Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Tää on itseasiassa vähän harmillisempi tieto. Jotenkin itse ounastelin että tuo tuossa hiljattain tapahtunut laajempi, lähes kaikkien kauppojen hintojen nousu johtuu lähinnä joulukauppaan valmistautumiseen ja siihen, että voi sitten pudottaa perustasolle blackfridayks ja sanoa isoja aleprosentteja, 30 päivän alimpien hintojen näyttäen korkeampia... mutta jos ei olekkaan mikään joulumarkkina tai blackfriday-vedätys, niin tämähän vaikuttaa vähän huolestuttavalta tilanteelta.
Maailmalla on niin kova menekki AI:n takia muisteissa (plus monessa muussa asiassa) että hinnat nousussa:

Ja onhan näitä muistipiirien valmistajia kartellitoiminnastakin syytetty muistaakseni enemmän kuin kerran.

DDR4 hinnat oli aikanaan korkealla kun niihin tuli siirryttyä, n. 150€ 16Gb 3200MHz muistit silloin, eikä kyllä kiinnosta alkaa jotain 200-300+ euroa maksamaan mistään 32 gigan perus kiteistä. Kyllähän tämä hintojen nousu siirtää omaa päivitysintoa laimentaa aika huolella ja pitää tilannetta seurata.
 
Tää on itseasiassa vähän harmillisempi tieto. Jotenkin itse ounastelin että tuo tuossa hiljattain tapahtunut laajempi, lähes kaikkien kauppojen hintojen nousu johtuu lähinnä joulukauppaan valmistautumiseen ja siihen, että voi sitten pudottaa perustasolle blackfridayks ja sanoa isoja aleprosentteja, 30 päivän alimpien hintojen näyttäen korkeampia... mutta jos ei olekkaan mikään joulumarkkina tai blackfriday-vedätys, niin tämähän vaikuttaa vähän huolestuttavalta tilanteelta.

Harmillisesti tässä ei tällä kertaa ole tästä kyse
Maailmalla on niin kova menekki AI:n takia muisteissa (plus monessa muussa asiassa) että hinnat nousussa:

Ja onhan näitä muistipiirien valmistajia kartellitoiminnastakin syytetty muistaakseni enemmän kuin kerran.

DDR4 hinnat oli aikanaan korkealla kun niihin tuli siirryttyä, n. 150€ 16Gb 3200MHz muistit silloin, eikä kyllä kiinnosta alkaa jotain 200-300+ euroa maksamaan mistään 32 gigan perus kiteistä. Kyllähän tämä hintojen nousu siirtää omaa päivitysintoa laimentaa aika huolella ja pitää tilannetta seurata.

Tämä varmasti yksi iso syy miksi hinnat nousussa, Palvelinmuisteissa on erittäin haastavat saldotilanteet tällä hetkellä ja vaikuttaa ettei ECC muisteja saa tämän takia juurikaan ollenkaan.


Maailmanlaajuinen nousu hinnoissa nähty jo alustavasti USA puolella joten mekin täällä jo pelkäsimme koska hinnat näkyvät Euroopan alueella myös, mutta näin siinä sitten taas kävikin.
Ikävän tilanteen tämä aina aiheuttaa kaikille jälleenmyyjästä asiakkaisiin, etenkin kun hinnat saattavat jatkuvasti muuttua.
 
Viimeksi muokattu:
Täytyy sanoa, että onneksi on jo "tottunut" tähän Datatronicin hitauteen. Virtalähdettä mainostettiin 2-6vrk toimitusajalla, ja nyt 3vk myöhemmin siitä ei ole edelleenkään mitään tietoa. Kannattaisiko laittaa saman tien kaikille ei-varastotuotteille 1-2kk toimitusaika niin asiakkaat eivät kuvittelisi liikoja toimitusajoista?
 
Milloinkohan nuo FPMA-D650 monitorivarret saapuu? Tilaus sisällä näistä viikon takaa ja nettisivujen mukaan olisi pitänyt saapua jo, mutta uutta aikaa päivity sivuille, kertoo vaan että viivästynyt.

EDIT: Saapuikin juuri 😁
 
Viimeksi muokattu:
Täytyy sanoa, että onneksi on jo "tottunut" tähän Datatronicin hitauteen. Virtalähdettä mainostettiin 2-6vrk toimitusajalla, ja nyt 3vk myöhemmin siitä ei ole edelleenkään mitään tietoa. Kannattaisiko laittaa saman tien kaikille ei-varastotuotteille 1-2kk toimitusaika niin asiakkaat eivät kuvittelisi liikoja toimitusajoista?
Tuo on hyvä käytäntö minkä tahansa yrityksen kanssa asioidessa: jos ei ole suoraan varastossa, ei kannata odottaa, että olisi ihan viikon tai parin aikana tulossa.

