Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sonyn vanhempi 18-55 kitti on oikein hyvä.Kittilinssit on mainettaan parempia. Toisaalta eihän siinä väärääkään ole, jos tykkää tekniikasta ja uusista laitteista ostaa parempi laite kuin tarvitsee.
Näinhän se on. Itse juuri katsoin vanhoja (n. 20 vuotta) Canon 1D Mark II:lla otettuja kuvia. Käytin silloin enimmäkseen kiinteitä linssejä mutta minulla oli myös muutama kittlinssi/zoomi. Kumma kun ei tarvitse katsoa kuvaa kuin 5 sekuntia niin osaa jo erottaa mikä on kuvattu ”huonommalla” linssillä. Kaikki zoomilla otetut erottuvat heti paitsi 17-40 f/4 L joka on käsittämättömän hyvä kaikessa.Kittilinssit on mainettaan parempia. Toisaalta eihän siinä väärääkään ole, jos tykkää tekniikasta ja uusista laitteista ostaa parempi laite kuin tarvitsee.
Mitä muita zoomeja sulla oli käytössä? 17-40 taitaa olla huonoin L-sarjan lasiNäinhän se on. Itse juuri katsoin vanhoja (n. 20 vuotta) Canon 1D Mark II:lla otettuja kuvia. Käytin silloin enimmäkseen kiinteitä linssejä mutta minulla oli myös muutama kittlinssi/zoomi. Kumma kun ei tarvitse katsoa kuvaa kuin 5 sekuntia niin osaa jo erottaa mikä on kuvattu ”huonommalla” linssillä. Kaikki zoomilla otetut erottuvat heti paitsi 17-40 f/4 L joka on käsittämättömän hyvä kaikessa.
Sinänsä harmittaa että osaa noin kriittisesti katsoa kuvia (tekniikkaa) kun pitäisi uusia vehkeitä hommata ja tietää jo valmiiksi mikä vituttaa kun ei halua hommata kalliimpia vehkeitä. 99% ei varmaan huomaisi eroa noissa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.