Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Ei ole asetusta.On muuten suurin osa uramoodin ek kilometreistä yöllä. Eihän mitään rallia ajeta enää pimeällä, pl Monte ja Ruotsi.
Onko tuolle joku asetus minkä voisi vaihtaa? Hiukan rasittavaa.

Oletko avanut sen säädöt?On kyllä ainakin tuo välikoppa ihmeellinen ajaa. Onkohan siinä säädöissä joku käsittämätön coasting lukko ja jarrubalanssi 80% takana? Ei pysty ollenkaan sitomaan ja lähtee jarrutuksissa minne sattuu. On kyllä realismi kaukana..

On kyllä ainakin tuo välikoppa ihmeellinen ajaa. Onkohan siinä säädöissä joku käsittämätön coasting lukko ja jarrubalanssi 80% takana? Ei pysty ollenkaan sitomaan ja lähtee jarrutuksissa minne sattuu. On kyllä realismi kaukana..
Kannattaako ostaa vielä Dirt rally 1 peluuseen, kun löytyis nuo VR lasit? Vai ostanko suoraan DR2 ja odottelen VR tukea...? Lähinnä se, että onko kakkososassa parempaa sisältöä tai parempi yksinpelikampanja?
Ite ostin joulukuussa PC:lle 4.99 eur Dirt Rally 1 ja tammialesta PS4 8.99 eur version, kumpaankin videopeliin oon ollu tyytyväinen.
No tuolla hinnalla ei toki tarvitse asiaa miettiä, mutta tällä hetkellä hinta steamissa taisi olla 35€
IONI firmware releases - Granite Devices Knowledge Wiki
Tuolta lataat uusimman, siellä myös ohjeet.
Varmaan sait ohjeet simucuben mukana?
Tämä ohjelma pitää olla jolla saat päivitettyä sitten sen ioni firmiksen. Granity - Granite Devices Knowledge Wiki
Tästä tulikin mieleen, että saako tässä vaihdettua kuvakulman samanlaiseksi "hood view" -näkymäksi kuin mm. RBR:ssä? Eli siis niin, että kamera on auton keskellä auton etuosassa, eikä auton sisustaa/nokkapeltiä näytetä lainkaan (kliks)? Tuota tuli käytettyä RBR:ssä paljon ja se oli mielestäni luontevampi kuin ahdas virtuaalinen ohjaamo.Välikopassa enemmän harmittaa tuo oikealta ohjaaminen, ei vaan meinaa luonnistua millään.
CM foorumilla joku postasi videonsa Escortin ajosta, ohjeena että heti kun kaasua nostaa, niin vastaavasti jarrua vähän ja nopeissa mutkissa pitää kaasun pohjassa ja jarrulla korjaa heittelyä.
Helpommin sanottu kuin tehty, mut melko junan laillahan tuo tuntuu etenevän ja ilman mitään apuja:
Tässä ainakin kahden ihmisen mielestä oletuksia paremmat G29:lleOnko jotain perussäätöjä rattiasetuksiin...Alustana ps4pro ja ratti logitechin g29...
Mä sain päivitettyä ioni firmiksen suoraan granityn kautta mutta simucubessa edelleen operating mode disconnected ja kaikki namiskat harmaana. Ei siis edelleenkään ole ffb:tä tässä DR2.0.
huoh...
Kiitoksia, pitää testailla! Tämä on itselle uusi laji pelimaailmassa mutta alkoi kiinnostaa niin paljo että täytyy antaa tällekkin mahdollisuus!Tässä ainakin kahden ihmisen mielestä oletuksia paremmat G29:lle![]()
Mietin just samaa. Todella typerää. Miksi tehty näin?On muuten suurin osa uramoodin ek kilometreistä yöllä. Eihän mitään rallia ajeta enää pimeällä, pl Monte ja Ruotsi.
Onko tuolle joku asetus minkä voisi vaihtaa? Hiukan rasittavaa.
Mietin just samaa. Todella typerää. Miksi tehty näin?

Time trialissa ei näytä saavan valita, mutta sitten muissa ajotiloissa pitäis tulla ennen kisan aloitus säätö mahdollisuus.Mistä tuo hardcore damage mode muuten laitetaan päälle? Ei löydä asetuksia..
Mistä tuo hardcore damage mode muuten laitetaan päälle? Ei löydä asetuksia..
Minkälaiset säädöt oli? Itse tuolla mitsulla uraa olen tässä edennyt ja juuri tuo merisairaus Argentiinassa on ihan hirvittävää, kun pelaamisesta joutuu pitää taukoa parin EK jälkeen.Sain Argentiinassakin ajoon jotain järkeä.
Kun ei auton säädöistä tiedä oikein mitään, niin kokeilin rankalla kädellä vetästä säätöjä äärilaidasta toiseen ja kokeilla aina mitä se vaikuttaa.
Nyt ei enää tule merisairaaksi siitä töyssyissä pompottelusta, kun auto pysyy paremmin maassa ja ottaa sopivasti iskut vastaan. 40 parhaan joukkoon siinä pisimmällä EK:lla tuolla Mitsulla.
Kyllähän nuo asfaltin fysiikat on mennyt ykkös osasta selvästi eteenpäin ja nyt jopa asfaltilla ajo maistuu. Tässä vaiheessa on vielä ajaminenkin mukavan haastavaa, kun ei muista vielä pätkiä vaan joutuu vetään puhtaasti nuotista. Pieni video Fabia R5:llä Espanjasta, mukavan hyvä tunne tuohon pidon rajaan ja vasurilla jarrusta on hyötyäkin.
Tuleeko tässä muuten deluxen omistajille jotain random-bonusta esim viikoittain tms(eli forza rahojen tyyliin) kun itsellä ensimmäisellä viikolla nousi rahat pyytämättä yli miljoonan). Vain osaksi ekaa champiota ajanut muuten ja muutamia dailya, missä en todellakaan ole kärjessä vaan minuutteja jääneenä.
Piti tallentaa ne mut unohdinMinkälaiset säädöt oli? Itse tuolla mitsulla uraa olen tässä edennyt ja juuri tuo merisairaus Argentiinassa on ihan hirvittävää, kun pelaamisesta joutuu pitää taukoa parin EK jälkeen.


Olikos tää jo täällä
Millä asteilla ajaa, jos on 900 tai enemmän ja kääntää hitaasti vain n. 90astetta molempiin suuntiin niin ei perä välttämättä lähe irti, jos kääntäisi rattia reilummin ja nopeammin niin ehkä yliohjaisi enemmän ja kääntyisi paremmin. Tuossa Audissa on moottori edessä (muissa gb B 4wd on keskimoottori) niin se lisää aliohjaamista ja pelissä setup torque biasin osalta saattaa olla vähän outo (onko 55% front torque bias?) ja jos on tuo bias niin sehän ei kaasulla oikein käänny.Tuossakin sama juttu, eli ratti kääntyy, mutta auto ei reagoi lainkaan. Ja onkohan tuossa FF kokonaan pois päältä?
Videon kommenteissakin on kyselty samoja.
FFB voisi olla parempi ja sen takia ehkä ratti hakee liikaa kun ei ole niin hyvä tunto siihen. Lisäksi mulla ei ole vielä auki nuo säädöt, joten auto ei sovi hanskaan älyttömän hyvin.En osaa sanoa miltä ajaminen tuntuu, mutta videoiden perusteella ratti seilaa vähän liikaa ja muutenkin ohjaus vaikuttaa kovin "irralliselta".
Henkilökohtaisesti on vaikea päästä yli noista tunteettomasti lausutuista nuoteista, joissa on mielestäni monin paikoin myös liikaa informaatiota. Ja koska nuotituksia on oikeastikin hieman erilaisia, niin en ymmärrä miksi haluavat että kaikki vaan totuttelevat tuohon yhteen ilmaisutapaan? Antaisivat edes jonkinlaisen mahdollisuuden modata karttureita, mutta ei taida onnistua tässäkään?
Nuotituksen ABC - osa 1
Olikos tää jo täällä
Olikos tää jo täällä
Heel and toe.Mikä toi oikean jalan tarkoitus on kun painetaan jarrua ja nopeasti kantapäällä kaasua?
Aika vähän tuntuu jarruttelevan vasemmalla jalalla.
Tuollaista en ole nähnyt tekijätiimin tai julkaisijan mainostavan.Eikö tämän pitänyt olla simulaattori?
Toimiiko kellään Logitech Driving Force GT ratti-poljin yhdistelmä? Tuollaisia olisi tarjolla paljon käytettynä, mutta ilmeisesti ei ole virallisesti tuettu combo?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.