Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Siis mitä täällä tapahtuu. Nyt näyttää datatronicin saldo -3 ja tukkureilla nolla. Tehtiinkö teille oharit vai mikä homma?
Tähän tuli yksi peruutus ja sen takia saldo "parani" eli ei ole tehty oharia. Kysyn tukkurilta missä viipyvät, näiden pitäisi olla jo kyllä matkassa eli tuo tukkurin saldomuutoksen ei pitäisi vaikuttaa tuotteen saatavuuteen.
 
Nyt täytyy sitten tulla kyllä erikseen kehumaan aspaa. Oli hankaluuksia yhden tilaustuotteen tukkusaldoissa ja tilaus viivästyi. Soittamalla aspaan asia hoitui muutamassa minuutissa ja saatiin tilaus etenemään korvaavalla tuotteella.
 
Onko toi hinta placeholderi vai onko se tosiaan noussut noin paljon kuukauden aikana?
Hinta perustuu nyt kalleimman toimittajan hintaan. Hinnoittelu pohjautuu joko halvimman toimittajan hintaan jolla on saldoa tai meidän sisäänostohintaan jos meillä on saldoa. Silloin kun kenelläkään ei ole saldoa menee hinta korkeaksi. Mutta hinta palautuu taas kunhan tuota saadaan meille kohtapuoliin.
 
Meidän aspa on nyt ihan tikissä ja sieltäkin saa nopeasti vastauksia ja vielä yksityiskohtaisemmin pystymme sitä kautta auttamaan :)
 
Meidän aspa on nyt ihan tikissä ja sieltäkin saa nopeasti vastauksia ja vielä yksityiskohtaisemmin pystymme sitä kautta auttamaan :)
Vaikea uskoa. Sain vastauksen sähköpostiini vain kun hätyyttelin puhelimella. Tänään oli kolmas arkipäivä siitä kun laitoin sähköpostia.

Eli, puhelimitse asiakaspalvelu toimii ja asiat eteni(vaikkakaan ei haluamaani suuntaan), mutta sähköposteihin vastaamisessa olisi parantamisen varaa.

Edit. Juuri soititte mulle ja asiat meni kuten pitikin.
 
Viimeksi muokattu:
Vaikea uskoa. Sain vastauksen sähköpostiini vain kun hätyyttelin puhelimella. Tänään oli kolmas arkipäivä siitä kun laitoin sähköpostia.

Eli, puhelimitse asiakaspalvelu toimii ja asiat eteni(vaikkakaan ei haluamaani suuntaan), mutta sähköposteihin vastaamisessa olisi parantamisen varaa.
Ehkä aihe on ollut haasteellinen eikä aspa ole siihen osannut vastata vaan eskaloitu. Tikettejä avoinna on kuitenkin tosi vähän.
 
Kiitos hyvästä asiakaspalvelusta

Asiat ratkesi ja meni kuten pitikin, vaikka kesken prosessin näytti muulta.
 
Moro, Soittelin tilauksesta TBKFRJZWV maanantai aamuna ja silloin tilanne oli että olisi tänään tullut noita jäähyjä tukkurilta, ei vissiin tullutkaan kun merkattu ensi maanantaille lähetys?
 
Terve. Laitoin jo sähköpostia mutta voisin täälläkin kysellä tilauksesta WDPFEKBLU. Paketti tuli perille mutta toimituksesta puuttui emolevy ja virtalähde, olisiko tietoa mihin ne ovat hukkuneet matkan varrella?
 
Moro, Soittelin tilauksesta TBKFRJZWV maanantai aamuna ja silloin tilanne oli että olisi tänään tullut noita jäähyjä tukkurilta, ei vissiin tullutkaan kun merkattu ensi maanantaille lähetys?
Hei, pitihän jäähyt tulla. Laitoin tästä viestiä kun puuttuivat nyt kuormasta
 

Statistiikka

Viestiketjuista
280 485
Viestejä
4 821 387
Jäsenet
78 110
Uusin jäsen
maurikas

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom