Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei,Hei, näitä saadaan meille nopealla aikataululla.
Käytännössä tulee joka toinen päivä
Hei, tämä tulee meille maanantaina 16.6Terve, voisitteko vastata spostiin tilausta GYOITXXVA koskien.
Tämä näyttäisi tänään lähteneen meiltä matkaan. Kun teit tilauksen, niin tuo tilattiin kauempaa hitaammalta tukkurilta, uusissa tilauksissa itseasiassa tuo tulee jopa nopeampaa ja lähempää, tosin hinta myös muutaman euron enemmän. Mutta myös alkuperäinen arvio viivästyi muutaman päivän![]()
90,90 € | Chieftec Visio GM-30B-TG-OP schwarz Tempered Glass x 2 Ku...
Kotelot / Chieftec Visio GM-30B-TG-OP schwarz Tempered Glass x 2, Kuutio, PC, musta, ATX, mikro ATX, Pelaaminen, Multidatatronic.fi
Onko koska tulossa? 4-6 päivän toimitusaika meni, viime perjantai meni. Koskas seuraavaksi kun ois toivetta päästä kasailemaan.
Kannattaa nyt ainakin tuo tämän hetkinen "2-4 päivää" ottaa pois sivuilta kun ei pidä paikkaansa..
Onko noita mustia miten tilattu tukkurilta/tulossa? Laitoin itsekin tilaukseen pari päivää sitten ja muut osat odottelisi jo pöydällä koteloa. Jos menee kovin pitkälle, niin pitää keksiä jotakin
Valkoisessa voi olla haastavuutta saatavuudessaTietokonekotelot laajalla valikoimalla - Datatronic
Valitse satojen erilaisten koteloiden valikoimasta sopiva kotelo tietokoneellesi. Edustamme laajaa määrää eri valmistajia ja voit helposti rajata valikoimaa.datatronic.fi
Taitaa olla tilaustavaraaMoi. Sattuisko olee liikkeessä uutta WD sn8100 SSD:tä? Tänään käymässä Lahdessa niin ois voinut samalla kopata mukaan.
Hei, hieman on siis pitkä toimitusaika. Tämä tulee meille maanantaina 16.6 ja lähetetään sinulle samana päivänäTilaus EJDXBIYEK - onko SanDisk High Endurance 128 GB saapumiselle mitään tarkempaa aikataulua?
Nyt ois oikee kiire saada tilauksen tänne ennen Juhannusta
![]()
Hei, valitettavasti emme saa tätä tuotettaLöytyisikö tätä tukkureilta?
Hei, vastattu spostillaTerve, voisitteko vastata spostiin tilausta GYOITXXVA koskien.
Hei, näitä tulee meille tänään ja myös ensi viikolla.Hei,
Onkohan tilauksesta OWRGZFIAP tietoa tuotteen saapumisesta teille? Maanantaina oli teidän saldo -6 ja tukkurin 15, nyt näyttää teidän saldo edelleen -6, mutta tukkurin saldossa enää 1kpl![]()
Hei, tilattu tukkurilta ja matkalla meille varastoon.Onko noita mustia miten tilattu tukkurilta/tulossa? Laitoin itsekin tilaukseen pari päivää sitten ja muut osat odottelisi jo pöydällä koteloa. Jos menee kovin pitkälle, niin pitää keksiä jotakin
Hei, tässä on valitettavasti huomattavia saatavuusongelmia.Mihin 7500f katosi?
datatronic.fi/ostokset?...
-> datatronic.fi/create-cart?...
, jonka johdosta aiemmin tallennettujen ja jaettujen ostoskorien linkit eivät enää toimi ilman että manuaalisti muuttaa urliin "ostokset" -> "create-cart" ennen sivun lataamista. Voisitteko lisätä web palvelimelle ohjauksen tuosta ostokset-endpointista create-carttiin säilyttäen query paramsit, jotta vanhatkin korit toimii suoraan? KiitosTänään on näköjään käsitelty tämä ja palautettu rahat.Palautettu tilaus TXWWCMDEV edelleen tilassa "odotetaan tuotepalautusta". DB Schenkerin mukaan lähetys palautettu teille ma 9.6. Pitääkö olla huolissaan?
Hei, tämä on hoidettuPalautettu tilaus TXWWCMDEV edelleen tilassa "odotetaan tuotepalautusta". DB Schenkerin mukaan lähetys palautettu teille ma 9.6. Pitääkö olla huolissaan?
Laitoin tämän teknisille ihmisille selvitettäväksi.@Datatronic Huomasin että olette muuttaneet ostoskorin jaon endpointindatatronic.fi/ostokset?...
->datatronic.fi/create-cart?...
, jonka johdosta aiemmin tallennettujen ja jaettujen ostoskorien linkit eivät enää toimi ilman että manuaalisti muuttaa urliin "ostokset" -> "create-cart" ennen sivun lataamista. Voisitteko lisätä web palvelimelle ohjauksen tuosta ostokset-endpointista create-carttiin säilyttäen query paramsit, jotta vanhatkin korit toimii suoraan? Kiitos
Nyt on muokattu, pitäisi olla alkuperäinen ja ohjaus tuosta uudesta alkuperäiseen eli välissäkin tehdyt pitäisi toimia.Laitoin tämän teknisille ihmisille selvitettäväksi.
Edit: Sain jo sen verran vastausta, että tätä ominaisuutta oli ilmeisesti onnistuttu käyttämään spämmäämiseen. Ja tähän tehtiin nyt vähän rajoitusta ja otettiin se sähköpostinappula pois joka aiheutti tämänkin sitten. Tähän on tarkoitus saada captcha kehitettyä. Vielä en saanut vastausta siihen, voidaanko yllä oleva asia tehdä.
Mikä oli ajatus muokata sitä ostoskorin linkiryksen toimintaa?Nyt on muokattu, pitäisi olla alkuperäinen ja ohjaus tuosta uudesta alkuperäiseen eli välissäkin tehdyt pitäisi toimia.
Se oli tuo, että sitä oli käytetty spämmiin niin siitä poistettiin sähköpostinappula toistakseksi ja ilmeisesti siinä kohdalla myös tuo kohta muutettu.Mikä oli ajatus muokata sitä ostoskorin linkiryksen toimintaa?
sanontahan kuuluu: "if it ain't broke, don't fix it"
Mitä eroa näillä on? 235,90 € | LaCie Rugged 1 TB Oranssi ja 199,90 € | LaCie Rugged 1000 GB Oranssi
Eri EAN koodi näyttäisi olevan, lieköhän toinen vain esim. eri aikaan valmistettu, eri tehtaalta tms.
Tuskinpa, sama tuote kuitenkin kyseessä. Eri EANeille voi olla ties mitä syitä jotka ei liity tuotteen teknisiin ominaisuuksiin. Esim eri tukkuri/jakelukanava/kohdealue. Voi myös olla toki jotain teknisiä syitä kuten firmware päivitys... Tai sitten ehkä toinen on bulkkipakattu? Oli miten oli, tuskinpa tuo kalliimpi noista on tuon lisähinnan arvoinen.Toki sekin olisi hyvä tietää. Ois kiva tietää onko toinen nopeampi, luotettavampi tms.
Täydennyksenä vielä, että Datatronicin 0-alkuinen on tuotteen UPC-koodi ja toinen on EAN-koodi. Eli täsmälleen sama tuote eri koodilla.Tuskinpa, sama tuote kuitenkin kyseessä. Eri EANeille voi olla ties mitä syitä jotka ei liity tuotteen teknisiin ominaisuuksiin. Esim eri tukkuri/jakelukanava/kohdealue. Voi myös olla toki jotain teknisiä syitä kuten firmware päivitys... Tai sitten ehkä toinen on bulkkipakattu? Oli miten oli, tuskinpa tuo kalliimpi noista on tuon lisähinnan arvoinen.
Sama, vastaus saatu sunnuntaina kolmelta aamuyöltä. Taidettu purkaa koko aspa sähköposti kerralla yön aikana. Toki saamani vastaus on ristiriidassa puhelimessa saadulle vastaukselle, että tiedä sitten mikä tilanne oikeasti.Tuli sitten vastaus kahdelta yöllä. Sunnuntaina. Ehkä siellä luettiin tätä ketjua yöllä ja reagoitiin keskusteluun... tai sitten ihan vain sattumaa, toiset kai tykkää tehdä töitä kahdelta yöllä sunnuntaina?
Jep. Itse lähetin sähköpostia tuossa 6 päivää sitten, ei ole kuulunut mitään.Sähköposteihin ei tosiaan vastata ollenkaan.
Itse olen tilannut varastossa olevaa tavaraa useaan otteseen ja nopsasti on lähtenyt tavara matkaan, ei ole tarvinnut ottaa yhteyttä näissä tapauksissa. Näkisin tämän niin, että soitto on aiheellinen vasta kun tilattu varastossa oleva tavara ei olekaan lähtenyt liikkumaan järkevässä ajassa.Jos täältä tilaa, niin kannattaa tilata vain tavaraa, jota on varastossa ja sen jälkeen soittaa joka päivä. Jos ei soita joka päivä, niin tilaus voi jumiutua minkä tahansa virheen takia, etkä saa tietää tästä tilaukseesi liittyvästä ongelmasta mitään ja odottelet turhaan.
Jep. Itse lähetin sähköpostia tuossa 6 päivää sitten, ei ole kuulunut mitään.
Tuli sitten vastaus kahdelta yöllä. Sunnuntaina. Ehkä siellä luettiin tätä ketjua yöllä ja reagoitiin keskusteluun... tai sitten ihan vain sattumaa, toiset kai tykkää tehdä töitä kahdelta yöllä sunnuntaina?Mulle kyllä ovat vastanneet sähköposteihin ihan nopeasti. Olisiko siellä sitten jotenkin, että jos asia menee sen sähköposteja lukevan aspan toimivaltuuksien yläpuolelle, niin siellä kun välitetään eteenpäin, niin sitten jumittaa.
Tuli sitten vastaus kahdelta yöllä. Sunnuntaina. Ehkä siellä luettiin tätä ketjua yöllä ja reagoitiin keskusteluun... tai sitten ihan vain sattumaa, toiset kai tykkää tehdä töitä kahdelta yöllä sunnuntaina?
Tuli sitten vastaus kahdelta yöllä. Sunnuntaina.
Itse en kyllä odota vastauksia keskellä viikonloppua, joten palvelun taso olisi oikeastaan sama jos vastaus tulisi maanantaiaamuna. Mutta toki paras palvelu jos vastaus tulee päivän sisällä siitä kun viesti on lähetetty, eikä seuraavana viikonloppunaTuohan on ihan järkyttävän hyvää palvelua. Oikeasti en usko että löytyy kovin montaa yritystä missä vastaavat tai kukaan on edes töissä 02 aikaan sunnuntai aamuyöstä.
En ole tällaisia viestejä kyllä itse saanut. Sähköpostiin pamahtavassa tilausvahvistuksessa ei lue mitään toimitusajasta (mikä on ihan ok, arvio oli itsellä tiedossa kuitenkin tilausta tehdessä)Toki myönnän että automaattinen vahvistus kun tilauksen tekee "tuote toimitetaan 1-3 arkipäivän kuluessa" on hieman harhaanjohtava
Sivulla kun tilauksen teki:En ole tällaisia viestejä kyllä itse saanut.
Itselleni suoraan tilatessa tuli sivuilta viestiä missä luki että 2-3 päivää ja tilauspäivä oli 6.3, tosin en oikeasti odottanut sitä näin nopeasti saavani varsinkin kun tuossa ei edes mainittu arkipäiviä vaan "päivää".
Itselläni tosin Asrockin Steel Legend. Mutta kun tarkistelin sähköposteja huomasin että itselleni tuli lupaus:
"
Yhtä tai useampaa tuotetta ei ole omassa varastossamme. Vahvistamme mahdollisimman pian sinulle tuotteen toimitusajan.
Mikäli tilaamaasi tuotetta on tukkurilla, toimitusaika on yleensä 3-7 arkipäivää.
"
Eli tuon mukaan minulle (otaksuttavasti myös sinulle) pitäisi sen kortin tulla 3-7 arkipäivän sisällä = 11.3 (tiistai) - 19.3 (keskiviikko).
Selvitetään miksi sama tuote on päässyt verkkokauppaan sekä EAN että UPC koodilla. Yleensä EAN on se mitä käytämme, mutta joskus joku tukkuri sekoittaa EAN ja UPC koodit omissa tiedostoissa ja meillä voi käydä näin.Täydennyksenä vielä, että Datatronicin 0-alkuinen on tuotteen UPC-koodi ja toinen on EAN-koodi. Eli täsmälleen sama tuote eri koodilla.
Ko. UPC-koodi (ilman alkunollaa) löytyy datasheetistä:
Kesäkuun alku on ollut yllättävän kiireistä aikaa ja samalla alkoi lomat sekä oli vielä alkukuusta sairastapauskin. 5 hengen tiimissä tuommoiste tuntuvat yllättävän paljon ja yrittäjävoimin koitetaan aspaa purkaa. Pahoittelemme viivästystä.Tällä hetkellä datatronicin arvosana heikko 3/5.
Tietokone tilattu toukokuun puolella. Ensin oli maksun kanssa häiriötä. Rahat lähtivät tililtä, mutta en saanut tilausvahvistusta tilauksesta. Eri tahojen asiakaspalveluihin soittelujen jälkeen lopputulos oli, että jokainen taho syytti ongelmasta toista tahoa (datatronic, paytrail, pankki). Muutaman arkipäivän kuluessa maksu ilmeisesti löysi perille, kun tilausvahvistus saapui.
Tämän jälkeen en ole heistä kuullutkaan yhteydenotoista (kommentti tilaukselle + sähköpostia) huolimatta. Lopulta kyllästyin odottelemaan ja soitin heille. En ihan täysin ymmärrä tätä asiakaspalvelun ideaa. Miksi tuo sähköposti on edes näkyvilä, jos sieltä ei ole tarkoituskaan vastata asiakkaille? Näköjään myös ylemmässä viestissä ongelmaa, että sähköpostista ei vastata.
Katsotaan kun (jos?) kone saapuu, että liikkuuko arvio alaspäin.
EDIT: Lisään tähän viestiin, koska ei tuo mitään lisäarvoa keskusteluun jos teen uuden viestin.
Sama, vastaus saatu sunnuntaina kolmelta aamuyöltä. Taidettu purkaa koko aspa sähköposti kerralla yön aikana. Toki saamani vastaus on ristiriidassa puhelimessa saadulle vastaukselle, että tiedä sitten mikä tilanne oikeasti.