän sisälle vielä niin pääsin kokemaan saman uudelleen..![]()
Vedin äsken pelin läpi. Tarina ja hahmot 9/10, avoin maailma 5/10. Ulkoasu ja estetiikka ehdoton kymppi. Aloitan varman toisen läpipeluun kohtapuolin, sen verran paljon jäi tekemättä. Pelin tallentuu kuitenkin ennen "point of no returnia", joten siitäkin voi halutessaan jatkaa jos haluaa vaikka vetää sivutehtäviä.
Pelasin silenced revolver-buildilla, eli crit% ja headshot damaget maksimiin ja vihuja päähän sneakistä. Oikeastaan suora vastine Skyrimin stealth archer-buildille. Huomasin kuitenkin, ettäSivutehtävät sun muut hoituivat 90%:sti juuri tuolla revolverilla, loput sitten tech snipulla jolla pystyy leipomaan porukkaa seinien takaa.bossfighteissa tulee helposti turpaan kun pitäisi osua liikkuvaa vihua päähän, eli tätä varten kannattaa kuitenkin pakata esim. disable cyberware-hackki ja joku isoa DPS:ää tekevä konari.
Löysin tälläisen clipin. Kuvastaa hyvin syytä miksi jätän CP2077 pelaamatta toistaiseksi. Katsotaan parin vuoden päästä uusiksi.
Jatkuvat pienet bugit liittyen animaatioihin ja objekteihin myös ärsyttävät. Tätä ei voi pelata ilman että vartin välein tapahtuu jotain outoa. Oli se sitten aukeamattomat ovet joista NPCt kävelevät läpi tai NPCt jotka warppailevat kun auto/lentoalus ovat jo lähteneet.
Esim. https://puu.sh/GWVGS/2111561bd2.jpg
Samanlainen fysiikkabugi tulee jos yrität tiputtaa ruumiin liian ahtaaseen koloon, ruumis "räjähtää" ja kimpoaa jonnekin, lattiaan jää vaan tumma läiskä.
Joo mut ei tuolla voi puolustaa sitä chase-mekaniikat puuttuvat täysin ja että kytät teleporttaavat ympärillesi kuin star trekin heputIhan sivuhuomautuksena. Ei poliisien kanssa edes kuulu taistella ja aiheuttaa maksimaalisia wanted tasoja. Peli on tarkoituksella suunniteltu niin, että poliiseja spawnaa loputtomasti kunnes pelaaja kuolee jos ei lähde karkuun kun wanted menee päälle. Noita poliiseja ei edes ala spawnata joka puolelle paitsi jos tarkoituksella aiheuttaa tilanteen missä wanted taso nousee ylös. Sama se on GTA 5:ssa myös jos alkaa poliiseja tappamaan. Joku vahinko laukaus tai vahingossa yden poliisin tappaminen ei vielä aiheuta sitä vaikka silloinkin vieressä olevat poliisit muuttuu aggressiiviseksi.
Tollaset videot ei kerro mitään itse tehtävistä ja sisällöstä miten tätä peliä on tarkotettu pelattavaksi.
Joo mut ei tuolla voi puolustaa sitä chase-mekaniikat puuttuvat täysin ja että kytät teleporttaavat ympärillesi kuin star trekin heput
Todellinen immersion tappaja.
Mutta kun menen auttamaan poliiseja jotka taistelevat jengiläisiä vastaan niin saattaa oma harhaluoti osua poliisiin taikka ohikulkevaan siiviiliin. Tällöin joudun itsekin kohteeksi ja selän taakse spawnaa yhtäkkiä 10 superkyttää. Minä vain yritin pelata peliä...Itellä nyt n. 30 tuntia takana eikä ole ollut mitään ongelmia poliisin kanssa. Varmasti jos oikein koittaisi saada tuon poliisitekoälyn (tai sen puutteen) näyttämään hölmöltä niin se onnistuisi helposti kuten noissa videoissa, mutta kun vaan pelaa peliä niin ei ainakaan itseäni häiritse ollenkaan.
