Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Kiitos, laitoin tilaten. En kyllä itse löytänyt tuota haulla tai mitenkään muutenkaan kaupastanne.
Onko Wifi 7 tukiasemia kuinka saatavissa?
Tyylii U7 Pro XG, ja siihen sopiva poe adapter?
Hei, tästä löytyy U7 Pro XG

tässä olisi yksi vaihtoehto POE

@Datatronic

Morjesta, laitoin teille viimeviikon alusta tilausta koneesta. Tälloin odotettu toimitusaika oli 4-6 päivää.

Nyt osassa osissa tilaksi on kuitenkin muuttunut ”jälkitoimituksessa” ja kiinnostaisi tietää miten paljon toimitusaika venyy?

Tilaus: VOLZRSCCB

Moikka @Datatronic

Olisiko tähän jotain päivitystä? Katsoin, että teidän sivuilla molempien puuttuvien osien saatavuus tukkureilta on reipas nyt?

Olikos vieläkin niin, että tuo Schenkerin seuranta ei oikein toimi reaaliaikaisesti?
Toisekseen, vieläkös toimitukset yleensä tulevat lähetyksestä seuraavaksi arkipäiväksi (pk-seutu tässä tapauksessa)?

Mulla on tuommonen 299,00 € | Sparkle Technology Intel Arc B580 TITAN OC 12 GB GDDR6 tilattuna ja heti tilaamisen jälkeen tukkurin saldot meni nollaan. Nyt niitä taas näyttäs olevan, Saatteko tuosta tukkurin 20 kpl erästä napsastua sen kortin? Mun tilausviite on LVIECCMVE

Hei, hyvin saatiin tilattua tukkurilta näyttis.
Onkohan tästä lisää tietoa? "Piti tulla tukkurilta" päivämäärä on tilauksella 11.2.2026, eli viikko sitten.

Olikos vieläkin niin, että tuo Schenkerin seuranta ei oikein toimi reaaliaikaisesti?
Toisekseen, vieläkös toimitukset yleensä tulevat lähetyksestä seuraavaksi arkipäiväksi (pk-seutu tässä tapauksessa)?
Itse itselleni vastaten.
Ei toimi seuranta vieläkään oikein :D
Ja tulevat :)

Onkohan tästä lisää tietoa? "Piti tulla tukkurilta" päivämäärä on tilauksella 11.2.2026, eli viikko sitten.
Hieman pahoin pelkään että tuote on loppunut tukkurilta, ei kerennyt meidän tilaus varata heidän varastosta tuota 1kpl. Saatavuusarviota ei tällä hetkellä ole ollenkaan.

Itse itselleni vastaten.
Ei toimi seuranta vieläkään oikein :D
Ja tulevat :)

Toivottavasti saisivat schenkerin puolella tuota korjattua. Heillä on muutoksia tullut loppuvuoden puolella ja jatkossa tunnetaan DSV nimellä, joten jospa päivittyisivät järjestelmät samalla

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
300 740
Jäsenet
81 849
Uusin jäsen
polstakana

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom