Onko ek ajoissa paljonkin eroa jos vaikka testaat Citroen C4 molemmissa peleissä Ruotsissa? Tuo auto voi olla n.1-2s/km hitaampi tässä pelissä (ei kuitenkaan epärealistisen hidas jos katsoo ek:n keskituntinopeutta) niin ajaminen voi tuntua sen takia hivenen helpommalta.
Entä onko Ruotsin ek:t paikoittain yhtä pomppuisia kuin DR1.0:ssa, kun en ole vielä itse ajanut niitä? Jos ne pomput on poissa niin sekin voi tehdä ne helpommaksi tai ainakin itsellä oli niiden kanssa ongelmia jos oli nopea +kapeahko hieman mutkitteleva osuus ja kun yritti pitää vain autoa keskellä tietä niin sellaisesta pikkutöyssystä saattoi tulla enemmän pitoa juuri ohjausliikkeen kohdalla jonka takia saattoi osua penkkaan ja spinnata koska vauhtia oli sen verta paljon.
Pitää jossain vaiheessa katsella vielä noita aikoja.
Tie tuntuu tosiaan vähän leveämmältä ja tasaisemmalta. Ykkösen Ruotsissa piti tosissaan keskittyä ettei löytänyt itseään penkasta.
Tässä autoa on helpompi viedä, mutta sitten jos lipeää niin nuo kivikovat penkat kyllä heittää auton ympäri todella helposti, tykkäsin enemmän niistä ykkösen pehmeämmistä penkoista, tässä ne on melkoista kalliota.
. Mutta olen kyllä samaa mieltä,että forcen tuntuma asfaltilla on kovin ohut ja sitä "tunnetta" ei oikein ole. Mutta silti himoitsen Espanjan pätkiä eniten