Mutta kun menen auttamaan poliiseja jotka taistelevat jengiläisiä vastaan niin saattaa oma harhaluoti osua poliisiin taikka ohikulkevaan siiviiliin. Tällöin joudun itsekin kohteeksi ja selän taakse spawnaa yhtäkkiä 10 superkyttää. Minä vain yritin pelata peliä...
Tuonkin olisi voinut toteuttaa vaikka niin että ne vitun sivulliset eivät vain jatkaisi sitä normaalia päivittäistä toimintaansa vaan katoaisivat paikalta ja vaikka pelillisesti niin että jos ammut harhaluodin heitä kohti niin se ei rekisteröityisi. Olen huomannut saman että autan yhtä osapuolta ja raapaisen vahingossa jotain väärää henkilöä niin kaikki osapuolet alkavat sotimaan minua vastaan.Night City on armoton kaupunki, poliisit eivät kysele vaan jos ammut heihin "harhaluodin", saatat saada heiltä luodin itsekin
Tämän voi ajatella myös tämän roolipelin sääntönä, joka nyt vaan sattuu olemaan ankara poliisien suhteen.
Mutta kun menen auttamaan poliiseja jotka taistelevat jengiläisiä vastaan niin saattaa oma harhaluoti osua poliisiin taikka ohikulkevaan siiviiliin. Tällöin joudun itsekin kohteeksi ja selän taakse spawnaa yhtäkkiä 10 superkyttää. Minä vain yritin pelata peliä...
Jos Night Cityn poliisilaitoksella on varaa teleportata kyttiä silmänräpäyksessä ympäri Night Cityä niin eiköhän triljoonafirma Arasakalla ole varaa vaihtaa pilvenpiirtäjän hissit teleportteihinKai tuo teleportaatio on jo ihan normisettiä vuonna 2077.![]()
Tämä käynyt pari kertaa itsellä, jostain syystä kytät olivat häviämässä taistelua ja menin kunnialisena Night Citylaisena auttamaan totta kai ja sitten taistelun timmelyksessä sattui juuri tuo harhaluoti osumaan väärään ja sittehän niitä poliisieja alkoikin tulla, nyt vain rosvot ja poliisit pommitti minua.Mutta kun menen auttamaan poliiseja jotka taistelevat jengiläisiä vastaan niin saattaa oma harhaluoti osua poliisiin taikka ohikulkevaan siiviiliin. Tällöin joudun itsekin kohteeksi ja selän taakse spawnaa yhtäkkiä 10 superkyttää. Minä vain yritin pelata peliä...
tukkaukko tehnyt CPU testejä.
Aika laiskoilla muisteilla mut samoilla sentään joka alustalla.
Vissiin 5900X tai 10900K on kovia juttuja jos haluaa pitää fps:n mahdollisimman tasaisena. Etenkin esim. 6core 8700K:lla tulee pahoja dippejä joita noilla 10-12coreilla ei tuu.
Oisko linkkiäkin juttuun niin vois kattoa muitakin kuvia jos on...Toms hardware testasi sitä Hex edittiä ja kivasti tuli minunkin omistamaani 5600x:ään lisää fps kun sai SMT päälle. Olisi kiva nähdä 5800x tulokset kun se on vielä yhdellä CCX:llä.
![]()
Oisko linkkiäkin juttuun niin vois kattoa muitakin kuvia jos on...
Löysin tälläisen clipin. Kuvastaa hyvin syytä miksi jätän CP2077 pelaamatta toistaiseksi. Katsotaan parin vuoden päästä uusiksi.
Oli jo aiemmin linkki heitetty tänne, mutta Dragono laittoikin vielä toistamiseen.Oisko linkkiäkin juttuun niin vois kattoa muitakin kuvia jos on...
tukkaukko tehnyt CPU testejä.
Aika laiskoilla muisteilla mut samoilla sentään joka alustalla.
Vissiin 5900X tai 10900K on kovia juttuja jos haluaa pitää fps:n mahdollisimman tasaisena. Etenkin esim. 6core 8700K:lla tulee pahoja dippejä joita noilla 10-12coreilla ei tuu.
Aika messevä pyssy tuo. Luulisi tekevän "aika paljon" vahinkoa kun napsaisee vihua päähän.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.