Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Oletko käynyt tekemässä niitä "very hard" sivutehtäviä? Tai vaikka niitä vaikeampia nyrkkeilymatseja? Eivät tunnu liian helpolta edes normalilla..
Täällä pelattu hyvä tovi series x:llä. Toimii hyvin ja ei ole ollut fps droppeja yms pelatessa.Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia tästä series X:n kanssa? Oma konsoli pitäisi saapua näinä päivinä ja peli toki odottaa jo hyllyssä. Olen lueskellut tätä topicia ja keskustelu pyörii lähinnä pc:n ja ajoittain vanhempien konsoleiden ympärillä.
Onko CDPR antanut mitään lausuntoa koskakohan peli saa next gen päivityksen? Tämä kysymystulva oikeastaan siksi, että yritän tehdä päätöstä korkkaanko night cityn heti vai jätänkö odottamaan paremman kokemuksen toivossa.
Pelaatko ps4:lla vai xbox onella? Toimi ihan hyvin pc:llä ja ei tullut edes game breakeriä vastaan kuten kävi Witcher 3:ssa.Niin koska niillä on. IT-ala on miesvaltainen ala ja samoin suurin osa koodaajista on miehiä. Joko siis kiistatta valehtelit tai et ymmärrä mitä korrelaatio tarkoittaa.
Vähän vaikea uskoa että tähän oltaisiin herätty nyt vasta viimeisen viikon aikana kun katsoo missä kunnossa peli on. Jos kerta maine todellakin kiinnostaisi hinnasta riippumatta niin luulisi että peli olisi julkaistu edes kohtalaisessa kunnossa.
Väitithän. Kirjoitit "Sukupuolella ja koodaamistaidolla/ammatilla on erittäin vahva korrelaatio keskenään."
Lopettakaas sitten tuo sukupuoli/IT-ala/yms offtopic tässä ketjussa. Kyseisista aiheista voi jatkaa Yleistä keskustelua/yhteiskuntaosiossa - tämä ketju on Cyberpunk-pelistä keskustelemiseen.Niin koska niillä on. IT-ala on miesvaltainen ala ja samoin suurin osa koodaajista on miehiä. Joko siis kiistatta valehtelit tai et ymmärrä mitä korrelaatio tarkoittaa.
Vähän vaikea uskoa että tähän oltaisiin herätty nyt vasta viimeisen viikon aikana kun katsoo missä kunnossa peli on. Jos kerta maine todellakin kiinnostaisi hinnasta riippumatta niin luulisi että peli olisi julkaistu edes kohtalaisessa kunnossa.
Onko sielä joku päättänyt että kokeillaan kepillä jäätä ja katsotaan vastaanotto, joku syyhän siihen on miksi tämä julkaistiin tässä kunnossa olisko sitten sijoittajat painostanu kun peliäkin lykätty moneen kertaan jo, vaikee sanoo.Vähän vaikea uskoa että tähän oltaisiin herätty nyt vasta viimeisen viikon aikana kun katsoo missä kunnossa peli on. Jos kerta maine todellakin kiinnostaisi hinnasta riippumatta niin luulisi että peli olisi julkaistu edes kohtalaisessa kunnossa.
En tiedä mutta 30% pörssissä tuli silti takkiin vaikka myynnit olivat hyvät ennakkoon mutta uskoisin että tämä tulee romahtamaan kyllä aikamoisella prosentilla toisella myyntiviikollaan.Onko sielä joku päättänyt että kokeillaan kepillä jäätä ja katsotaan vastaanotto, joku syyhän siihen on miksi tämä julkaistiin tässä kunnossa olisko sitten sijoittajat painostanu kun peliäkin lykätty moneen kertaan jo, vaikee sanoo.
En nyt laskisi selvän bugin tai glitchin hyväksikäyttöä kuitenkaan loot systemiksi, mutta jokainen taplaa tyylilläänVähän typerä tämä loot system omasta mielestä, tallenna halutun itemin sisältävän boxin edessä ja lataa uudestaan kunnes tulee 15 crit/30 crit damage modilla varustettu versio. 18 skill leveliä taisi tarvita tuo modien irti saaminen purun yhteydessä, joten siihen vielä on matkaa... nyt tosin näyttää nuo legendary modit yleistyneet olisiko 3 vaatteessa nyt ilman save loadia (lvl20+).
Cdpr:llä tajuttu tilanteen vakavuus, rahalla ei oo enää mitään väliä kun firman maine ja uskottavuus on vaakalaudalla.
"The cost of patching the game is irrelevant [compared] to what we have at stake at this moment, so there is no question about it. We definitely want to fix the game, we made our promise to gamers, and we will be doing everything to stick to it."
Timanttisen witcher 3:n jälkeen ei tätä kyllä uskois saman puljun peliksi.
Vähän typerä tämä loot system omasta mielestä, tallenna halutun itemin sisältävän boxin edessä ja lataa uudestaan kunnes tulee 15 crit/30 crit damage modilla varustettu versio. 18 skill leveliä taisi tarvita tuo modien irti saaminen purun yhteydessä, joten siihen vielä on matkaa... nyt tosin näyttää nuo legendary modit yleistyneet olisiko 3 vaatteessa nyt ilman save loadia (lvl20+).
En nyt laskisi selvän bugin tai glitchin hyväksikäyttöä kuitenkaan loot systemiksi, mutta jokainen taplaa tyylillään![]()
taidan jatkaa tämän pelaamista sitten kun korjaavat tämän, mulla mennyt tähän kyllä jo into.
Mikä tuossa nyt spoilasi? En kuitenkaan eritellyt montako sivutehtävää ja montako päätehtävää ja tuo ei kuitenkaan kerro pelin pituudesta kauheasti mitään, koska tehtävät voi vetää niin monella eri tavalla. Tuo kuitenkin pelattu nopealla tahdilla pyssyt laulaen normalilla, eli suosittelen kyllä melkein kaikille hard vaikeustasoa jos kaipaa edes ripauksen haastetta.Onko se tosiaan niin hemmetin vaikeaa käyttää niitä spoilertageja![]()
Cdpr:llä tajuttu tilanteen vakavuus, rahalla ei oo enää mitään väliä kun firman maine ja uskottavuus on vaakalaudalla.
"The cost of patching the game is irrelevant [compared] to what we have at stake at this moment, so there is no question about it. We definitely want to fix the game, we made our promise to gamers, and we will be doing everything to stick to it."
Timanttisen witcher 3:n jälkeen ei tätä kyllä uskois saman puljun peliksi.

Witcher3:n speedrun on kylläkin 2h eikä mikään 20h. IMO tuolla se "pelin mitta" mitataan eikä jonkun random foorumipelaajan "minulla ehkä meni sen verran" statementillä.
Noh, Oblivionilla on 3 minuuttia eli aika lyhyt peli onWitcher3:n speedrun on kylläkin 2h eikä mikään 20h. IMO tuolla se "pelin mitta" mitataan eikä jonkun random foorumipelaajan "minulla ehkä meni sen verran" statementillä.
Doom Eternal 19min ja Fallout New Vegas 10min. Jos tätä samaa kaavaa noudataa niin Cyberpunk 2077 kovin speedrun on 3kk päästä 10-15min, ihan maksimissaan 20min.Noh, Oblivionilla on 3 minuuttia eli aika lyhyt peli on
miten realistista on, että tekisivät jotain tuolle tekoälylle
Linkkisi ei jostain syystä toimi? Tässä toimiva: CD Projekt Red lupaa tehdä kaikkensa Cyberpunk 2077 -pelin korjaamiseksi
En vieläkään ymmärrä miksi tämä peli piti julkaista näin aikaisin. Oliko yksinkertaisesti vain niin, että sijoittajat piti pitää tyytyväisinä vai missä ihmeessä vika on? Vaikea uskoa että cyberpunk fanien painostuksella olisi paljoa painoarvoa tällaisissa asioissa. Onko siellä vaan ollu yes-miehiä, eikä kukaan ole uskaltanut sanoa vastaan, että tämähän on aivan buginen paska![]()
Adam Kiciński (AK): After 3 delays, we as the Management Board were too focused on releasing the game. We underestimated the scale and complexity of the issues, we ignored the signals about the need for additional time to refine the game on the base last-gen consoles. It was the wrong approach and against our business philosophy. On top of that, during the campaign, we showed the game mostly on PCs.
This caused the loss of gamers’ trust and the reputation that we’ve been building through a big part of our lives. That’s why our first steps are solely focused on regaining those two things. We are concentrated on fixing Cyberpunk on last-gen consoles. The first substantial set of fixes was released over the weekend. The next set of fixes will be released within the next seven days. Big updates are planned for January and February, together with smaller fixes. Of course, PC gamers will also be getting regular updates and fixes to improve the game. We will do everything possible to prove that we stick to our values.
We truly hope that our efforts will let us rebuild the trust we have lost. Thank you. Now we are ready for the Q&A session.
Q3: Firstly, your earlier comment about the board being too focused on delivering the game and ignoring problems with old-gen. Should we take it that you had found it was very important that the game shouldn’t be delayed into the next year, or simply that you had always wanted to deliver the game and not delay it – and you just underestimated the extent to which the last-gen version was not going to be the way it should be? Was it more about “the launch is important” or more about “we underestimated how bad the last-gen version was”?
....
are you confident that last-gen machines will be able to produce an acceptable version of this game? And I say this as a PS4 owner, so I hope so. But – is it something that’s simply too demanding, and – in hindsight – no amount of fixing is going to generate an acceptable experience?
Michał Nowakowski (MN): First – your question was about the focus and the cause of ours ignoring, so to speak, the shortcomings of the current-gen version. It is more about us looking – as was previously stated – at the PC and next-gen performance rather than current-gen. We definitely did not spend enough time looking at that. I wouldn’t say that we felt any external or internal pressure to launch on the date – other than the normal pressure, which is typical for any release. So that was not the cause.
....
We have also stated that if your expectation is that the game is going to be equal to, say, nextgens or PC in terms of performance, that definitely isn’t going to happen. Having said that, I’m not saying it’s going to be a bad game – but if you’re expectations regarding, say, visuals or other performance angle, are like this, then we’re openly stating that’s not going to be the case. It will be a good, playable, stable game, without glitches and crashes, though. That’s the intention.
Q4: obviously the gameplay on old-gen consoles wasn’t really shown very much. Could you explain why you decided to hold that back? People just saw PC gameplay, I think.
Marcin Iwiński (MI): we’ve actually shown console footage, but never on the last-gen consoles. The reason is that we were updating the game on last-gen consoles until the very last minute, and we thought we’d make it in time. Unfortunately this resulted in giving it to reviewers just one day before the release, which was definitely too late and the media didn’t get the chance to review it properly. That was not intended; we were just fixing the game until the very last moment.
Oma huomio tästä: Jännästi se CDPR yritti kuitenkin näyttäytyä ns. "hyväntekijänä" tarjoamalla refundeja, vaikka nyt sijoittajille painotetaan tiukasti että kyse ei ole mistään CDPR:n erikoisjärjestelystä vaan refundit olisi onnistunut muutenkin.Q6: First, regarding the refunds again, but another issue: I was wondering whether your console partners, like Microsoft and Sony will by any chance participate in the refunds, or is the financial burden yours only?
MN: I’ll start – the question is whether Microsoft and Sony are participating financially in refunds. One has to understand: Microsoft and Sony have refund policies for every product that is released digitally on their storefronts. Despite several articles I’ve seen that things are being set up just for us, it’s actually not true – these policies are in place and have always been in place; they’re not offered specifically for us. Anyone who has purchased any title on the PlayStation network or the Microsoft storefront can ask for a refund, and if it’s made within certain boundaries, usually related to time, usage and so on, can ask for that refund. Our procedure here with Microsoft and Sony is not different than with any other title released on any of those storefronts. I want to state that clearly, as there seem to be certain misconceptions.
Q9: So, we all know that [muffled] on consoles has been disappointing, but could you maybe provide some comments on the PC sales and player feedback – are the sales and the feedback on the PC platform in line with your original expectations? Secondly – other than performance considerations and stability of the game, is there any other player feedback that might be a bit alarming or concerning – like feedback regarding the story or gameplay experience that you potentially might need to focus on?
MI: And with regard to the PC version, this is what the reviewers got – you can check the reviews and our Metacritic score – and of course PCs vary in terms of configuration, so gamers may also have certain problems. We’re reminding everyone at launch about the very recent release of Nvidia graphic drivers which are crucial for our game, because they were developed in coordination with us, but in general PC gamers are enjoying the game a lot and we see very positive comments [on their streams]. So – a lot of positivity and goodwill is coming from this direction. Not that the game is perfect – it’s a gigantic world so at launch there’ll always be some glitches and problems on various configurations, but with regard to the console experience – we already fixed a lot of crashes with the last hotfix, and this time again we will be mostly looking at crashes and game-breaking bugs.
Q10: Also, given that we’ve now had 3-4 days of active gameplay, could you comment a bit on the PC and Stadia side of things – as gamers advance through the game, how do they experience it in terms of how actively they play – do you have any numbers on that? How “sticky” is the game for those PC gamers? Thank you.
AK: Sentiment is positive. With every passing day since the release we’re getting more and more positive feedback. We started low, but we’re gaining. [muffled] we started with a score of 70, but now it’s 79. If you filter those who have played 10 hours or more, the score is 85 – so the more you play the more enjoyment you feel. That’s the general feedback we have.
Q12: are the patches purely focused on performance and fixing bugs, or are you also looking to improve the gameplay in some ways – for example, the AI has been criticized [muffled] the NPC behaviors.
MN: whether we’re focusing just on technicalities or gameplay elements; things like AI – for example. To be honest – these are the same for us, from the production standpoint AI and NPC behavior fall within the general category of bugs, so if I can give you an answer – I think it does actually include that as well.
Marcin Iwiński (MI): we’ve actually shown console footage, but never on the last-gen consoles. The reason is that we were updating the game on last-gen consoles until the very last minute, and we thought we’d make it in time. Unfortunately this resulted in giving it to reviewers just one day before the release, which was definitely too late and the media didn’t get the chance to review it properly. That was not intended; we were just fixing the game until the very last moment.
Rahaa saa aika nopeasti. Jostain limuautomaatin hakkeroinnistakin tulee yli 500 eurodollaria ja joistain junk itemeistä 750. Nuo tuplahyppyjalat on aivan mahtavat, paljon mielyttävämpää liikkuminen ympäri kaupunkia niillä, kun pääsee melkein kaikista esteistä helposti yli.Mistä sais noi tuplahyppy tai charged hyppy cyberware modit halvimmalla? Maksaako jokapaikassa tuon 45 000 mitä Jig Jig streetillä?

Mistä sais noi tuplahyppy tai charged hyppy cyberware modit halvimmalla? Maksaako jokapaikassa tuon 45 000 mitä Jig Jig streetillä?

Laitetaan nyt tännekkin, kun sain asian purettua itselleni
Elikkäs vinkkinä sivutehtävistä, niille jotka tätä vielä pelaa. Sivutehviä on tietääkseni kolmenlaisia. Osa todella laadukkaita ja osa turhaa tauhkaa.
-”Side jobs” näitä et halua missata. Ovat todella hyviä, osa moniosaisia ja sisältää yleensä kunnon tarinankerrontaa, avaavat myös päätarinan hahmoja, sekä tapahtumia lisää. Huom, osan näistä voi tehdä vain tietyssä kohtaa peliä, joten näiden kuvauksia kannattaa vilkaista ja tehdä sjoissa. Löytyy helpoiten puhelimesta, mutta myös kartalta.
-Siniset, "assault in progress"-tehtävät on respawnaavia tehtäviä, jotka generoituvat hetken päästä uudestaan. Tylsiä, geneerisiä tehtäviä, joita kannattaa tehdä vain, jos haluaa grindata rahaa, leveliä yms.
-Gigs, ovat fixereiden antamia kertaluontoisia tehtäviä. Löytyy liikkumalla ja myöhemmin puhelimesta, sekä kartalta ”how know what you might find”. Gigsit ovat kuutta eri tehtävä-tyyppiä, suojelu/pako-, etsi&palauta-, varastamis-, perus tappo-, kohteen sabotointi ja bossin tappo-tehtäviä (psycho killers). Näitä on paljon ja kannattaakin katsoa tehtävä-kuvaus, ennen aloittamista, ettei tee montaa samanlaista peräkkäin. Vaikeampia vihollisia, kuin sinisissä tehtävissä, saa enemmän palkkiota, leveliä, sekä ikonisia esineitä,?huomattavasti laadukkaampia tehtäviä, kuin turhat siniset ja sisältävät myös pientä tarinankerrontaa.
-Palkkionmetsästys, ei ole varsinainen sivutehtävä eikä etsintäkuulutukset näy välttämättä missään, mutta tietyistä tunnetuista jengiläisistä on luvattu mojova kiinniottopalkkio, kuolleena. Käytännössä nämä henkilöt löytyy, gigs ja side jobs:seja tekemällä.
Samaa mieltä kyllä noista varsinaisista sivutehtävistä, kyllä ne ovat olleet kaikki mielestäni ihan mielenkiintoisia.
Sen verran korjausta, että siniset "assault in progress" tehtävät eivät respawnaa - yksi mm. saavutus tyyppi mitä pelissä voi suorittaa on nimenomaan tehdä kaikki nuo pois, tätä olen itse nyt juuri jauhanut. Ne siniset tähdet, joita kartalla silloin tällöin (minimap) näkyy, ne voi tietääkseni respawnata.
Onkohan näistä kellään tietoa?Hei olinkin lukevinaan että jollain muullakin täällä oli bugannut tehtäviä. Onko teille käynyt niin että kun olisitte saamassa fixerin kautta yhdeltä Ripperiltä ilmaiseksi cyber-palikkaa niin sinne liikkeeseen ei vaan pääse sisään. Ovi on ja pysyy kiinni eikä kellonaikakaan vaikuta että sen oven saisi auki. Mainosvalot kyllä siinä liikkeen oven yläpuolella on mutta oveen ei vaan tule sitä avaa-painiketta. Alkoi jännttää että voikohan koko hiton peli jäädä tällaiseen bugiin jossain kohtaa?
Toisena: onko muille käynyt niin kuten itelle eilen kävi että kun tulee aika ostaa auto niin parissa niissä pikku kinderissä ei saa enää takaluukkua auki?! Tai mitään mihin laittaisi kamat kyytiin. Otin siis kokeeksi samalla savella kaksi niitä pikkukippoja niin kummassakaan ei enää tule sitä valintaa että avaa kontti/stash? Hittoako noilla autoilla tekee jos tuo ei enää edes toimi??
Jos nyt oikein muistan, niin toi kyseinen ripperdoc oli kiinni jonkun aikaa yhden gigin tekemisen jälkeen.Onkohan näistä kellään tietoa?![]()
![]()
Tuolta saa alennusta hyvin yhden sivutehtävän jälkeen mikä on samassa paikassa, kun sovit alennuksesta tehtävän päätteeksi.
Muistelisin, että 32500 olisi noi jalkamodit.
Kiitos! Esim se helvetin pieni kauppakassi jonka esittelytekstissä lukee että olisi pien kontti ei anna avata sitä. - tai siis koko avausvaihtoehto puuttuu.Jos nyt oikein muistan, niin toi kyseinen ripperdoc oli kiinni jonkun aikaa yhden gigin tekemisen jälkeen.Aukes kyllä taas seuraavan päivän tai parin aikana. Siinä edustalla oli myös jotain mähinää (niitä sinisiä poliisitehtäviä), jonka lopetin ennen kuin ekaa kertaa sinne menin, niin ehkä sekin vaikuttaa..?Housuton sälli piti kuskata lekuriin
Noissa joissain autoissa (ja tietty kaikissa mopoissa) ei ole takakonttia ollenkaan, eli jos omaan stashiin haluaa päästä käsiksi, niin pitää kutsua semmonen auto jossa on tavaratila.
Tuo ripperdoc-homma liittyyKiitos! Esim se helvetin pieni kauppakassi jonka esittelytekstissä lukee että olisi pien kontti ei anna avata sitä. - tai siis koko avausvaihtoehto puuttuu.
Ja kun tein jo aiemmin tuon spoilerin jutun niin se on kyllä tehtynä alta pois ellei siinä joudu vielä jotain muuta tekemään kuin tuon mainitsemasi asian ja tehtävä loppuu siihen?Ne siniset poliisitehtävät pitääkin katsoa siitä lähettyviltä jos ne jotenkin vaikuttaa tuohon. Kyseessä siis tämä case:
Ripperdoc jolta saisi ilmaiseksi sen jonkin smart-aseiden ammuksia ohjailemaan kykenevän palikan. Tämä lupasi se joku vanhempi daami palkkioksi - mikä lie Wakaka tai jotain.
I disassembled my Black Unicorn, is that possible to reacquire?
EDIT: It's posted deeper in the comments,
player.inventory.addItem(Items.Preset_Katana_GoG)
Tuo ripperdoc-homma liittyy
"The gig"-tehtävään, minkä saa siis heti pelin alussa ja objectivena on "Wait for the lockdown to end". Kun pääset ACT2, niin questi etenee seuraavaan vaiheeseen missä voit hakea tuon ilmaisen päivityksen.
![]()
Cyberpunk 2077 The Gig walkthrough and rewards from Wakako and Cassius Ryder
The Cyberpunk 2077 The Gig mission is short but a little confusing, so here's how to beat itwww.gamesradar.com
Itsekin ihmettelin että mitäs tässä on muka tehty että olen ansainnut palkkion? Kävin pyörähtämässä tuolla kaupassa, mutta en ottanut sitä päivitystä. Hakee sitten joskus jos haluaa.
Pelaatko series X:llä vai jollain muulla versiolla? Oma lehmä näet ojassa..Upeeta ja mahtavaa, kun Xboxilla pelaa, niin joskus satunnaisesti peli kaatuu siihen, että ilmoittaa vain "Connect your xbox controller". Questeissa joskus hahmot haihtuu kokonaan eikä saa suoritettua loppuun, tai sitten ne jää jonnekkin jumittamaan ja taas saa aloittaa alusta. Perkele, vituttais jos olis maksanut tästä, mutta tuli konsolin kylkiäisenä, kun ostin.
Cyberpunk taitaa tulla OneX bundlessa kylkiäisenä.Pelaatko series X:llä vai jollain muulla versiolla? Oma lehmä näet ojassa..
Joo, samasta paikasta puhutaan ja tehtävä loppuu siihen, mutta kun kaveri meni sisään, niin veti oven perässä kiinni.Kiitos! Esim se helvetin pieni kauppakassi jonka esittelytekstissä lukee että olisi pien kontti ei anna avata sitä. - tai siis koko avausvaihtoehto puuttuu.
Ja kun tein jo aiemmin tuon spoilerin jutun niin se on kyllä tehtynä alta pois ellei siinä joudu vielä jotain muuta tekemään kuin tuon mainitsemasi asian ja tehtävä loppuu siihen?Ne siniset poliisitehtävät pitääkin katsoa siitä lähettyviltä jos ne jotenkin vaikuttaa tuohon. Kyseessä siis tämä case:
Ripperdoc jolta saisi ilmaiseksi sen jonkin smart-aseiden ammuksia ohjailemaan kykenevän palikan. Tämä lupasi se joku vanhempi daami palkkioksi - mikä lie Wakaka tai jotain.

Ootko kokeillu soittaa sille Wakawakawiiwaa fixerille, jolta tuon siis palkkioksi saa? Muistelen, että se oli yksi tehtävä tuossa quest linessa.Itseasiassa Tuo Act 2 on jo alkanut mulla ja siinä kohden tuonne aukesikin se huutomerkki ja että sen voi noutaa. No, paikan päällä tosiaan on geneeriseltä näyttävä ovi ja kuitenkin tuon ripperin plakaatti oven yläpuolella. "GPS" osoittaa 10 metriä eteenpäin ovelta eli sisään liikkeeseen samalla tasolla (ei esim kerrosta ylempänä tai alempana) mutta sinne ei vaan siis pääse. Ei niin mitenkään.
Itellä on tällä hetkellä 2 autoa, joissa ei takaluukkuun pääse (toisessa on täynnä moottoria), mutta ei kyllä mitään muistikuvaa mistä ne tarttu mukaan.Vielä kysymys selvyyden vuoksi pelistä ostettavista autoista! Onko siis niin että niistä parista ekasta fixerin autoilmosta (hinnat oliko 13k ja 14k) ei tosiaan kellään aukea kummassakaan niissä ne taka/etukonttien ovet jotta saisi tavaroita heitettyä kyytiin? Tämä siis hämmentää. En tiedä onko tuo nyt vaan bugannut jotenkin pahasti vai kuuluuko ollakin noin, ei oikeen raaskisi pelata savea pidemmälle jos oikeasti tuo ei korjaannu jos on bugi. Heti en kyllä alusta ainakaan ole aloittamassa - se on varma.![]()
Ööö jaaa häh, vai tarkoitatko niitä keltaisia kysymysmerkkejä kartalla (gigs)? Mulla ainakin siniset,erinäköiset merkit on ihan perus kökkösiä tapahtumia, jotka tuntuu tulevan uudestaa samanlaisina, kun vähän käy pyörimässä muualla. Ihan hauskaa puuhaa välillä, jos akuutti tarve, mutta pidemmän päälle ne on melko turhaa tauhkaa, imo.
Edit. Edit voin toki olla väärässä, koska en ole montaa sinistä-tehtävää tehnyt, voinut mennä selaisin tähtien kanssa. Pitää tuo vielä tsekata kun seuraavan kerran pelaamassa.
![]()
Nämä tämän tyyliset siniset tehtävät eivät uusiudu, ei ainakaan minun kartalla - eikä oman ymmärrykseni mukaan.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.