Oma tilaus oli ke iltana sisällä ja tavara perillä perjantaina. Schenker osasi jopa toimittaa järkevästi Lahdesta Lahden viereen, kun taas aiemmassa tilauksessa Posti kuljetti ensin tavaran Lahdesta Vantaalle ja sitten takaisin Lahteen, mistä matka jatkui loppukohteeseen. Onnea vaan Postin taipaleelle pörssiyrityksenä. :D
 
Mikä on paketin QUTRPYMBK tilanne? Tilattu 20.10.
Kaikki tilaamanne komponentit ovat varattuna teille.
Tilauksenne siirtyy kasausjonoon ja lähetämme tilauksenne mahdollisimman pian.
Olet kasausjonossa sijalla 27 ja joka päivä valmistuu n 5-8 konetta, joten eiköhän ensi viikolla ole toimitus
 
Kaikki tilaamanne komponentit ovat varattuna teille.
Tilauksenne siirtyy kasausjonoon ja lähetämme tilauksenne mahdollisimman pian.
Olet kasausjonossa sijalla 27 ja joka päivä valmistuu n 5-8 konetta, joten eiköhän ensi viikolla ole toimitus

Oispa kätevää jos toi sijoitus näkyis kasausjonon perässä. Tulee nyt käytyä noin 700 kertaa päivässä katsomassa samaa tekstiä :D
 
Kaikki tilaamanne komponentit ovat varattuna teille.
Tilauksenne siirtyy kasausjonoon ja lähetämme tilauksenne mahdollisimman pian.
Olet kasausjonossa sijalla 27 ja joka päivä valmistuu n 5-8 konetta, joten eiköhän ensi viikolla ole toimitus
Mikäs mahtaa olla tilauksen IRFEVDFYL sija jonossa? 😁
 
LBUIUVKYQ tilanne? Tilausta tehdessä emolevyä lukuunottamatta muita komponetteja oli reilusti hyllyssä mutta nyt kun emolevykin on saapunut saldoille muistien kohdalla lukee "Toimitusarvio 12-20 työpäivää"
 
LBUIUVKYQ tilanne? Tilausta tehdessä emolevyä lukuunottamatta muita komponetteja oli reilusti hyllyssä mutta nyt kun emolevykin on saapunut saldoille muistien kohdalla lukee "Toimitusarvio 12-20 työpäivää"
Ketjun ekasta viestistä:


Tilausseurantajärjestelmämme, jonka näet asiakastililtäsi saattaa joskus näyttää, että jokin tuote on poistunut tilaukselta. Selvitämme tätä bugia. Yleensä tuote ei ole poistunut tilaukselta, jollei kyseessä ole saldovirhe. Mikäli koneesi on kasausjonossa tai kasauksessa on se fyysisesti aina kerätty ja tuotteen yhtäkkinen puutos tilaukselta ei voi pitää paikkaansa eli tällöin siihen ei kannata reagoid
 
Tuo on hyvä käytäntö minkä tahansa yrityksen kanssa asioidessa: jos ei ole suoraan varastossa, ei kannata odottaa, että olisi ihan viikon tai parin aikana tulossa.

Oma tilaus oli ke iltana sisällä ja tavara perillä perjantaina. Schenker osasi jopa toimittaa järkevästi Lahdesta Lahden viereen, kun taas aiemmassa tilauksessa Posti kuljetti ensin tavaran Lahdesta Vantaalle ja sitten takaisin Lahteen, mistä matka jatkui loppukohteeseen. Onnea vaan Postin taipaleelle pörssiyrityksenä. :D

Niin, kiinnostaa vaan että mistä sellainen 2-6vrk keksitään, jos koko poweria ei ole olemassa Kiinassa edes vielä komponenttitasolla :cigarbeye:

Euroopastahan mistä päin tahansa tulisi varastossa oleva tavara viikossa.
 
LBUIUVKYQ tilanne? Tilausta tehdessä emolevyä lukuunottamatta muita komponetteja oli reilusti hyllyssä mutta nyt kun emolevykin on saapunut saldoille muistien kohdalla lukee "Toimitusarvio 12-20 työpäivää"
Hei, tuo on meillä harmittava ominaisuus mitä kyllä korjataan.
Tänään saadaan kyllä sinun tilauksesi käsiteltyä
 
Datatronic teki melkoisen ikävän källin.
Olin ostanut osia kasaamaani tietokoneeseen kyseisestä puljusta.
Muun muassa 2x16gb muistisetin.
Päivä koneen kasaamisen jälkeen laitoin viestiä että josko voisin vaihtaa muistisetin isompaan eli 2x32. Se sopi, ja laitoin muistit postilla menemään.

Sekä takaisin lähettämäni muistien, että sopimamme vaihtomuistien hinnat nousivat postimatkan aikana.
Ja mikä oli datatronicin ratkaisu tähän? He pitivät väkisin muistit jotka lähetin (hinta tuplaantunut) ja hyvittävät vain hinnan jonka maksoin...Ja silti vaativat lähes triplahintaa 2x32gb muisteista vs. Se jonka sovimme kun muistit heille postitin.
Eli nyt minulla ei ole koneessani muisteja, ja pitäisi ilmeisesti ostaa tuplahinnalla samat takaisin, tai 700e 2x32gb 😅😅

Melkoinen kusetuksen maku, enkä tiedä onko ihan laillistakaan.
Datatronic näki tilaisuuden pitää 105e ostamani muistit ja myydä tuplahinnalla eteenpäin, jättäen minut kokonaan ilman. Kuluttajaviranomaiseen otan yhteyttä huomenna kun ovat taas linjoilla.
 
Viimeksi muokattu:
Kuulostaa kyllä nyt oudolta jos kerran sovittu asia muuttuu.

Tuon ymmärtää että se mitä maksoit muisteista on se mitä saatkin.
 
Pari kertaa tullut jonkun yksittäisen kalikan tilaus peruttua täältä kun toimituspäivä vain venyy ja venyy. Mutta eilen tilasin useamman komponentin kerralla ja suureksi yllätykseksi ne olivat jo tänään paikallisessa postissa noudettavissa. Eli noin 24h toimitus, ripeetä toimintaa kunhan tavaraa löytyy :thumbsup:
 
Kuulostaa kyllä nyt oudolta jos kerran sovittu asia muuttuu.

Tuon ymmärtää että se mitä maksoit muisteista on se mitä saatkin.
Niin, eihän tässä hyvityshinnassa olisikaan ongelmaa jos myisivät vastaavasti myös uuden muistisetin sopimallamme hinnalla.
Ja mikä pahinta, he pitivät "väkisin" tuon postittamani 2x16gb setin jonka hinta on tuplaantunut siitä kun ostin sen. Eli suostuneet edes lähettämään sitä takaisin, jotta minulla olisi edes joku muistisetti koneessani, ja voisin odottaa halvempia aikoja.

Ja vielä eilen puhelinkeskustelussa heidän kanssaan siellä sanottiin että "Kyllähän ne 2x32gb myydään sillä hinnalla kun asiasta sovittiin".
Muutenkin viestittely sähköpostilla heidän kanssaan on erittäin kankeaa. Pakko aina soittaa jos asiaa eteenpäin haluaa (ja numerohan on tietty maksullinen 010-alkuinen).
 
Razz etköhän sä saa takaisin ne lähettämäsi muistit samalla hinnalla kuin mitä olit maksanutkin. Ei mitään B-stokkia tuplahinnoilla myydä eteenpäin. Vedäs nyt vähän happea välillä
 
Razz etköhän sä saa takaisin ne lähettämäsi muistit samalla hinnalla kuin mitä olit maksanutkin. Ei mitään B-stokkia tuplahinnoilla myydä eteenpäin. Vedäs nyt vähän happea välillä
Tässä on nyt eilisestä lähtien käyty keskustelua heidän kanssaan, ja sanoivat jo että ei natsaa.
Suora lainaus sähköpostiviestistä:
"
Hei,



olet perunut muistin tilauksen ja palauttanut ne meille.

Luonnollisesti palautimme sinulle maksamasi hinnan. Eikä mitään ylimääräistä."
 
Tässä on nyt eilisestä lähtien käyty keskustelua heidän kanssaan, ja sanoivat jo että ei natsaa.
Suora lainaus sähköpostiviestistä:
"
Hei,



olet perunut muistin tilauksen ja palauttanut ne meille.

Luonnollisesti palautimme sinulle maksamasi hinnan. Eikä mitään ylimääräistä."
Ei kai ne nyt mitään extraa sulle ala maksamaan vaikka hinta olisi noussut 100 kertaiseksi.
Kokeile saada ne ostamasi ja palauttamasi muistit takaisin samalla hinnalla mitä maksioit.
Ihan varmaan onnistuu
 
Kokeile saada ne ostamasi ja palauttamasi muistit takaisin samalla hinnalla mitä maksioit.
Edestakaisin postittelusta ja manuaalisesta tilauksen luonnista syntyy kuitenkin vaivaa ja kuluja, niin noinkohan. Tosi hyvää asiakaspalveluahan se olisi, mutta vähän alkuperäisviestittelyn sanamuodoista riippuen ei välttämättä välttämätöntä.

Mitä te @Razz_ siis sovitte? Datatronic kertoi sun saavan ne uudet muistit tietyllä hinnalla? Vai ohjeistivat vaan tekemään palautuksen ja tilaamaan uudet tilalle?
 
Mikähän se ”sovittu hinta” on? Ja onko joku euromäärä uudelle muistikitille sanottu vai asiakkan oma päätelmä 2x32gb kitin hinnasta alkuperäisen muistikitin tilaushetkellä?
 
Vähän kyllä ihmetyttää että mitä tukkureita oikein käytetään tai miten harvoin tilauksia tehdään ja miten voi varastosaldot heittää niin monen tuotteen kohdalla. Emolevyä odottelin 1,5viikkoa mikä olikin tiedossa ja se oli ihan ok mutta tänä aikana ei sitten viitsitty varmistaa että muut osat oikeasti löytyy. No näytönohjainta ei sitten ollutkaan ja tästä ei mitään edes informoitu ja jos en olisi itse asiaa huomannut niin tilaus makaisi edelleen odottamassa tuota näytönohjainta jota ei ole vieläkään tullut ja ehdin jo senkin tilata muualta kun sai heti hyllystä ja kone piti saada valmiiksi valokuvausta varten ja ostajakin sille löytyi heti. Jos olisi ollut asiakkaalleni menevä tilauskone niin olisi ollut melko nolo viivästys kun tulee liikaa luotettua annettuihin toimitusaikoihin ja sen mukaan myös annettua ne omille asiakkaille. Tarkoituksena olisi ollut helpottaa omaa hommaa ja keskittää kaikki ostot yhteen paikkaan mutta heti meni vi***ks. Nyt olisi heti perään pitänyt kahteen yhteistyö/esittelykoneeseen tilata osat mutta jo perus osilla 2vk-kuukauden toimitusaika niin ei oikein nappaa odotella kun muualta saa heti hyllystä tai maksimissaan viikossa. Noilla yhteistyö projekteillani ei niin hirveä kiire ole mutta kun mukana on alan johtavia valmistajia niin on se hieman noloa heille sanoa että saatte nyt reilun kuukauden odotella kuvia koneesta kun odottelen perus palikoita saapuvaksi joskus 😅 Jos nyt jotain positiivista niin muut osat sentään lähetettiin erikseen että sain homman tehtyä valmiiksi. Mutta ihan jatkoa ajatellen ei nykyisillä toimitusajoilla ja hinnan korotuksilla voi oikein harkita asiointia kun kuitenkin noita koneita tulee aika tiheään tahtiin rakennettua ja melko usein kahtakin samaan aikaan.
 
Datatronic teki melkoisen ikävän källin.
Olin ostanut osia kasaamaani tietokoneeseen kyseisestä puljusta.
Muun muassa 2x16gb muistisetin.
Päivä koneen kasaamisen jälkeen laitoin viestiä että josko voisin vaihtaa muistisetin isompaan eli 2x32. Se sopi, ja laitoin muistit postilla menemään.

Sekä takaisin lähettämäni muistien, että sopimamme vaihtomuistien hinnat nousivat postimatkan aikana.
Ja mikä oli datatronicin ratkaisu tähän? He pitivät väkisin muistit jotka lähetin (hinta tuplaantunut) ja hyvittävät vain hinnan jonka maksoin...Ja silti vaativat lähes triplahintaa 2x32gb muisteista vs. Se jonka sovimme kun muistit heille postitin.
Eli nyt minulla ei ole koneessani muisteja, ja pitäisi ilmeisesti ostaa tuplahinnalla samat takaisin, tai 700e 2x32gb 😅😅

Melkoinen kusetuksen maku, enkä tiedä onko ihan laillistakaan.
Datatronic näki tilaisuuden pitää 105e ostamani muistit ja myydä tuplahinnalla eteenpäin, jättäen minut kokonaan ilman. Kuluttajaviranomaiseen otan yhteyttä huomenna kun ovat taas linjoilla.
Tarkalleenhan tämä meni siten, että me pyysimme, että teet niistä isommista muistikammoista HETI tilauksen, kun niiden hinta oli vielä halvempi ja nyt ne ehti ostaa joku muu, koska et tilausta heti tehnyt. Vanhat varastot on myyty vielä hyvällä hinnalla, mutta uudet erät ovat kalliimpia.
Olet meiltä vaatinut sen jälkeen hyvitystä uuden hinnan mukaan palautetuista muisteista ja viestit meille, että jos huolit ne vanhat muistit takaisin, haluat sen hintaerotuksen hyvityksenä, minkä verran muistit ovat nousseet hinnassa. Sitähän me emme toki suostu tekemään.
Muistit on pidetty sivussa ja saat ne kyllä ostaa alkuperäisellä hinnalla itsellesi. Siitä emme ole kieltäytyneet. Toki keskustelu puhelimessa oli äitynyt semmoiseksi, jossa lähinnä kirosit ja huusit meille niin keskustelu ei välttämättä ole ollut selkeintä mahdollista.
 
Vähän kyllä ihmetyttää että mitä tukkureita oikein käytetään tai miten harvoin tilauksia tehdään ja miten voi varastosaldot heittää niin monen tuotteen kohdalla. Emolevyä odottelin 1,5viikkoa mikä olikin tiedossa ja se oli ihan ok mutta tänä aikana ei sitten viitsitty varmistaa että muut osat oikeasti löytyy. No näytönohjainta ei sitten ollutkaan ja tästä ei mitään edes informoitu ja jos en olisi itse asiaa huomannut niin tilaus makaisi edelleen odottamassa tuota näytönohjainta jota ei ole vieläkään tullut ja ehdin jo senkin tilata muualta kun sai heti hyllystä ja kone piti saada valmiiksi valokuvausta varten ja ostajakin sille löytyi heti. Jos olisi ollut asiakkaalleni menevä tilauskone niin olisi ollut melko nolo viivästys kun tulee liikaa luotettua annettuihin toimitusaikoihin ja sen mukaan myös annettua ne omille asiakkaille. Tarkoituksena olisi ollut helpottaa omaa hommaa ja keskittää kaikki ostot yhteen paikkaan mutta heti meni vi***ks. Nyt olisi heti perään pitänyt kahteen yhteistyö/esittelykoneeseen tilata osat mutta jo perus osilla 2vk-kuukauden toimitusaika niin ei oikein nappaa odotella kun muualta saa heti hyllystä tai maksimissaan viikossa. Noilla yhteistyö projekteillani ei niin hirveä kiire ole mutta kun mukana on alan johtavia valmistajia niin on se hieman noloa heille sanoa että saatte nyt reilun kuukauden odotella kuvia koneesta kun odottelen perus palikoita saapuvaksi joskus 😅 Jos nyt jotain positiivista niin muut osat sentään lähetettiin erikseen että sain homman tehtyä valmiiksi. Mutta ihan jatkoa ajatellen ei nykyisillä toimitusajoilla ja hinnan korotuksilla voi oikein harkita asiointia kun kuitenkin noita koneita tulee aika tiheään tahtiin rakennettua ja melko usein kahtakin samaan aikaan.
Me käytämme varsin laajaa valikoimaa tukkureita, mutta myös muutamia erityisen hitailta otettu pois käytöstä. Mutta välillä on vaikea myös ennustaa minkä verran millekin tukkurille tilauksia tulee ja tosiaan meidän pitäisi saada kuitenkin riittävän iso tilaus aina aikaiseksi, että sitä on järkevä meille lähettää. Me emme voi ostaa 5 kpl 100 euron tuotetta keskieuroopasta ja saada sitä logistisesti toimimaan. Mutta kokoajan tehdään työtä näiden optimoimiseksi. Mutta pahimmat viiveet tulee siitä, jos joku tukkuri ei vaan lähetä tuotetta, koska se ehti loppumaan ja osa vielä vähän laiskasti ja hitaasti viestii meille puutoksista ja/tai ne jää backlogiin. Välillä myös käy niin, että tilaus joudutaan siirtämään hitaammalle tukkurille saatavuuden takia mutta pääasiassa meidän arviot kyllä sivuilla pitäisi pitää paikkansa. En osaa nyt tähän näytönohjaimen tilanteeseen näillä tiedoin ottaa kantaa, mutta pahoittelut viivästyksestä.
 
Mikähän se ”sovittu hinta” on? Ja onko joku euromäärä uudelle muistikitille sanottu vai asiakkan oma päätelmä 2x32gb kitin hinnasta alkuperäisen muistikitin tilaushetkellä?
Tilaus uudesta kitistä pyydettiin tekemään heti, koska tiesimme, että ne voivat ko. hinnalla loppua. Niinkuin ne tekivätkin.
 
Edestakaisin postittelusta ja manuaalisesta tilauksen luonnista syntyy kuitenkin vaivaa ja kuluja, niin noinkohan. Tosi hyvää asiakaspalveluahan se olisi, mutta vähän alkuperäisviestittelyn sanamuodoista riippuen ei välttämättä välttämätöntä.

Mitä te @Razz_ siis sovitte? Datatronic kertoi sun saavan ne uudet muistit tietyllä hinnalla? Vai ohjeistivat vaan tekemään palautuksen ja tilaamaan uudet tilalle?
Kyllä ne voidaan toimittaa, ne samat muistit sillä samalla hinnalla jolla ne on alunperin maksettu, mutta emme voi hyvittää asiakkaalle korkeampaa hintaa kun mitä niistä on maksettu.
 
Täytyy sanoa, että onneksi on jo "tottunut" tähän Datatronicin hitauteen. Virtalähdettä mainostettiin 2-6vrk toimitusajalla, ja nyt 3vk myöhemmin siitä ei ole edelleenkään mitään tietoa. Kannattaisiko laittaa saman tien kaikille ei-varastotuotteille 1-2kk toimitusaika niin asiakkaat eivät kuvittelisi liikoja toimitusajoista?
Kuulostaa siltä että jotain on mennyt pieleen. Aspa meillä on erittäin hyvin nyt ajantasalla eli oletko laittanut meille tästä kysymystä?
 
Oispa kätevää jos toi sijoitus näkyis kasausjonon perässä. Tulee nyt käytyä noin 700 kertaa päivässä katsomassa samaa tekstiä :D
Tähän on jo tehty sisäinen työkalu jossa näkyy kaikki, myös ne koneet joissa ei ole vielä osia saapunut ja tätä on tarkoitus nyt pohtia, miten se viestitään asiakkaalle myös. Eli tähän on tarkoitus myös saada kehitystä.
 
Maailmalla on niin kova menekki AI:n takia muisteissa (plus monessa muussa asiassa) että hinnat nousussa:

Ja onhan näitä muistipiirien valmistajia kartellitoiminnastakin syytetty muistaakseni enemmän kuin kerran.

DDR4 hinnat oli aikanaan korkealla kun niihin tuli siirryttyä, n. 150€ 16Gb 3200MHz muistit silloin, eikä kyllä kiinnosta alkaa jotain 200-300+ euroa maksamaan mistään 32 gigan perus kiteistä. Kyllähän tämä hintojen nousu siirtää omaa päivitysintoa laimentaa aika huolella ja pitää tilannetta seurata.
Ja tämän lisäksi valmistajat, joita ei kovin montaa ole, tekivät hintojen ollessa pohjilla niin huonoa katetta että tuotantoakin vedettiin alaspäin. Nyt sitä taas nostetaan... mutta varmasti pyrkivät nyt myös rahastamaan kaiken minkä pystyvät.
 
Olet meiltä vaatinut sen jälkeen hyvitystä uuden hinnan mukaan palautetuista muisteista ja viestit meille, että jos huolit ne vanhat muistit takaisin, haluat sen hintaerotuksen hyvityksenä, minkä verran muistit ovat nousseet hinnassa. Sitähän me emme toki suostu tekemään.
Muistit on pidetty sivussa ja saat ne kyllä ostaa alkuperäisellä hinnalla itsellesi. Siitä emme ole kieltäytyneet. Toki keskustelu puhelimessa oli äitynyt semmoiseksi, jossa lähinnä kirosit ja huusit meille niin keskustelu ei välttämättä ole ollut selkeintä mahdollista.
Voi juku, aspa se on kyllä mukavaa puuhaa. :)
 

Statistiikka

Viestiketjuista
291 523
Viestejä
4 985 911
Jäsenet
80 017
Uusin jäsen
sumu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom