Diablo 4

Diablo "veteraanina" ihmettelen vähän miten on voinut kulua 60h siihen, että on lvl 50? Tosin kaikkihan perlaa erilailla tätäkin peliä.
Meneehän tuossa aikaa kun ei jonkun guiden kanssa pelaa jauhaen optimaalisinta luolaa jatkuvasti..

Harmi kun pelistä ei näe paljon aikaa on menny / hahmo tms.

Kyllä itselläkin taisi eka hahmo 59 levulla ainakin joku 50h mennä.. tarina ja sivutehtävät ym.

Tuohonkin on ihan oma mekaniikka, että niitä voi muokata itse tarpeen mukaan, kunhan vaan tekee siellä alueella niitä eventtejä ja tappaa mobeja, tippuu itemeitä jolla pystyy lisäämään halutun "ikonin", taikka putsata kaikki ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Todella yksinkertainen systeemi loppupeleissä...

Ja ainakin itse pelaan juurikin Seasonin tuoman lisäsisällön takia tätä, koska peruspeli on hinkattu loppuun asti muutamassa kuukaudessa (minua ei henk. kohtaisesti kiinnosta noita uber rareja grindata myöskään)...
Täytyy kyllä sanoa että ihan turha mekaniikka ja oikeestaan ihan paskaa kontenttia ylipäätään. Peruspelikin kelpaa ilman jatkuvia lisäboosteja.

Ei tarvinu montaa kertaa noita pacteja vaihdella.. sitten noita bloodejakin kerty semmosta tahtia että kaikki oli levutettu tappiin aika äkkii. Bloodeilla ja pacteilla ei tee enää mitään.. olispa vaikka saanu vaihdettua johku.. esim forgotten souls joka aina loppu.

Levelille 95 jaksoin Hota Barbia hakata, sitten alkoi puuduttamaan grindaus. Nyt Minion necroa varmaan seasonin loppuun.

Ekat levelit aina hiton puuduttavia ennen kuin alkaa kunnon kamaa tippumaan ja loppupuolella alkaa grindaus taas tympimään. Mutta on siinä välissä ihan hauskaa.
Joo aina sama näis blizun peleis.. alkuun ei oikee mitää sitte kohta alkaa se paras vaihe.. ja hetken päästä turhaa roinaa tippuu ruudun täydeltä..
 
Viimeksi muokattu:
3gUF0Ie.jpg


https://news.blizzard.com/en-us/diablo4/24054371/tune-in-to-our-next-developer-update-livestream

Our next Developer Update Livestream begins on January 18 at 9 a.m. PST and will unearth details about the next season’s gameplay features, Season Journey, and quality-of-life updates. Plus, we’ll also share information about the new competitive leaderboard system—The Gauntlet.
 
Season Power joku robottiapuri mihin voi tökkää erilaisia runeja?

Ylihuomenna se toki selviää viimeistään.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.



Edit: no täällähän se kerrotaan suoraan, eli just noin.

 
No ei sentään itemeitä, ellei saisi filtteröidä mitä nostaa, mutta matskut ja kullat olisi jees.
 
Vedetäänkö siis nykyinen seasoni näinä päivinä lukkoon?
 
Samana päivänä loppuu ja alkaa, eli just tuo ensi viikon tiistai.
 
Eipä sillä, jää tällä kertaa tuo season journey tekemättä.

Pvp-hommelit ei oikein kiinnosta (toki en tiedä onko siellä ketään edes siellä alueella, eli saisiko nuo periaatteessa helpostikin tehtyä), isoja dungeoneita en ole oikein jaksanut lähteä tekemään vaikka ehkä pärjäisinkin.. minkäs teet.

Season vampyyrihommelia olisi ehkä 1300 pistettä tekemättä, mutta antaa olla.
 
Nvidia oli demonnut CES messuilla Diabloon tulevaa säteenseurantapäivitystä, joka olisi tarkoitus julkaista maaliskuussa. Näköjään aika perusjutut luvassa eli RT varjot ja heijastukset.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Pari ensimmäistä seasonia (+preseason) mennyt Sorcererilla, mutta melkein voisi lähteä koittamaan tällä kertaa jotain muutakin. Melkeinpä Barbarianiin kallistunut nyt vaihtelun vuoksi.
Onhan tämä parantunut koko ajan. Jos tätä pelailisi tuonne Last Epochin 1.0 julkaisuun asti.
 
Miä pelailin juuri pariin viikkoon barbin 51. Tosin en tiennyt että kun vaihtaa lvl3 50 niin kaikki paikat muuttuu 55+. Ei tuossa nyt oikein mitään pystynyt sitten tekemään kun elitet pyyhki lattioita omalla ukolla.
 
Miä pelailin juuri pariin viikkoon barbin 51. Tosin en tiennyt että kun vaihtaa lvl3 50 niin kaikki paikat muuttuu 55+. Ei tuossa nyt oikein mitään pystynyt sitten tekemään kun elitet pyyhki lattioita omalla ukolla.
World tierin voi vaihtaa milloin haluaa ihan itse tarvittaessa.
Ja ainakin Open world pysyy oman levellisenä (world tier rajojen mukaan, esim. Tier 3 on lvl 50-70), ettet sitten yrittänyt tehdä nightmare dungeonia tuolla lvl 55+, siihen vaikuttaa käytetty sigil?
 
World tierin voi vaihtaa milloin haluaa ihan itse tarvittaessa.
Ja ainakin Open world pysyy oman levellisenä (world tier rajojen mukaan, esim. Tier 3 on lvl 50-70), ettet sitten yrittänyt tehdä nightmare dungeonia tuolla lvl 55+, siihen vaikuttaa käytetty sigil?
Helltide on myös +5, ehkä siellä pyöritty.
 
World tierin voi vaihtaa milloin haluaa ihan itse tarvittaessa.
Ja ainakin Open world pysyy oman levellisenä (world tier rajojen mukaan, esim. Tier 3 on lvl 50-70), ettet sitten yrittänyt tehdä nightmare dungeonia tuolla lvl 55+, siihen vaikuttaa käytetty sigil?
No kävin sen "päädunkun" lvl 49 ja tulin ulos sieltä 50. Sit siinä suihkulähteellä aattelin että nostanpa tierin 3 seen. Sen jälkeen kaikki ulkoalueet ja dunkut nousi 55+ lvl. En tiedä miksi, eikä nyt hirveästi harmitakaan. Ensi kaudella taas taas joku uus luokka. Druidi ja necro vielä pelaamatta.

edit. Siis ihan tuo Kyovashad näyttää 55+ kun kävin tarkastaa.
 
Viimeksi muokattu:
Sorsalla vedetty tähän asti - ja tällä seasonilla satkuun asti, mutta vois kyllä jotain muuta suunnitella. Barbie ei koskaan oo puhutellut, eikä oikein Ruidelikaan. Ehkä siis Necro.
 
Ehkä tärkein päivitys mikä tulee samalla seasoniin on WASD-liikkuminen VIHDOINKIN! :)
En kyllä mielestäni ole ikinä arpg:tä wasdilla pelannut, mutta jo ihan puhtaasta mielenkiinnosta pitää kyllä testata.

Vähän kyllä ihmettelen miten toimii skillien kanssa, itse kun en hiiren L/R nappeja enempää ikinä käytä.
Etenkin jos buildissa hakataan skillejä tiuhaan.
 
En kyllä mielestäni ole ikinä arpg:tä wasdilla pelannut, mutta jo ihan puhtaasta mielenkiinnosta pitää kyllä testata.

Vähän kyllä ihmettelen miten toimii skillien kanssa, itse kun en hiiren L/R nappeja enempää ikinä käytä.
Etenkin jos buildissa hakataan skillejä tiuhaan.
WASD ainakin itselle ollut usemmassa pelissä bossien kanssa helvetin hyöydyllinen, kun pitää nopeasti väistellä ja tarkasti eikä vähän sinnepäin. Toki pelityylejä on erilaisia :)
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Vähän tässä vituttanut viimeisen viikon ollut lagi. Pingi pyörii 50-100 välillä muutaman kerran ollut yli 200. Ei kyllä tulisi mielenkään pelata hc:lla ja ainoa peli missä latencyt vittuilee.
 
taitaa tuo lagitus olla vaan diablo4/servu ominaisuus, ei mitenkään harvinaista että välillä pomppii 200-300ms+ kun peli sille päälle sattuu mutta jos vaihtaa esim exileen niin samaan aikaan 20-30ms.
 
WASD ainakin itselle ollut usemmassa pelissä bossien kanssa helvetin hyöydyllinen, kun pitää nopeasti väistellä ja tarkasti eikä vähän sinnepäin. Toki pelityylejä on erilaisia :)
Juuri tuon takia padi on ehdoton, ukko liikkuu just sinne minne haluaa, suosittelen kokeilemaan.
 
Juuri tuon takia padi on ehdoton, ukko liikkuu just sinne minne haluaa, suosittelen kokeilemaan.
Itse opettelin pelaamaan kapulalla. Roguella aivan välttämätön kun voi a-nappi pohjassa kävellä menemään. Tietokoneella pelatessa olisi pitänyt kokoajan rämpätä shift+click jotta ykkös skilliä rämppää. Tuntuu jopa huijaamiselta kuinka helpoksi on ohjaimella tehty kävely ja ampuminen, kun toimivat yhtäaikaa.
 
Toki tuollaiset buildit jotka haluaa ampua paikaltaan voisi päivityksen jälkeen olla tuolla WASD:illa hyviä.

Itse yleensä tehnyt sitä ihan vain niin että right-click on sitten ollut tämä pää dmg dealer ja liikkumisen kanssa samassa on joku vähemmän käytetty, yleensä basic.

On kyllä mielenkiintoinen juttu tuo WASD, pitää ehdottomasti kokeilla.
 
Juuri tuon takia padi on ehdoton, ukko liikkuu just sinne minne haluaa, suosittelen kokeilemaan.
Ei tarvi kokeilla, kun tuo WASD nyt tulee tähänkin peliin :)

e. Niin ja sen verran, että en mä tolla WASD kokoajan liiku. Vain tarpeen vaatiessa. Isommilla alueilla ihan normaalisti hiirellä näpytellen.
 
Eipä oo tullut koskaan liikuttua WASD arpg peleis, kun mulla on skillit niissä. Esimerkiksi poessa mulla on myös skillit niissä ja potut numeroissa, toki poessa potuja onkin läjä.

Pitäs joku päivä asentaa taas tosta gogista tuo D1 ja hellfire ku silloin kun se gogiin tuli niin ei tullut samalla heti hellfireä (sen sai sit ilmasiks myöhemmin ku oli ostanut sen D1), nimittäin sitä en oo koskaan läpi pelannut.
 
Tuo wasd-ohjaus on kätevä ku voi juosta karkuun ja samaan aikaan ampua vihollisia ketkä jahtaa. Butcherihan muuttuu helpommaksi.
 
Samperi just tulin kotiin ja servut taitaa huutaa hosiannaa latausnopeuden perusteella kun tippuillee kilobiteille nopeus
 
Itselläkin seilas aika villisti nopeus mitä vaan väliltä 1-104 MB/s.
 
Tuo Blizzardin launcheri on aina hidas, vetää jostain syystä ihan juntturaan tuollaisen 5G purkin mikä itellä on, kaikki muu toimii todella nopeasti. Nytkin hyvä että samaan aikaan voi edes nettiä selata kun lataan tota päivitystä.. :D
 
Jos Ei skippaa kampanjaa kun tekee season charrun niin saako silti mountin heti alussa?
 
Kyllä se minusta tänään on ollut alkamassa kokoajan. Latausnopeus tosiaan seilasi aika paljon, mutta oli tuo päivitys latautunut 15 min aikana, kun laitoin latautumaan ja olin pois koneelta.
 
Latausnopeuksiin oli redditissä kikka, että laittaa niihin limitteihin 10000000 tjsp. Voi ainakin kokeilla auttaako. Itsellä lähti sen jälkee latailemaan 40-60MB/s

Ei ihan itseä ainakaan tässä reilu 30lvl ukkona tämä seasoni ole temmannut mukaansa. Ei tosta pikkuapurista kyllä ainakaan vielä ole mitään iloa. Ehkä siihen saa sitten jossain vaiheessa jotain hyödyllisiä hommiakin, jotka auttaa oikeasti.
 
Viimeksi muokattu:
Kohta 40 ja kyllä aika huonolta kyllä vaikuttaa. Robottiapuri aika mitäänsanomaton ja nää ansoitetut vaultit ei kyllä mielestäni sovi pelin tyyliin ollenkaan.
 
Kohta 40 ja kyllä aika huonolta kyllä vaikuttaa. Robottiapuri aika mitäänsanomaton ja nää ansoitetut vaultit ei kyllä mielestäni sovi pelin tyyliin ollenkaan.
Itselle tuli eilis-iltana vähän semmonen "Hui kun pelottaa" fiilis näistä ansoista. Ehdin ottamaan 25 leveliä necrolle ja oli kyllä.. väsynyttä.
 
Ainakin alkuun vaikutta hieman laimealta season featurelta verrattuna viime seasonin vampyyri-kykyihin.
 
Viime seasonilla porukka tottui kauhean koviin erikoisvoimiin ja nyt kun ei saakaan sellaista, niin paljon tuntuu olevan valitusta aiheen suhteen. Noista ansoista en itsekään kauheena tykkää, että se on vähän surkea mekaniikka, mutta kerta "teknologia" on aiheena...

Robotti petin heal on ihan kätsy ainakin alussa, ei tarvii health potuja vedellä niin paljoo barbaarilla.
 
On toi battle.netin launcheri kyllä helmi. Alkuun ei ladannu kuin n. 1MB/s, sit kävin kikkailemassa capeilla ja nousi hetkelliseksi 90MB/s. Nyt laski 270KB/s, eikä nouse enää millään.. Ja tämä siis gigan netillä.
 
Onko tämän seasonin juttu oikeasti vaan tehdä hemmetin tylsiä vault dunkkuja ja väistellä ansoja? Jo muutaman ensimmäisen jälkeen alkaa puuduttaa, saa nähdä jaksaako tätä vetää edes viikkoa.
 
On kyl ihan hanurista. Tuota robottia tuskin huomaa, että kulkee mukana ja vaultit on aivan helevetin tylsiä palikan keräilyitä. Jää kyl hyllylle, toivottavasti seuraava kausi parempi.
 
Samat fiilikset... Ei nyt oikein vakuuta. Vaultit hemmetin tylsiä ja ihan perseestä nuo ansojen väistelyt. Perässä roikkuva robokin on ihan ilmaa vain.
 
Kuulemma samat tekijät kuin ykköskaudella ja kakkoskauden teki toine tiimi, itse en edes vielä ladannu päivitystä, sen verta heikkkoa jo tuo mitä tuosta puhutaa nii josko se kakkoskauden tiimi tekis taas kovaa tulosta neloskaudelle.

Tosin kakkoskaudellaki jo tylsisty enne sitä viimeistä pätsii kun 925 kamoja sai pomoilta mut ei sitte oikee muualta ja pomot meni sekunnissa alas nii ei iha haastetta jääny, kaiken sit kruunaasi se loottisäkin tuijottelu puoltuntii et saa katottua onko parempi miekka vai ei.
 
Jaahas, taas uusi dupe keino löytynyt ja trading on estetty...

Tuli nyt tehtyä tuo Season quest sarja loppuun ja tais olla se viimonen quest juurikin Vault tyylinen, joka ei kauheen hyvää kuvaa antanut kyllä tuosta. Varsinkaan melee hahmolla on täysin mahdotonta noiden ansojen varominen tietyillä skilleillä (Barb Charge esimerkiksi). Muutenkin ruudulla niin kauheasti efektiä, ettei tiedä missä pitäisi seisoa...

Täytyypä jäädä odottelemaan, josko nuo tuota muokkaavat patchissa jossain vaiheessa, sen verta paljon negatiivista palautetta saaneet. että josko muuttavat noita asioita.
 
Itse en ole vielä päässyt uutta seasonia aloittamaan. Kampanja vielä kesken, act 5 alkoi juuri. Rogue level 60 ja 110h mittarissa. Jo tämän puolesta peli on ollut hintansa arvoinen :) Ei tässä kiire ole kun lukee teidän kommentteja uudesta seasonista.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Pätsiä pukkas, on jo livenä siis. Jos oikein näin kun oli niin nopea, niin about gigan kokoinen.

Pitää myöntää että yllättävän suuri kasa muutoksia season teemaan, toisaalta tarkoittaako vaan sitä että tiesivät olevan vähän kakkaa ja näitä duunailtu jo pidempi tovi.

Echo of Malphas

Developer’s Note: We have noticed players tended to use their Pearls of Warding for fighting Echo of Malphas instead of on Zoltun’s Warding. We are adding in Igneous Cores—a new item used solely to summon Malphas instead of Pearls—so players don’t have to choose between extra protection in the Vaults or fighting the boss. Additionally, we have made the fight against Malphas more difficult but also increased the rewards it provides.

  • Echo of Malphas has had their Level raised from 85 to 100.
  • The Health pool of Echo of Malphas has been increased by 30%.
  • A new item—Igneous Cores—now exists for the purpose of accessing the Uber Vault and Echo of Malphas. This item will replace the usage of Pearls of Warding in providing access.
    • Igneous Cores have a chance to drop from Vault Heralds and are guaranteed to drop from Son of Malphas in World Tier IV.
  • Loot Updates
    • The drop rate of Unique Stones from Malphas increased from .25% to .5%.
    • Unique Stones now have a 3% chance of dropping from the chest after the boss.
    • Defeating Echo of Malphas will now reward more Legendary items. Additionally, Item Level 925 items will drop more often.
The Seneschal

Developer’s Note: We’ve received feedback that the Seneschal does not feel powerful. The Seneschal becomes more powerful as it reaches max level, but we have noticed that many players have not had the chance to level up their Seneschal enough to experience this. We are introducing multiple changes to ensure players have more sources to earn Governing and Tuning Stones from so they can level up their Seneschal and unlock their new companion's full potential.
  • Crafting a Governing or Tuning Stone will now always cost 200 Shattered Stone and 20 Iron Chunks regardless of level.
  • Finding a max level Governing or Tuning Stone will now grant 150 –200 Shattered Stone.
  • Governing and Tuning stones can now be acquired as rewards for completing Whispers.
  • Son of Malphas now always drops 2-3 Governing and Tuning Stones.
  • Stones awarded from Seneschal Stone Caches has been increased from 1 to 2 stones.
  • Experience requirements for Governing and Tuning Stones have been reduced so they can be ranked up more naturally with your leveling experience.
Vaults and Arcane Tremors

We have made multiple quality-of-life changes to the player experience in the Vaults and Arcane Tremors.
  • Consuming a Pearl of Warding at a Statue of Zoltun Kulle now grants 10 stacks of Zoltun's Warding, instead of 3.
  • The max stacks of Zoltun's Warding has been increased from 300 to 999.
  • The grace period for losing stacks of Zoltun's Warding when being hit by multiple traps at once has been increased from 1 second to 1.5 seconds. (Ex: If 3 darts hit you in the span of 1.5 seconds, you'll only lose 1 stack instead of 3).
  • Heralds of Malphas now guaranteed a Legendary item drop starting at Level 26, with a 15% chance to drop a second Legendary item.
  • Knockback has been removed from all Obelisk Hazards.
  • Chests will now appear after completing a Vault's ending encounter. These new chests will drop a guaranteed Legendary item starting from level 26+, with a 35% chance to drop another Legendary item.
  • The projectile speed from Elemental Dart hazards has been reduced by 20%.
  • The hitbox for floor-based Elemental Grate and Spike hazards have been reduced by roughly 15%.
  • The spout hitbox for Elemental Pillars has been reduced by roughly 15%.
Bug Fixes
  • Fixed an issue where the Gatehall would not display on the map for players on PlayStation.
  • Fixed an issue where the Brazier could not be interacted with in certain circumstances during the Drums of the Vault quest.
  • Fixed an issue where the Beckoning Thunder Horse cosmetic was invisible for Druid players.
  • Fixed an issue where the damage effect and the visual effect were not in sync for floor traps in Vaults.
  • Various stability and performance improvements.

Diablo IV Patch Notes — Diablo IV — Blizzard News
 

Statistiikka

Viestiketjuista
286 694
Viestejä
4 923 200
Jäsenet
79 229
Uusin jäsen
pahabubu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom