Tälläisen muistan:
Jees, itse olen oppinut aika vainoharhaiseksi näiden suhteen varsinkin jos jossakin joku kyselee, että mikäs tämä on. Hyvä, että nyt oli ihan oikea
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Tälläisen muistan:
Hei, spostia laitettu tilaukseen liittyenMoi, saisiko vastausta spostitse tilausta QXJFVNFLN koskien?
Kiitos vastauksesta! Laitoin vielä mahdollisesta komponenttivaihdoksesta ehdotusta.Hei, spostia laitettu tilaukseen liittyen
Tänään saldo näköjään meni nollille näissä. Näitä on saapumassa tukkurille ja laitoin jo odottamaan ostotilaukselle niitä.Onko noista mitään tietoa, koska olisi tulossa:
![]()
42,90 € | ARCTIC P12 Max Tietokonekotelo Tuuletin 12 cm musta 5 kpl
Jäähdytys / ARCTIC P12 Max, Tuuletin, 12 cm, 0,6 soni, 137,69 m³/h, mustadatatronic.fi
Yksittäin tilattavissa näkyy olevan reippaamminkin tarjolla.
Onko toi hinta placeholderi vai onko se tosiaan noussut noin paljon kuukauden aikana?Tänään saldo näköjään meni nollille näissä. Näitä on saapumassa tukkurille ja laitoin jo odottamaan ostotilaukselle niitä.
Hinta perustuu nyt kalleimman toimittajan hintaan. Hinnoittelu pohjautuu joko halvimman toimittajan hintaan jolla on saldoa tai meidän sisäänostohintaan jos meillä on saldoa. Silloin kun kenelläkään ei ole saldoa menee hinta korkeaksi. Mutta hinta palautuu taas kunhan tuota saadaan meille kohtapuoliin.Onko toi hinta placeholderi vai onko se tosiaan noussut noin paljon kuukauden aikana?
Pitäisi vielä tällä viikolla saapua.Moikka. Onkos tuota tilauksestani uupunutta prosessoria tulossa piakkoin tukkurilta?
NEAAWHRZX
Tässä on kaikki tuotteet, odottaa kasausjonoon keräystä ja sitten kasausta.Terve. Onkohan DVXAFNKKS missä vaiheessa?
Meidän aspa on nyt ihan tikissä ja sieltäkin saa nopeasti vastauksia ja vielä yksityiskohtaisemmin pystymme sitä kautta auttamaan![]()
Vaikea uskoa. Sain vastauksen sähköpostiini vain kun hätyyttelin puhelimella. Tänään oli kolmas arkipäivä siitä kun laitoin sähköpostia.Meidän aspa on nyt ihan tikissä ja sieltäkin saa nopeasti vastauksia ja vielä yksityiskohtaisemmin pystymme sitä kautta auttamaan![]()
Ehkä aihe on ollut haasteellinen eikä aspa ole siihen osannut vastata vaan eskaloitu. Tikettejä avoinna on kuitenkin tosi vähän.Vaikea uskoa. Sain vastauksen sähköpostiini vain kun hätyyttelin puhelimella. Tänään oli kolmas arkipäivä siitä kun laitoin sähköpostia.
Eli, puhelimitse asiakaspalvelu toimii ja asiat eteni(vaikkakaan ei haluamaani suuntaan), mutta sähköposteihin vastaamisessa olisi parantamisen varaa.
Onko kyselyyn vastattu mitään?Pahoittelut, että nämä kotelot ovat myöhässä. Kyselen näiden perään.
Hei, vastattu spostillaJos aspa on nyt tikissä niin voisitteko tarkistaa aamulla laitetun viestin tilaukseen RHYSSDFRC?![]()
Kyllä, meille kuitattiin että 9 kpl on meille matkalla eli 6 kpl jää saldoillekin. Nämä pitäisi saapua nyt ihan näinä päivinä.Onko kyselyyn vastattu mitään?
Hei, nyt on pakkaamossa mokattu. Laitoin sinulle spostia.Hei, Tilasin kovalevyn ja siellä olikin langaton hiiri paketissa, mitä ihmettä? tilaus EBAKRJZNI laitoin tästä jo sähköpostia myynti@datatronic.fi
Hei, pitihän jäähyt tulla. Laitoin tästä viestiä kun puuttuivat nyt kuormastaMoro, Soittelin tilauksesta TBKFRJZWV maanantai aamuna ja silloin tilanne oli että olisi tänään tullut noita jäähyjä tukkurilta, ei vissiin tullutkaan kun merkattu ensi maanantaille lähetys?
Hei, laitettu spostiaTerve. Laitoin jo sähköpostia mutta voisin täälläkin kysellä tilauksesta WDPFEKBLU. Paketti tuli perille mutta toimituksesta puuttui emolevy ja virtalähde, olisiko tietoa mihin ne ovat hukkuneet matkan varrella?
Hei, viikon verran on jonoaHei vaan, millainen kasausjono on tällä hetkellä?![]()
Kirjoitetaan tilannepäivitystä. Paketti lähti Lahdesta maanantaina ja oli perillä minulla tiistaina. Kuljetukseen oli laitettu hyvä määrä pakkausmuovia. Kone oli käyttövalmis muovien poistamisen jälkeen. Omista kiireistäni johtuen pääsin vasta nyt avamaan tietokoneen.Tällä hetkellä datatronicin arvosana heikko 3/5.
Tietokone tilattu toukokuun puolella. Ensin oli maksun kanssa häiriötä. Rahat lähtivät tililtä, mutta en saanut tilausvahvistusta tilauksesta. Eri tahojen asiakaspalveluihin soittelujen jälkeen lopputulos oli, että jokainen taho syytti ongelmasta toista tahoa (datatronic, paytrail, pankki). Muutaman arkipäivän kuluessa maksu ilmeisesti löysi perille, kun tilausvahvistus saapui.
Tämän jälkeen en ole heistä kuullutkaan yhteydenotoista (kommentti tilaukselle + sähköpostia) huolimatta. Lopulta kyllästyin odottelemaan ja soitin heille. En ihan täysin ymmärrä tätä asiakaspalvelun ideaa. Miksi tuo sähköposti on edes näkyvilä, jos sieltä ei ole tarkoituskaan vastata asiakkaille? Näköjään myös ylemmässä viestissä ongelmaa, että sähköpostista ei vastata.
Katsotaan kun (jos?) kone saapuu, että liikkuuko arvio alaspäin.
Moi taas, nyt on viikon ollut tilauksen kaikki tuotteet varattuna tilauksella, eikä tilaus ole ilmeisesti vielä jonossa?Tässä on kaikki tuotteet, odottaa kasausjonoon keräystä ja sitten kasausta.
Mulla kävi just toisinpäinHei, Tilasin kovalevyn ja siellä olikin langaton hiiri paketissa, mitä ihmettä? tilaus EBAKRJZNI laitoin tästä jo sähköpostia myynti@datatronic.fi
Nyt menee niiden kuuluisten kesähessujen piikkiin tämä. Muistutettu nyt kesätyöntekijöitä myös siitä, että vaikka skannauspisteellä kun tilaus käsitellään ei enää virheitä voi tehdä niin voi ne vielä pakatessa onnistua sekoittamaan jos ei katso kuittia, tuotetta ja sitä lappua joka laatikon päälle laitetaan, että ne täsmäävät. Pahoittelut.Mulla kävi just toisinpäinTais sun Barracuda tulla meikäläiselle ja mun Logitech sulle. Oman hiirenikin sain jo, pitää se kovo postitella takaisin, kunhan muistaa napata töihin lähtiessä.
Tämä on nyt käsitykseni mukaan saatu eteenpäin.Moi taas, nyt on viikon ollut tilauksen kaikki tuotteet varattuna tilauksella, eikä tilaus ole ilmeisesti vielä jonossa?
Tämä on yksi kehitysprojekteja, koska meillä on se järjestys tiedossa konepakettijonossa ja sitä kautta voisimme antaa aika-arviota, niin tämä on rakennettavissa. Tosin tähän palataan syksyllä. Sähköpostilla pitäisi nyt saada kyllä hyvin vastauksia, vaikka alkukuusta oli kyllä haastetta. Ehkä se huono kokemus osui siihen aikaan?Kirjoitetaan tilannepäivitystä. Paketti lähti Lahdesta maanantaina ja oli perillä minulla tiistaina. Kuljetukseen oli laitettu hyvä määrä pakkausmuovia. Kone oli käyttövalmis muovien poistamisen jälkeen. Omista kiireistäni johtuen pääsin vasta nyt avamaan tietokoneen.
Kaikin puolin kone näyttäisi olevan asiallisesti kasattu ja johdot ovat sisällä siististi. Takalevyä en avannut, koska itselleni ei ole väliä ovat johdot takalevyn takana siisti vai ei. Perinteisten windowsin ja ajureiden lisäksi olen saanut Steamin asennettua. Toistaiseksi kaikki toimii kuten pitääkin.
Eli itse tuote on juuri sitä mitä pitääkin ja mistä on maksettu. Toimitus oli myös mielestäni nopea. Harmi, että tiedottaminen asiakkaan suuntaan on nolla (tilauksen kommentteihin ei vastata, sähköposteihin ei vastata) ja väliaikatietoja (ja vastauksen sähköpostiin) saa vasta kun foorumilla ihmiset nostavat meteliä
Käsittääkseni oma tilaus oli "jumissa" kasausjonossa. En tiedä kuinka helposti tuohon olisi saatavana seuranta, että kuinka paljon jonoa oikeasti on ja mikä on oma paikka jonossa. Tällä hetkellä ainoa tieto taitaa olla kasauspalvelun tuotesivulla oleva staattinen teksti "Kasauspalvelun toimitus 1-4 Viikkoa kasausjonon ja tuotteiden saatavuuden mukaan"
Sitä että prosessori vaihtui.Kaikki osat olleet varattuna kasaukselle (kasausjonossa muutaman päivän) reilun viikon, mutta nyt prosessori vaihtui ”toimitusarvio 5-10 päivää”. Mitäs tää meinaa?
Kaikki osat olleet varattuna kasaukselle (kasausjonossa muutaman päivän) reilun viikon, mutta nyt prosessori vaihtui ”toimitusarvio 5-10 päivää”. Mitäs tää meinaa?
Kiitos tiedosta!Bugi sivustolla, jos menee saldot nollaan niin varattujen tuotteiden statuskin muuttuu, vaikka ne on edelleen varattuna sinne tilaukseen. Siitä kysellään täällä jatkuvasti.
Kyllä tässä on jokin mennyt pieleen, koska näitä oli parin päivän välein tilattu pari kappaletta ja jostain syystä vain yksi tuli meille. Tätä on tilattu nyt melko nopealta tukkurilta pari kappaletta. Pahoittelut mokastamme.Jaha, että perjantai. Mikäs se on tilauksen GZIKJJFQL tilanne? Vieläkö tämä tälle viikkoa lähtee?
Tuo![]()
on vieläkin tuolla statuksella ja teidän sivuston mukaan tukkurilla on saldoa ollut jo useampi viikko ja toimitusaikana olette pitäneet sen 5-7 arkipäivää
![]()
Tuosta kun kyselin teiltä aikaisemmin niin 17.6.2025 joku vastasi kyselyyn että tuo puuttuva L009 tulee ensi viikolla. Ja nyt sattuu olemaan sen ensi viikon perjantai että miten kävi?
![]()
Edit: Ei sillä että mulla kiirettä olisi, mutta tämä on kuitenkin tilattu jo 16.5.2025
Meillä on jotain haastetta ollut nyt automaattisen ostotilauksen kanssa, tätä on selvitelty mutta vielä ei tiedetä mistä se johtuu, että joskus vaan tilaus ei nosta ostotilaukselle tuotetta ja näitä manuaalisesti sitten etsitään. Näitä ei kyllä paljoa ole ja emme löydä näistä yhtäläisyyksiä. Mutta jokin vika tuossa systeemissä nyt on.Itseä ei sinäänsä haittaa pitkätkään toimitusajat kunhan on toimitusvarmuutta. Nythän tuo Datatronickin toimitusten ennustettavuus on jotain muuta kuin hyvää. Käsittääkseni firma tekee myös yritysten kanssa liiketoimintaa ja siellä puolen yleensä pitää olla toimitusvarmuus kunnossa niin siksi ihmetyttää miten käy esim tällaisia tapauksia kun tuon oman tilaukseni kanssa.
Onnistuisikos edes sellainen, että varmasti näistä kaikista kokoamisista on ns. jono, niin syöttämällä oman tilauskoodinsa, saisi tietää missä kohtaa jonoa on? Eli niin kauan kuin osia puuttuu, niin arvio viimeisen osan saapumiseen ja sen jälkeen vaikka sijoitus jonossa, jos sille jonolle ei uskalla antaa mitään aika-arviota.Tämä on yksi kehitysprojekteja, koska meillä on se järjestys tiedossa konepakettijonossa ja sitä kautta voisimme antaa aika-arviota, niin tämä on rakennettavissa. Tosin tähän palataan syksyllä. Sähköpostilla pitäisi nyt saada kyllä hyvin vastauksia, vaikka alkukuusta oli kyllä haastetta. Ehkä se huono kokemus osui siihen aikaan?
Mutta ymmärrättehän te tässä sen paradoksaalisuuden. kun minä tein tilauksen 16.5 niin siitä on generoitunut joku tilaus jonka "piti tulla 3.6" päivä. Eli teidän systeemin mielestä tuo on johonkin tilaukseen silloin pärähtänyt. Luulisi että järjestelmä tässä kehtaa antaa jonkun huomautuksen teille joka aihettaa homman tarkistuksen kun tulevat ja lähtevät tilaukset ei täsmää tuolloin 3.6. Mutta nyt kun kyselin tästä sitten kesäkuun puolessa välissä ja Matti M vastaili siihen 17.6 että kyseinen tuote tulee ensi viikolla niin eikö tällöin viimeistään olisi pitänyt hälytyskellojen alkaa soimaan tai jonkun edes tarkistaa mikä tässä kestää? Vai vedettiinkö tuo vastaus ihan hatusta?Kyllä tässä on jokin mennyt pieleen, koska näitä oli parin päivän välein tilattu pari kappaletta ja jostain syystä vain yksi tuli meille. Tätä on tilattu nyt melko nopealta tukkurilta pari kappaletta. Pahoittelut mokastamme.
Tämänkaltaiseksi sitä ominaisuutta suunnitellaan, kun se saadaan vaan tehtyä.Onnistuisikos edes sellainen, että varmasti näistä kaikista kokoamisista on ns. jono, niin syöttämällä oman tilauskoodinsa, saisi tietää missä kohtaa jonoa on? Eli niin kauan kuin osia puuttuu, niin arvio viimeisen osan saapumiseen ja sen jälkeen vaikka sijoitus jonossa, jos sille jonolle ei uskalla antaa mitään aika-arviota.
Toisaalta kyllä teillä nyt jokin käsitys on, että jos osat ovat olemassa, niin montako konetta keskimäärin kasataan viikossa. Näin ollen "etusivulla" voisi olla ainakin hyvin tarkka minimiaika paketin kasaukselle, että ainakaan tämän aikaisemmin sitä ei tulisi odottaa. Ja ilo on tietenkin suurempi, jos se nyt sitten onkin valmis päivän pari aikaisemmin. Toisin päin kun arvioi, niin siitä tulee vain vihapuhetta foorumi täyteen.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.