Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Mistä menusta kyse?Tota menuako ei pysty ratilla käyttämää?
Itse mietin tuollaista: https://www.simracingsolutions.co.uk/product-page/load-cell-brake-mod-t3pa-proLaittelin Ricmotechille viestiä,että postittavatko Suomeen load cell pakettia mutta eipä ole pariin viikkoon kuulunut mitään,joten se siitä. Tosiaan esimerkkinä tuosta jarrun lukittumisesta tuli tämän viikon Espanjan viikko haasteesta,vikalla pätkällä olin hyvässä kyydissä Subarulla ja 4 mutka oikealle,aavistus oli liikaa kyytiä ja menin jarruun kovemmin ja yhtäkkiä perä irti ja pihalle. Katselin replaysta sitten ja takajarrut lukittuivat ja sen takia lähdettiin,toki vähän liikaa yritystä. Mutta sitä tunnetta ei tullut rattiin,että jarrutan liikaa.
Onko Simucubella mahdotonta virittelyä saada peli toimimaan,ymmärtääkseni peli ei suoraan tunnista kuitenkaan?
Mistä menusta kyse?
Joo no ei kyllä Logitechin GT ratilla toimi. Ykköses toimi kyllä.
Toivotaan, että tulee ja jos ei tule niin toivotaan, että WRC 8 olis ottanut simulaatiomaisemman otteen, että vois sitä alkaa tahkoamaan. Siinä kuitenkin tulee kaikki WRC maat.Jaa, että Suomea ja Kreikkaa ei sitten seuraavassa seasonissa tulekaan. No on siellä sentään Wales, varmaan pitänyt nuo pari rallicrossi-maata ympätä mukaan kun kerta lisenssit on hankittu ja voidaan pitää ne kaksi pelaajaa tyytyväisinä jotka niitä ovat lisää kirkuneet mukaan. Ilmeisesti Suomi ja muut puuttuvat maat tulevat vielä julkaisemattomassa Season 3:ssa, mutta tämäkin on kuitenkin vasta aikaisintaan syksyllä ja silloinkin taitaa jo WRC 8 kolkutella nurkan takana.
Toivotaan, että tulee ja jos ei tule niin toivotaan, että WRC 8 olis ottanut simulaatiomaisemman otteen, että vois sitä alkaa tahkoamaan. Siinä kuitenkin tulee kaikki WRC maat.
Joo ei oo kyllä suuria odotuksia, mutta voihan sitä ihmeitäkin tapahtuaWRC-pelisarjan varaan en jättäisi mitään.
Jos samat pelintekijät niin melkein voi sanoa varmaksi, ettei sieltä mitään mestariteosta ole tulossa.Toivotaan, että tulee ja jos ei tule niin toivotaan, että WRC 8 olis ottanut simulaatiomaisemman otteen, että vois sitä alkaa tahkoamaan. Siinä kuitenkin tulee kaikki WRC maat.
Mites muuten kävi Sebastian Loeb ralli simulle? Onkohan kehitetty ollenkaan vai yrittävätkö unohtaa kokonaan?Jos samat pelintekijät niin melkein voi sanoa varmaksi, ettei sieltä mitään mestariteosta ole tulossa.
Mites muuten kävi Sebastian Loeb ralli simulle? Onkohan kehitetty ollenkaan vai yrittävätkö unohtaa kokonaan?
Jokohan rupeaa olemaan ostamisen arvoinen teos?Dirt Rally 2 ois puoleen hintaan (27,50 / 37,50 €) ja päivitys Deluxeenkin -40% (17,99 €): Save 50% on DiRT Rally 2.0 on Steam
Kyllä kandii ostaa! Uuden takuuvaihto VR maskin saapumista ootellessa testaillu nyt tota ja jokapäivä on löytyny uutta positiivista asiaa jos tosin kielteistäkin, esim. etäisyyksien arvioiminen tulossa oleviin käännöksiin ihmeen hankalaa! En tiedä onko kartanluku nyt niin erilaista vai johtuuko siitä että tottu niin vahvasti DR1.ssä tohon VR näkymään et nyt näytöllä on etäisyyksien arvioiminen tosi hankalaa niin että tulee jarruteltua he...in paljon liian aikaisin ja sit taas välillä tulee kurvit ihan silmille. VR.ää ootellaan tähän peliin kyllä nyt tiukemmin kun Joulupukkia.Jokohan rupeaa olemaan ostamisen arvoinen teos?
DR1 on siitä huono peli että siihen ei kyllästy koskaan.![]()
Kyllä kandii ostaa! Uuden takuuvaihto VR maskin saapumista ootellessa testaillu nyt tota ja jokapäivä on löytyny uutta positiivista asiaa jos tosin kielteistäkin, esim. etäisyyksien arvioiminen tulossa oleviin käännöksiin ihmeen hankalaa! En tiedä onko kartanluku nyt niin erilaista vai johtuuko siitä että tottu niin vahvasti DR1.ssä tohon VR näkymään et nyt näytöllä on etäisyyksien arvioiminen tosi hankalaa niin että tulee jarruteltua he...in paljon liian aikaisin ja sit taas välillä tulee kurvit ihan silmille. VR.ää ootellaan kyllä nyt tiukemmin kun Joulupukkia.
"VR.ää ootellaan kyllä nyt tiukemmin kun Joulupukkia."Eihän tässä ole vielä VR-tukeakaan?
Pe...le ja just muutama päivä sit ostin normihinnalla! Mulla käy aina näin.Dirt Rally 2 ois puoleen hintaan (27,50 / 37,50 €) ja päivitys Deluxeenkin -40% (17,99 €): Save 50% on DiRT Rally 2.0 on Steam
Hae hyvitystä, jos et oo pelannut yli 2h.Pe...le ja just muutama päivä sit ostin normihinnalla! Mulla käy aina näin.
Kyllä taitaa olla jo 2 tuntia yli, aamulla tsekkaukseen.Hae hyvitystä, jos et oo pelannut yli 2h.
Tommosen hotseat-pelimuodon koodaaminen peliin olisi rehdisti joku parin päivän juttu kaikki meemisanaa. Jos pelkona on, että toi sekottaa pelaajan pohja-aikoja tai muita statseja tai mahdollistaa jotenkin huijaamisen, niin tekee siitä hotseatista oman sandboxin, joka voi ottaa ulkopuolelta tietoa vastaan (esim. isännän pohja-ajat), mutta ei saa lähettää ulospäin tietoa ja pelaajat vaan geneerisiä player X pelaajia. Sekin olisi valtavasti parempi kuin ei hotseattia ollenkaan
Codemasters näkee nykyään kuluttajat ilmeisesti täysin homogeenisinä pelaajina, jotka pitävät pääasiassa daily/weekly challengeistä sekä uramoodista yksinpelinä.
. No,katsoin steamistä,että kukas tää on, niin viime vuoden dr mestariKyllä se ainakin PC versiossa toimii kuten pitää.Mitä tuosta kameran tärinästä on lukenut, niin ykkösestä poiketen se pitää juurikin olla siellä oikeassa laidassa jos ei halua käyttää merisairauslääkkeitä.
Sitten se toimii vain kuskinpenkin kuvakulmasta.
Argentiinassa sitä on hyvä testailla laidasta toiseen.
Omasta mielestä sen vaikutus on joka tapauksessa liian vähäinen ja siksi en viitsi ajaa lainkaan Argentiinaa.
Tästä on pelintekijän foorumilla jotkut valitelleet alusta asti ja luulisi olevan suht helppo korjata, kuten moni muukin asia mutta aika hintsusti tuntuu olevan halua korjailla niitä.
Ehkä syy että pelin parissa ahertaa enää muutama ja loput on laitettu toisen pelin ohjelmointiin.
Seuraava päivitys on kuitenkin tulossa melko piakkoin, joko nyt ensi tiistaina tai sitten 18.pv kun tulee Latvian RX rata.
Eipä ole juuri enää tullut pelailtua. 4WD haasteita lähinnä, eikä niitäkään credittien takia joita on liki 20miljoonaa.
Katsoitko tuon linkin takaa, siinä on juurikin PC versiosta video (myös PS4 toiselta kirjoittajalta)?Kyllä se ainakin PC versiossa toimii kuten pitää.
Katsoitko tuon linkin takaa, siinä on juurikin PC versiosta video (myös PS4 toiselta kirjoittajalta)?
Tuossa videolla on myös trackir käytössä kun katse kääntyy vasemmall ja oikealle, en tiedä miten camera shake toimii tuon kanssa..Katsoin, mutta minulla säätö toimii kuten pitää.
Ei minulla tosin kuskin pää käänny mutkan suuntaan tai muutakaan.
Kamera on kuin pultattu autoon kiinni eikä mitään tuollaista heilumista ole nähtävissä. Jos peli näyttää tuolta sehän olisi täysin kelvoton pelattavaksi.
Minusta camera shake toimii täysin samaan tapaan kuin DR1:ssä!? DR1:ssä ei ollut tuollaista maastoa kuin tämän pelin Argentiinassa, ei edes ne Kreikan ek:t ollut noin pomppuisia niin siksi se (sama?) säätövara riitti DR1:ssä, nyt sitä on liian vähän kompensoimaan Argentiinan röykytystä.Kuten hän tuossa threadissa mainitsee niin käyttää TrackIR:ää, siksi tuo kameran sivuttaissiirtyminen.
Camerashake toimii kuitenkin päinvastaisesti kuin DR1:ssä, horisontti pysyy tasaise(mpa)na kun säätö on äärioikealla, eikä niin helposti aiheudu pahoinvointia kuten joillain tulee, itse mukaanlukien
Jokainen tietty ruuvailee sitä miten hyvältä tuntuu.
En ainakaan itse ole löytänyt. Näyttikasen kellojen laskeminen hitusen vaikuttai vähän lievittävän ongelmaa, mutta en ole saanut sitä poistumaan.Tuli peli ostettua ja hetken ihmettelyn jälkeen sain konffittua ratit ja muut systeemit sisään. Ainoa ongelma tällä hetkellä on mikrostutterointi, jota esiintyy grafiikka-asetuksista riippumatta, joten ei pitäisi olla tehoista johtuva ongelma. Aikaisemmin tuolla viitattiin, että jokin USB-laite voisi tätä aiheuttaa, mutta kun koneessa ei ole muita usbeja kuin näppis/hiiri+ratti/polkimet kiinni. Ei oikein voi mitään irroitella, jos meinaa ajaa...
Onko tähän löytynyt pysyvämpää lääkettä?
Voi olla että muistan sitten väärin, pitää kokeilla joku päivä.Minusta camera shake toimii täysin samaan tapaan kuin DR1:ssä!? DR1:ssä ei ollut tuollaista maastoa kuin tämän pelin Argentiinassa, ei edes ne Kreikan ek:t ollut noin pomppuisia niin siksi se säätövara riitti DR1:ssä.
Tuo ero pc ja konsoliversioiden välillä voi johtua penkin sijainnista ja fov:sta. Itsellä fov tuossa on 38astetta eli pari pykälää keskemmälle täysin vasemmalta, konsoleilla se on puolivälissä eli 50astetta vfov ja sitä ei voi muuttaa. Mun penkin asento tuossa videolla taitaa olla niin edessä kuin pystyy tai vain pari pykälää siitä taaksepäin.Voi olla että muistan sitten väärin, pitää kokeilla joku päivä.
Konsoleilla tuo kameran "niiailu" ei kuitenkaan tunnu olevan niin voimakasta kuin PC:llä.
Tuossa videolla on myös trackir käytössä kun katse kääntyy vasemmall ja oikealle, en tiedä miten camera shake toimii tuon kanssa..
Tässä mun ajoa ja pelkästään camera shake maksimissa.
Tuohan ei ole mikään random "shake" vaan kun auto kallistelee pituussuunnassa niin katse pyrkii olemaan lukittuna horisonttiin, mutta se säätö ei oikein riitä Argentiinassa vaan sitä kallistelu varaa pitäisi olla enemmän, koska nyt katse lähtee seuraamaan auton keulaa ylöspäin/alaspäin tietyn kallistuman jälkeen ja siksi näkyvyys tiehen heikkenee. Jos laitat camera shake säädön täysin vasemmalle niin silloin katse on lukittuna auton keulaan ja seuraa sitä.
Minusta camera shake toimii täysin samaan tapaan kuin DR1:ssä!? DR1:ssä ei ollut tuollaista maastoa kuin tämän pelin Argentiinassa, ei edes ne Kreikan ek:t ollut noin pomppuisia niin siksi se (sama?) säätövara riitti DR1:ssä, nyt sitä on liian vähän kompensoimaan Argentiinan röykytystä.
Tuli peli ostettua ja hetken ihmettelyn jälkeen sain konffittua ratit ja muut systeemit sisään. Ainoa ongelma tällä hetkellä on mikrostutterointi, jota esiintyy grafiikka-asetuksista riippumatta, joten ei pitäisi olla tehoista johtuva ongelma. Aikaisemmin tuolla viitattiin, että jokin USB-laite voisi tätä aiheuttaa, mutta kun koneessa ei ole muita usbeja kuin näppis/hiiri+ratti/polkimet kiinni. Ei oikein voi mitään irroitella, jos meinaa ajaa...
Onko tähän löytynyt pysyvämpää lääkettä?
En ainakaan itse ole löytänyt. Näyttikasen kellojen laskeminen hitusen vaikuttai vähän lievittävän ongelmaa, mutta en ole saanut sitä poistumaan.
Onko se semmoista, että nykäisee aina muutaman sekunnin välein? Itellä oli sama aikoinaan jännästi vain dirt rally ykkösessä ja korjaantui, kun vaihdoin lyhyemmän ja ehkä paremman näytön kaapelin.
Minulla on näytönohjain vakiokelloilla, joten tuntuisi hölmöltä laittaa alikelloja. Toki tuota voisi kokeilla, mutta esim BFV (joka on todella ronkeli kelloille) toimii ongelmitta.
Se on sellaista mikrostutteria, pyörii ihan pehmeästi koko ajan paitsi kun se tekee nopean nykäyksen. Haittaa ajamista etenkin nopealla vauhdilla, kun ei ehdi reagoimaan autoon kunnolla. Jos ongelma olisi näyttökaapelissa niin luulisin tämän tökkimisen esiintyvän myös muissa tilanteissa.
edit:
Tässä näkyy aika identtinen tökkiminen. Hupaisaa, että speksit ovat myös identtiset (9900K+2080Ti). Ehkä tämä voisi liittyä nvidian ajureihin jotenkin...?
Oletko muuttanut steering linearitya? Jos se on miinuksella niin silloin ratin käännön keskialue on tunnottomampi. Tieten jos astemäärä on hyvin suuri esim. 900 niin silloin pienempi kääntely ei juuri vaikuta autoon.Tuli itsekin palattua tämän pelin pariin, ja nyt asetuskysymyksenä on se, että mikä/mitkä asetukset pitäisi fiksata ratin säädöistä, että ei olisi sellaista "tyhjää aluetta" kun vähän kääntää rattia. Rattina G29 ja kun kääntää rattia vasemmalle tai oikealla about 10-20 astetta, niin tuntuu ettei auto reagoi siihen mitenkään.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.