Eräilves
Turrien turri
Vartin jonotin puhelimessa,pakko ol alottaa työt. Hankala muute yhteyttä ny saava (monta postausta siitäkin jo) , sen takia täältä kautta koitan.No otitko yhteyttä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vartin jonotin puhelimessa,pakko ol alottaa työt. Hankala muute yhteyttä ny saava (monta postausta siitäkin jo) , sen takia täältä kautta koitan.No otitko yhteyttä?
Hei, nyt muisteissa ja varsinkin DDR5 -muisteissa on hankala tilanne saatavuudessa.Tilaus RFWHUTGUM
Mitenköhän tämän kanssa kävi, kun tilatessa näitä oli vielä tukkurilla ja toimitusennuste 5-10 päivää? Minkä takia juurikin kyseinen malli tuli valittua.
Nyt näyttää ei saatavilla.
Hei, tätä selvitellään tukkurin suuntaan. Näitä on kyllä tilattu mutta eivät ole vielä toimittaneet.SMAR-980B-2TCS milloinhan noita mahtaa olla tulossa? Mun tilaus pitäisi olla noista -3:sta keskimmäinen, tilatessani oli tukkurilla ja 12-20pv toimitusaika..
"Alin 30 pv hinta 359,00 €" <- mistä tämä oikein tulee? Väitti tuota jo alkuviikosta ainakin. Tilasin omani 25.11. (mun matikalla reilusti alle 30pv sitten) ja silloin hinta oli 202,90€.
Toivottavasti tämä on vain joku paha bugi järjestelmässä, eikä tietoinen "ominaisuus".
Hei, tänään saadaan nämä lähetettyä.Tilaus VQQECXEKC
Ovatko tuotteet siis jo saapuneet ja odottavat postitusta? Tuotteet ovat muuttuneet tilaan 'Varattu tilaukselle' mutta viimeisin status näyttää 'tilattu tukkurilta 3-10 päivää'
Olen laittanut kyselyä tukkurille. Näitä näyttäisi yhdellä tukkurilla muka olevan 1 kpl mutta epäilen tuon olevan virhe, kysyn myös tukkurilta josta nämä alunperin on tilattu. Se on onneksi iso tukkuri jossa hommat yleensä pelaa, heidän arvio 8.12 on silti vähän epäilyttävä. Teemme kokoajan töitä muistiongelman ratkaisemiseksi.
Hei, tänään lähetetään tilaus matkaanMoi, tässä tilauksessa MCWUAIPOV vaihtui viime viikon puolella muistikampojenkin tilanne mukavasti varatuksi tilaukseen. Miltä näyttää lähetyksen kanssa, onko toivoa lähipäiville? Kaikki tilauksen komponentit näkyvät siis jo varattuina tilaukseen.
Hei, tänään lähetetään tilaus matkaan
Selvitämme tämän alin hinta ominaisuuden. Näen logista, että kun toimittava tukkuri on vaihtunut, niin tuo tieto on päivittynyt. Liekö sattumaa vai ei, mutta 29.11 tuo on päivittynyt ja se olisi muka alin hinta, mitä se ei tosiaan ole. Eli tuossa saattaa ollakin bugi.SMAR-980B-2TCS milloinhan noita mahtaa olla tulossa? Mun tilaus pitäisi olla noista -3:sta keskimmäinen, tilatessani oli tukkurilla ja 12-20pv toimitusaika..
"Alin 30 pv hinta 359,00 €" <- mistä tämä oikein tulee? Väitti tuota jo alkuviikosta ainakin. Tilasin omani 25.11. (mun matikalla reilusti alle 30pv sitten) ja silloin hinta oli 202,90€.
Toivottavasti tämä on vain joku paha bugi järjestelmässä, eikä tietoinen "ominaisuus".
Ikävä kyllä tästä muistista ei ole vielä lisätietoa annettavaksi.Hei, KF560C36BBE2AK2-32 muistien seuraavasta erästä tietoa? Onko toivoa että EKVTDFHLT ehtisi edes jouluksi perille?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.