Meneehän tuossa aikaa kun ei jonkun guiden kanssa pelaa jauhaen optimaalisinta luolaa jatkuvasti..Diablo "veteraanina" ihmettelen vähän miten on voinut kulua 60h siihen, että on lvl 50? Tosin kaikkihan perlaa erilailla tätäkin peliä.
Harmi kun pelistä ei näe paljon aikaa on menny / hahmo tms.
Kyllä itselläkin taisi eka hahmo 59 levulla ainakin joku 50h mennä.. tarina ja sivutehtävät ym.
Täytyy kyllä sanoa että ihan turha mekaniikka ja oikeestaan ihan paskaa kontenttia ylipäätään. Peruspelikin kelpaa ilman jatkuvia lisäboosteja.Tuohonkin on ihan oma mekaniikka, että niitä voi muokata itse tarpeen mukaan, kunhan vaan tekee siellä alueella niitä eventtejä ja tappaa mobeja, tippuu itemeitä jolla pystyy lisäämään halutun "ikonin", taikka putsata kaikki ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Todella yksinkertainen systeemi loppupeleissä...
Ja ainakin itse pelaan juurikin Seasonin tuoman lisäsisällön takia tätä, koska peruspeli on hinkattu loppuun asti muutamassa kuukaudessa (minua ei henk. kohtaisesti kiinnosta noita uber rareja grindata myöskään)...
Ei tarvinu montaa kertaa noita pacteja vaihdella.. sitten noita bloodejakin kerty semmosta tahtia että kaikki oli levutettu tappiin aika äkkii. Bloodeilla ja pacteilla ei tee enää mitään.. olispa vaikka saanu vaihdettua johku.. esim forgotten souls joka aina loppu.
Joo aina sama näis blizun peleis.. alkuun ei oikee mitää sitte kohta alkaa se paras vaihe.. ja hetken päästä turhaa roinaa tippuu ruudun täydeltä..Levelille 95 jaksoin Hota Barbia hakata, sitten alkoi puuduttamaan grindaus. Nyt Minion necroa varmaan seasonin loppuun.
Ekat levelit aina hiton puuduttavia ennen kuin alkaa kunnon kamaa tippumaan ja loppupuolella alkaa grindaus taas tympimään. Mutta on siinä välissä ihan hauskaa.
Viimeksi muokattu: